Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Helemaal begrijpelijk Jolanda. Sterkte meid en hopenlijk kom je snel met goed nieuws! Dikke knuffel!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad.

@ Jolanda: Misschien verstandig om even afstand te doen. Hoop dat het lukt. Sterkte!!

@ Zwabbertje: Vervelend dat je zo misselijk bent.

Nog een week en dan zit ik weer op de 106 dagen... Had zo gehoopt dat ik nu een kortere cyclus zou hebben.

3. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    jolanda, ik begrijp het helemaal. bij mij heeft het toen geholpen, minder op deze pagina maar uberhaupt minder bezig zijn met zwanger worden. geniet samen met je vriend van de dagelijkse dingen, lekker veel klussen... en als je dan weer terug bent ben je misschien wel zwanger!! sterkte!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Begrijpelijk jolanda, ik hoop dat je het even van je af kan zetten en dat je snel op rose mag.

@zwabbertje: vervelend dat je zo misselijk bent. Het hoort erbij maar is natuurlijk niet leuk. Ik hoop dat het snel zakt.

@lindedd: 106 dagen alweer. Moeilijk hoor lijkt mij.

@ginkel: fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Ga je nog op huwelijksreis?

Fijne dag allemaal.

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @ginkel, mooie jurk, en gefeliciteerd!!!!

@jolanda, lekker doen waar jullie je goed bij voelen.

Meiden ik moet ff wat overleggen. Ik heb sinds 3 dagen last tussen mijn benen net of ik erge spierpijn heb en dit word erger als ik loop. Besprak het net in de pauze met een collega. En die zei dat dat kan duiden op bekken instabiliteit. Hebben jullie dat idd ook wel eens gehoord?

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @klasgenootje heeft dat ook. Ook op die plek. Zou idd met je bekken te maken kunnen hebben. Ik heb het in lichtere mate als ik lang gezeten heb en dan weer op sta. Ik zou het iig als het blijft ff navragen aan je vk kan nooit geen kwaat.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee dames!

Wat op een doodnormale dag leek, werd een trieste dag...
    Er is een pony van 19jaar met astma ingeslapen voor een aantal uurtjes terug.. Het was erg moeilijk om te zien maar ze was echt erg ziek!

Wat ben ik blij dat jullie ons begrijpen.. Ik kom vast deze maand nog wel berichtje achterlaten!
    Doe rustig aan allemaal en zorg goed voor jezelf!!

Tot over een aantal weekjes!
    Dikke knuff, jolan

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ labamba, even overleggen met je vk want als dit bekkeninstabiliteit is dan MOET je rustiger aandoen anders wordt het erger! iedereen kan het krijgen maar het is belangrijk dat je ernaar handeld. minder werken, anders zitten enzo.
    sterkte meid!!!

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

sorry dat ik een tijd niet op zp ben geweest,ik kon het nog niet aan
    vanaf vandaag heb ik besloten dat ik weer probeer mee te kletsen met jullie
    want ik heb zeker aan jullie gedacht en stiekem toch wel gemist

op dit moment gaat het redelijk er zijn dagen bij dat het goed gaat en niet goed gaat, maar we gaan gewoon door

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    zwabbertje
    meid gefeliciteerd met je zwangerschap ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    naadje welkom terug meid...
    ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt en dat ga ik dan ook niet zeggen.

ik ben blij dat je weer terug bent en blijf lekker meekletsen. ik hoop dat je snel weer positief mag testen en dat alles goed blijft gaan!

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ naadje, helemaal begrijpelijk meid. Lekker aan jezelf denken en geen overhaaste beslissingen nemen. Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Je moet doen waarbij je zelf goed voelt. Vind het wel fijn dat je er weer bent. Dus welkom terug!!
    @ labamba, hmm nee ik ken het niet. Ik zou ook maar even de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd. Dat kan nooit geen kwaad. Sterkte ermee meid!
    Ik begin steeds meer last te krijgen van rugpijn. Heel laag, net boven mijn billen. Hoort dat er ook bij??
    Fijne avond iedereen.

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    naadje welkome terug!
    fijn dat je er weer bent en inderdaad doen waar je je zelf goed bij voelt.
    o jolanda balen zeg van je paard.

nou hier weinig nieuws.
    groetjes

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ginkel, fijn te horen dat je een mooie dag gehad hebt. Mooi jurk hoor!!

Linde, jeetje 106 dagen meid, een vreselijke situatie. Maar ik hoop dat je er achter kom hoe dit kan.

Labamba, kan je helaas niet helpen, deze symptomen zeggen me niks.

Jolanda, mocht je dit nog lezen. Veel sterkte de komende tijd en je weet je kan altijd je hart luchten bij ons. Maar ik snap dat je nu afstand neemt.

Naadje, welkom terug. Je bent meer dan welkom, ik was eigenlijk stiekem wel benieuwd hoe het met je ging, maar wist niet of je nog actief was en contact wilde. Bedankt trouwens, ben erg blij maar besef me ook wel dat het nog een onzekere periode is.

Sanne, helaas de klachten die jij benoemd herken ik wel. Is ook een zwakke plek bij mij. Even aan kijken en anders de fysio inschakelen.

Hier weer een zware dag achter de rug. Morgen vertrekken we naar Landal in Drenthe, eerst ' s morgens even langs de huisarts. Dus mij zien jullie even niet verschijnen hier. Waarschijnlijk dinsdag pas weer. Fijn weekend al vast

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Fijn weekend zwabbertje! Geniet ervan.
    Ik ben net klaar bij de fysiotherapeut haha. Hij ziet me alweer aankomen haha. Kijk het nog even aan met de rugpijn. Komt goed.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey naadje welkom terug. Begrijpelijk dat je er even niet geweest bent. Doe waar je jezelf goed bij voelt.
    Gezellig als je weer meekletst.

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Naadje: Welkom terug!

Zwabbertje: Veel plezier het weekend.

Ik ga zo lekker met de honden een boswandeling maken.

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @naadje, gezellig dat je er weer bent!

@zwabertje, heel fijn weekendje weg.

Ik moet maandagavond weer naar de VK dan overleg ik gelijk even. Want ik voel het nu constant en ook in mij onderrug. Ben als de dood dat ik het krijg want daar moet ik echt mee opletten anders kan het ook blijvend worden. mocht het met bekken instabilteit te maken hebben. Dus word vervolgd.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

wat zijn jullie toch lief hihi

ik kan mijn gedachten gelukkig af en toe ook aan de kant zetten want ons huis is verkocht onder voorbehoud en wij hebben een ander huis gekocht onder voorbehoud
    als alles doorgaat krijgen we 1 december de sleutel van ons nieuwe huisje

en die ups en downs zullen we blijven denk ik want ik scheelde maar twee weken met me schoonzus en die zie ik geregeld

@labrador
    veel plezier en genie ervan samen met de honden

@lindedd
    het is toch niet meer normaal dat je cyclus zolang duurt
    ik zou gewoon naar je huisarts gaan

@zwabbertje
    veel plezier

20. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    naadje wat fijn dat jullie huis verkocht is.
    lekker je nieuwe stek weer inrichten en nieuwe dingen uitzoeken!!!!!

Deel Deze Pagina