Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, snap dat het moeilijk is om te weten hoe het voelt als de baby beweegt, als je dit nog nooit hebt gevoeld. Ik zelf voelde de baby vrij laat (22 weken). Hoe het voelde is moeilijk uit te leggen, dat moet je echt ervaren.

Anouk ik zit op dag 39, maar mijn langste cyclus is 50 dagen.
    Oh ja, nu je het zegt, je hebt het al een keer verteld. Maar hoezo rustige maanden, heeft dat met geld te maken?

Joylinn, HOERA een Jongen. Wat leuk meid.

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Joylinn, wat super leuk!! Een JONGEN!! Gefeliciteerd!!
    We wachten de buikpijn hier nog fftjes af.. ik weet niet of het dat wel is.. we zien het vanzelf wel.
    Trusten allemaal.

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @joylinn, yes ook een jongen ben benieuwd of de andere meiden straks ook een jongen krijgen. Hebben we een klein elftalletje. hahahaha. Super zeg en alles erop en eraan gefeliciteerd.

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Misschien zou het een innesteling kunnen zijn dan??? Maar of je daar die buikpijn van kan hebben??? Ik hoop iig dat het goed nieuws is.
    En sept/okt zijn rustige maanden omdat de mensen in hun zomer vakantie veel geld hebben uitgegeven aan hun vakantie en het nu even opsparen voor de decembermaand.

@sanne: hoe is het met jou buikpijn?

@labamba: Ja zou leuk zijn een klein elftalletje hihi.

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Zo ik heb een potje urine weggebracht, ik zeg nog netjes ik ben zwanger. Ja zegt de assistente ik dacht al zoiets te zien.:D Tussen 12 en half 1 mag ik bellen voor de uitslag.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Joylinn: Wat fijn dat alles goed gaat en wat leuk dat je weet dat je een zoontje krijgt!

@ Labamba: Ik hoop dat het meevalt voor je.

@ Zwabbertje: Misschien inderdaad een innesteling?? Ik hoop het!

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joylinn: Fijn dat alles goed is met de beeb, en gefeliciteerd..een jongen!

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    De assistente gesproken en ik moest langskomen om een uitgebreide test te halen. Mijn urine is niet goed maar wat en hoe???? Dus nu moet het op kweek. Net een "gewassen plasje" gedaan. Einde van de week kan ik bellen voor de uitslag. Ben benieuwd.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen.

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    @labamba ik hoop inderdaad ook dat het allemaal mee blijkt te vallen.
    ik duim voor je.

Maandag gaan we heerlijk 4 dagen naar London.
    heb er echt zin in.
    lekker met zijn tweeën weg.
    nou fijn weekend allemaal.
    groeten

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Daf, fijne 4 dagen al vast, geniet ervan.

Labamba, ohh, jeetje. Ik hoop dat de uitslag goed is.

Hier een erg emotioneel moment net gehad. Worden we net (21 uur) door mijn schoonmoeder gebeld dat mijn schoonvader vanochtend is op genomen. Maar waarom horen wij dat zo laat?? Zijn wij minder of zo Tis G#tver*d*mme10 uur later!!!!
    En het erge is, ik maak me er zo druk om en men man loopt gewoon weg zonder wat te zeggen, grrrr mannen

12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    @zwabbertje lekker is dat had ze zichdat nog even bedacht voor ze naar bed ging? en ja dan ook nog zon reactie van je man.
    kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt.
    ik hoop in ieder geval dat het meevalt met je schoonvader.

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    daf veel plezier in London... geweldige stad!

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Jeetje, ik snap dat je je daar vervelend onder voelt. Gek hoor. Je man is dat misschien gewend van zijn ouders ofzo? Ik hoop dat het niks ernstigs is met je schoonvader?

@ Labamba: Vervelend dat je nu nog niet weet wat er nou precies aan de hand is. Ik hoop dat het meevalt!

@ Daf: Alvast heel veel plezier in Londen!

Gisteravond had ik behoorlijk steekjes in m'n onderbuik. Vanochtend al een stuk minder, maar voel het af en toe nog wel. Zal het dit keer wat te betekenen hebben??

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    zwabbertje: Jeetje zeg. Ik zou er wel een beetje boos om worden. Hopelijk is er niets ergs aan de hand.

Lindde: Ik hoop zo dat het een goed teken voor je is. Wanneer zou je willen gaan testen?

pff, ben de laatse dagen moe. Net naar huis van het boodschappen doen misselijk.Mannetje zei al 'zwanger'? Hij zei nog misschien ben je wel zwanger en wordt je gewoon ongi. Durf eigenlijk niet te testen, want elke keer die teleurstelling wordt ik ook niet vrolijk van.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: vervelende situatie ik hoop wel dat het goed gaat met je schoonvader.

@daf: veel plezier in londen, mooie stad.

17. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ labrador, je kunt er altijd een testje tegenaan gooien.. misschien is het wel raak en ben je 10 dagen geleden gewoon voor de laatste keer ongi geworden.. hoor je idd wel vaker.
    ik hoop het voor je!

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ zwabbertje, wat vervelend. Hoop dat het meevalt met je schoonvader. Sterkte meis.
    @ labrador, het zou idd kunnen. Zal voor je duimen meis!
    @ Ginkel, heb jij al getest??
    @ daf, veel plezier in Londen! Schijnt daar echt heel leuk te zijn. Have fun.
    Hier gaat het met de buikpijn goed. Heb er nu niet zoveel last meer van. Heb wel elke keer een raar gevoel in mijn onderbuik... Haha ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen. We wachten het nog naar rustig af. Met de schouder en hand gaat het ook wel. Fysio begint nu zijn vruchten af te werpen.
    Fijn weekend iedereen.

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabbertje, wat een rotbericht, hoe is het nu met hem.

@Daff, veel plezier in londen

@ginkel, ben ook erg benieuwd hoe is het?

@labrador, ik hoop dat je zwanger bent :D

@lindedd ik hoop dat het het juiste betekend. Ik had in het begin ook best buikpijn dacht ik dat mijn ongi eraan kwam.

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    zo dames, ik heb enorm geshopt vandaag. 2 boxpakjes, 1 katoenen broekje met een t-shirtje en vestje, fopspenen, 6 paar sokjes, jasje, 8 rompertjes. allemaal maat 50.. 62 en groter heb ik van mijn eerste zoontje nog heel veel dus daar moet ik eerst weer een keer naar kijken wat ik allemaal al heb. mijn eerste zoon is in juli geboren en heb dus helemaal geen hele kleine kleertjes met lange mouw. deze wordt in februari/maart verwacht dus MOEST shoppen. hahaha.. goed excuus he?!

ben nu wel blut hahaha...

Deel Deze Pagina