Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labrador spannend hoor!

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labrador: Ik zal voor je duimen hoor. Spannend.

@sanne: Vervelend zeg van je schouder zeg!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meiden: ik heb vanmorgen getest en:

Ik ben zwanger!!!!!

Mannetje heeft nachtdiensat gehad dus sliep nog toen ik de test deed. Binnen 30 sec stond er een streep. Huilend hem wakker gemaakt. Hij zei'dat kan maar 1 ding betekenen' haha en ja heeft gelijk.

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Labrador gefeliciteerd!!!! Het is je zo gegund!!!! Dat word een stralende dag voor je. Geniet ervan meid!!! Xxx

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dankje wel Lieverd!

Hoe is het met jou? Ga je ook snle testen?

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Zal de hormonen wel zijn maar krijg gewoon tranen in mijn ogen Labrador. SUPER SUPER GOED NIEUWS. Gefeliciteerd!!!!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Geweldig labrador, onwijs leuk. Gefeliciteerd, geniet ervan.

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    gefeliciteerd labrador !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    hoi meiden,

ik ben een week niet online geweest want ik heb vanaf zondag avond in het ziekenhuis gelegen. ik verloor zondag avond om 18.00 uur bloed, het liep er echt uit en ben meteen naar de gynaecoloog gegaan in het ziekenhuis, op verwijzing van de vk. tijdens het inwendige onderzoek liep het bloed er ook nog uit. Ik moest blijven en ben tot vanmiddag daar geweest. elke dag ging het beter en verloor ik minder bloed en nu was het twee dagen weg en mocht ik weer naar huis. ik moet me heel rustig houden, moet de hele dag op de bank liggen met af en toe naar het toilet gaan of een kop thee zetten. niet heel handig met een zoontje van 3.5 jaar. maar gelukkig heb ik oppas geregeld voor volgende week en mijn man heeft het erg druk om alles draaiende te houden. ze kunnen geen oorzaak vinden en dat maakt het heel verwarrend maar ook wel weer goed, want als ze wat vinden is het vaak niet goed, een verschoven placenta of vroeg geboorte. omdat ik een bloeding heb gehad is mijn kans op vroeggeboorte wel groter en daarom MOET ik echt rustig aandoen!!! en dat ga ik dan maar doen..

@anouk gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!
    @labrador, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey joylinn, ik miste je al. Wat erg zeg!! Naar dat ze geen oorzaak hebben gevonden. Lijkt me echt verschrikkelijk schrikken. Meid rustig aan doen en je lekker laten verwennen zodat je mannetje nog lekker lang blijft zitten. Suc6.

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ja het was zeker schrikken en nu is het doen wat de artsen zeggen.. ben elke keer als ik naar de wc ga beetje bang om weer bloed te zien en daarom blijf ik maar heeeeeel rustig!

hopen en duimen op het beste.. ik moet nog 113 dagen maar ben al heel blij met 100.... kan ik gaan aftellen :)

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ joylinn. Wat ontzettend schrikken meid. Je hebt me goed laten schrikken. Ben blij dat je er weer bent, begon me idd ook al af te vragen waar je was. Je moet echt goed naar de artsen luisteren nu en het echt rustig aan gaan doen. Heel veel beterschap en hoop dat het weg blijft.
    @ labrador, GEFELICITEERD!!! Wat een super nieuws!! Echt geweldig! Het is je zoo gegund meid! Geniet ervan.
    @ zwabbertje, ik typ nu met mijn mobiel dus ik kan zo geen plaatje erop zetten. Als ik de volgende keer op de computer zit, zal ik proberen de jas erop te zetten.
    Fijn weekend allemaal. Xxx

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joylinn: Jeetje dat is schrikken geweest. Nu rust houden en dat zal idd niet meevallen met een kleine. Gelukkig heb je oppas en een lieve man.

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    LABRADOR,YES......GEFELICITEERD.
    Meis wat moet jij gelukkig zijn!!!! En ik ben zo blij voor je.
    We gaan gewoon samen richting de 12 weken echo, gezellig.

En andere meiden, dit geeft jullie misschien weer een beetje meer hoop, we gan er voor!!

Joylin, jeetje heftig meid. Wat moet je je onzeker en ellendig gevoeld hebben. En wat moelijk dat je niet weet waar het aan ligt. Sterkte meid en zeker moeilijk met zo'n klein mannetje rond je.

Hier gelukkig alleen in de ochtend misselijk geweest. Vandaag naar de Sint intocht geweest en daarna heerlijk met mijn familie gegeten.
    Morgen een grote feestdag. Mijn schoonouers zijn 50 jaar getrouwd en dat vieren ze met een uitgebreid feest.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Zwabbertje: We gaan idd samen naar de 12 weken echo haha.

Voor de andere meiden, kop op! Hopelijk volgen jullie ons snel.
    Ik strooi hierbij wat HCG rond.

De misselijkheid is hier ook aangebroken. Hoef nog niet over te geven,maar fijn is anders.

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey meiden daar ben ik weer soory dat ik even niks van me heb laten horen we zijn woensdag terug gekomen van van onze huwelijks reis het was prachtig weer en hebben veel gedaan maar niet zo als we wilde doen want maandag kreeg ik last van bloed verlies weer zo raar als de vorige keer 2 dagen veel slijm weinig bloed en ga nu toch echt een afspraak maken voor de huisdokter want ik snap er echt niks meer van en zat er dus eceht even door heen we gaan nu ronde 12 in en weet het echt even niet meer

@Labrador van harte gefeliciteerd het is je zo gegund

hopelijk volgen wij als laatste jullie erg snel
    want IK WIL OOK !!!!!!!!!!

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labrador: ik hoop voor je dat het bij deze misselijkheid blijft en niet erger wordt (liever helemaal niet)

@ginkel: fijn dat je het leuk hebt gehad maar balen zeg weer dat rare bloedverlies. Ik hoop dat de ha je kan helpen.

Vandaag met lief weer babyshoppen. Ik hoop dat we eindelijk een babykamertje vinden naar onze zin word er zo zenuwachtig van dat ze je overal zo bang maken met de levertijden.
    Hoe is het trouwens met de zwangere buiken? Zijn ze al aardig zichtbaar of blijft het nog een beetje achter? De mijne is heel lang klein geweest omdat de kleine meid helemaal onderin ligt maar hij begint nu naar voren te komen.

Fijne dag allemaal!

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    jeetje Joylinn dat is wel heel erg schrikken. Nu idd maar heel rustig aan gaan doen.

Anouk, laat je niet gek maken. Hier was het kamertje met 3 weken leverbaar. En mijn buik kun je echt niet meer omheen. Hij is groot!!! En nu komt de beeb ook heel hoog. Voel zo nu en dan (ik denk een voetje) bij mijn ribben.

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labrador: GEFELICITEERD!!!!!!! Wat fijn zeg! Geniet ervan!!

@ Joylinn: Jeetje, dat was even behoorlijk schrikken toen ik je berichtje las! Doe maar heel rustig aan!

@ Ginkel: Wat rot dat je weer ongi bent geworden en dat het zo'n rare ongi is. Echt vervelend die onzekerheid! Ik hoop dat je snel bij de HA terecht kan.

Ik ga morgen naar de HA, maar ben zo bang dat ik weer weggestuurd word met een 'maak je geen zorgen, het komt nog wel' bericht...

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    dat rustig aan doen is inderdaad erg moeilijk. mijn man doet wel het een en ander in huis maar is ook veel weg. nu weer. en mijn zoontje heeft toch ook echt aandacht nodig. ik heb gelukkig geen bloed meer gehad. soms wat bandenpijn en elke keer wel een beentje bang om naar het toilet te gaan.

maargoed, net lekker in bad gweest en nu op de bank, tekenfims op tv dus dat houdt mijn zoontje wel even zoet.

leuk he Anouk, om te shoppen. een kamertje kan idd ook echt wel sneller geleverd worden hoor. gewoon goed overleggen in de winkel en anders naar een andere winkel. de meeste kopen het kamertje pas na de 20 weken echo en daar zijn de winkels wel op ingesteld.

Deel Deze Pagina