Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    GGGRRRR... gisteren weer een kleine bloeding gehad, gelukkig was mijn moeder bij mij. Ik had besloten om niet meteen de vk te bellen en even af te wachten.
    Vanacht en vanmorgen geen bloeding meer gehad maar wel even de vk gebeld. Ik moest vandaag terug bellen als ik toch weer helder bloed zou hebben. Gelukkig tot zover niet, alleen een beetje rood met afvegen maar niet nieuw helder rood. ik ben als de dood om weer naar het ziekenhuis te moeten. Ik lig nu al de hele dag op de bank en sta alleen op om te plassen, net als in het ziekenhuis. Mijn zoontje is op het kdv en die ga ik oim half 6 ophalen. 5 minuutjes lopen. Mijn buurvrouw is nog even gezellig geweest om een koopje thee te zetten.:D

ik heb de hele morgen op het internet gezeten en veel op dit forum eb heb heel veel verhalen gelezen van vrouwen die hun hele zwangerschap bloedingen hebben gehad en die gezonde kindjes op de wereld hebben gezet. dat geeft me hoop, want net als bij hun kunnen ze geen oorzaak vinden bij me.

mocht ik toch weer opgenomen worden heb ik besloten dat mijn zoontje de hele week naar opa en oma gaat. Een hele moeilijke beslissing maar heen en weer is ook niet goed.

Ik hoop alleen dat het wegblijft nu!!!

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Goh wat balen zeg dat je weer een bloeding hebt gehad. Ik hoop zo dat het verder rustig blijft. Suc6

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne,ohjee, at is niet zo mooi. Sterkte meis.

Jolanda, je maakt het wel erg spannend!!Ik durfde zelf niet zo vroeg te testen,maar ik zou zeggen volg je gevoel meis. Maar deduimen draaien voor je.

Joylinn,jeetje meis dat weer schrikken. Je kn inderdad niks anders dan rustig aan doen. Veel sterkte. En goed dat je al voorui denkt.

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat is het toch rustig hier!?!?

Ik kwam even vertellen dat ik geen roze meer lek/afveeg nu!
    M'n vriend dacht dat m'n menstruatie misschien te vroeg was en dat het met dat roze wel weer door zou zetten.. Maar blijkbaar niet?
    Ik ga er niet van uit en vriendlief ook niet, we zien het wel..laten ons gewoon verrassen.
    Maar zoiezo hoort de innestelingsbloeding toch pas te komen als je overtijd bent? Ik kreeg hem met 24 dagen!?

@zwabbertje
    Ja meis, erg lastig allemaal... Denk dat ik toch maar met de test wacht tot zoiezo zaterdag moet namelijk volgende week vrijdag ongi worden.. Er is grote kans namelijk dat hij nu toch nog Nega aan geeft en dat vind ik zonde geld haha.

Nou meiden, ik ga wat in huis doen..echt puinzooitje hier haha!
    Dan ga ik vanmiddag de paarden doen en dan hebben we vanavond een feestje.. Weet niet of ik wat durf te drinken, vind het altijd zo lastig in de laatste week... Zouden jullie het wel doen?

Groetjes en have fun dames!

5. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb net de vk gebeld en ze komt over een uur of 2 even langs om me te checken. ze zegt dat ze zich geen zorgen maakt op vroeggeboorte of iets dergelijks, ik heb nl dinsdag nog een hele check gehad met echo en inwendig onderzoek en daar was helemaal niets op te vinden wat de oorzaak van de bloedingen kan zijn.

dat geeft me wel een goed gevoel. ik hou jullie op de hoogte...

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @joylinn: fijn dat je zo goed gecontroleerd word. Hele geruststelling.

@jolanda: innestelingsbloeding heb je een paar dagen na je ei. En weer een paar dagen later ben je pas overtijd.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Hi Joylinn,
    Succes zometeen weet bij de VK! Hoop dat alles nogsteeds okay is, hoop ook dat ze er nu een keer achter komt waar het echt wegkomt want ik snap dta dat veel vragen bij jou opwekt!

Greetz,

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @anouk
    Sorrie, zag je berichtje pas telaat...
    Dus het zou kunnen duiden op een Innestelingsbloeding?
    Kunnen het nog andere dingen zijn? Ben er inmiddels van af.

Groetjes

9. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    innestelingsbloed is een paar dagen voor je NOD. geloof ik.

dus het kan nog wel, helemaal als het maar een beetje was en kort duurde. Ik zou nog lekker afwachten en misschien over een week of anderhalf een testje wagen.

op zich zou het niet erg zijn als ze geen oorzaak vinden want een gevonden oorzaak van een bloeding is vaak ernstig, vroeggeboorte, voorgeschoven placenta, loslatende placenta en dergelijke. als ze niets kunnen vinden is het 9 van de 10 keer een vaatje wat open staat en of 1 keer gaat bloeden of steeds weer een beetje bloed verliest. omdat ik helemaal gecheckt ben afgelopen dinsdag en de ernstige oorzaken zijn uitgesloten is het waarschijnlijk een vaatje.
    mocht ik de hele zwangerschap inlegkruisjes moeten gebruiken omdat het steeds een beetje bloed en rustig aan moet doen vind ik dat helemaal niet erg. ALS het maar geen gevaarlijke oorzaak kan hebben. en dat maakt het zo onzeker, je weet het natuurlijk nooit.

zo genoeg geklaagd en op naar de volgende zwangere onder ons!

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, de meiden hebben gelijk. Een innesteling is een paar dagen na je eisprong en dus voor je overtijd bent. Ik hoop zo dat dit een innesteling was!!

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    Nou meiden, daar gaan we weer. Ik lig momenteel voor de komende weken in het UMC. Ik verloor gisteren behoorlijk wat bloed en uit de echo bleek dat het kindje erg weinig vruchtwater heeft. Dit kan twee oorzaken hebben. De onschuldige; dat het kindje weinig aanmaakt en alleen problemen kan krijgen met de longen (krijg ik nu spuiten voor) of de ernstige; dat mijn vliezen zijn gebroken. Voor dit laatste is geen lichamelijk bewijs voor, het 'lekt' nergens en de baarmoeder zit potdicht. Maar dit zou kunnen betekenen dat het kindje al snel geboren kan worden. 1 voordeel, als ze gebroken waren had ik binnen 24 uur! Vanacht krampen/weeen moeten krijgen en mijn buik is helemaal rustig en het kindje doet het prima!!!
    Ik ben nu enorm aan het duimen en hopen op week 33 en het liefst week 36!!!

Liefs Joyce

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hi meiden,
    Ik kom zeuren... Had er namelijk al hoop in en zat al op een grote wolk... Ik lekte gisteren dus iets bruinig(moet pas vrijd. Ongi worden) het is nu weg en lek niets meer maar denk nu in een keer niet meer dat er iets zit !?!? Ik heb mezelf vanmorgen maar gezegd; zolang je niet kotsend boven de wc hangt en gewoon ongi wordt is er niets en ben ik niet zwanger! Pff.. Krijg er een beetje genoeg van eerlijk gezegd! Bah!

@Joyce
    Oh..wat vervelend weer allemaal zeg!! Ik hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan.. Je ligt nu in het UMC dus mocht er nu iets zijn zijn ze er echt optijd bij meis, misschien moet je maar even zo denken!? Het is erg vervelend maar voor een goed doel...je kindje! Meis ik wens je heel veel succes in het ziekenhuis! Ik denk aan je!

A nice Sunday girls !
    X

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Joylinn wat vervelend zeg, het was wel weer even schrikken zeg. Echt naar dat je in het ziekenhuis moet verblijven, maar idd als er iets is zijn ze er nu snel bij en ik hoop dat je beebje lang blijft zitten. Suc6 meid.

14. Joan77

Joan77 Lid

4 apr 2011
    48
    0
    0
    Thanks meiden, ik hoop ook dat het gewoon dit jaar nog raak is ;)

@Joylinn, jeetje dat is schrikken, heel veel sterkte meis, hoop dat je beeb goed en gezond blijft zitten, knuf

@ alle meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd!!! (zo lang ben ik hier al niet geweest....) maar ben blij voor jullie!

@ Labamba, gaat het goed met je? x

Iedereen een fijne dag,

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joylinn, jeetjeat moet gisteren schrikken zijn geweest en natuurlijk zal je nu angstig en ongerust zijn. Ik hoop dat je in het ziekenhuis een beetje rust vind en je even goed kan vermaken. En ik zal voor je duimen dat je kindje tot 36 weken blijft zitten.
    Heb je internet in het ziekenhuis?

He Jolanda wat vervelend dat je je zo voelt. Maar helaas erg herkenbaar. Maar op het moment dat ik tegen mezelf zij "ik wacht tot ik kotsend boven de wc hang", bleek ik inderdaad hondsberoerd en zwanger. Dus hoop voor jouw hetzelfde meid.
    Je kan hier altijd je verhaal kwijt en we leven met je mee.

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @zwabber,

Oh bah wat voel ik mij slecht...lig op bed hoest een eind in de richting, ben verkouden en voel me in 1 woord VERSCHIKKELIJK!
    Ik heb gisteren bruin/oud bloed verloren, mijn vriend zei vanmiddag dat ik dan wel eens echt zwanger kon zijn omdat ik pas vrijdag ongi moet worden en het echt alleen komt op de 1e dag van ongi!? Heb er echt zo mijn twijfels over! Ik wil niet hopen maar het gaat vanzelf!

Trouwens, gekke vraag maar slikken jullie foliumzuur?
    Ik ben er sinds begin dit weekend mee begonnen.

Meiden sorrie ga stoppen en even een kopje thee drinken die ik net van mijn mannetje op bed kreeg!
    Nog een fijne avond allemaal!

X

17. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik ga voor de 30 weken, liever 33 weken, en het beste is 36 weken.

maar als het vruchtwater een probleem blijft, dat weet ik morgen en dan elke week bij de echo dan mag hij echt wel met 36 weken komen!

alles voor de baby en ik ben in goede handen in het umc, de komende 3 weken is er oppas voor mijn zoon dus daar hoef ik geen zorgen over te hebben, gelukkig!!!
    wel erg dat ik hem zo weinig ga zien maar dat is het beste voor hem, het afscheid nemen is steeds zo erg. en hij is in goede handen bij opa en oma!!
    duim en hoop voor me!

18. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @ Joylinn nou das zeker schrikken dat je nu al die tijd in het ziekenhuis moet blijven maar het is voor een goede zaak je beebje

Hier verder niet zo veel te melden ik ben al wel twee ochtende misselijk maar kan volgens mij niks met een zwangerschap te maken hebben we wachten het wel af

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joalanda, ik slik al vanaf december vorig jaar foliumzuur. Je moet dit 4 weken slikken voor je zwanger word. Want het begin van je zwnagerschap is het belangrijkste.

Maar zwangere meiden een vraagje, hoe lang zijn jullie met foliumzuur doorgegaan??

20. Joan77

Joan77 Lid

4 apr 2011
    48
    0
    0
    @zwabbertje, ik slikte toen foliumzuur met multi in 1 gewoon door, en die mag je blijven slikken zelfs tot na je bevalling, is van orthica, prena fem heet ie,

Deel Deze Pagina