Gestopt met de pil in december 2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lieverd86, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    ik zal vanavond even reageren op jullie
    ga nu lekker uit eten met mijn mannetje om te vieren dat wij over twee weken de sleutel krijgen van ons nieuwe huis
    en dan maar op naar de vruchtbare dagen
    want ze zeggen dat je na een miskraam heel vruchtbaar bent
    dus we wachten geduldig af ;)

2. labrador

labrador Fanatiek lid

Dec 16, 2010
    2,343
    0
    36
    Naadje: Veel klus plezier dan :D

Ginkel: Succes vandaag bij de HA

Joylinn: Wat fijn dat het mee bleek te vallen. En nog een leuke echo gehad.

3. ginkel78

ginkel78 Actief lid

Feb 20, 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Vanmiddag bij de HA geweest en heb een verwijzing naar gynaecoloog in het umc gekregen dus morgen maar even bellen voor een afspraak

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @ginkel: Wat goed zeg dat ze ook bij jou verder gaan kijken. Ben benieuwd.

5. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    @ginkel, fijn dat je bent doorgestuurd. Hopelijk kunnen ze jullie snel helpen.

6. daf

daf Bekend lid

Apr 5, 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    @ginkel mooi dat ze je nu wel serieus nemen en doorhebben gestuurd.
    nou de griep heeft niet echt door gezet bij mij.
    ben wel heel verkouden geweest(nu nog wel beetje hoesten en snotterig), maar verder gelukkig niet ziek!
    nou hier nog weekje en dan..............testen/ongi?? wie zal het zeggen.
    we wachten maar weer rustig af.
    we hebben besloten dat we met de kerst lekker op vakantie gaan!!!! geen verplichtte familiebezoekjes, maar lekker met zijn tweeƫn weg!
    we hebben een hotel geboekt in mierlo.
    heb er enorm zin in!!
    nou voor de zwangeren onder ons geniet er van want voor je het weet ben je aan het bevallen!!hihiihi

7. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    @daf, gelijk heb je lekker met je mannetje erop uit. En we gaan weer heel hard duimen dat je niet ongi word maar...............

Met mij gaat het gelukkig een stuk beter. Werk nu alleen nog de maandag, woensdag en vrijdag en de 25e is mijn laatste werkdag. Ik heb nu echt veel minder pijn in mijn bekken en kan weer normaal lopen. Heb nog wel pijn maar niet meer zo erg. Erg fijn.

8. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ ginkel, goed dat je terecht kunt in het UMC. heel veel sterkte meid..
    @labamba, heerlijk bijna met verlof! dat wordt genieten. en wat goed dat je minder bent gaan werken. ik ben nog maar net over de helft maar deze rust is goed voor me. ik ben een stuk fitter, heb geen donkere afscheiding of bloeding meer gehad en geen harde buiken. Ik deed gewoon teveel en dan geeft je lichaam aan dat het klaar is.

vanmiddag naar de vk en dan even overleggen wat ik allemaal mag gaan doen en hoe lang ik nog rusig aan moet doen. Ik denk dat ik er voor kies om volgende week nog thuis te blijven van het werk en daarna of opbouwen of weer volledig 3 dagen aan het werk te gaan.

9. ginkel78

ginkel78 Actief lid

Feb 20, 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    ik heb zo juist gebeld met het umc en kan 16 dec al terecht dus dat vind ik wel erg snel dus ben benieuwd

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Ginkel: Fijn dat je al zo snel terecht kan! Heb jij zelf voor het UMC gekozen of heeft de hA dat gedaan? Mijn HA zei namelijk dat ik zelf er maar even over na moest denken waar ik het liefst heen ga, het UMC of het Diakonessenhuis.

@ Labamba: Fijn dat je je beter voelt en minder pijn hebt. Nog een paar weken en dan ga je al met verlof!

@ Joylinn: Goed dat je zo rustig aan doet en dat het blijkbaar helpt. Ik zou maar wel uitkijken met snel weer helemaal gaan werken.

11. ginkel78

ginkel78 Actief lid

Feb 20, 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @lindedd mijn huisarts stelde dat zelf voor om naar het umc te gaan omdat ze pas nascholing had gedaan daar en er werd verteld dat ze in het umc gaan kijken wat er het beste bij je past en dat vond ik wel een fijn idee

12. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ginkel, wat goed dat je over 4 weken al terecht kunt!!!

ik ben net bij de vk geweest en deze week en volgende week nog niet werken en dan opbouwen met halve dagen. ze zei letterlijk, het lijkt me niet goed om weer hele dagen te gaan werken. Weet je, het is zo apart want lichamelijk voel ik me prima en daarom is het zo moeilijk om rustiger aan te doen. Natuurlijk weet ik dat het moet vanwege mijn zwakke baarmoederwand en daarom kan ik de knop wel omzetten. Maar mijn gevoel zegt hele dagen kan best maar verstand zegt, luister naar de vk en eigenlijk iedereen! En dat doe ik dan ook.
    Ik heb net naar mijn werk gemaild dat ik dus 28 november weer aanwezig ben maar dan voor halve dagen.

13. Joan77

Joan77 Lid

Apr 4, 2011
    48
    0
    0
    Hey meiden, hoe is het hier?

Wat een veranderingen allemaal! Meiden met verlof, etc.. wat gaat de tijd snel..
    Ik heb helaas nog geen nieuws, in jan. gaan we naar het ziekenhuis, maar hopelijk lukt het dit jaar nog op de 'gewone' manier.
    Ik ben echt al een tijd niet hier geweest,
    maar ik denk wel heel vaak aan jullie hoor!
    Met mij gaat het wel beter, maar heb af en toe ook wel verdriet,
    maar we blijven volhouden.

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat,
    Liefs xx

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Echt fijn lindedd en ginkel dat jullie allebei onderzocht gaan worden.

@joylinn: goed zo rustig aan doen. Luister maar naar je vk. Langzaam je werk weer opbouwen. Snap wel hoor dat het lastig is om je rustig te houden als je je eigenlijk goed voelt.
    Ik heb net de was op staan vouwen en ben druk in de weer geweest met mijn kledingkast uitmesten (noem het nesteldrang hihi) maar ik merk nu ook wel dat het eigenlijk net teveel was want mijn onderrug voelt nu vermoeit.
    Doe het lekker rustig aan.

@joan: Ik hoop dat het via de normale weg lukt nog dit jaar maar goed dat je het anders in jan. uit laat zoeken.

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    @ joylinn, goed dat je toch luistert naar de vk. Ti's toch echt het beste meid. Je hebt ook niet voor niks in het ziekenhuis gelegen. En alles voor de kleine. Goed luisteren naar eigen lichaam en de vk.
    @ joan, ik duim voor je meid dat het op de 'normale' manier gaat lukken.
    @ Ginkel en linde, wat ontzettend fijn dat jullie onderzocht gaan worden. Heel veel succes.
    @ daf, wat leuk zeg dat jullie weg gaan met de kerst. Gaan jullie toevallig naar de brug in Mierlo? Dat is namelijk heel dicht bij mij haha. Ik woon namelijk in Mierlo hout en dat ligt tegen Mierlo aan haha. Grappig. Wij gaan wel eens bowlen bij de brug. Is heel leuk daar en je kunt er ook goed eten :)
    @ labamba, wat fijn dat het bij jou beter gaat. Ik had even een vraagje aan jou. Waar had jij precies pijn? Bij je heupen aan de zijkant en voorkant en lage rugpijn? Ik heb dat namelijk... En het wilt maar niet over gaan. De vk heeft gezegd dat het bandenpijn is maar het doet echt zoveel pijn... Herken je dit toevallig? En zou jij doen in mijn geval? Naar de vk bellen?? Ik slaap er zelfs slecht door... Ik wil niet elke keer zo mieperig over komen, maar dit houd nu al best lang aan... Ik hoor het graag wat jij zou doen. Alvast bedankt voor t reageren.
    Veel liefs

16. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    @joan, he leuk dat je post. ik zal voor je duimen dat jullie dit jaar nog raak schieten.

@anouk, idd je lichaam zegt wanneer we teveel doen maar er nu nog naar luisteren dat vind ik het moeilijkst. Wij hebben een (nieuwe lees 2e hands) bank gekocht en die gaan we zaterdag ophalen ja zal ik toch mee moeten helpen schouwen.

@joylinn, volg het advies maar van de VK en niet teveel doen hoor. Je hebt niet voor niets bloedverlies gehad. Rustig aan.

@sanne, ik heb niet de traditionele bekkenpijn. Bij mij doen mijn banden pijn tussen mijn benen. In jouw geval zoals ik het lees kun je proberen of een bekkenband omdoen helpt. VK kon mij niet helpen en heeft gezegd contact op te nemen met fysio. Die heeft mij hele goede tips gegeven. Buikspieren aanspannen als je gaat bewegen, niet tot nauwlijks traplopen. Ondanks de pijn proberen normaal te lopen en niet te gaan waggelen. 2 uur iets doen en minimaal 10 minuten gaan liggen. Dat lukt niet op het werk en daar word de pijn ook nog steeds erger. Dus om de dag gaan werken en dat helpt heel goed. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Naadje, veel klusplezier en heb je lekker gegeten met je mannetje van de week?

Ginkel, fijn dat je een afspraak in het ziekenhuis hebt. Ik wacht en leef met je mee.

Daf, gelukkig heeft het ziek zijn bij jouw niet doorgezet, bij mij helaas wel. En je gaat een spannende week te gemoed. Ik zal voor je duimen!!

Joehoe, lambada, nog 1 weekje!!

Joylinn, denk alsjeblieft om je zelf en je kindje, al zal dat moeilijk zijn als je je goed voelt. Nog even doorzetten meid en je mag weer wat gaan werken.

Anouk heerlijk die nesteldrang, ik wou dat ik dat had.

Joan, ik hoop dat je nog dit jaar zwanger zult zijn en niet naar het ZH hoeft. Laat je het wel even weten als het zover is?

Hier erg beroerd nog steeds en vrees dat ik er een griepje overheen gekregen heb. Ben veel aan het hoesten en helaas wekt dat ook het spugen op. Hoop dat ik morgen men werkdag door kom. Dinsdag mag ik weer voor controle naar het ZH.

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Ik heb net de verloskundige gebeld. ze bellen me zo terug. Heb vanacht alweer niet geslapen. Slaap alleen op het begin van de nacht omdat ik dan zo moe ben dat ik ervan omval. Maar na een paar uurtjes ben ik weer wakker. Nu ben ik het beu! Ik wil geen pijn meer en ik wil slapen!
    @ Labamba, jou tips hebben me toch aan het denken gezet en daarom heb ik besloten om even te bellen... Dankjewel daarvoor. Ik zal jullie vandaag nog even proberen te laten weten wat ze vk zei.
    Liefs

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden,
    De VK heeft me inmiddels terug gebeld. Zij dacht dat het toch iets met mijn bekken te maken heeft en wat dus kan duiden op bekkeninstabiliteit. Dit was inderdaad een hele vervelende pijn. Nu moet ik ook naar de fysio. Van haar krijg ik oefeningen die de pijn moeten verlichten. De VK kon me niet vertellen of ik het nou rustiger aan moest gaan doen want dat moet ik van de fysio horen. Dus ik blijf in ieder geval dit weekend nog even aanmodderen met de pijn. Gelukkig is mijn mannetje heel begripvol en neemt hij nu heel veel uit handen. Echt fijn.
    Ik had eerlijk gezegd niet verwacht niet dat het bekkeninstabiliteit was, maar gewoon iets dat mijn lichaam aangeeft dat het zwaarder wordt. Ach ja, gelukkig wordt er iets aan gedaan.
    Fijn weekend iedereen. Liefs

20. anoniemz

anoniemz Bekend lid

Mar 20, 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee hallo dames!
    Ik moest jullie even een update geven van mezelf,
    Sinds gisteren veeg ik veel roze af, lek het ook maar ongi zet niet door en zit vandaag op 25dagen, is het niet heel apart als ik nu al ongi wordt!?
    Slik ook zowat elke dag een Rennie heb sinds een week erge last van zuurbranden.
    M'n vriend zei eergisteren nog " wat is er toch met je je doet zo raar? " Ik zo' wat doe ik dan? Ja gewoon je doet anders, ben je zwanger? En toen begon ik gisterenmiddag met roze lekken!

Zou ik nu al kunnen testen denken jullie? Moet pas volgende week Vrijdag ongi worden...

Hoe is het hier ??
    Oh, wat heb ik jullie gemist zeg hahaha.
    Hoop dat alles hier ok is..

Nou, groetjes en een knuffel!

Share This Page