heb deze wipstoel gekocht... helemaal leuk, ik heb ook een eenvoudige en die neem ik mee wanneer ik ergens ga logeren of naar mijn ouders... en deze is voor thuis
bij prenatal online besteld, daar heeft ie 30% korting en in de winkel niet... nog wel prijzig maar ach het staat ook hele dagen in de woonkamer... van 149 voor 100 euro.. webaanbieding!
@ Naadje: Wat fijn dat je er weer bent! Heb nog veel aan je gedacht elke keer als ik op zp zat. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Hopelijk leidt de verkoop van je huis een beetje af en kan je zo toch met leuke dingen bezig zijn.
dames ik heb vanochtend het spoed nummer van de vk gebeld, ik had gisteravond een klein bloedpropje/stollinkje met wat bloed. ik ben gaan slapen en vanochtend was er alleen wat oud bloed. ik heb haar gebeld en ze laat morgen een afspraak maken bij de gynaecoloog. voor een inwendig onderzoek, want ik heb deze zwangerschap best vaak wat oud bloed. waarschijnlijk is het alleen dat er bloedvaatjes knappen met tillen, niezen of vrijen, maar ik wil het toch ff laten checken. gelukkig was mijn man ook meteen zo van, laat het maar eens goed checken! omdat het nu best al vaak is voorgekomen en nu helemaal omdat er een bloedpropje bij zit. aankomende week ga ik dus ff bij een gynaecoloog langs., geeft me wel wat rust. niet dat ik er heel gestresst van ben maar toch... zucht! voor de rest niet zoveel vandaag, lekker een dagje bij mijn ouders...
Het is hier zeker rustig. Joylinn toch wel fijn dat je zo snel terecht kunt. Ben benieuwd. Ik zal ook blij zijn als ik morgenavond bij de VK ben geweest. Ik heb erg pijn tussen mijn benen en mijn onderrug.
@joylinn laat je indd maar goed na kijken dan weet je iedergeval zeker of alles goed zit in je buikkie @labamba hoop dat de pijn wat minder word @lindedd over twee weken weten we het definitief dus nog even afwachten
Joylinn: fijn dat je even goed wordt 'nagekeken'. Labama: Succes bij de VK. Wie van de niet zwangere zit net zoals mij op de wachtbank? Ik ben de draad een beetje kwijt . Ik moet nog minimaal een week wachten.pfff wat duurt wachten toch weer lang. Ik krijg weer pijnlijke tepels en heb net het gevoel of mijn borsten soms beurs zijn. Ook in mijn onderbuik rommelt het af en toe die steken. En oja, moet regelmatig plassen. Maar ja, die dingen heb ik bijna elke maand. Dus het kan weer alle kanten op.
Hi dames, hier weer even een update vanuit mijn kant. Woensdag 23 november wordt het zaad getest van mijn man. Vorige week bij de huisarts geweest voor iets anders en toen kwam het aan bod. Verder worden er nog geen stappen ondernomen, maar dit zijn alvast de voorbereidingen. Straks in december krijgen we de sleutel van ons nieuwbouwhuis en dan wil ik niet dat traject in, maar als we er zitten en het is rustig dan wel. Dan hoef ik op dat moment niet nog de voorbereidingen te doen. Vind het wel spannend, maar we zijn er wel aan toe. Het duurt al zo lang... Ik hou jullie op de hoogte! XX
lieverd fijne gedachte lijkt me dat er toch al wel iets gebeurt. als hier de uitslag ervan is kun je al weer een ding wegstrepen of in het ergste geval weet je dat er iets niet goed is. spannend hoor. ik duim voor jullie dat het goed is. hier weinig nieuws. ong is weer voorbij dus volop klussen dan maar. nou ik ga was weg vouwen/strijken.
@ Lieverd: Fijn om weer eens wat van je te horen. Ik snap heel goed dat jullie er wel aan toe zijn om je eens na te laten kijken. Maar wel leuk dat jullie nu eerst met jullie nieuwe huis aan de gang gaan! Dat leidt misschien ook een beetje af. Ik merk dat ik de laatste dagen wat minder behoefte heb op op zp te schrijven. Vandaar wat minder berichtjes van mij de laatste tijd. Ik heb ook steeds niks te melden eigenlijk (jammer genoeg ). Blijf het allemaal wel volgen hoor.
@joylinn: Spannend zeg ben wel benieuwd wat de gynacoloog zegt. Lijkt me ook wel wat schrikken iedere keer als je weer iets van bloed ziet. Goed dat je het even na laat kijken. @Labamba: Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de vk bij jou zegt over de pijn. @labrador: Word weer een spannend weekje voor jou en ik hoop ook dat je na een week duidelijkheid hebt, het lange wachten is drama iedere keer. Ik zal voor je duimen. @lieverd: Fijn even wat van je te horen. En fijn dat er toch een klein beginnetje is. Ik kan me voorstellen dat je niet in zo'n drukke periode ook nog eens bezig wil zijn met allerlei onderzoeken en dat je niet teveel hooi op je vork neemt. Maar wel fijn dat het balletje nu aan het rollen is en dat je ha op de hoogte is nu. Leuk hoor een nieuw huis en zeker een nieuwbouw. Kun je helemaal los om het naar jullie smaak te maken. @lindedd: Soms is het goed om wat afstand te nemen. Dat hebben we hier allemaal geloof ik wel eens gehad. Het geeft je misschien wat meer rust. Hier een gezellig weekendje gehad. We zijn naar de woonboulevard in Waalwijk geweest en hebben eindelijk een mooi tv. dressoir en salontafel gevonden naar onze smaak . Moeten op het dressoir helaas wel minimaal 10 weken wachten . Verder eindelijk weer beneden op ons bankje een film kunnen kijken vriendlief had alles eindelijk weer aangesloten en kunnen we weer beneden gaan leven. Nu alleen de nieuwe meubels nog en de gordijnen die mijn moeder korter aan het maken is. Dan is de woonkamer na 4 maanden eindelijk helemaal weer af.
Lieverd: fijn dat het zaad van je man na gekeken wordt en dan binnenkort klussen in jullie nieuwe huis. Lindde: Ik snap je heleaal dat je even wat meer afstand neemt. Heb jij al een idee wanneer je naar de HA wil ivm je lange cyclus? Anouk: Heerlijk dat jullie weer beneden kunnen leven. En ook nog eens nieuwe meubels gekocht, dat is altijd leuk.
Hallo dames! @ Anouk, wat fijn dat je weer beneden kunt leven! Ik zou het ook helemaal gehad hebben met boven leven. @ Joylinn, wat ontzettend schrikken zeg! Ik hoop dat het niets ernstigs is. Succes meid! @ Linde, ik snap je meid. Als je er zelf weer aan toe bent, kun je weer meer komen kletsen @ Lieverd, wat fijn dat er een vooruitzicht is. En super leuk de sleutel van jullie nieuwe huisje! Succes overal mee. @ Daf, zal voor je duimen dat het deze rond raak is. Hier heb ik ook weinig te melden. Alles gaat wel goed. Rugpijn is weer wat minder geworden. Heb wel leuk nieuws, gisteravond is er een vriendinnetje gekomen en vertelde dat ze ook zwanger is. Vind het echt super nieuws!
als het goed is kan ik deze week terecht, ik word morgen gebeld door de vk wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan. spannend is het wel maar ik denk dat het niet ernstig is, veel vrouwen hebben dit bij een tweede of derde zwangerschap, omdat er al een keer zoveel gebeurd is bij de eerste zwangerschap/bevalling.. maar leuk is anders, ik heb mijn zoon wel de hele dag gevoeld dus hij zit wel prima.. en als ik elke dag een inlegkruisje moet dragen dan doe ik dat
Hoi meiden, wij zijn ook net weer terug van de VK. Mooie echo met de pielemans duidelijk in beeld. hahahaha. Het is echt een jochie. Verder was 1 nier duidelijk groter dan het hoort te zijn dus morgen gaan ze een afspraak voor me maken in het ziekenhuis om dit beter te laten bekijken. Spannend. Verder wat betreft de pijn raad ze aan naar de fysio te gaan wellicht dat deze oefeningen voor me heeft om de pijn te verminderen. De beeb ligt al netjes met het hoofdje naar beneden.
labamba, wat goed dat het weer goed te zien was, even die extra bevestiging. Succes met de afspraak om de niertjes te bekijken, goed dat ze het goed in de gaten houden. Het hoeft niets te zijn toch? ik hoop dat ik vandaag gebeld wordt voor de afspraak in het ziekenhuis.. dan weet ik in ieder geval waar ik aan toen ben.
ík kan donderdag om 10.10 uur terecht bij de gynaecoloog... spannend maar wel blij dat het zo snel kan..
@labamba: leuk dat je zo'n mooie echo had. Hoop dat dat niertje niets te betekenen heeft. @joylinn: fijn dat je donderdag al terecht Kan. Ben benieuwd.