Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labrador, jeetje wat balen. Maar 1 positief iets je cyclus is korter en hopen dat hij zo blijft.

Lindedd hoop het ook niet. Maar dan moet ik wel gaan bedenken hoe ik dat voor men beste vriendin verborgen houd.

Sanne, laat je even wat van je horen, hoop dat het goed gegaan is vandaag meis.

Joylinn, met men eerste had ik 6 weken van te voren (waarvan 2 vakantieweken, dus eigenlijk 4weken) en dus nog wel 12 weken erna. Ook wel lekker om erna nog wat langer te hebben.

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @joylinn ik neem 6 weken van te voren op. Ik wil lekker rustig zijn voor de bevalling en alles op orde hebben. Mijn vrij dagen die ik over heb bewaar ik omdat ik het risico heb 40 uur te moeten blijven werken en dan wil ik met mijn vrije dagen opvang voor de beeb zijn.

@labrador Echt balen weer. Wat je zelf al zegt je cyclus is nu wel korter en hopelijk blijft dat zo.

3. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    labamba, jeetje 40 uur blijven werken.. ben je wel bezig met minder uren te krijgen 32 of 24 uur?
    nouja als je goede opvang hebt, is het wel te doen hoor. ik merkte dat ik in het begin 24 uur prima vond en nu mijn zoontje dik 3 is zou ik best meer willen werken, maar nu niet nu de kleine komt. maar als die weer 3 is wil ik wel naar 32 uur...

linda, ik zie dat jij morgen kan testen. doe je dat ook of wacht je nog ff, gezien je cyclus historie? misschien heb je het al een keer genoemd maar dat weet ik niet meer. hihi..

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @joylinn, het is niet de bedoeling dat ik 40 uur blijf werken. Alleen zitten we nog met een dubbele hypotheek. Als het huis van mijn vriend niet verkocht word moet ik wel 40 uur werken om alles te kunnen betalen. Het liefst wil ik 3 dagen werken maar met 4 zou ik ook al heel blij zijn. Wij duimen heel hard dat het huis verkocht is voordat ik weer in maart moet gaan werken.

5. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @labamba, jeetje ja dat is heel vervelend. ik ga met je meehopen dat het huis snel verkocht is. is verhuren geen optie? Of wordt dat in jullie woonplaats niet veel gedaan.

is ook niet alles natuurlijk.. de toekomst zal het leren..

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    sanne:hoe is de operatie gegaan?

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Joylinn: Volgens m'n banner kan ik inderdaad morgen testen, maar heb deze alleen ingesteld om te kijken op hoeveel dagen ik zit. En langer dan 80 dagen kan je niet instellen... Ik ga dus nog niet testen. Misschien over een paar weken weer eens. Ik test nu gewoon ongeveer 1x per maand omdat ik geen idee heb waar ik aan toe ben :).

@ Labamba: Das best heftig om 40 uur te blijven werken. Vervelend dat het huis nog niet verkocht is. Staat het al lang te koop? Dat van ons staat al ruim 1,5 jaar te koop, maar we hebben gelukkig nog niks anders.

@ Sanne: Ben ook benieuwd hoe het met je gaat.

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ linde, gebruik je wel ovutesten? of deze keer niet... ik had ook een langere cyslus, niet zo extreem als bij jou hoor. en ik merkte dat ik in de verkeerde week vree.
    maar ik begrijp ook dat je het de beloop wil laten. al die testen maakt het er niet gezelliger op..

succes en ik hoop dat wanneer je de volgende keer test, dat het positief is!

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @ lindedd, snap het helemaal dat je nog wilt wachten met testen.

Het huis van mijn vriend is nog het huis wat hij met zijn ex heeft. Het staat al te koop sinds begin 2009 te koop. Het betreft een vrijstaande woning van 100 jaar oud. Heel karakteristiek maar er moet ook het nodige aan gebeuren. Ze willen het niet verhuren. Als ik nog 26was geweest hadden we gewacht met het krijgen van een beeb. Maar doordat ik al 37 ben tikte de biologische klok door. De beeb zal wel groot worden ongeacht ik nu 40 of (hopelijk minder) uren kan werken. Ik zal het echt niet leuk vinden om 40 uur te moeten blijven werken en hoop ook echt dat het huis nog verkocht word. Maar eens zal het verkocht worden al is het met een schuld dan kunnen we in iedergeval verder met ons leven. Want er zitten echt wel een paar haken en ogen aan. Wij hebben op papier een lat relatie omdat hij zich niet in kan schrijven bij mij. Dus al met al het is niet makkelijk maarja het is niet anders.

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ja die huizen markt dat is wat. Weet het helaas uit ervaring. Ons appartement heeft 3 jaar te koop gestaan (2005-2008). En we hadden vanaf halverwege 2006 al een nieuw huis. Meiden ook ooit komt het bij jullie, alleen dat wachten zo frustrerend.

Lindedd, heb al een keer contact gehad met je huisarts? Ben even benieuwd want de mijne is niet zo toeschietelijk.

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Joylinn: Ik gebruik geen ovu-testen. Ik heb de vorige keer wel heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, dus dacht dat dat niet nodig was. Maar nu ben ik er weer niet zeker van dus misschien toch volgende ronde eens mee beginnen. Alleen met zo'n lange cyclus worden dat wel veel testen ben ik bang.

@ Labamba: Jeetje, dat is al wel heel lang dat dat huis te koop staat. Vervelend is dat. Mijn zus had het twee jaar te koop staan en ze hadden toen net besloten om het uit de verkoop te halen en toen werd het vorige maand toch opeens gekocht. Hoop dat het bij jullie ook niet lang meer duurt.

@ Zwabbertje: Ik ben in m'n vorige cyclus op dag 75 ongeveer bij de HA geweest. Die zei toen dat het regelmatig voor kan komen dat je een cyclus overslaat dus dat ik het beter nog even aan kon kijken.
    Ik was daar in juni en ze zei toen dat ik terug moest komen als er na de zomer nog niks was. Ben uiteindelijk wel ongi geworden dus ben niet meer terug gegaan.
    Ik denk dat ik nu gewoon wacht tot we ongeveer een jaar bezig zijn.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik heb een vraagje, ik ben de laatste 2 nachten elke keer om 4 uur wakker en heb dan vreselijke kramp in mijn kuiten. Mijn kapstertje heeft er ook last van tijdens haar zwangerschap. Kent iemand van jullie dit. Ik heb al vaker last gehad van de krampen maar niet van het wakker blijven totdat ik moet opstaan om te werken.

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labamba, ik was even benieuwd en heb even voor je gegoogled.

Kuitkrampen - Babyopkomst.nl

Lindde: Knap dat je kan wachten. Vind het namelijk zelf erg moeilijk en ga toch weer bellen als men cyclus weer langer is (zit nu op dag 33)

Het is hier wel erg rustig, heb zelf ook geen nieuws.
    Ga morgen een dagje relaxen in de sauna, mmm

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heej meiden.
    Sorry dat ik jullie even heb laten wachten... Heb er behoorlijk veel last van waardoor ik niet altijd zin heb om te gaan typen. Het gaat ook zo ongemakkelijk met 1 hand. De operatie is goed gegaan, dat gelukkig wel. Nu gauw herstellen. Hoop dat het gauw over is.
    En sorry, maar ik kan niet op iedereen reageren.
    Volgende keer zal het wel wat langer zijn.
    Weet btw niet wie het vroeg, maar ik neem 4 weken van te voren mijn verlof op. Des te langer heb ik daarna.
    Iedereen een fijne dag.
    Veel liefs.

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn sanne dat alles goed is gegaan.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Fijn dat de operatie goed is gegaan. Begrijpelijk dat het typen nu wat lastig is voor je.

@ Zwabbertje: Als jij je daar goed bij voelt, zou ik de HA gewoon bellen. Ben benieuwd wat hij zegt. Als ik nog niet was geweest, was ik nu misschien al wel gegaan, maar omdat ik al een keer geweest ben, wil ik nu wat langer wachten.

Ik heb sinds gisteren wat last van m'n rug. Een beetje een zeurende pijn. Zou het van een naderende ongi zijn?? Hoop dat het daar wat mee te maken heeft.

17. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    #3037 ginkel78, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    hey meiden

hier nog weinig verandering heb nu alleen ook last van dat ik moeilijk naar de wc toe kan heb vannacht 10 en half uur geslapen ik was gisteren zo moe
    ik wil als het nodig is maandag gaan testen

18. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    #3038 ginkel78, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    ik weet niet wat ik er van moet denken allemaal
    ik hoop dat ik natuurlijk niet ong wordt ik weet het niet

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik zal voor je duimen ginkel. Dat van het niet kunnen plassen was voor mij iig wel een symptoom. Spannend.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Spannend Ginkel! Ik zal voor je duimen.

Deel Deze Pagina