@ginkel: je maakt het wel spannend zeg. Maar ik snap je wel hoor. Ik probeerde het ook vaak uit te stellen, bang dat het toch weer een teleurstelling zou worden. Ik blijf duimen hoor. @labamba: kan je helaas ook geen advies geven maar ik hoop dat je schoonzus je wel wat meer duidelijkheid kan geven. @linded: gedver wat duren die cyclussen van jou toch lang. Ik heb wel respect hoor dat je het zo lang volhoud. Ik zou weer helemaal gestressed zijn. Snap wel dat je nog ff wacht hoor. @sanne: idd leuk he we volgen elkaar echt op. Joylinn 20 weken jij 18.5 weken en ik 16.5 weken. Wat komen de 20 weken ecbo's dan dixhtbij he. Ik mag 7 nov. 24 okt nog een controle bij vk. @joylinn: spannend zeg, ik hoop dat alles goed is en ik hou het hier goed in de gaten, ben wel benieuwd hoor wat het word. @de rest: suc6 met wachten etc.
@joylinn ik hoop dat jullie beeb goed ligt dat jullie morgen het geslacht te zien krijgen. Die van ons liet het noet zien met de 20 weken echo. Ik duim voor je dat het te zien is en alles goed is. Ik heb mijn schoonzusje gesproken ze zegt dat ik met niet ongerust moet maken maar vermoed wel dat ik een blaasontsteking heb. Dus morgen ochtend maar ff in een potje plassen en dat na laten kijken.
joylinn veel plezier morgen ben heel benieuwd, maar ik denk jullie nog veel meer. nou volgens mij heb ik mijn ei gehad. had gisteren veel slijm. heb deze ronde toch maar geen ovutesten gebruikt want ik kan het niet meer opbrengen omdat het toch niet helpt. zo vaak op het juiste moment geklust maar tot op heden nog geen resultaat. wel een leuk idee om met de kindjes samen af te spreken als ze er eenmaal zijn. nou ik ga lekker slapen. trusten!!!!!!!!!!
Heey dames! Allereerst.. Hoe is het met iedereen? Ginkel, ik snap dat je het uitstelt..aan de andere kant vind ik het toch ook wel fijn dat je een beetje zekerheid hebt op z'n moment!? Met mij gaat het nog niet zo goed, ik had inderdaad last van een flinke verstopping, daar heb ik nu laxeermiddel.. Ook een beetje de reden dat ik er niet zo vaak was maar wel heb meegelezen, ben er behoorlijk beroerd van. Gisterenmorgen op mijn werk kreeg ik hevige pijn dus vanuit daar contact gehad met de assistente van mijn HA, gelukkig kon ik toch direct terecht en moest direct beginnen.. Ook raadde hij me aan een dag zoiezo thuis te blijven, dus dacht ik uit te slapen krijg ik een telefoontje dat de vrouw waar m'n paarden op stal staan, perongeluk Esmee in de groep had gezet terwijl ze wist dat zij niet tegelijk de wei op kunnen... Dus Esmee was gevlucht en daar stond ik dan hoor om half 7 te fluiten in m'n trainingspakkie....pfff! Wat een dag weer! Excusses voor het geklaag maar moest eventjes hier adem halen... Voorderest gaat het hier prima, alles is geregeld met mijn moeder en het voelt nu voor mij alsof ik het nu allemaal voor haar zo mooi mogelijk heb kunnen maken/regelen.. Voel me er eerlijk gezegd wel goed over en het is fijn dat ze nu op een mooie plek ligt waar ze haar rust mag nemen... Over 13 dagen moet ik ongi worden en ik begin het gevoel te krijgen dat wij er nu gewoon helemaal weer voor moeten gaan! Ik ben wel heel bang dat ik gewoon nog een aantal maanden ongi wordt... Zit eigenlijk ook al sinds de dood van mam met een vraag; kan je van een miskraam onvruchtbaar worden!? Lieve mensen, ik ga me douchen en dan van m'n rust proberen te genieten! Wens jullie alvast een fijne (werk)dag voor morgen en wie een knuff wilt....knuffeelll...
@ Jolanda: Wat vervelend van die verstopping. Hoop dat het al wat beter gaat. Goed van je hoe je met de dood van je moeder omgaat; je lijkt het goed een plek te geven. Ik hoop voor je dat je niet nog een aantal maanden op een zwangerschap hoeft te wachten. En wat je vraag betreft; het zou volgens mij wel kunnen dat je onvruchtbaar raakt van een miskraam, maar die kans lijkt me heel klein. Denk dat het eerder is dat je miskraam dan ook ergens anders vandaan komt. @Joylinn: Veel plezier zo meteen! @ Daf: Ik hoop dat het voor jou deze ronde ook raak is! Je zit weer op het wachtbankje zie ik. @ Labamba: Vervelend, een blaasontsteking... Hoop dat je er snel vanaf bent. @ Anouk: Het wachten duurt bij mij weer erg lang inderdaad. Kan helaas niet anders dan afwachten en hopen. Heb met m'n man afgesproken dat ik volgende maand naar de HA ga als er dan nog geen ongi is.
@jolanda van mij krijg je ook een knuffel. Fijn dat je alles weer een beetje op de rit hebt. @lindedd: Ik hoop dat je uiteindelijk niet naar de ha zult hoeven maar zo wel dan hoop ik dat hij je iig wat meer duidelijkheid kan geven je loopt er al zo lang mee. @labamba: Fijn dat je wat gerust gesteld bent. Wel balen van die blaasontsteking zeg. @joylinn: Je zult nu wel je echo hebben ben benieuwd of alles goed is. Nou vandaag weer een lekker dagje werken al denk ik niet dat het heel druk zal worden. Laptop mee en lekker internetten en voor school aan de slag, hoef ik dat thuis niet meer te doen.
hey meiden, ik heb gisteren avond een test gedaan en weet eigenlijk nu niet of die positief is of negatief ik heel flauw als ik van een bepaalde kant kijk een heel du streepje zijn volgens mij maar ben er niet zeker van dus nog maar weer afwachten en zaterdag nog maar eens testen ik zal later op iedereen gaan antwoorden maar zit nu op mijn werk maar wilde dit toch even met jullie delen
@ginkel: Wat spannend!! En knap als je tot zaterdag kunt wachten. Ik zou morgen al weer testen. Als je zwanger bent, verdubbelt de hoeveelheid HCG elke 2 dagen heb ik gelezen, dus dan zou je morgen al wel een duidelijkere streep kunnen hebben. Ik duim voor je!! @ Joylinn: Ben benieuwd hoe het met jou is gegaan vanochtend!
@ginkel wat spannend, *heel hard duimen aan het draaien* @joylinn en en en en wat word het @allemaal, morgen breng ik ff mijn urine weg naar de dokter. Dan weet ik zeker dat het blaas ontsteking is.
Jolanda: Knap dat je zo met het overlijden van je moeder om kunt gaan en het een plekje kunt geven. Ginkel: je blijft het spannend houden! Joylinn: Hoe was het de 20 weken echo? En wat wordt het?
Anouk, wat doe je voor opleiding? Wel makkelijk als je daar op je werk wat tijd voor hebt. Ginkel, wat vervelend nog geen zekerheid. Misschien even een foto hier plaatsen, dan kunnen we met je mee kijken? Labamba, jeetje een blaasontsteking, ik weet dat mijn vriendin er ook veel last van had tijdens haar eerste zwangerschap. Joylinn, je laat ons in spanning!!!! Hier gaat het niet zo goed met mij. Heb vanochtend erg veel steken gehad in mijn hele buik. Wist niet waar ik het moest zoeken van de pijn (had ook het idee flauw te vallen, dus ben maar weer op bed gaan liggen). Later zakte het gelukkig af. Meiden jullie enig idee. Zou dit met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben.
@ Ginkel, vind het ook erg knap dat je tot zaterdag kan wachten. Duimen maken in ieder geval overuren voor je! @ Labamba, ik hoop voor je dat je geen blaasontsteking hebt. Dat is erg vervelend. Beterschap ermee meis! @ Zwabbertje, uuuh ik heb geen idee wat dat zou betekenen. Ik heb het niet gehad met mijn zwangerschap... sorry ik kan je er niet mee helpen meid... Sterkte meid en laten we hopen dat iets positiefs is. Duim, duim, duim @ Joylinn, je laat ons wel erg lang in spanning zitten hihi. Ik ben zoooo nieuwsgierig haha. Oooh meiden, ik weet niet of ik vandaag voor de 1ste keer de baby gevoeld hebt... ik heb elke keer hele rare lichte buikpijn. Net alsof ik een scheet moet laten hahaha (sorry daarvoor) maar er komt niks. Zou dat het kunnen zijn??? Ik wil zo graag een keertje leven voelen in mijn buik *zucht* Hoe hebben jullie dat voor de 1ste keer gevoeld? En Anouk, heb jij al iets gevoeld?
@zwabbertje: Ik doe de opleiding tot opticien en ben met het laatste jaar bezig nu. Ik werk in een optiek zaak en sept. en okt. zijn de rustige maanden wat inhoud dat ik lekker wat tijd heb voor de studie. Wat de buikpijn in zou kunnen houden weet ik eerlijk gezegt niet goed. Hoever ben je in je cyclus? @Sanne: Ik twijfel eigenlijk of ik hem/haar soms voel. Het is ook nog erg vroeg voor mij hoor. Maar soms als ik 's avonds in rust ben dan voel ik kleine plopjes in mijn buik. Maar of dat de beeb is??? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de andere voelde.
meiden we krijgen een JONGEN!!! alles was ok en de echoscopiste kon niets ´geks´ ontdekken. dus helemaal gezond volgens de echo!! mijn man super blij en de oma´s, opa´s en tantes zijn verrast maar zeker heel blij!! dit wordt de vierde kleinzoon van mijn ouders. en zullen dus nooit een kleindochter krijgen.. voelde een helehelehelehelehele kleine terleurstelling wat gelukkig met blijdschap overtroffen werd.
joylinn super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! en mooi dat alles gezond is. geniet er van van deze blauwe wolk.
Super joylinn gefeliciteerd. Fijn dat alles goed is en wat leuk een broertje voor je zoontje. Geniet ervan.