Heej meiden, Ooooh zwabbertje, je houd het wel spannend he? Ik duim iig voor je!! @ Joylinn, ik ga nu meteen even je echo's bekijken. Nu zit ik wel op de computer. Vandaag flink voor mezelf geshopt. Hihi, heb een super leuk bollerotje van Prenatal gekocht, wat effen shirtjes, buikbanden, leggings en een poncho. Alleen niet geslaagd voor broeken. Die heb ik nu besteld via Wehkamp. Kijken of dat wat is. Anders doe ik het wel eventjes met de leggings. Meiden, fijne avond. Liefs. Oja, ik weet ff niet hoe het vroeg, maar met mijn hand gaat het goed! Het trekt nog wel als ik mijn duim beweeg, maar dat komt goed. Heeft gewoon z'n tijd nodig. En met mijn schouder gaat ook weer goed. Volgende week ga ik nog niet werken omdat mijn manager het nog niet geslaagd vond dat ik hele dagen ging werken vanwege de herfstvakantie. (normaal werk ik maar een paar uurtjes per dag) dus na de herfstvakantie begin ik weer met werken. Kan ik het mooi weer opbouwen zei ze. Ga volgende week wel weer ff langs op het werk. Zo, nu weet iedereen weer hoe het hier gaat haha Liefs
Spannend zwabbertje, zal morgen gelijk inloggen wat de uitslag was ik zal voor je duimen. Ik ben me toch gek aan het zoeken naar een skinny jeans maat 48 lengte maat word er gek van kan hem nergens vinden.
@zwabbertje, je houdt ons in spanning.. ik ben straks de hele dag weg dus ik zie vanavond pas je resultaat.. Ik denk/hoop positief!! @anouk, leuk shoppen voor een kamertje, dat hoef ik deze keer niet te doen. tenminste niet voor meubeltjes.. die zijn whitewash en gebruik ik van mijn oudste zoon. wel gaan we deze keer voor grasgroen en niet voor blauw. toch wel leuk om het iets anders te maken dan bij de eerste. fijne zondag allemaal!
Nou meiden we hebben zojuist getest en JA IK BEN ZWANGER!! Ik werd vanochtend weer misselijk wakker, maar durfde mezelf geen hoop te geven. Maar de test kreeg niet eens de kans om "na te denken", haha. De test streep was eerder te zien dan de controle streep. Meiden hieronder nog even men test Dus hierbij, ik voeg me bij de clubs van zwangere vrouwen. Des ondanks weet ik dat voor de andere meiden erg zuur zal zijn, weer een zwangere erbij. Maar weet dat ik met jullie meeleef en aan jullie denk.
Hallo dames! ZWABBER gefeliciteerd meis, ik ben zo blij voor je! Het is je zo gegunt!!! Hier zit ik nu op 31 dagen, ik moet geloof ik mijn banner aanpassen. Niet meer misselijk s'ochtends maar ga kapot van de pijn in mijn onderrug en in mijn borsten! Kan amper een bh aan.... Groetjes liefs
Waaaauw!! Gefeliciteerd zwabbertje!!! Het is je zoo gegund meid!! Echt super!! Oooh ik ben zenuwachtig voor morgen hahaha. Ik zal morgen wat laten weten hoe de 20 weken echo is geweest. Hihi vind het zo spannend!! @ Anouk, had nog gereageerd haha, maar idd wat gaat de tijd snel hè?? Vind het nog niet eens zo lang geleden dat ik positief testte. En nu ben ik al op de helft en jij ook al bijna. Waar blijft de tijd haha. @ labamba, kun je niet kijken via wehkamp? Daar hebben ze volgens mij wel skinnyjeans. Je kunt altijd even kijken. Ooooh zwabbertje, ik vind het zo geweldig voor je echt meid, ik vind het zoo leuk!! Hihi Fijne zondag!!
Ohhh meiden, leukere en mooiere reacties had ik niet kunnen verwachten!!Jullie zijn schatten. Jolanda, ooh wat zou het mooi en bijzonder zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn. Sterkte met de ongemakken meid. Sanne, ik zit morgen de hele dag op men werk, dus kan helaas niet kijken (zou dan in de smiesen lopen). Maar ga morgenavond meteen kijken. Ben zo benieuwd hoe je echo is en wat het wordt. Linde, heb jij nog getest. Mrgen een dagje werken en dan anderhalve week vrij. Dan valt het in ieder geval daar niet op als ik misselijk en moe ben. Kan helaas dinsdag pas de huisarts bellen. Ik weet namelijk niet of ik naar de gyneacoloog of de verloskundige moet.
@sanne: ben ook zo benieuwd naar je echo of alles goed is en wat het wordt @zwabbertje: fijn zeg dat je ff een week vrij hebt. Komt dat even goed uit. Nog plannen? @anoniemz: spannend zeg voor jou. Wanneer is je nod precies? Helaas niet helemaal geslaagt voor meubels vandaag maar wel ideen op gedaan. Morgen mog ik weer naar de vk heb er zin in om het hartje weer te horen.
@zwabbertje, komt goed uit dan dat je morgen 1 dagje moet en dan lekker vrij. Succes met de misselijkheid. Heb ik gelukkig geen last van gehad. @sanne, o gaaf morgen 20 weken echo. Ik log wel ff in op het werk om te kijken wat jullie gaan krijgen. Ik heb ook zo een zin in de 31e dan zie ik onze beeb ook weer. We zijn inmiddels geslaagd voor een kaartje. Heel leuk met een zebra voorop en dan kleine stripplaatjes van de zebra. Moest bij ons toch een beetje een paard op staan . De naam zijn we al langer over uit en die staat er dan ook op echt zo gaaf en dan onze namen als trotse ouders.
Ik heb 1,5 week vrij omdat ik a.s. vrijdag een weekendje naar Landal ga met vrienden. Ik werk normaal de maandag en de vrijdag. Dus moest een vrijdag en een maandag vrij nemen, waardoor je automatische 1,5 vrij bent. Anouk, ik heb verder doordeweeks geen plannen, gewoon de normale dingen en het weekend gaan we naar Landal Aerdenholt. En naar Plopsa indoor. Labamba,ik had van de week nog tegen men man gezegd. " Ik test niet eerder dan dat ik misselijk ben" Nou dat heb ik dus geweten. Alleen het aparte is bij de eerste zwangerschap begon ik meteen met spugen (7 wk) en nu ben ik alleen nog misselijk. Ik hoop dat het zo blijft. Gelukkig heb jij dat niet gehad. Zwangere meiden nog tips voor leuke clubs/forums?
@ zwabbertje, nee sorry meid. Ik weet geen andere forums of clubs. Ik ben altijd hier blijven hangen. Haha veelste gezellig hier trouwens, je hebt wel een super mooie datum dat je uitgeteld bent. Ik zie dat je uitgeteld bent op 11 juni, en dan ben ik 2 jaar getrouwd op die dag. Veel plezier op je weekendje weg. Lekker hoor. Geniet ervan! Sow, er is een grote brand geweest in Venray. Heel mijn kroeg waar ik vroeger heen ging, is afgebrand. Echt erg man... Ik heb zelf in Venray gewoond, maar toen ik ging samenwonen ben ik naar Brabant verhuisd... Echt raar dat dat nu weg is. Het komt vanavond op hart van Nederland. Liefs
zwabbertje ik wist het!!! wat een geweldig nieuws... word er helemaal blij van!! geniet ervan en ik hoop dat het bij misselijkheid blijft en niet overgeven. sanne, morgen de echo, super leuk!! heel veel plezier daarmee! ik ben kapot, ben vandaag bij en vriendinnetje en zus in Eindhoven geweest en ben net om half 9 thuis gekomen. de hele dag op pad dus ga lekker vroeg naar bed!