@joylinn, wat een vreselijk K nieuws zeg. Ik had zo voor je gehoopt dat het nu goed was blijven gaan. Ik ga suoer hard voor je duimen dat de beeb tot week 36 blijft zitten. @jolanda ik slikte ook foliumzuur vanaf eind november @zwabertje ik ben met 10 weken gestopt en ben toen op advies van de VK vitamine D gaan slikken en dat doe ik nog steeds. @Joan77, met mij gaat het goed zolang ik niet teveel doe. Anders kom ik mezelf tegen met bekkenpijn. De beeb gaat het goed mee is erg beweeglijk en dat vind ik een erg fijn gevoel. Dat zal ik straks wel gaan missen. Begin nu wel heel nieuwsgierig te worden hoe hij eruit zal zien. Maar nog ff afwachten ik hoop zelf dat hij 12-1-12 komt. Mooie datum en niet al te dicht op de feestdagen. En hoe is het nu met jou?
@joylinn: Alles goed met je, Fijn dat je iig in goede handen bent. En fijn dat je oppas hebt voor je mannetje. Dan hoef je je daar iig geen zorgen om te maken. @jolanda: Vervelend dat je je rot voelt. Ik kan het me goed voorstellen. Ik slik vanaf vorig jaar november al foliumzuur. Erg belangrijk om goed te slikken. Ik ga er nu nogsteeds mee door (ik heb multivitaminens van de etos en daar zit alles in ook vitaminen D dus dan krijg ik alles binnen. Ik zit momenteel op de aannemer te wachten die zoals gewoonlijk weer te laat is. Vandaag krijgen we een nieuwe voordeur en tussendeur en ze gaan deze week de kozijnen op de babykamer vervangen. Als dat allemaal af is dan is eindelijk alles ook echt af en dan kunnen we ons lekker gaan richten op de baykamer .
@ Joylinn: Wat naar dat je weer in het ziekenhuis ligt! Hee veel sterkte en ik hoop dat de kleine nog een tijdje blijft zitten! @ Jolanda: Nog even een paar dagen wachten. Het kan van alles zijn en zeker weet je het pas als je echt ongi bent of een positieve test hebt. @ Anouk: Hoop dat je niet te lang op de aannemer hoeft te wachten.
@linde en Anouk Ik ga er niet vanuit, had een paar dagen geen last van roze meer lekken en nu net lekte ik toch nog iets roze...heb maar weer een inlegkruisje gebruikt...zucht! We hopen maar gaan er niet vanuit! Dames, ik heb me vanmorgen ziek gemeld op mijn werk want heb de hele nacht lopen spoken beneden...dus geen oog dicht gehad.. Ga nu even een ontbijtje doen en een kopje thee zetten! Fijne (werk) dag ! X
Hej meiden, @ Joylinn, wat ontzettend balen dat je weer in het ziekenhuis ligt! Echt zuur. Ik duim met je mee dat de kleine nog even blijft zitten. Je bent nu iig in goede handen. Heel veel sterkte meid! @ Jolanda, ik heb vanaf december vorig jaar foliumzuur geslikt. Toen ik zwanger bleek te zijn, ben ik overgestapt naar kruidvat zwanger tabletten. Hier zit ook alles in (is mij iig vertelt) Ik duim nog steeds voor je dat het positief kan zijn! Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje. Afgelopen vrijdag heeft de fysio mij nog terug gebeld en ik kan donderdag al terecht. Echt super fijn. Vandaag heb ik een goeie dag, eindelijk Ik hoop dat ik donderdag wat oefeningen krijg om de pijn wat te verlichten. Ben ook benieuwd wat de fysio gaat zeggen. Xx
joylinn wat enorm balen zeg!! jeetje. ik slikte in eerste instantie de vitaminepillen van kruidvat voor zwangeren, maar vond de pillen toch wel aardig groot en ben na 1 potje overgestapt op foliumzuur. mooi kleine tabletjes!! nou verder weinig nieuws. mocht ik zondag nog niet ongi zijn dan gaan we testen. kan wel eerder testen, maar manlief is de hele week weg voor zijn werk(vrachtwagenchauffeur) en ik vind het wel zo leuk om samen te testen!! nou voor de zwangeren geniet(voor zover dit mogelijk is) en voor de rest succes ik duim voor ons allemaal!!!!!!
mag ik nog even zeuren hier alsjeblieft? 1 nadeel van een academisch ziekenhuis, is dat ze uitgaan van het slechtste. er is geen bewijs dat mijn vliezen zijn gebroken en dat mijn placenta los laat maar het kindje moet meteen gehaald worden als ik een infectie krijg (gebroken vliezen) als ik bloed verlies (loslatende placenta) of als de hartslag van het kindje naar beneden gaat (te weinig vruchtwater). dus ze houden rekening met die drie dingen die ze niet kunnen bewijzen. als ze maar niet te snel overgaan om het kindje te halen want ik wil natuurlijk dat ie zo lang mogelijk blijft zitten, en ik wil posistief blijven, dat ie nog wel 6 wken blijft zitten OF LANGER!! je wordt zo geleefd en dat is zo moeilijk!! en ik moet borstvoeding geven als ie te vroeg geboren wordt en die knop moetook even om. daar heb ik namelijk niets mee en wil ik niet maar doe het natuurlijk wel als dat beter is maar dat is weer zo'n ding wat moet... tranen zijn mmoeilijk te bedwingen hier! sorry dames, moest even met jullie 'praten'
Lieve Joylinn! Je mag hier altijd klagen en we zijn er allemaal voor je! Ik zit hier gewoon met tranen in de ogen omdat ik zo hoop dat alles okay is en dat de dokers dat ook goed gaan inzien! Duimen maken en blijven overuren maken voor je meis. Laten wij gewoon lekker van het positiefste uitgaan, zolang je je nog goed voelt en de baby geeft dat ook aan bij jou moet je maar positief blijven meid. Hoop dat alles goedkomt! Ik lig nogsteeds ziek op bed en voel me nogsteeds verschikkelijk! Lig alleen nog maar thee te drinken en keelpastile's te nemen en wordt er nu al helemaal gek van. De foliumzuur die ik slik mag ik maar 4 week slikken... Hoe doe ik dat nou dan als ik deze maand niet zwanger ben!? Stoppen? En beginnen als ik weet dat ik zwanger ben? Pff... Sorrie! Fijne (werk) dag! X
@ Joylinn: Wat vervelend allemaal!! Heel logisch dat het je af en toe allemaal teveel wordt. @ Jolanda: Ik weet niet wat voor pillen je precies hebt, maar foliumzuur mag je langer slikken dan een maand. Er wordt aangeraden ermee te beginnen als je probeert zwanger te worden en er mee door te gaan tot, volgens mij, tijdens of na je zwangerschap.
@LindeDD Hey, ik heb Previte 90stuks, op de achterkant staat dat het dus voor vrouwen is die proberen zwanger te worden maar dan staat er ook; 4 weken voor dat je zwanger bent tot aan zoiezo 8 weken van je zwangerschap!? Maar dan denk ik.... Straks wordt je in die 1e ronde niet zwanger, je mag hem niet doorslikken!? Wat dan...!? Is dit nou heel dom hoe ik erover denk of staat het er gewoon raar op? Liefs, fijne dag
@ Jolanda: Dan mag je gewoon doorgaan met slikken hoor. Ze bedoelen dat je minstens 4 weken van tevoren moet beginnen. Je weet natuurlijk nooit precies wanneer dat is.
Haha, geeft niks hoor . Met mij gaat het wel. Morgen naar de HA, dan gaat ze eerst zelf even kijken en krijg ik een doorverwijzing naar de gyn. Vind het al best spannend om morgen te gaan .
@LindeDD Hey meis. Ja dat snap ik dat je daar wat zenuwachtig voor bent meid maar dat is nergends voor nodig! Laat nou eerst maar de onderzoeken doen en dan hoor je verder meis.. Ik duim ook voor jou! X
Dank je . Ik ben geloof ik toch best bang dat ze iets geks vinden. Maar ik moet het inderdaad gewoon maar afwachten.
Meis, iedere vrouw die na lang proberen niet zwanger wordt is bang dat er iets geks vinden... Het hoeft niet altijd! Blijf positief want misschien is het wel te verhelpen !? Ik praat nu trouwens wel zo makkelijk er over maar ook ik heb het gevoel dat ik niet zwanger wordt...gek genoeg zou het deze ronde raak kunnen wezen maar toch wil ik niet hopen want heb het gevoel dat als ik hoop dat het niet goed gaat! Gek eigenlijk... x
@ Joylinn, meis, ik snap goed dat het je afentoe teveel wordt! En ik ben er hier in ieder geval voor je! Wilde je eigenlijk geen borstvoeding geven? Meid, doe het rustig aan en ik ga heel hard duimen dat de kleine nog ff blijft zitten. Hier gaat het weer wat minder... weet wat last van mijn heupen... hoop dat ze me donderdag kunnen helpen.
@ Jolanda: We worden er inderdaad allemaal erg onzeker van. Ik hoop dat het deze ronde raak is voor je! @ Daf: Voor jou ook weer spannend!! Hopelijk hebben jullie volgende week allebei een positieve test! @ Sanne: Vervelend dat je weer zo'n last hebt. Hopelijk kan de fysio je goed helpen.
@sanne Wat vervelend dat je weer last hebt. Ik hoop dat de fysio voor jou oefeningen heeft donderdag! @linde Duim ook dat jij een posi test hebt, misschien wel allebei haha! @daf Spannend .. Wanneer ga jij testen? Hoe voel je je? X