@ joylinn, fijn dat je donderdag al terrecht kan. Veel succes donderdag. @ labamba, fijn dat ze extra checken naar zijn niertjes en succes bij de fysiotherapeut. Hoop dat ze je kunnen helpen met de pijn. Hier is nog steeds alles goed
Labamba: Fijn dat ze de beeb extra controleren. Joylinn: Fijn dat je zo snel terecht kan. Ik heb net de kerstkaarten al zitten schrijven. End november en december word een erg drukke tijd. Dus dacht laat ik het maar alvast doen haha.
Meiden, ik ben er weer. Vanochtend onze eerste echo gehad!! Yes ik ben echt zwanger. Ik ben minder ver dan ik zelf vermoedde, ik ben 6,4 weken zwanger (toch weer een langere cycli geweest). Wat voel ik me heerlijk meiden, dit is bijna niet te beschrijven. Daf, succes met klussen meid!! Linde, heel begrijpelijk hoor. Ik had dat ook een aantal weken en vooral als het zolang duurt. Anouk, wat moet dat een fijn gevoel zijn dat je nu na 4 maanden weer je eigen woonkamer terug hebt, geniet ervan. Sanne, leuk he als je hoort dat ook je vriendin zwanger is. Ik was de eerste keer ook tegelijk zwanger met haar. Labamba, spannend hoor van de niertjes. Weet je al wanneer je moet? Joylinn, fijn dat je zo snel terecht kunt, ook voor jouw spannend. Labrador, slim hoor om ze te schrijven, ik moet er alleen nog niet aan denken. Krijg net een telefoontje van men werk. We hebben 50 gratis kaartjes voor de musical Wicked gekregen. Dus manlief ik zijn morgen een avondje op stap.
@zwabbertje, fijn dat je jullie beeb nu echt hebt gezien. En 22 juni is zeker een mooie datum. @joylinn, gelukkig kun je snel terecht Ik moet vrijdag om kwart over 11 in het ziekenhuis zijn. En maandag middag naar de fysio. Hopelijk gaat het bij alle twee goed en is het niertje niks en kunnen ze mij helpen met mijn pijn.
labrador ik heb mijn kaartjes ook al klaar liggen! doe ik meestal op een zomeravond lekker in de "tuin". verder weinig nieuws hier. zwabbertje wat fijn dat je bevestiging hebt van je zwangerschap! lekker genieten zou ik zeggen!!!
@zwabbertje: Wat fijn dat je echo goed was. En idd 22 juni is een hele mooie datum. @Labamba: Fijn dat je vrijdag terecht kunt. Duimen dat alles goed is. En de fysio is helemaal niet verkeerd. Pff de kerst kaarten ik moet er nog heel even niet aan denken hihi. Maar ik begin er denk ik wel vroeger mee dit jaar. Ik heb geen zin om weer op het laatste moment te moeten schrijven.
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Ik vind zelf 22 juni ook een erg mooie datum, haha onze zoon is namelijk van 21 juni. Labamba, ik hoop dat je bij beide wat wijzer wordt, laat je het vrijdag even horen?
@ Zwabbertje, dat is ook een mooie datum, 22 juni! Super meid! Mijn vriendinnetje is uitgeteld op 15 juni. Dus jullie schelen niet veel @ Labamba, wat fijn dat je vrijdag al terecht kunt. Succes meid en ook veel succes met bij de fysio. Hoop idd dat ze je van je pijn af kunnen helpen. Pff, kerstkaarten haha. Ik heb ze nog niet eens in huis haha. Hier bij de Coppelmans zijn de kerstshows al in volle toeren. En ik moet eerlijk bekennen, ik vind het zoo heerlijk om daar doorheen te slenteren hihi. Heb wel zin in kerstmis. Vind dat altijd een gezellige tijd. Hier verder weinig te melden.
Zwabbertje: Fijn dat de echo goed was. Nu kun je dus echt zeggen dat je zwanger bent! Kerstkaarten: Ik ben dus niet de enige die ze al geschreven heeft haha. Ik heb een aantal dagen een opgeblazen gevoel in de onderbuik met wat steekjes. En mijn tepels daar mag m'n mannetje nu echt niet aankomen. Hoop zooo dat het deze ronde raak is!
@ Zwabbertje: Wat fijn dat je al een echo hebt gehad en dat je bevestigd hebt gekregen dat je echt zwanger bent! @ Labrador: Ik hoop dat het voor jou een goed teken is. Ik ben ook al met de kerstkaarten bezig geweest. Ben ze zelf aan het maken. Ik vind kerst de leukste tijd van het jaar en vind het ook heerlijk dat overal alweer kerstshows zijn .
@zwabbertje en sanne: Mijn vriendinnetje is ook uitgeteld in die week dat is wel heel toevallig. @sanne: Coppelmans, dan moet jij wel uit brabant komen!! Oh ja ik zie het al . Helmond toevallig?? @lindedd: Leuk zeg dat je de kaarten zelf maakt. Ik zou dat ook wel willen maar ben helaas niet zo creatief en de tijd heb ik ook niet geloof ik . @labrador: Duimen, duimen, duimen. Nou vandaag tentamen gehad en gelijk ook weer mijn punt terug gehad jeeeh voldoende!
@ labrador, ik hoop het ook voor je. het klinkt net als bij mij toen ik net zwanger was dus... hier weinig nieuws, ik kan morgen in het ziekenhuis terecht en dan gaan ze me checken. op de verwijsbrief van mijn vk staat: regelmatig vaginaal bloedverlies, weinig en zonder pijn. Afwijkingen baarmoedermond? Daar gaan ze morgen naar kijken. Mijn moeder gaat mee, omdat ik mijn zoontje van 3 moet meenemen. wel fijn dat ze erbij is en ook om mijn zoontje in de gaten te houden. Mijn man zit net in zijn verkoopperiode dus het ging hem niet lukken, nou ja gelukkig hoef ik niet alleen.
Anouk, jeeh. Ging dat omdat tentamen wat vorige keer niet goed is gegaan? Proficiat!! Joylinn, fijn dat je morgen terecht kunt en dat je moeder mee gaat. Samen is toch fijner. Laat je even wat horen vandaag?? Gisteren dus plotseling kaartjes voor de musical Wicked gekregen en geweest. Hij was TOP we hebben een leuke avond gehad saampjes, was lang geleden. Zoonlief slaapt bij oma, die ga ik nu ophalen om te gaan zwemmen.
@ Anouk, haha ja ik kom uit Helmond Is Coppelmans alleen in Brabant ja? Haha dat wist ik niet. Maar heerlijk om daar lekker heen te gaan. @ Labrador, ik duim met je mee meid! Hoop ook zo voor jou dat het deze rond raak is! @ Joylinn, succes vandaag meid! Zal aan je denken. Hoop dat alles goed is! Fijn dat je moeder mee gaat. Helaas ben ik ook niet zo creatief om zelf kerstkaarten te maken. Vroeger toen we klein waren, mochten we altijd samen met mijn ouders kerstkaarten maken. Haha dat was echt familietraditie. Was altijd heel gezellig Ooooh men, ik had vanochtend de voorschoolse opvang bij mij op de bso en toen ik daar binnen kwam schrok ik me echt een ongeluk! Onze klusjesman is ons aanrecht aan het verhogen omdat deze eerst op kinderhoogte hing... had de school waarin wij zitten het water weer aangezet en toen was de hele bso onder water gelopen... echt, er is nu een bom ontploft! En vanmiddag moeten we daar 19 kinderen opvangen... hoe we dat gaan doen, is nog maar de vraag. Maar ik ben me echt een ongeluk geschrokken man! Leek net alsof er ingebroken was. Zo'n rotzooi was het! Echt niet normaal. Maar ja niks aan te doen, ik kan er ook weinig aan doen als het al gebeurd is... Gister ben ik met een vriendinnetje dat nu net zwanger is, gaan shoppen. Zij heeft onderhand de hele nijntje lijn van kleertjes gekocht haha. Echt zo leuk. Ik heb me weten in te houden, heb alleen een spenenkoord van bambam gekocht. Hij is wel echt super leuk! Haha vond het best knap van mezelf dat ik me zo heb weten in te houden haha. Schouder klopje voor mezelf haha Meiden, fijne dat allemaal. Ik ga zo even lekker naar de schoonheidsspecalist. Ff lekker kletsen over de zwangerschap hihi. Zij is op precies dezelfde dag uitgerekend als mij. Hoe we het voor elkaar gekregen hebben, is een raadsel maar wel leuk haha. En zij is ook nog een goeie vriendin van de broer van mijn man. Hij zei als we moeten bevallen dat we dan maar een familiekamer moesten nemen haha Fijne dag allemaal! Xxx
Oja, Anouk, gefeliciteerd met je voldoende! You go girl Veel plezier in het zwembad vandaag zwabbertje! En leuk dat de musical geslaagd is geweest! Vind een musical altijd zo duur... anders was ik zeker vaker naar een musical gegaan hihi. Liefsss
@joylinn: suc6 ik hoop dat alles goed is. @zwabbertje: het was niet dat tentamen. Die heb ik inmiddels ook al gehaald. Deze was best pittig, ging over oogtesten en de anatomie van het oog en dat is niet mijn sterkste kant. Ik ben nog nooit naar een musical geweest, lijkt me echt mooi. @sanne: heerlijk he kerstshoppen. Ik ging vroeger ook altijd naar coppelmans toen ik nog in goirle woonde (bij tilburg). En ik kan niet wachten tot de echo maandag is geweest want dan mag ik ook babyshoppen. Ben zelf helemaal weg van pip studio en woezel en pip. (vriendlief helaas niet). Vandaag rustig dagje op het werk. Dus heerlijk rustig aan doen.
hallo meiden daar ben ik weer even ons internet heeft er bijna een week uit gelegen en morgen ochtend vroeg vertrekken we voor onze huwelijks reis we gaan een lang weekend naar friesland wouters woude ik heb er erg veel zin in en wat duurd het bij sommige van ons toch lang met dat zwanger worden