Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ginkel, veel plezier dit weekend. Geniet van elkaar!!

2. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    hoi allemaal, ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en ikheb een ontstoken baarmoedermond, er is een kweek genomen om te kijken hoe erg en wat te doen, een kuur of niet. het is niet pijnlijk maar daar komt waarschijnlijk het bloed vandaan. het komt blijkbaar vaker voor bij een tweede of derde zwangerschap. verder heeft ie een inwendige echo gemaakt en daar was het hartje weer goed te zien. voor de rest geen zorgen, geen grotere kans op vroeg geboorte.. dus voor al rustig aan doen en niet vrijen. in ieder geval niet tot de uitslag van de kweek.

bedankt allemaal voor de lieve woorden..

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    pfff gelukkig joylinn, niet dat dit niet vervelend is. Maar het is inder ieder geval goed met het kindje. Sterkte meis. Wanneer verwachten ze de uitslag?

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @joylinn, wat fijn dat het met de baby goed is. nu even afwachten wat de kweek voor een uitslag en eventuele behandeling geeft.

Wij morgen het onderzoek, we maken ons er toch wel een beetje druk om. Hopelijk is alles gewoon goen met onze beeb en loopt het met een sisser af.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @joylinn: Fijn dat alles goed is met je beeb. Wel vervelend die ontsteking. Ik hoop dat je er niet al teveel lest van hebt/krijgt.

@labamba: Suc6 vandaag. Ik hoop dat bij jou ook alles goed blijkt te zijn en dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Vandaag lekker lang dagje werken maar morgen ben ik heerlijk een keer vrij. Ik ga met mijn zusje naar de jonge gezinnenbeurs :D. Ik heb er zin in. Lekker slenteren en ideetjes opdoen. En zo vaak ga ik nou ook weer niet met mijn zussie weg (we wonen verder van elkaar weg).

Fijne dag allemaal!

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ginkel: Veel plezier in Friesland. En idd, wat duurt het toch lang voordat we zwanger zijn.

Anouk: Veel plezier vandaag!

Labamba: Succes vandaag bij het onderzoek

Joylinn: Fijn dat alles goed was met de beeb, hopelijk valt de uitslag mee.

Hier weinig nieuws, voel natuurlijk nog van alles en begin ook moe te worden. Maar dat moe zijn heb ik altijd een week voor mijn NOD.

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Joylinn, gelukkig weet je nu wat het is... al het is natuurlijk fijn. Wanneer krijg je de uitslag van de kweek?
    @ Labamba, veel succes vandaag meid! Laat je even weten hoe het is geweest vandaag?
    @ Ginkel, veel plezier in Friesland. Volgens mij heb je lekker weer! :) Lekker genieten dus!
    @ Anouk, heb je maandag je 20 weken echo?? Wat spannend? Wil je ook graag weten wat het wordt? En zo ja, laat je dat hier ook weten hihi. Nieuwsgierig hihi :) Heel veel plezier maandag!
    Ik mag zometeen ook weer lekker gaan werken. En daarna heerlijk weekend. Ben er ook wel aan toe want heb weer wat last van buikpijn... Moet er denk ik weer inkomen na 3 weken niet werken. Maar vandaag komt een collegatje me helpen en doe ik het lekker rustig aan. Dus het komt wel goed vandaag.
    De waterschade is best erg op de bso... alle boeken zijn nat geworden, de magnetron, radio, kasten, stoelen, tafels, enz. En met de vloer is het ook nog maar afwachten... Ach ja, we kunnen er zelf weinig aan doen...
    Ik ga nu gauw werken.
    Fijn weekend allemaal!

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Meiden me so HAPPY.

Het loopt idd met een sisser af. Niertje is aan de grote kant maar dat blijkt vaker bij jongetjes voor te komen. We hoeven ons geen zorgen te maken!! VK kijkt het later in de zwangerschap nog een keertje na.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: wij willen heel graag weten wat het word. En natuurlijk mogen jullie het ook allemaal weten. Vervelend waterschade, ik weet er alles van. Maar je kan er zelf zo weinig aan doen.

@labamba: fijn zeg dat alles goed is. Een hele geruststelling.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    labama: Fijn dat alles goed is. een hele geruststelling.

Sanne: Dat is balen zeg van de waterschade. Krijgen jullie het opgeruimd voordat de kinderen er zijn?

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labamba en joylinn fijn dat het toch allemaal mee blijkt te vallen, maar wel fijn dat er extra aandacht aan wordt besteed.
    anouk mijn zus woont ook ver bij me vandaan, maar sindsdien kunnen we het wel veel beter met elkaar vinden dan voorheen.
    hebben jullie dat ook??
    ginkel en labrador inderdaad wat duurt het lang!!!!!
    IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Idd daf, laat de nog niet zwangeren onder ons deze maand maar zwanger zijn. Jullie hebben nu wel genoeg geduld gehad. DUIMEN DRAAIEN voor jullie.

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    Ik krijg aanstaande donderdag de uitslag. En daaruit moet blijken of ik een kuurtje moet ofzo..

labamba, gelukkig gaat het goed. En je wordt goed in de gaten gehouden, dat gevoel heb ik ook. Het staat nu in mijn dossier dus dat is een geruststelling.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Labamba, wat fijn dat het meevalt! Dat maakt je dag weer goed he? :) Echt super!
    @ Joylinn, heb je er veel last van? Hoop voor je dat het allemaal meevalt...
    Ik duim voor alle niet zwangere onder ons dat het bij jullie maar gauw raak mag zijn... jullie hebben inderdaad genoeg geduld gehad! Duimen maken overuren voor jullie!
    Ik ga hier ff gauw aan de poets, vanavond komen mijn ouders bij ons eten en we wilden ook nog even de stad in. Mijn man is nu ook losgeslagen met dingen kopen haha. Al is het wel met beleid haha.
    Ga ook ff opzoek naar een nieuwe winterjas, krijg de onderste knoop van mijn jas niet meer goed dicht... ziet er ook zo slordig uit. En als ik niks kan van vinden, bestel ik hem via bonprix. Daar hebben ze best goedkope winterjassen voor in de zwangerschap. Ik wil er niet teveel geld aan gaan uitgeven, tis maar voor een paar maandjes he.
    Oja, nog even over die waterschade. Gister zijn we met 19 kinderen moeten uitwijken naar een andere ruimte... het was zo'n gigantische zooi daar dat de kinderen daar niet konden spelen. Gister ging het wel weer, de vloer is alleen heel vuil en volgens mij is het een redding geweest voor de meubels dat ze van die plastice doppen op de poten hebben. Het water is er niet ingetrokken zoals ik gister zag. De boeken, magnetron, radio zijn kapot. En met de vloer is het volgens mij ook nog ff afwachten. Volgens mij valt het gelukkig wel mee.
    Fijn weekend allemaal!
    Liefs xx

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oja, Anouk, wel super dat je hier laat weten wat het gaat worden! Ben zoooooo benieuwd of het bij jou ook een jongetje gaat worden haha. Dan zijn we weer een verder met ons elftalltje hahaha ;) Heb je zelf een vermoeden?? Een meisje is btw ook van harte welkom hoor haha. :) Wordt het gewoon een voetbalvrouwtje hahaha. Ik zie het al helemaal voor me.
    Nu ga ik echt, doeiiii allemaal! Xx

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vandaag naar de jonge gezinnenbeurs geweest met mijn zussie en het was helemaal top!! Ik heb veel inspiratie opgedaan en veel nieuwe sites gevonden voor geboortekaartjes. Erg leuk allemaal. Natuurlijk kon ik het niet laten om wat kleertjes te kopen, al was het wel jammer dat dat nog uni-sex moest omdat we maandag waarschijnlijk pas weten wat het word.

Heb mezelf ook maar gelijk lid gemaakt van ouders van nu. Zo'n leuk tijdschrift met zoveel leuke tips erin.

@sanne: Vind het wel spannend hoor de echo. Hoop dat alles goed is. En we zijn erg benieuwd wat het wordt. Ik ben nu al zenuwachtig pfff.
    Ik hoop dat de troep van de waterschade snel weg is en dat er niet te veel schade meer bij komt.

Nou vanavond lekker met de beentjes omhoog op de bank een filmpje kijken. Zo'n dag is toch wel vermoeiend hoor.
    Fijne avond allemaal.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, wat fijn dat je het leuk hebt gehad! :) Hihi, is moeilijk he de verleiding weerstaan om niets te komen.
    Ik wilde je nog even heel veel plezier wensen voor morgen!
    Wat is het btw rustig hier... iedereen is denk ik druk ;)
    Fijne zondag allemaal!

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Anouk: klinkt leuk de jongen gezinnenbeurs.

Sanne: Het is idd erg rustig hier.

Wij zijn gisteravond uit eten geweest. Mijn schoonouders waren 30 jaar getrouwd.
    Nu is mannetje ons ontbijt aan het maken, bolletjes, gebakken ei hmmmm lekker!

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lindde: Hoe is het met jou? Ben je al ongi geworden of natuurlijkwat we meer hopen zwanger.

20. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden daar ben ik weer.

Anouk, leuk een dagje weg met je zusje. Is ze ook zwanger?
    Morgen voor de 20 weken echo, veel plezier!! Ben benieuwd of je de meiden gaat vergezellen met een jongen.

Labrador,ik duim voor je hoor meid. Dat we samen zwanger mogen zijn!! En laat j lekker verwennen meid.

Sanne, wat erg van je werk. Ooh wat moet dat schrikken zijn. Hopelijk geen persoonlijke spullen? E heerlijk he dat babyshoppen.Heb zojuist men eerste pakje van mijn moeder gehad. He een winterjas, dat is u ook mijn euvel. Moet echt een nieuwe maar vind het zo zonde om er 1 te kopen voor men zwangerschap.Als je wat b gevonden, laat het me even weten. Ga ook even op die website kijken

Lambada, ik wilde het niet van te voren zeggen, maar heb dit vaker gehoord. Ben blij voor jouw dat het goed is met jullie kindje

Ik zelf voel me nog allesbehalve lekker. Veel misselijk en erg moe....blehhh. Slaap dus veel, en vandaar weinig hier. Hoop zo dat het met 14 weken weer verdwijnt. Merk ook dat veel onzekerder ben of alles goed is dan bij de eerste. Misschien door men rare cyclus hiervoor en omdat ik minder ver ben dan gedacht. Over 3 weekjes weten we het.

Deel Deze Pagina