@Anouk: Spannend hoor!! Ik zal voor je duimen!!! En knap dat je nog tot morgen kunt wachten, zou ik niet kunnen. Hopelijk dat je morgen positief test!! Liefs Lotte
Hier nog zo een die niet zou kunnen wachten. hahahhaha. Maar echt super dat jij het wel kunt anouk. Ik zal duimen voor een positief resultaat. ik denk het ene moment weer dat ik niet zwanger ben en het andere moment denk ik misschien ben ik wel zwanger. Ik word gek van mezelf. Die wachtbank, daar ben ik echt niet voor gemaakt Vanavond maar is gezellig een avondje discodansen dan denk ik er tenminste niet steeds aan.
nou dan doe ik met je mee hoor, wij gaan vanavond ook een feestje bouwen met vrienden hihi even afleiding zoeken
@anouk, wat super van je dat je nog kunt wachten tot morgen.. @bonnie1 bedankt voor je positieve boost.. ik hoop ook dat het een teken is.. had vandaag wat last van pijn in mijn borst wat dat nou weer was! ik hoop dat ik snel positief test of anders snel ongi wordt..
Nog niet ongesteld hier, zenuwachtig ben ik wel hoor en moet mezelf echt inhouden om te testen hihi. Net hele dag gewerkt en was erg druk dus heb er vandaag niet veel aan kunnen denken gelukkig, maar het avondje komt nog pfff Morgen testje wagen kan niet wachten arrgghhh. @naadje53: we zijn bezig sinds (om precies te zijn) 22 november hihi. Nou ik hou jullie op de hoogte hoor!!
Anouk, het eerste wat ik morgen doe als ik wakker word is kijken of je positief hebt getest!!! Succes meis!
Hahahaha inderdaad, ben ook enorm nieuwsgierig!!!!! Ben al vanaf 9uur aan het kijken! Toe, please laat t weten, hihihi.
Hallo meiden, heb net het beruchte testje gedaan maar helaas negatief. Hij was hagelwit, zo balen. De duiveltjes zijn er echter ook nog niet, afwachten dus maar en anders over 2 dagen nog maar eens. Wel lief dat jullie zo meeleven hoor!!!
He getver anouk, zo teleurstellend! Een witte test, bah! Maar ja we houden hoop. Geen bloed geeft moed!
Pfff weet ook niet wat ik er van moet denken. Het ene moment denk ik de ongi komt eraan heb af en toe wel een zeurend gevoel in de buik maar het andere moment denk ik weer van zou het kunnen omdat ik z'on vreemd gevoel heb in mijn tepels heb (ze branden soms gewoon), en alle rondes voelde ik pijnlijke borsten en dat heb ik nu weer niet. De knalblauwe aders zijn er ook nog steeds. En zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik al bijna 2 weken last van steken in mijn buik en ook dat heb ik nog nooit gehad. Ohhh ik loop mezelf gewoon gek te maken hiero. Was het maar alweer een paar dagen verder dan heb ik weer wat meer zekerheid, het is zo frustrerend. Lief is net de deur weer uit (moest onverwacht toch weer werken) wat inhoud dat het weer de hele dag piekeren word. Hoor mij nou, wel de test kunnen uitstellen maar dan vervolgens mezelf toch weer helemaal gek maken hihi. Vandaag maar even lekker in de tuin gaan zitten denk ik met een mooi boek en genieten van het zonnetje.
Erg he anouk hoe we onzelf gek kunnen maken. Maar idd pak een mooi boek en geniet van het mooie weer. Sterkte op de wachtbank.
Hoi Anoek, Wat spannend!! duim voor je hoor! @ labamba, ja bij mij in mn omgeving is ook iedereen zwanger lijkt wel! @Nora, zie ik nou dat je overtijd bent? Succes meid! Meiden geniet lekker van het mooie weertje, wij gaan zo ff lekker lunchen..
@ anouk wat balen zeg maarja zoals de andere zeggen zolang er geen bloed is is er hoop toch ik hoop voor je dat je over een paar dagen toch positief test geniet nu iedergeval van het weertje en laat je gedachten lekker wegzakken hoe lang is jou ccyclus nu? groetjes naat ps: meiden geniet lekker van het weertje
Ik zit nu op dag 32 van mijn cyclus. Heb tot nu toe tussen de 28 en 32 dagen gehad dus zit nu zeker op nod (ben uitgegaan van gemiddelde van 30 dagen). @nora96: hoe is het bij jou? Al iets te bekennen vandaag? Zie dat je nu 3 dagen over tijd bent. Zal voor je duimen.
wat heb jij een mooie cylus trouwens ik zal nog even voor je duimen voor als je weer gaat testen groetjes naat