ginkel,de symptonen klinken veel belovend! ik hoop het zo voor je! ik ben vanacht ziek geweest, eigenlijk gisteren ook al, maar met paracetamol ging het aardig. vanacht lag ik onder twee dekbedden, pyjama en sokken en ik had het echt steenkoud. heb er uren van wakker gelegen. wat inhoudt dat ik er nu als een zombi bijloop. Alles doet zeer, mijn buik, longen, hoofd en ben zooo moe. vandaag zou ik mijn ouders, zus, zwager en neefjes van schiphol afhalen, als verrassing, maar nu ga ik alleen maar naar mijn ouders huis. Ik ga de hond terugbrengen en wil ze natuurlijk graag ff allemaal zien. sorry maar moest even mijn ei kwijt, ziek en zwanger is geen goede combi!
Joylinn: balen meid dat je ze niet op kan halen. Heel veel beterschap. Ik heb zin om vandaag iets leuks te gaan doen, maar ben inspiratieloos.
Beterschap joylinn en rustig aan dien he. @labrador: je mag ons hier helpen met de woonkamer witte hihi ook een leuk klusje.
@zwabertje thanx al zie ik het vooruitzicht dat het nog erger gaat worden niet echt zitten maarja het is niet anders. @ginkel, ik ben heel hard aan het duimen voor je. @joylinn, ik heb de griep net achter de rug maar idd zwaarder als je zwanger bent. Beterschap! @anouk, klusze Wij hebben net de traptreden antraciet grijs geverft. We hadden ze een poos geleden hoogglans wit gemaakt maar ik werd er echt gek van kwa schoonmaken. We hebben ook een antraciet band op de muur langs de trap dus het staat erg mooi. En veel minder poetswerk. Ik ben wel heel erg bezig dat alles nog gewit en geverft moet worden voordat de beeb er is. En ik heb met mijn mams afgesproken dat ze de eerste week van mijn verlof meehelpt het hele huis een groet poetsbeurt te geven. Dus alle roosters alle kasten alles schoon zeg maar. Hoe bedoel je last van nestel drang. hahahahaha
Anouk: ik heb al een andere bezigheid gevonden. We hebben de tuin winter klaar gemaakt. Labamba: lief van je moeder dat ze je komt helpen
@ ginkel, spannend meid!! Ik zal voor je duimen. @ joylinn, balen zeg dat je ziek bent. Is niet leuk hè? Volgens mij ben je ook extra vatbaar voor de griep en andere ziektekiemen als je zwanger bent. Ik heb de griep ook flink te pakken gehad. Ben er meer als 1 week onder de pannen mee geweest. En het komt ook altijd als het niet uitkomt. Ik was in die week jarig... En om dan ziek te zijn, dat is niet leuk. Heel veel beterschap. @ zwabbertje, succes meid! @ labamba, haha hoezo nesteldrang fijn dat jullie mam komt helpen in je verlof. Hier gaat het weer een stukje beter. Alleeb heb ik nu zoveel met rechts gedaan, dat ik niks meer kan met mijn rechterkant. Mijn hele schouder is nu pijnlijk... Ik weet nu niet of het de reumaklachten zijn of een overbelasting... Als het over een paar daagjes nog niet over is, bel ik toch ff de dokter. Heb er sinds vrijdagavond last van. Kan er niet eens op liggen. En ti's best vervelend dat ik er geen pijnstillers voor mag nemen. Ik heb het verband gister eraf gehaald en de wond ziet er netjes uit. Er zitten 4 hechtingen in. Ti's nu vooral rust houden met links, maar dat gaat best moeilijk als rechts onderhand nog meer pijn doet... Hopen dat het gauw over is... Sorry voor mijn geklaag. Ben wel ff opgelucht dat ik hier altijd mijn hart kan luchten. Fijne avond meiden! Veel liefs!
Sanne, beterschap met je hand!! En begrijpelijk dat je weinig typt. Linde, ik snap jouw standpunt ook hoor. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ginkel ik duim voor je als je morgen wel besluit te testen. Joylinn, beterschap Gisteren een heerlijk dagjes gerelaxt in de sauna. Vandaag goort feest, oma is 91 geworden.
Hallo dames, Erg druk hier geweest vandaar niet zo snel een berichtje van mij. Dins. moet ik geloof ik mijn ei krijgen maar ik weet het niet hoor, nogsteeds last van buikpijn(vooral s'ochtends), heb nu elke ochtend beetje misselijkheid (s'avonds vooral) maar dat kan natuurlijk nog helemaal niets zeggen want ongi is er nog lang niet.. Wat ook enorm gek is, is dat ik niet meer zo veel naar de wc ga om m'n behoefte te doen, plassen gaat prima.. Mezelf voorgenomen nog maar niet naar de huisarts te gaan omdat z'n assistent het over neemt tot half December.. Wat denken jullie? En hoe gaat het hier verder? @Ginkell : je maakt het wel heel spannend he! Goedzo, ik duim voor je! Liefs Jolan
Sanne, is toch wel erg lastig als je zowel links als rechts niet kan gebruiken. Jolanda, heb je misschien last van buikpijn omdat je moeilijk naar de wc kan. Ik denk even mee Ginkel, En al getest
hey meiden, nee heb nog niet getest vanmorgen wat kramp gehad en heel klein beetje bloed verlies maar dat is nu weer over zou dat de innesteling geweest kunnen zijn of word ik toch weer gewoon ongi ik ga proberen straks een test te halen als ik klaar ben met werken om 16.30
je houd het spannend hoor ginkel. Hoe is het met de voorbereidingen voor je bruilofd? Net mijn vriendin op de koffie gehad. Ze vertelde dat ze 10 weken zwanger is. We wisten van elkaar dat we alle 2 voor een beeb gingen. Ze vond het moeilijk om te vertellen (omdat ik nog niet zwanger ben). Maar vind het zo leuk voor haar. Het is haar 2e kindje. Ik wil haar graag een klein cadeautje geven, iemand eenleuk idee
@ginkel: Ik ben wel benieuwd hoor! Laat je het weten als je getest hebt? @Labamba: Wij hebben ook een wit geverfde trap en dat is idd niet handig. Zitten er hard over na te denken hem ook maar gelijk te schilderen. @Labrador: Leuk hoor voor je vriendin dat ze zwanger is. Ik hoop dat jij snel volgt. Een kado-tip wat ik erg leuk vond, bijvoorbeeld een 9 maanden boek, of een speentje met iets leuks erop. @sanne: hoe gaat het nu? Hoop dat je snel weer een beetje wat meer kan. Lijkt me erg vervelend alles met 1 hand te moeten doen. Logisch dat je die iets gaat overbelasten. @jolanda: vreemde klachten allemaal zo voor je ei. Heb jammer genoeg geen passend antwoord voor je klaar . Misschien idd wat labrador zegt zegt van een soort van verstopping.?? Nou vandaag weer heerlijk geboend, gesopt, opgeruimd, gezogen, gedweild, gewassen pff ben ik nog iets vergeten. Het ruikt hier wel heerlijk naar witte reus (wast een berg, kost een beetje hihi). Ik snap je nesteldrang helemaal labamba . Nee geeft gewoon heel veel rotzooi z'on verbouwing. maar het zit er nu bijna op gelukkig.
En Ginkel??? Ik ben erg blij met mijn antraciet grijze tredes anouk. Veel makkelijker met schoonmaken.
hey meiden, heb nog niet getest en ben ook nog niet ongi en het is me niet gelukt om vandaag een test te halen na vanmorgen een paar druppels licht roze bloed heb gehad is het niet meer terug gekomen moet alleen wel ongeveer elk uur plassen veel vaker als anders met de voorbereidingen voor de bruiloft gaan voorspoedig zoek alleen nog een binnen locatie voor de fotoreportage we trouwen in hilversum en hebben daarna feestje in de bilt dus het moet een beetje daar tussen in zijn maar het is best wel lastig te vinden morgen weer werken van 7.45 tot 16.30 en hoop daarna als ik nog niet ongi bent dan ga ik een test halen dus nog even afwachten
zo dames ik heb even weer bij gelezen. @ginkel wat ongelooflijk spannend zeg. ik ben druk voor je aan het duimen. @jolanda inderdaad vreemd? misschien even een bezoekje aan de HA. nou hier een super weekend gehad. vrijdag naar eindhoven gegaan samen met mijn beste vriendin. daar was de super 90's party. eerst heerlijk geshopt en toen savonds helemaal los op al die leuke nummers. daarna hotelletje gepakt en zaterdag na de middag weer naar huis. zondag optijd weg gereden naar mijn zus om daar een dagje door te brengen. nou dat was mijn weekend. straks nog ff een ovu testje doen. hoop dat ik deze ronde weer op 4 weken zit(of het liefst helemaal niet natuurlijk) nou zwangeren onder ons geniet er van en voor de rest succes met wachten. groetjes
Ginkel, je weet het zeker spannend te maken. Meid de dimen draaien nog steeds. Joalnda, wat vervelend dat je last hebt van je buik. Hoop dat de onzekerheid gauw weg is.
ginkel, je houdt het spannend en ik duim voor je!! jolanda, is je buikpijn inmiddels minder? ik ben gelukkig niet heel ziek geworden, heeft niet echt doorgezet. ben gisteren ook gaan werken en dat ging redelijk goed. heb ook meteen de twee weken vakantie aangevraagd die ik wil opnemen na mijn verlof. dat houdt in dat ik 30 januari met verlof ga en dan 4 juni weer begin... vanaf die datum heb ik ook opvang voor de baby dus dat komt heel goed uit.
@ Ginkel: Waar in de Bilt heb je je feest? Ik kom namelijk uit de Bilt, toevallig. Wij hebben onze buiten trouwfoto's in het park gemaakt. Ik zal eens denken of ik een mooie binnen lokatie kan bedenken. @ Labamba: Gelukkig heeft de griep niet door gezet bij jou.
@Lindedd het feest geven we in hotel de biltsche hoek oke dan woon je niet zo heel erg ver bij mij vandaan want ik woon in utrecht