Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Zwabbertje gefeliciteerd!!!!! T is je zo gegund!!! Sterkte met de kwaaltjes. Xxx

2. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee meiden.

Sorrie, zit er even helemaal doorheen...
    Gisteren zouden mijn zus en zwager komen maar vlak voor zij kwamen hebben mijn vader en ik een gigantische ruzie gehad met elkaar...hij is alcohollist en heeft giisteren onder invloed verschikkelijke dingen gezegd....oa dat ik de dood van mijn moeder had kunnen voorkomen...
    Het valt me erg zwaar en heb er nu net pas met mijn vriend over gepraat...sorrie het valt beetje zwaar..

Wou ook even kwijt dat ik het liefst nu naar de volgende ronde ga want voor mijn gevoel ben ik niet zwanger maar heb overal pijn... Mijn borsten en mijn onderrug...

Nogmaals zwabber ik ben super blij voor je meid en het is je echt gegunt!!!
    Daf mijn banner klopte wel en moet morgen ongesteld worden en dins.testkans....

Meiden, fijne avond en voor ieder die morgen gaat werken een fijne dag gewenst!l
    Liefs

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat naar dat je zo'n ruzie hebt gehad met je vader en dat hij die dingen tegen je gezegd heeft. Sterkte daarmee!
    Ik snap dat je heel onzeker bent wat het zwanger worden betreft, maar het klinkt wel alsof je veel symptomen hebt. Moet je dinsdag niet eens een testje doen?

@ Sanne: Vandaag je 20 weken echo!! Spannend. Ben benieuwd naar je verhalen straks!

@ Zwabbertje: Ik had afgelopen woensdag al getest en die was negatief.

@ Labamba: Wat leuk dat jullie al een kaartje hebben! Het duurt voor jou nu al niet lang meer!!

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @jolanda, wat een rot nieuws zeg. Hoe kan hij dat nou zeggen. Heel veel starkte. Je krijgt het wel te verduren zeg.

@zwabertje, ik heb ook geen tips voor andere forums. Ik ben ook altijd hier blijven hangen. Jullie "ken" ik voor mijn gevoel. Ik hoop dat het bij misselijkheid blijft.

@sanne, veel plezier zo!!!

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Labamba,
    He meis, mijn vader heeft altijd al veel gedronken dus ben zulke dingen best gewend maar dat hij over de dood van mijn moeder begon had ik niet verwacht... Voor nu hoef ik hem niet meer te zien!

@LindeDD
    Misschien doe ik morgen wel een testje.. Weet het nog niet want wil ook weer niet te snel testen!
    Zoiezo als ik donderdag niet ongesteld ben test ik want vrijdag ga ik met vriendinnen naar mega piraten festijn!

Meiden, excuss voor het berichtje v hiervoor, moest echt even mijn ei kwij. Bedankt meiden!

Hele fijne (werk)dag!
    Ik ben een weekje vrij.

X

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Snap dat je niet te vroeg wil testen. Lekker dat je een weekje vrij bent, geniet ervan!

@ Labamba en Sanne: Gezellig dat jullie gewoon lekker hier blijven hangen :D

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @anoniemz: Wat een vervelend voorval met je vader zeg! Sterkte meid.

@Labamba: Wat leuk dat je al een kaartje hebt zeg. Zo word het allemaal steeds echter.

@Ginkel: Je zult het waarschijnlijk niet lezen vandaag maar ik wil je een hele fijne trouwdag wensen geniet ervan en alvast gefeliciteerd!!!!!!

@zwabbertje: Ook ik heb geen tips voor andere fora of clubs want ook ik ben hier blijven hangen. Het is hier veel te gezellig!

@sanne: Veel plezier bij je echo. Ben benieuwd.

Nou ik ga zodadelijk ook naar de vk voor controle en daarna genieten van een vrij dagje.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heej meiden,
    @ Jolanda, wat naar meid dat je zo'n ruzie hebt gehad met je vader. Als er iets is, je kunt hier altijd je hart luchten!
    @ Anouk, was alles goed bij de verloskundige?
    @ Ginkel, ik wilde je ook even een fijne trouwdag wensen vandaag! Het weer zit iig mee! Je hebt stralend weer! Alvast gefeliciteerd meid!
    Nou we zijn terug van de verloskundige. Wat ze konden zien was allemaal goed. We hebben het kindje van top tot teen kunnen zien. Echt super om te zien! :)
    En wij gaan ook meewerken aan het eftal hihi. We krijgen een zoon!
    We hadden het totaal niet verwacht, maar het is zeker wel gewenst hihi.
    Helaas kan ik er geen foto's opzetten van de echo... dit weer hetzelfde bestand als de vorige keer. Sorry daarvoor.
    Meiden, fijne dag iedereen.
    Liefs

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @ginkel, van harte met je trouwdag en je hebt wel echt super mooi weer zeg. Het is je gegunt. X

@Sanne, gaaf nog een jochie. Echt lachen dit, worden we of zijn we dan straks allemaal zwanger van een jongen?

@anouk, ja zo leuk als je dan de proefdruk krijgt van je kaartje. Nu nog netjes de enveloppen schrijven. En daar moet ik echt voor daan zitten. ;)

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    jolanda: Wat naar dat je vader zulke dingen tegen je zegt.

Sanne: Leuk, leuk, leuk een jochie!

Hier eigenlijk weinig nieuws. Moet vandaag nog werken en dan ben ik een weekje vrij.

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Ik wil je ook nog even een hele fijne dag wensen!!

@ Sanne: Wat grappig, voor jou ook een jongen! Leuk hoor!

@ Anouk: Succes bij de VK. We horen het wel weer :).

@ Labrador: Jij ook lekker een weekje vrij. Mij vrije week zit er weer op. Ga vanmiddag weer aan het werk.

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Wat leuk zeg een jongen gefeliciteerd. Het word idd een echt elftalletje hier. Ik ben benieuwd wat het bij ons word. Als het een meisje word dan word het gewoon een echt voetbalvrouwtje hihi :D.

Bij de vk was alles goed. Baarmoeder zit op de goeie hoogte, hartje klopt goed ( Was moeilijk te vinden want hij/zij zwom ervoor weg hihi), heb wat info meegekregen omdat ik toch wel last heb van mijn bekken de laatste tijd. Maar verder geen op of aanmerkingen.
    Nu nog twee weken en dan 20 weken echo.

Meiden fijne dag allemaal.

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    fijn anouk dat alles goed was bij de vk

Zwabbertje: Waarom weet je niet of je naar de vk of gync moet? Je moet toch altijd naar de VK of je moet iets medisch hebben dan moet je toch naar e gync?

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames!

Hier gaat het redelijk, ben van de schik bekomen en heb mezelf voor genomen geen contact meer met hem te zoeken..

Hier nogsteeds geen ongi te bekennen!

Nou meiden, ik ga koken en dan heerlijk eten met m'n mannetje,
    hoop dat jullie een goeie/leuke (werk)dag hebben gehad,
    Liefs,

15. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    sanne gefeliciteerd met je zoon... helemaal geweldig!!!

anouk, goed dat de afspraak goed ging... nog twee weekjes..

anoniemz, goede keuzen, even geen contact, stress is het laatste wat je nu kunt gebruiken. heel raar om dat met je eigen vader te hebben. sterkte en hoop snel op een positieve test voor je!!

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Sanne wat leuk een jongen!!!!!
    nou zoals jullie kunnen zien ben ik weer eens een keer ongesteld geworden!!!!!
    ben er nu echt goed zat van.
    heb met mijn man overlegd dat als ik in december een week vrij ben(week na sinterklaas) we naar de HA gaan.
    liefst eerder maar dan op zijn laatst.
    nou ik ga nog ff was opvouwen.
    groetjes

17. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @daf, wat ontzettend balen meid. En gelijk heb je om dan naar de HA te gaan.

18. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    daf, jeetje wat balen, maar goed dat je de stap gaat zetten en ze moeten je helpen!!

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: balen zeg dat je ongi bent geworden. Goed dat je naar de ha gaat.

20. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hey dames!

Hier net ongesteld geworden... Had het al wel verwacht dus ja...!
    Wat net wel heel raar was, had allemaal bloedstukjes en draadjes, is dit erg? Heb het nooit eerder gehad.
    @daf
    Wordt er ook scheit ziek van, sterkte met je ongi!
    @anouk
    Mooi dat alles ok was !
    @sanne
    Gefeliciteerd met je zoon!

Ik ga me paarden trainen en dan buiten zetten!
    Liefs en fijne (werk)dag allemaal!

Deel Deze Pagina