Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, het is ook niet echt mijn ding, zwangerschapsgym... maar vanwege de bevalling waar ik nog steeds een beetje tegenop zie, lijkt me dit wel handig. En ook omdat ik mijn sporten nu stop heb moeten zetten vanwege lichamelijke klachten, is het wel fijn om iets van beweging te doen... en misschien is het straks wel heel leuk. Wie weet hihi.
    @ Linde, jeetje meid, wat heb je toch lange cyclussen... ga je binnenkort naar de huisarts? Succes meid!
    Ik heb vandaag controle gehad bij de verloskundige. Alles is goed :) Hartje weer overduidelijk gehoord en hij groeit als kool. Komt zelfs al boven mijn navel uit! Ik krijg ook langzaam maar zeker een plop navel haha. Meteen even aan de verloskundige gevraagd wat mijn rugpijn kon zijn... Dit kon duiden op bandenpijn want ik had er ook last van als ik te snel op stond en met in bad stappen ofzo. Dit kon doortrekken naar mijn lies en naar mijn onderrug. En deze kwaaltjes heb ik allemaal... helaas. Maar gelukkig hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Het kon alleen veel pijn doen en het hoort erbij... Ach ja als het hierbij blijft, vind ik het wel prima. Je lichaam geeft vanzelf aan wat wel en niet kan en als het niet gaat, moet je niet door blijven gaan... dat heeft de verloskundige mij gezegd. Dus ja, komt allemaal goed.
    Fijne middag allemaal!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Zozo, rustig hier.

Ik heb net de HA gebeld en voor maandagochtend een afspraak gemaakt.
    Nu hopen dat er wat gaat gebeuren!

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindedd, fijn dat je terecht kunt bij de huisarts. Zij de assistente verder nog iets?

Het is inderdaad rustig op het forum. Hier een drukke week. Vanmiddag komen de kindjes van de PSZ bij ons Snit Maarten en vanavond hebben we een sint Maarten dienst in de kerk. Vrijdag is het natuurlijk echt sint Maarten en zaterdag gaan we de Sint inhalen.

Word er bij jullie aan Sint Maarten gedaan??

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Ik heb alleen gezegd dat ik een afspraak wil maken, verder niet waarvoor dus ze heeft niets gezegd.

Bij ons doen ze ook aan Sint Maarten. Ik kan mij niet herinneren dat ik daar als kind iets mee gedaan heb, volgens mij is dat meer iets van de laatste jaren, of niet?

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @lindedd zo die afspraak staat tenminste. En nu maar hopen dat ze je kunnen helpen.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Fijn zeg dat je een afspraak hebt. Ik ben benieuwd.

@Zwabbertje: Hier word niet aan sint maarten gedaan.

Nou gister heb ik eindelijk dat onwijs schattige truitje gekocht bij de Hema waar ik al 4 maanden aan voorbij loop maar niet durfde te kopen. Zooo schattig met zacht rose bloempjes en met een bijpassend broekje. Daarna nog wat kleertjes gekocht.
    Maandag avond hebben we bij babypark onze kinderwagen gekocht (quinny buzz 3), helemaal trots, hij staat al te pronken hier (nou ja straks weer in de doos hoor! maar ik wou even genieten) en morgen gaan we richting utrecht om te kijken voor een kamertje!
    Eindelijk durf ik los te gaan hihi.
    Sorrie maar moest het even kwijt. Ben helemaal in de wolken.

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    mooi toch anouk.
    geniet er lekker van!!!!!!!!

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Heerlijk Anouk, lekker shoppen en pronken. Gewoon genieten doe ik ook elke dag in het kamertje kijken en naar de spulletjes en kleding.

9. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anouk, geniet er heerlijk van dat shoppen,mooier kan niet.

Linded,ik heb zelf vroeger ook altijd Sint Maarten gelopen. Dus bij ons niet iets van de laatste tijd.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lindde: Fijn dat je een afspraak bij de HA hebt. Ik hoop dat hij/zij jullie verder kunnen helpen.

Anouk: Leuk hoor , lekker shoppen

Ik denk dat ik 1 deze dagen weer ongu wordt. Ik heb geen pijn in mijn tepels (wel nog iets gevoelig). Dat is een teken voor mij dat de ongi nadert.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labrador: laten we hopen dat het geen ongi is.

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Heerlijk hoor, dat je los kunt gaan met shoppen :).

@ Labrador: Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft! Ik zie dat je nog een weekje moet wachten, dus het kan nog alle kanten uit!

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Ik heb mijn banner ingesteld op mijn langste cyclus.
    Hebben meer meiden gehad dan dat ze eerst pijnlijke borsten hadden en later niet meer?

14. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labrador ja dat ken ik. maar heb het niet bij iedere ronde.
    dat is wel weer frustrerend.

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labrador, ik duim voor je meid. Hier heb ik wisselend gevoelige borsten

16. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @labrador ik duim ook mee.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Labrador, ik duim ook voor je mee meid!
    @ Anouk, hihi leuk he dat babyshoppen :) Lekker los gaan meid!
    @ Labamba, hoe gaat het met jou? Helpen de oefeningen een beetje?
    @ Linde, wat fijn dat je maandag terrecht kan bij de HA. Hoop dat ze je kunnen helpen!
    Hier gaat het momenteel weer echt belabberd... ik verga snachts van de pijn in mijn schouder... En nu zit het ook weer in mijn heup... Had de dokter woensdag gebeld omdat ik al nachten niet meer slaap en ik helemaal kapot ben. Ik vroeg of ik iets anders mocht dan paracetamol, maar helaas... ik moet het daarbij laten. Mag wel een creme halen die je erin moet masseren voor de spieren. En natuurlijk nadat ik gebeld had, ging het weer prima tot vanacht dus weer... dus ik ga dadelijk maar even naar de apotheek om die creme te halen. Als ik er maar vanaf kom en een keer kan bijtanken... mijn oogleden hangen onderhand op mijn knieen... maja. Hoop dat het goed komt.
    Oja, Zwabbertje, ik heb mijn nieuwe winterjas binnen. Hij is echt super fijn! En vooral voor die prijs, ik zou het daarvoor niet laten. Hij zit lekker ruim bij de buik, dus mijn buik kan nog lekker gaan groeien hihi. Ik vind het iig een prima jas :)
    Meiden, alvast een fijn weekend! xx

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @sanne jeetje houdt ook niet op bij jou met je schouder.

Met mij gaat het wat beter, gisteren eerste dag thuis geweest. Moet nu alleen maandag, woensdag en vrijdags werken. Dat nog 2 weken en dan begint mijn verlof. De pijn was vandaag beter te houden. Dus ik denk wel dat het werkt.

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, heb je een plaatje/foto van die jas? Ben erg benieuwd.
    He wat balen van je schouder meid. Hoop dat het snel beter mag gaan.

Labamba, goed te horen dat je een oplossing hebt gevonden dat werkt. Nog 2 weekjes!!!!

Hier een beroerde dag achter de rug. Vanochtend voor het eerst weer over gegeven. Ik hoop dat dit geen trend word elke ochtend. Had ik bij men eerste namelijk wel tot 14 weken. En voel me daardoor de hele dag slap en misselijk en kan bijn a niks eten. blehhhh

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Zwabbertje: Hopelijk hoef je idd niet elke dag over te geven.

Ik ga morgen maar eens een testje wagen. Wie weet...

Deel Deze Pagina