Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ zwabbertje, nee gelukkig zijn er geen persoonlijke spullen kapot. Alleen spullen van de BSO. Ik kan er helaas weinig aan doen. Maar wel erg balen ja. Ik heb trouwens een winterjas besteld online via bonprix. Een niet zo'n dure van 30 euro. Of het wat is weet ik nog niet haha want heb hem nog niet binnen. Ik wilde namelijk ook niet veel geld uitgeven aan een nieuwe winterjas voor alleen de zwangerschap. Het is maar voor een paar maandjes. Ik laat je wel even weten hoe hij is als ik hem binnen heb.
    Fijne avond allemaal en Anouk, nogmaals veel plezier morgen.

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, ben erg benieuwd. Als je hem binnen hebt laat maar even weten. Maar zag dat veel maten al uitverkocht waren.

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He meiden, heb jullie ff nodig. Vorige week zondag mijn eisprong gehad en 3 dagen erna ineens bloedverlies. Deze week heb ik door dieeten moeilijke ontlasting en elke keer bij het drukken is het gevolg dat ik ga bloeden. 3dpo ook een groot stolsel verloren en sindsdien veel slijmverlies, maar eigenlijk altijd met licht bloedverlies. Heb ik hier te maken met innestelingsbloeding of is mijn baarmoedermond gevoelig geworden of heb ik misschien het vruchtje verloren. Voel me onzeker op dit moment. Pas volgende week zondag zou ik kunnen testen. Wie heeft er advies voor me???

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lieverd: Misschien is het idd wel een innesteling.
    Ik zie dat je een dieet volgt. Ik ben aan het afvallen en ben nu 9 kilo kwijt, ben best wel trost op mijzelf haha. Heb jij er al wat af en ben je er al lang mee bezig?

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Misschien idd een innesteling dat gaat idd wel eens gepaart met bloed en is een paar dagen na je ei. Ik hoop het zo voor je.

@Sanne: Fijn dat er niet veel persoonlijke dingen verloren zijn.

Ik ben behoorlijk zenuwachtig nu hoor. We mogen pas om half 4 voor de echo. Ik ben zo benieuwd of alles goed is en wat het wordt hihi.

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk, spannend. Ik hou het forum in de gaten ben echt benieuwd of jullie een zoon of dochter krijgen.

@zwabertje, hopelijk ben je snel van de misselijkheid af.

@lieverd ja mss wel innesteling. Ik hoop het zo voor je.

Ik ben echt bekaf en word een beetje moedeloos van de pijn. Gisterenavond was ik er zo klaar mee. Ik weet ik moet volhouden maar heb ff een potje zitten janken. Hopelijk kunnen ze me straks goed helpen.

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ooooh spannend Anouk!! Ben wel heeel nieuwsgierig hihi.
    @ Lieverd, uhm t zou inderdaad een innesteling kunnen zijn... ik zou het anders ook niet weten. Ik zou zeggen, als je het niet vertrouwd even de huisarts bellen en je verhaal daar uitleggen. Hun kunnen je vast helpen dan wij.
    @ Labamba, das echt vervelend meid dat je er zo'n last van hebt. Ik hoop echt dat ze je kunnen helpen. Succes. En als er iets is, je kunt hier altijd je verhaal kwijt meid!
    Ben vandaag maar weer terug geweest naar de fysio. Niet voor mijn rug maar voor mijn schouder weer... Ik had er weer sinds vorige week last van en nu trok het helemaal door naar mijn nek/bovenrug en linkerarm... echt heel vervelend want ik slaap er ook niet lekker door... Nu is mijn nek gekraakt... hopen dat dit helpt anders moest ik donderdag of vrijdag weer even terug komen. En die man van de fysio is zo'n aardige man dat ik van hem een oefening krijg om een goede houding aan te nemen als mijn buik nog dikker wordt. Echt super aardig en lief! Hierdoor wordt mijn lage rugpijn ook minder zei hij. :) Echt super dus.
    Oja ik heb me vandaag toch opgegeven voor zwangerschapsgym. Ik begin 5 december, lekker op sinterklaasavond haha. Ach ja daar doen wij toch niet aan... Ik ga samen met mijn schoonheidsspecalist die ook op 10 maart uitgeteld is. Dus dat vind ik wel gezellig. Ben benieuwd of het iets is. Heeft iemand ervaring met zwangerschapsgym?
    Nou meiden, ik moet nu echt gaan. Fijne dag allemaal en als ik eraan denk kom ik straks even kijken hoe het bij jou is geweest, Anouk ;) Veel plezier!
    Dikke knuffel voor iedereen!

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik ben bij de fysio geweest en ik moet het rustiger aan gaan doen. Proberen niet meer te traplopen. In iedergeval zo min mogelijk. Dus dat word een po boven neerzetten, voor mijn nachtelijke plasjes. ;) Advies is om om de dag te gaan werken, zodat mijn lichaam voldoende kan uitrusten. En mijn pijn dan beperkt blijft tot het moment van opstaan. Het word namelijk gedurende de dag steeds erger. Proberen zo normaal mogelijk te lopen, al valt dat niet echt mee. Met een kussen tussen mijn benen in gaan slapen en met lopen en andere bewegingen mijn buikspieren aanspannen. Tevens moet ik na 2 uur actief te zijn geweest 10 minuten gaan liggen. Nou hopelijk gaa het beter worden.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    We hebben vanmiddag de echo gehad en alles was goed. Helemaal blij zijn we. Alles erop en eraan. Het beweegt goed en we zagen het slikken en in de oogjes wrijven, zo'n mooi gezicht ik kreeg helemaal traantjes in mijn ogen.
    En we krijgen een... meisje!!! helemaal blij. Vriend had het al vanaf het begin af aan gezegt dus die is helemaal in de wolken. En tja het elftalletje word zo helaas niet uitgebreid maar dan word ze gewoon een voetbalvrouwtje hihi. :D.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik heb een foto-tje in mijn album gezet mochten jullie het leuk vinden om te kijken.

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Super Anouk een meisje!!! Gefeliciteerd. En idd ze word gewoon een echte voetbalvrouw. ;)

12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk gefeliciteerd een meisje!!!!!!!! een primeur nog wel met al die mannen hier!
    nou hier weinig te melden.
    wachten en klussen.
    groeten

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    moet even mij hart luchten.
    mij bereikte net het bericht dat een vriendin van mij haar kindje is overleden.
    ze is aan het einde van de middag bevallen van een dochtertje, maar helaas is zij na een half uur overleden.
    ze is gestikt in haar eigen ontlasting.
    ben zo verdrietig.
    wordt je even met de neus op de feiten gedrukt.

opeens lijkt mijn gezeur over het lang duren van een eventuele zwangerschap zo onbelangrijk.
    baal er ook zo van dat ik nu niets voor mijn vriendin kan doen. je kunt niet iets kopen of zo wat enigszins troost kan bieden.
    het enige wat je munt is er zijn.
    pffff heftig!

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @daf, wat verschrikkelijk zeg. Maar hoe kan dat dan. Tijdens de bevalling ontlasting binnen gekregen? Wat erg zeg......heb er geen woorden voor.

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    de kleine meid had in het vruchtwater gepoept en dit binnen gekregen.

16. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindde, helaas zou nie weten wat het is en hoe het zit.
    Sterkte met wachten meid. Ik hoop dat het een innesteling was.

Sanne, gelukkig geen persoonlijke spullen. Maar het blijft een vervelende situatie. Ennu ook nog problemen met je nek/schouder.Ik hop dat de fysio geholpen heeft. Ik zelf heb aan Yoga gedaan tijdens mijn eerste zwangerschap en heb er veel baat bij gehad. Ik twijfel of ik bij de tweede ook weer ga doen.

Anouk, hoera een meisje.Ooh wat leuk, nu lekker shoppen. Mooie foto trouwens.

Labamba, jeetje wat vreseelijk dat je zoveel pijn hebt. Dat maakt je zwangerschap wel erg zwaar. Ik hoop dat je door de tips en adviezen snel minder ijn hebt. Slaap je almet iets tussen je benen. Ik zelf gebruikte hier het voedingskussen voor.

Daf, wat een heftige situatie. Voor jouw maar vooral voor je vriendin. Was wel al uitgerekend? Sterkte met haar bij staan.

Hier gaat het z'n gangetje. Vandaag weer gewerkt en vind het wel moeilijk om het voor me te houden. Ben blij als we 3 weken verder zijn.

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Daf: Jeetje wat erg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Zwabbertje: Hopelijk gaan die 3 weken snel voorbij

Anouk: gefeliciteerd, een voetbalvrouwtje haha:D

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Anouk! Wat super leuk een meisje! Echt helemaal super!! Hihi en idd het wordt gewoon een voetbalvrouwtje hihi :) echt helemaal super meid! Nu kan je lekker los gaan met shoppen:)
    Daf, wat is dat vervelend nieuws zeg! Ja idd, je kunt niet meer doen als er voor haar te zijn. Heel veel sterkte meid!
    Labamba, poeh zeg... Dat is nogal wat. Hoop voor je dat het allemaal nog een beetje vol te houden is. Ik heb ook een voedingskussen. Ik heb hem nog niet in bed liggen maar dat wil ik wel gaan doen zodra ik echt niet meer lekker lig. Misschien voor jou ook een optie? Heel veel sterkte meid.
    Ik kruip nu lekker mijn mandje in. Morgen moet ik om 9.10 bij de verloskundige zijn voor controle. Ben ook helemaal kapot dus slaap lekker allemaal.
    Zal morgen wel even laten weten hoe het bij de verloskundige is geweest.
    Oja zwabbertje, dankje voor je reactie. Ik ben benieuwd hoe de zwangerschapsgym zal zijn. Als jij er veel baat bij gehad hebt, zal ik dat denk ik ook wel hebben :)

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Zo vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt zeg! Doe het idd maar rustig aan.

@sanne: Ik zit nog een beetje te dubben of ik op zwangerschapsgym/yoga/zwemmen ga. Het is niet helemaal mijn ding maar het is aan de andere kant natuurlijk wel goed om in beweging te blijven.

@daf: Wat een verschrikkelijk nieuws zeg, Dat wens je echt niemand toe. Veel sterkte hiermee!

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Een meisje, gefeliciteerd!! We maken er gewoon een korfbalteam van ;).

@ Daf: Wat vreselijk voor je vriendin zeg! Ik snap dat je je nu behoorlijk machteloos voelt. Sterkte!

@ Labamba: Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat het advies van de fysiotherapeut helpt.

Deel Deze Pagina