@ Daf: Nee, wat balen zeg!! Goed dat jullie voor jezelf al een tijd hebben gezet om naar de HA te gaan. Ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn. @ Jolanda: Jij ook al ongesteld... Ik had echt goeie hoop voor jou met je klachten... Ik ken het zelf niet wat je beschrijft. Ik zou het even afwachten of het wel goed doorzet. Hier verder geen nieuws. Ik schuif gewoon weer een dagje op in deze 'cyclus'.
Balen anoniemz dat je ongi bent geworden. Snap dat je er genoeg van hebt. Die stukjes en sliertjes is waarschijnlijk oud bloed en slijm had ik ook heel vaak en had bij mij niets te betekenen. Ik hoop dat het volgende ronde raak is. Het is je zo gegunt.
Daf en Jolanda: Balen meiden, weer een ronde verder! Wel de moed erin houden he! Ik weet dat het moeilijk is, maar we gaan met z'n allen voor een positieve test.
oh nee Jolanda... hou inderdaad moed, misschien kan de ha wat voor je betekenen. ik hoop het zo voor je! heb net Prenatal onveilig gemaakt. allemaal kleine dingen en een leuk jurkje voor mezelf. ook een kinderwagenbak gekocht, de wagen had ik al maar geen reiswieg. Vorige keer had ik een jaren 70 kinderwagen maar nu ga ik voor modern moest hem bestellen, ik heb een maxi cosi mura 3 in het zwart. over 3 tot 4 weken kan ik hem ophalen. nu heb ik bijna alles is huis of in bestelling staan. alleen nog het kamertje schilderen, vloer leggen en meubels neerzetten. maar dat wil ik in november doen... moet nog veeeel gebeuren!
Labamba, wat leuk een kaartje met een zebra en ja zo komt het steeds dichter bij en steeds echter. Jolanda, wat heftig wat er met je vader speelt, vooral wat moeilijk voor jouw. Sterkte meis, dit verdien je niet. En ook nog ongi, gatver, grrr Lindde, jeetje weer negatief. En weer ga je naar de 100 toe. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en bij de HA terecht kunt. Ginkel, Hoera gefeliciteerd met je huwelijk en geniet van elkaar!! Sanne, Hoera een ZOON!!. En met recht wordt het hier een elftal. Anouk, blij dat alles weer goed was bij de VK. En nog even dat weet jij ook wat het wordt. Daf, jeetje wat balen meid. Maar vooral je gevoel volgen en contact op nemen met de HA, misschien dat die je verder kan helpen (scheelt toch een maand) Joylinn, heerlijk zoveel kopen voor de baby. Maar bij een tweede toch minder. Of is de koopdrang toch heel sterk? Labrador, heerlijk een weekje vakantie. Nog plannen? Om op jouw vraag terug te komen waarom ik naar de gynaecoloog moet: Bij de bevalling van de 1e raakte ik buiten bewust zijn en had ik een placenta loslating. Dit betekent helaas dat je kindje zonder zuurstof komt te zitten en overlijd. Maar omdat ik in het ZH was, hebben ze de gynaecoloog op kunnen roepen welke er in 5 min was en ik een half uur er na ben bevallen van een gezonde jongen. Omdat de kans bestaat dat dit bij een tweede weer gebeurd moet ik onder gynaecologisch toezicht bevalling. Meiden sorry dat ik er weer even een dagje niet was, maar was gisteren zo beroerd en ben na mijn werk men bed in gekropen en heb van 20.30 tot 8 uur geslapen. Het gaat nu wel weer een beetje, maar blij misselijk en moe. Ik heb wel vannochtend de HA gebeld en moet vrijdag op het spreekuur langs komen. Dan krijg ik duidelijkheid over hoe verder (gynaecoloog of VK)
Zwabbertje: Jeetje meid dat is een heftige bevalling geweest dan. Nu snap ik waarom je misschien naar de gync moet.
heftige bevalling zwabbertje. ik kies ook voor het ziekenhuis maar poliklinisch als er niets medisch is. vorige keer had mijn zoon in het vruchtwater gepoept dus werd het medisch en nu wil ik weer graag in het ziekenhuis. bij ons heb je van die leuke kraamsuites in het Diakonesseziekenhuis en dat vind ik prima. en de vorige keer had ik een ruggenprik en die keuze wil ik nu weer hebben. 24 uur per dag is daar een anesthesiest aanwezig dus dat geeft een fijn gevoel. het shoppen is nu wel minder omdat je al zoveel hebt maar nu kan je allemaal leuke dingen kopen omdat je geen grote uitgaven (meubeltjes, kinderwagen, badje etc) hebt... dus ik shop me rot met kleertjes, leuke mondendoekjes, aankleding voor het kamertje en noem maar op...
@jolanda, waardeloos ook weer ongi. Maar hou idd de moed erin. @zwabertje, dat was dan echt een spannende bevalling. Lijkt me vreselijk steeds misselijk zijn. Moe is iedereen volgens mij daar ontkom je echt niet aan. @lindedd ppppppffff om gek van te worden zo'n lange cyclus hopelijk kan de HA je verder helpen of doorverwijzen. @joylinn, heerlijk he dat shoppen. Ik ben helemaal MP verslaafd heel veel nieuwe kleertjes en schoentjes te koop. Vanmiddag nog hele leuke kleertjes opgehaald van MP.
Heej meiden Wat ontzettend balen dat jullie ongi zijn geworden daf en Jolanda. Ik geef je groot gelijk dat je naar de ha gaat. Sterkte en een dikke knuffel van mij. @ zwabbertje, poeh zeg, wat ontzettend zwaar moet dat zijn geweest... Ben best benieuwd wat het wordt meid. Succes vrijdag. Ik wil ook graag poliklinisch in het ziekenhuis bevallen. Omdat ik best tegen de bevalling op zie, geeft me dat in ieder geval een rustiger gevoel. @ joylinn, leuk heb dat shoppen. Hihi. Heb vandaag de huisarts gebeld of ik iets mocht voor mijn maagzuur. Dat is echt heel erg... Gelukkig heb ik nu een drankje en die moet me gaan helpen. @ iedereen, bedankt voor de lieve felicitaties. Ik zit helemaal op een blauwe wolk Fijne avond iedereen.
ik zie niet op tegen de bevalling en ik zou graag willen tekenen voor een bevalling als ik al gehad heb bij mijn eerste zoon. maar helaas kan je daar niet van uit gaan. ik heb er de eerste keer 14 uur over gedaan waarvan 7 uur heftig en de vk vertelde me dat het dan nu waarschijnlijk de helft duurt, dus 7 uur en de 3 uur heftig. maar toch wil ik in het ziekenhuis en eventueel een ruggenprik! ik heb er zelfs al zin in omdat ik mijn zoontje in mijn handen wil houden.. zwanger is heel leuk maar een kindje nog veel leuker! Kan ik eindelijk alle spulletjes gebruiken hahah
Ik ben geloof ik de enige die graag wil proberen om thuis te bevallen. Ik heb niets tegen bevallen in het ziekenhuis hoor, en ik ben blij dat we wel dicht in de buurt van het ziekenhuis wonen. Het lijkt me gewoon heerlijk om op mijn eigen vertrouwde plekkie te zijn, en ik kom uit een thuis beval familie hihi. Toch zou het zomaar kunnen dat ik op het laatste moment toch besluit om in het ziekenhuis te bevallen hoor.Iik heb de optie iig nog wel open staan. Ik kijk uit naar de 20 weken echo! en daarna ga ook ik aan de shop hihi.
Joylinn, kraamsuites dat klinkt gezellig leuk, maakt het bevallen net iets fijner. Het zou fijn zijn als het de helft van de eerste is, die was 27 uur, waarvan 4 heftig. Ja en shoppen het blijft leuk, vooral kleertjes, maar moet van mezelf wachten tot ik de eerste echo gehad heb. Labamba, ooh ook nieuwe kleertjes via MP, dan is het leuk shoppen. Wat heb je zoal al gekocht? Ja, meiden de bevalling, het blijft een zwaar onderwerp, terwijl ik er van te voren heel luchtig over dacht. Van het moet, dus kan niet anders. En besefte pas achteraf hoeveel geluk we gehad hebben dat de GYN zo dichtbij woont. Dus Sanne, ik ben ook voor ziekenhuis bevallen. Fijn dat je wat hebt gekregen tegen het zaagzuur, heb je het de hele dag of alleen snachts?
@sanne, ik neem heel veel rennies tgegen het maagzuur gek word ik er van. @zwabbertje, jasje houtje touwtje donkerblauw. 2 paar schoentjes. Esprit gebreid vestje. Nog een gebreid truitje. Vind het echt leuk en voor weinig.
@ Zwabbertje: Poeh, dat was dus een heftige bevalling van je eerste! Hopen dat dat deze keer niet zo is. Zo zo, alle zwangere dames zijn druk aan het shoppen geloof ik . Geen idee of ik in het ziekenhuis of thuis zou willen bevallen... Thuis is natuurlijk wel fijn als het kan, maar als ik dan het verhaal van Zwabbertje hoor, ben ik maar liever in het ziekenhuis. Nou ja, het is voor mij voorlopig niet aan de orde .
Ja, mijn voorkeur heeft altijd al bij het ziekenhuis gelegen. Het geeft me gewoon een veilig gevoel. Maar vraag men nu af of ik hier die 10 maanden naar uitgekeken heb om zwanger te zijn. Voel me al een week lang beroerd en het vooruitzicht op nog 7 weken of langer dit, blehhh. Maar ik mag/moet niet klagen, ik ben zwanger en dat wilde ik zo graag en mag blij zijn dat het me gegund is. Oh ben zo benieuwd hoe het met Ginkel is, of ze een mooie dag gehad heeft.
@ Labamba, je moet opletten dat je niet teveel rennie's neemt. Dat probleem had ik namelijk ook... teveel is niet goed. Dus daarom heb ik de huisarts gebeld voor iets anders. Misschien ook een optie voor jou? Tis een drankje dat je 2 keer per dag moet drinken. En heel vies is het niet, maar lekker ook niet haha Hier helpt het teminste goed. Ik krijg vooral savonds na de warme maaltijd heel veel last van maagzuur. En een rennie nemen helpt dan niet. Overdag gaat het wel, het ligt er ook wel aan wat ik eet of drink. Had er in ieder geval vooral savonds heel veel last van... Sorry dames, maar is het dom als ik vraag wat MP is? Haha. Ik heb vandaag via internet een jasje/vestje besteld van lief. Een blauwe met stoer erop. Zo ontzettend cool Mijn ventje moet straks wel stoer door het leven gaan hahaha. Tja, die bevalling... het blijft een onderwerp dat telkens terug blijft komen... ik wil me er heel graag overheen zetten, maar toch blijven er maar dingen door mijn hoofd spoken zoals of het veel pijn gaat doen, hoelang het gaat duren, zou ik wel goed kunnen puffen, zal ik uit gaan scheuren, het plassen daarna, straks prikken ze mis als ik een ruggenprik wil, aambeien?? enz enz... daarom heb ik ook besloten om zwangerschapsyoga te gaan doen. Zo leer ik in ieder geval om goed te puffen en misschien kan ik het zo een beetje los laten... Ik weet het, een kind krijg je niet voor niks. Pijn doet het. Ooh men, ik weet het, ik maak me echt veel te druk overal om... Verder voel ik me nog steeds helemaal toppie! Heb nergens geen last van en voel mijn ventje heerlijk door mijn buik zwemmen. Wat is dat toch een heerlijk gevoel Ohw, ik zie de tijd, ik moet snel naar de fysio. Liefs en iedereen een fijne dag.
Hey meiden, Zo daar ben ik weer weer een beetje bij gekomen van de ontzetende leuke dag het weer was super mooi het was in 1 woord geweldig @Zwabbertje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap het is je gegund
Hallo dames! @ginkel, gefeliciteerd nog met je huwelijk! Geweldige jurk had je! Hoe is het met je ? Nou... Hier nogsteeds ongesteld en m'n vriend en ik hadden gisteren een gesprek over zwangerschapspagina... We hebben gisteren besloten te proberen er niet mee bezig te zijn. Daarom kom ik een maandje even niet hier.. We willen gewoon even niet bezig zijn met "zwanger worden." We hebben even totaal geen hoop meer! Ik hoop dat jullie ons begrijpen. Zwabber, hoop dat je deze maand goed doorkomt! Zorg allemaal goed voor jezelf he! @zwangeren, Shop-ze ! Hele dikke knuffel voor wie hem wil, Jolan
Ginkel: Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Gaan jullie og op huwelijksreis. Jolanda, ik snap jullie volkomen dat je even afstand wil doen. Hopelijk spreken we je snel weer en kun je zeggen dat je een mooie roze test hebt.