Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Ik woon nu in Maarssen, maar dat is ook dicht bij Utrecht. Grappig.
    Je zou in Slot Zeist foto's kunnen maken. Is wel een beetje uit de route, maar wel erg mooi.

2. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    leuke al die meiden uit de buurt van Utrecht, ik woon ook in de stad Utrecht, dicht bij Maarssen..

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier 15 min. Van utrecht af.

4. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    is er dan niemand uit het oosten?ik woon 15 minuten van almelo.

5. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    overmorgen de 20 weken echo... :D:D:D:D

en jullie mogen allemaal weten wat het is, de rest trouwens ook, iedereen om me heen bedoel ik daar mee.

mijn zus heeft eens een paar maanden na de bevalling met mensen van een forum afgesproken (in real life). allemaal moeders met jonge baby's. zij vond het erg leuk en nu doen ze jaarlijks een uitje. de kinderen zijn gemiddeld allemaal even oud.
    misschien niets voor ons maar misschien wel.. we shall see ;)

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Leuk zeg joylinn en spannend de echo. Ben benieuwd.
    Wij gaan het ook gewoon vertellen hoor. We mogen over 4 weekjes al.

Leuk idee hoor! Een date, we zien het over een paar maanden wel hoe alles verloopt.

7. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hey meiden
    ik weet niet wat er met me is ik ben nu 2 dagen overtijd en vanmorgen hevige buikpijn gehad en nu verlies kleine beetjes slijm en een heeeeel klein beetje bloed
    ik heb nog niet getest dat ga ik morgen ochtend doen ben wel benieuwd maar denk dat ik niet zwanger ben
    ik weet het even niet meer

oke slot zeist dat is wel een idee ik ga daar eens heen bellen
    dank je voor de tip

wel een leuk idee om als de baby's er allemaal zijn ergen af te spreken

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    joylinn: spannend de 20 weken echo!

Anoek: Jij ook al over 4 weken.

Ginkel: Het kan bij jou echt alle 2 de kanten nog op.

Wij hebben net alle meubels een andere plek gegeven. We wonen hier nu 1.5 jaar en wilde iets anders. Mannetje was er alleen niet zo blij mee, die is nu nog steeds alle kabels aan het aansluiten.

9. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, je maakt het nu helemaal spannend, nu we mogen weten wat het wordt. Maar voor jullie zelf zal het nog spannender zijn. Hebben jullie een lichte voorkeur?

Leuk idee van het bij elkaar komen na de bevalling, maar dan moeten we( de anderen) wel eerst zwanger worden.

Ginkel, kan het geen innesteling zijn?

Labbrador, ik denk daar ook weleens over na om de meubels te verplaatsen. Maar zou niet weten hoe het anders kan dan nu. Maar wel leuk, wat voor interieur heb je?

Hier alweer dag 37 alweer hier.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Zwabber: Hopelijk ben je snel zwanger of hopelijk heb je niet zo'n lange cyclus.

Mijn interieur, tsja hoe moet ik het omschrijven. Meubels van teakhout, bruine stoffen bank en verder wat natuur tinten. Ik wilde nu wel wat paars toe gaan voegen. En we hebben een aquarium van 120 liter in de woonkamer staan.

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ben ik heel brutaal als ik zeg "Fotos!"

Wij hebben namelijk ook een teakhouten interieur en veel bruin en natuurlijke tinten

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Zwabber: Ik zet liever geen foto's hier neer om te voorkomen dat ik 'herkent' wordt.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ben wel heel nieuwsgiereig of Ginkel ongi is geworden of nog niet. Ik hoop van niet.

Ik heb sinds maandag erge last van harde buiken. Ik heb de VK gebelt en die geeft aan dat het bij deze periode van de zwangerschaps hoort. Normaal ben ik heel nuchter en nu vertrouw ik het gewoon niet. Wat zouden jullie doen. Wil zo ie zo mijn schoonzusje vanavond bellen, zei is werkzaam op de bevallings/zwangerschapsafdeling van het ziekenhuis en weet mss wat ik kan doen. Het komt ook wel door stres heb ik het idee. Alles loopt de laatste dagen niet zoals het hoort en daar maak ik me druk over. Ben op het werk ook al in huilen uitgebarsten, en waarom??? Eigenlijk word alles me een beetje teveel. Met het werk gaan we ook weer verhuizen en zijn we verkocht aan een andere divisie. Auto stuk, makelaars rekening van het huis van mijn vriend. Zo heb ik ff lekker me gal gespuit ga weer verder met werken. pppffff nog 31 dagen te gaan.

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labrador, ik begrijp je standpunt.

Ginkel hoe staat ervoor?

Labamba, klinkt inderdaad allemaal erg stresvol. Advies gegeven vind ik erg moeilijk omdat jij je zelf voelt en je moet je vasthouden aan je gevoel. Ik heb zelf nooit harde buiken gehad, dus ken het gevoel ook niet. Maar probeer wel je rust te nemen. Sterkte meis.

Hier sinds vanochtend pijn in men buik/baarmoeder. Maar ja is het het ongi is het de eisprong, is het innesteling. Helaas niemand die het mij kan vertellen.

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: En, al getest?? We zijn allemaal erg nieuwsgierig ;).

@ Labamba: Wat vervelend dat je nu last hebt van stress... Ik hoop dat je schoonzus je gerust kan stellen.

@ Zwabbertje: Ik hoop voor je dat het een innesteling is. Spannend. We kunnen helaas alleen maar afwachten.

@ Joylinn: Al over 2 dagen je 20 weken echo, spannend!!

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden,

ik heb nog niet getest ik durf eigenlijk niet om weer teleurgesteld te worden ik heb al wel twee testen gehaald
    vanochtend weer veel krampen gehad maar ik verlies nog steeds veel slijm met een beetje bloed maar dat is zo weinig

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik snap het wel hoor Ginkel, dat je niet goed durft. Daar heb ik ook vaak last van. Je moet het doen wanneer jij je er goed bij voelt.

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heej meiden,
    @ Ginkel, wat spannend zeg! Ik zal voor je duimen. Ik snap heel goed dat je niet goed durft te testen. Ik hoop iig echt dat je op roze gaat! Mijn duimen maken overuren voor je!
    @ Labamba, wat ontzettend vervelend dat je last hebt van harde buiken. Ik kan je helaas ook geen advies geven want ik heb het nog nooit gehad... dus ik zou ook niet weten wat je er tegen kunt doen. Veel succes meid!
    @ Joylinn, spannend je 20 weken echo morgen!! Ben zoooo benieuwd! En wat leuk dat je met ons wilt delen wat het wordt. Had jij al een zoontje?
    Wij hebben 24 oktober onze 20 weken echo en ik zal er dan ook geen geheim van gaan maken wat wij krijgen. :)
    @ Anouk, vind het zo leuk dat we een beetje rond dezelfde koers liggen. Spannend allemaal!
    We hebben gister onze controle gehad bij de VK. Alles is goed. Hebben het hartje weer overduidelijk gehoord. :) En het groeit als kool.
    Btw, sorry voor mijn afwezigheid, maar dit heeft met mijn hand te maken. Het gaat wel al beter. Had afgelopen maandag toch maar ff de huisarts gebeld want ik had er al 3 nachten niet van geslapen. Ik ben nu doorverwezen naar de fysio en daar wordt ik gemasseerd. Hopenlijk helpt het want het is nog niet helemaal over... ma ja het komt allemaal goed!
    Ik vind het wel een leuk idee om een keer met de baby's erbij elkaar in real life te zien :) Moet eerlijk zeggen, ben ook best benieuwd naar jullie hihi.
    Maar goed, dat komt misschien allemaal nog wel.
    Oja, komt er ook iemand uit Brabant? Ik woon 10 min van Eindhoven af. Ben benieuwd :)
    Heel veel liefs Sanne

19. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ja we hebben een zoontje en ik heb geen voorkeur... mijn man denkt een meisje en ik een jongen, dus 1 van ons heeft gelijk hahaha

ik kan denk ik niet slapen van de spanning vanacht... oeh en of alles goed is natuurlijk!!!

ik laat het jullie zo snel mogelijk weten, ik heb de afspraak al om 9 uur dusss,....

20. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, heel veel plezier morgen!!

Deel Deze Pagina