@anouk, ik werk bij Pon automobielhandel in Leusden. De leasemaatschappij daar doe ik de functie contractbeheer. Urine is goed?? Ik snap niet waar die buikpijn vandaan komt. Ik heb de VK gemaild of ik eerder dan de 31e terecht kan. Ze zijn niet open vandaag dus vandaar gemaild. Het is ook geen spoed dus durf het noodnummer niet te bellen.
@labamba: Vreemd zeg! iig goed dat je urine in orde is. Misschien een soort van bandenpijn ofzo. Ik hoop dat de vk iets meer weet.
Oooh Jolanda, het is wel spannend hoor bij jouw. Zou toch mooi en bijzonder zijn nu. Labamba, hopelijk heb je snel duidelijkheid meid. En hopelijk kunnen ze er iets aan doen. Dit is echt een rot situatie. Anouk, Succes vandaag met inrichten. Hier een rustig dagje thuis. Vanavond naar mijn broer, die is jarig vandaag. 41 alweer. En morgen ben ik zelf jarig. 30 alweer.
@ Joylinn: Vervelend zeg, dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk kan je eerder bij de VK terecht. @ Jolanda: Dat klinkt erg hoopvol!! Ik hoop dat je binnenkort positief test. @ Anouk: Lekker, een dagje vrij! Leuk hoor, om je woonkamer opnieuw in te richten. Ik heb gisteren een hele tijd met m'n man zitten praten over het feit dat het ons nog niet gelukt is zwanger te raken. Ik zat er even helemaal doorheen en hij wil ook graag actie gaan ondernemen. We hebben afgesproken dat ik volgende maand naar de HA ga. Hij wil dan ook het liefst zichzelf laten testen. Was wel fijn om het er samen met hem over te hebben.
he hallo allemaal. jeetje wat moest ik veel bijlezen zeg!! nou we zijn weer thuis. en londen............ hebben we niet gehaald. we kwamen met de trein in brussel aan en toen we bij de inchecken van de eurostar waren zag mijn man het bordje van de douane. toen vraagt ie aan mij of hij ook zijn paspoort had moeten meenemen!!!!!!!!!! ja dus maar dat had hij niet dus konden we onverrichte zaken weer naar Nederland. toen hebben we in de trein maar besloten om een nacht naar amsterdam te gaan. daar hotelletje gepakt en gisteren avond weer naar huis getreind. nou hij heeft mijn vakantietrip goed verstierd! wat was ik boos/verdrietig. weg geld en weg leuke vakantie. nou ik hoop voor de niet zwangeren onder ons dat er snel duidelijkheid is. want volgens mij is iedereen het goed zat!!!(en dat is nog mild uitgedrukt.) nou ik ga nog een beetje poetsen. groeten
@lindedd, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en jullie neusen dezelfde richting op staan. @zwabbertje toch heerlijk zo'n lekker dagje thuis. @daff, o wat waardeloos zeg. Ja met die open grenzen kan ik me er wat bij voorstellen. Kan me voorstellen dat jij boos en teleurgesteld was. Maar jullie hebben er nog wat leuks van gemaakt. Ik had vrij snel bericht terug van de VK. Ik moet het rustiger aan gaan doen de pijn in mijn buik is hoogst waarschijnlijk banden pijn. En die kan idd zo erg worden dat je niet meer rechtop kunt lopen. Ik heb het bij mijn baas is de groep gegooit en we hebben nu afgesproken voorlopig 2 uur per dag minder te gaan werken mocht dit niet genoeg zijn om mijn buik "normaal" te krijgen dan 4 uur minder per dag. En vandaag ingaande.
Ohh nee Daf, dat meen je niet. Maar ja toch een leuk nachtje/dagje amsterdam gehad? Labamba, nou ja lekker, alles ga 2 keer zo langzaam als je wil met een kind. Maar even goed wat kunnen doen.
Jeetje daf balen zeg dat hij zijn paspoort niet bij had, ontzettend jammer van je tripje londen. Gelukkig hebben jullie het nog een beetje goed kunnen maken met amsterdam. @labamba: rustig aan dan vanaf nu. Alles voor de beeb toch? Fijn dat ze op je werk wel zo coulant zijn. @lindedd: Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en op 1 lijn zitten. volgende maand ha is echt een goed idee denk ik. Zeker met jou cyclussen. Ik snap wel dat het voor jullie en de rest natuurlijk ook (daf labrador, zwabbertje en jolanda, ginkel en wie ik nog vergeten ben) wel vervelend is en al helemaal dat jullie het nu zat zijn. Ik hoop zo dat het voor jullie ook zo snel raak mag zijn!!!!! Ik duim iig voor ieder van jullie. Een knuffel vanaf hier!!
@zwabbertje, we gaan naar lommerbergen in Limburg.. helemaal zin in! zijn super leuke mensen de werkgever en zijn vrouw. hebben ook een zoon van 8 en 3 dus dat is voor onze zoon super leuk.. lekker gourmetten en tutten. helaas zonder wijn voor mij maargoed. @daf, wel een beetje dom van je man... ach later kan je erom lachen maar voor nu erg zuur! linde, ik ben niet degene met pijn, gelukkig niet. heb wel wat kwaaltjes maar het blijft gelukkig bij bandenpijn. ik merk dat wanneer ik het druk heb op mijn werk het meer pijn doet maar het valt nog te overzien.. ik doe 's avonds niet meer zoveel. mijn zoonb ligt er om half 8 in en dan ga ik met de voetjes omhoog op de bank liggen. en ik werk maar 3 dagen... ja anouk, ik hoop dat alle dames snel zwanger zijn.. ik snap ook niet dat de huisartsten niet wat meer willen doen voor jullie allemaal. net of een jaar proberen zwanger te raken normaal is. het is ook wel normaal maar als het om jezelf gaat, wel heeeel lang! sterkte allemaal.
Hey meiden, ik ga me nu niet meer met mijn cyclus bezighouden maar even met de bruiloft na de bruiloft zien we wel weer ik heb vanmorgen de huisdokter gebld maar die was met vakantie dus kan pas volgende week terecht en heb vanmiddag nog een testje gedaan en die was natuurlijk negatief aaahhhh ik word gek van mijn lichaam
Ginkel: Bijna gaan jullie trouwen, leuk hoor. Hebben jullie alles geregeld? Daf: Oh wat dom van je man. Maar gelukkig hebben jullie het leuk gehad in Amsterdam Lindde: Fijn dat jullie samen goed hebben kunnen praten. Ook ik wordt steeds gefrustreerder dat ik nog niet zwanger ben. Wij zitten nu in onze klus periode(let niet op de banner) en gaan weer hoopvol aan de slag.
@Labrador ja op kleine dingetjes na zijn we er helemaal klaar voor vandaag nog werken en dan lekker vrij tot woensdag dan weer werken 11 dagen overtijd
Ginkel, groot gelijk meid. Nog maar 4 daagjes, spannend. Labrador, ondanks alles veel plezier met klussen. Meiden hier een bijzondere dag. Ben vandaag 30 geworden!! We hebben vanmorgen erg in dubio gezeten of we gingen testen. Rot nacht achter de rug met alleen maar zwangerschap gerelateerde dromen. Maar hebben nu besloten mijn verjaardag niet te willen verpesten (mocht hij negatief zijn), terwijl het natuurlijk het mooiste verjaarscadeau ever kan zijn. Gaan we nu zondag testen. Eigenlijk wacht ik het liefst tot ik kotsend boven de wc hang. Fijne dag allemaal
zwabbertje, gefeliciteerd met je verjaardag, 30 mooie leeftijd, ben ik ook hihi... net terug van de verloskundige en alles was goed, prima bloeddruk en sterk hartje.. over 4 weken weer...
Goeiemorgen allemaal! @ Daf, wat ontzettend vervelen zeg. Gelukkig hebben jullie het wel naar jullie zin gehad in Amsterdam. Voor alle niet zwangere, ik duim heel erg voor jullie!! Hoop zo dat jullie allemaal snel op roze mogen. @ zwabbertje, gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! @ joylinn, fijn dat alles goed is! Oooooh wij mogen maandag voor de 20 weken echo. Ik krijg er nu al kriebels van. Hihi en jullie mogen wel weten wat het wordt. Of had ik dat al gezegd?? Haha. Nu ff naar het ziekenhuis voor de hechtingen eruit te laten halen. Iedereen een fijne dag. Liefs
Sanne: Succes in het ZH Zwabbertje: Gefeliciteerd!! Geniet van deze dag. Op welke CD zit je nu? Joylinn: Fijn dat alles goed is met de beeb. Ginkel: Werkse vandaag en geniet daarna lekker van je vrije dagen.
sanne, het is zo leuk die 20 weken echo, los van het zien wat het is. Je ziet je baby echt heel goed en alles wordt gecheckt, goed opletten dus en dan als kers op de taart, weten wat het is! ik zal eens wat foto´s van de echo op mijn profiel zetten