Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey lieverd

ik heb het zelfde idee als jij dat ik het gevoel heb dat mijn lichaam me in de steek laat ik baal er echt dus snap heel goed hoe je voelt en fijn iets van gehoord te hebben

liefs linda

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, fijn iets van je te horen. Wel minder dat je echt het idee hebt dat je lijf je zo in de steek laat... Ik wens je iig al het geluk van de wereld en een dikke knuffel voor jou.
    En voor iedereen die een knuffel nodig heeft, hier is ie. Knuf knuf hihi.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Gister naar de babydump geweest en we hebben een thermobadje, standaard, aankleedkussen en een luieremmer gekocht. Er komen steeds meer spulletjes bij zo.
    Geniet vandaag van het laatste mooie dagje allemaal.
    Veel liefs

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @sanne leuk he dat shoppen voor de kleine.

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Zo meiden daar ben ik weer terug van weggeweest. We hebben een heerlijke vakantie met veel zon (en sex, hahaha) achter de rug. Zit nu op dag 29 en nog geen ongiverschijnslen, maar dat zegt niks met zo'n rare cyclus.

Heb net even terug gelezen en zal even proberen te reageren:

Naadje, neeee, wat schrikken meid en wat vreselijk. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hoe is het nu met je??

Jolanda, hoe is het nu met je. Kan je het een beetje een plaatsje geven? Ik hoop dat je de rust kan vinden en wil je veel kracht wensen en steun geven. Trouwens balen van die schuld, hopen dat je er niet al te veel last mee krijgt.

Labamba, jeetje wat een bijzonder moment voor je man de beeb heeft gevoeld. Dit word alleen maar sterker en echter.

Ginkel, jaja de maand oktober is aangebroken, nu wordt het wel erg spannend......

Joylinn, fijn dat alles goed was bij de VK en dat je nu gerustgesteld bent.

Lindedd, nog steeds geen ongi??

Labrador, we zitten weer samen in de wachtstand.

Anouk, Fijn dat alles goed was bij de VK. En jullie krijgen vast een mooi huisje.

Daf, balen van je ongi. Succes deze ronde meid.

Sanne, de griep heeft jouw echt in zijn macht gehad. Hopelijk heb jij de hele winter geen last meer. Heb je foto's van het kamertje?

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Zwabbertje: Fijn dat je een lkkere vakantie hebt gehad en natuurlijk veel sex haha. Hopelijk met een mooi resultaat. Wanneer is jouw NOD?

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @zwabbertje,
    Hey meis, het besef lijkt er nogsteeds niet echt te zijn maar dat komt nog wel. Fijn dat je weer terug bent van weggeweest! Nu hopen dat de ongiverschijnselen wegblijven en ongi zelf ook natuurlijk haha.. Hoe is het verder met je meis??

@Ginkel,
    Ik denk af en toe einde vd maand ook wel : zou ik wel zwanger kunnen worden of is dit ons niet gegunt? Ben ik er nog teveel mee bezig?
    Meid, er komen betere tijden voor je. Dikke knuffel!

@Labrador,
    Oh dat is niet zo mooi!! Ben je er van af nu? Hopelijk ben je er niet zo erg ziek van(geweest).. Hoe is het verder met je ?

@iedereen !
    Gisterenmiddag kreeg ik steken en heel veel buikpijn, gisterenavond voor we gingen slapen even een ibrufen genomen en leek het beter te gaan..
    Werd dus vanmorgen om 4uur wakker met verschikkelijk erge buikpijn, en het was echt pijnlijk! Meiden, dit zou toch geen zwangerschap meer kunnen zijn deze maand?? Vond het zo bizar...:(

We hebben ook nog goed nieuws haha,
    We hebben een nieuwe stal voor onze friesjes gevonden!
    Nu hoeven ze niet naar duitsland maar kunnen ze gewoon hier blijven..
    Wij zijn zo blij daarmee!

Meiden, ik wens jullie een fijne dag!
    Dikke knuffel.

7. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ anoniemz, gelukkig kunnen de paarden bij jullie blijven,. wat een opluchting!

over anderhalve week hebben we de 20 weken echo en ga ik shoppen tot ik erbij neerval, ik heb al zoveel ideeen. we hebben natuurlijk al een zoon dus dan ga ik zijn oude kleertjes uitzoeken en bij kopen. lekker zijn oude kleertjes uitzoeken, met al die herinneringen. en met een meisje ga ik heeeeel veeeeel nieuwe dingen kopen..

sinds een paar dagen voel ik de kleine elke dag bewegen, het is deze keer niet echt schoppen maar meer draaien. mijn man kan het nog niet voelen, die moet helaas nog ff wachten. Hij wordt er wel steeds meer betrokken bij, legt vaakt zijn hand op mijn buik of zijn hoofd.

voor de dames die op het wachtbankje zitten, heel veel succes en hopen op roze en de rest hoop ik dat het klussen deze keer raak is!!!

liefs

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ zwabbertje, leuk dat je er weer bent en hoop op roze

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey zwabbertje leuk dat je weer terug bent en dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ik zal voor je duimen dat je ongi wegblijft.

Nou gister de hele keuken schoongemaakt, pfff wat een werk en vandaag met de woonkamer verder. In het weekend worden de wanden gewit en dan kunnen we hopelijk snel weer beneden leven.

Iedereen op het wachtbankje sucses en voor de rest een fijne dag.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @anoniemz: fijn goed nieuws, dat je de paarden dichterbij kunt stallen.

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Fijn dat je er weer bent en dat je een leuke vakantie hebt gehad! Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad, of is het afwachten wanneer je NOD is?

@ Jolanda: Misschien is die pijn je eisprong? Zou wel vroeg zijn, maar het zou kunnen.

@ Joylinn: Spannend zeg, al bijna de 20 weken echo!!

@ Anouk: Fijn dat de huiskamer bijna klaar is!

Hier nog steeds geen verandering...

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    jolanda: fijn dat de paardjes bij jullie kunnen blijven.
    Met mij gaat het goed, ik heb alleen totaal geen klachten.

Anouk: je bent lekker druk geweest. Is altijd wel fijn als alles weer lekker fris en schoon is.

Vandaag een vermoeide dag gehad. De inval kwam niet opdagen dus heb alles alleen moeten doen + langer gewerkt. Nu al lekker gedouchd en heb de spinazie, aardappelen en een hamburgertje uit de grill klaar staan.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja ben een beetje heel druk de laatste weken ivm het huis enz. sorrie dat ik momenteel niet zoveel en op iedereen reageer. Heb al een paar weken geen computer bij de hand dus reageer alleen via mijn mobiel.
    Zodra alles weer wat rustiger is dan ben ik er weer.

Ik lees overigens wel al jullie verhalen dus ik blijf wel op de hoogte hoor.

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabbertje, gezellig dat je er weer bent en hopelijk hebben jullie raak geschoten op de vakantie.

@anouk, lekker zeg alles straks weer netjes en mooi

@jolanda, kijk je uit met ubruprofen dit mag je niet gebruiken als je zwanger bent en wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik ben vanochtend bij de VK geweest. Mijn beeb zit nu tot zo'n 5cm boven mijn navel. Groot hoor. Hartje was weer luid en duidelijk. Vandaag zat ik met collega's te kletsen hoe lang ik nog moet werken en dat is nog maar 6,5 week of anders gezegd nog 36 dagen. Gaat echt snel hoor. Ik stop 6 weken voor de uitgerekende datum.

15. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    hoi hoi,
    het is al een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, inmiddels is mijn cyclus bekend, althans het is duidelijk dat het 5-6 wk duurt, Nog niet echt handig qua weten wanneer mn eisprong is, maar ovualatie testen beginnen we nog niet aan, gaan gewoon 'aan de slag' en zien wel wanneer het raak is;) Inmiddels heb ik ook weer werk, geeft toch een prettigere gevoel, dus vanaf deze maand gaan we 'serieus' bezig:)
    het lijkt me geweldig in elk geval!!

16. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labrador, helaas weet ik niet wanneer mijn NOD is aangezien mijn voor laatste cyclus 38 was en men laatste 50. Ik weet ook niet goed wat ik nu moet. Verder gaan met vrijen om de dag en wanneer te testen.
    Hou jij je langste aan?

Jolanda dank je wel. Ik vind het erg knap van je dat je bij ons je verhaal kwijt kan. Je bent een kanjer. En geniet lekker van je paardjes. Hoeveel dagen ongi ben je geweest?

Joylinn, fijn dat je zo van je zwangerschap kunt genieten.

Lindde,ik weet helaas niet wanneer ik men eisprong heb gehad en wanneer men NOD is.

Ja, labamba het gaat nu echt opschieten. Wat doe je voor werk?

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee meiden!
    @zwabbertje
    Kleine 3 dagen... Ben het namelijk de 2e dag heel erg terwijl het nu dag 1 erg weinig was, 2 iets meer en 3 weer weinig!
    Nouja, de kans op nu iets voelen is denk ik wel klein qua hormonen want ik heb nog niet eens m'n ei achter de rug !?
    Jij bent ook een kanjer meis, van hier een knuff voor jou!

@Labamba,
    Gisterenmiddag 2 gehad omdat paracetamol niet zo goed helpt.. Als iemand nog pijnstillers weet die je ten alle tijden mag slikken zou dat heel fijn zijn!
    Zal de Ibru even vermijden!
    Hoe is het met je meis ?

@LindeDD
    Heb eigenlijk nog nooit zo heel exstreem mijn eisprong gevoelt en heb nu al 3 dagen last van buikpijn/steken het komt in vlagen en heb afgesproken met vriendlief dat als ik het vandaag op mijn werk weer zou krijgen de arts zou bellen ;) !

Nou, meiden ik wens jullie nog een fijne dag!
    Liefs dikke knuf

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Paracetamol mag je geloof ik wel gewoon gebruiken. Als dat niet werkt misschien even bij de HA vragen wat je dan kan nemen.

@ Zwabbertje: Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik zou gewoon uitgaan van die 50 dagen. Als je eerder symptomen krijgt, kan je altijd eerder testen, maar anders gewoon tot die 50 dagen wachten.

@ Labamba: Lekker vooruitzicht, nog 6,5 week werken! Je werkt wel veel zeg, als je dan nog 36 dagen moet werken!

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Labamba: Lekker joh nog 6.5 week werken.

Zwabbertje: IK hou mijn langste cyclus aan. Ik zou vanaf vandaag ongi kunnen worden. Dus we zien het allemaal wel. Ik wil op zijn vroegst volgende eek zaterdag testen.
    Maar ik heb niet veel goede moed meer naar 10 maanden wachten.

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabbertje, ik werk op kantoor bij een autoleasemaatschappij

@anoniemz, paracetamol mag je wel gewoon slikken anders weet ik niet. Ik had voor mijn ongi klachten ibuprofens van 600mg maar die mocht ik ook alleen nemen als ik echt ongi werd niet eerder.

@lindedd ik werk 40 uur in de week. Maar nog 35 dagen te gaan :D

@labrador, hou moed ik zal weer heel hard voor je duimen.

er word wel weer gezellig gekletst. Leuk.

Deel Deze Pagina