@joylinn, lekker hier je gal spuwen als je daar behoeften aan hebt. Ik hoop met je dat je beeb gewoon nog ff blijft zitten waar die zit en het gewoon weer beter met je zal gaan. Wat betreft bortsvoeding als het niet anders is is het zo. Maar ik snap je helemaal ik wil ook geen bortsvoeding gaan geven. Heb net een eertse melk van nutrilon gekocht. @sanne, bekkenpijn is vooral rustiger aan doen. 2 uur wat doen en dan minimaal 10 minuten liggen en dat helpt echt. Ik hoop dat ze donderdag nog goede tips voor je hebben. @lindedd morgen naar de HA. Snap je gevoel wel maar ga van het positieve uit. Ik zal voor je duimen dat ze je op een simpele manier kunnen helpen. Ik ben vanochtend weer naar de VK geweest. Alles is goed met de beeb. Ik had ook niet anders verwacht hij is zo aanwezig de hele dag. de 8e mag ik weer en dan zullen ze weer een echo maken om het niertje nog een keer te bekijken.
@joylinn: Gewoon lekker spuien hier als het je teveel word daar zijn we toch voor. Ik snap dat je het moeilijk vind omdat ze niet echt een oorzaak gevonden hebben en dat je dat wat onzeker maakt. En ik duim voor je dat hij nog even blijft zitten en dat alles goed zal gaan. @Lindedd: Suc6 morgen bij de ha, ik hoop dat hij iets voor je kan doen en dat er iets uit de testen komt zodat het allemaal wat minder onzeker is voor je. @Labamba: Fijn dat alles goed is met je beebje. Nog 3 daagjes en dat begint je verlof al zeg, wat gaat het hard. Hoe is het met je pijn? @sanne: Ik hoop dat de fysio donderdag wat voor je kan betekenen. Dat is niets die pijn in je heupen. @daf: Spannend weekje weer voor jou. Ik zal voor een positieve test duimen. Aan de zwangere dames, hebben jullie eigenlijk al een naam (niet dat ik die nu wil weten hoor ) maar wij hebben dus al heel lang een meisjesnaam die het echt zeker gaat worden!! We vinden hem echt geweldig . Als we samen zijn dan gebruiken we die naam zelfs al. Het punt is alleen dat ik mezelf betrap dat ik hem er iedere keer bijna uitflap . Ik ben zo bang dat ik me nog een keer verspreek. Hoe doen jullie dat??
@ Anouk, wij hebben echt pas heel kort de naam hihi. En dan nog weet ik niet zeker of het die gaat worden. We zitten nog te twijfelen tussen een paar haha. Echt moeilijk vind ik dat. Maar wij gebruiken nu dus ook nog geen naam. Wij zeggen altijd onze uk of ukkepuk. We leuk dat jullie het al helemaal eens zijn over de naam! Ben wel heel benieuwd hihi. @ labamba, ik merk het meteen wanneer ik teveel gedaan heb. Vandaag hebben we op de BSO met de kinderen pietengym gedaan (ik niet hoor haha) maar heb lang gestaan en veel rond gelopen. Normaal voel ik het meteen aan de linkerkant maar nu voel ik het aan de rechterkant. Het huishouden hier heb ik ook verdeeld over de dag. Doe niet meer alles achter elkaar en dat gaat wel. Ik volg wel je tips wel op. Verder doe ik het niet echt rustiger aan, wacht ff af wat ze donderdag gaan zeggen. Mag ik trouwens vragen waarom je geen borstvoeding gaat geven? Anouk en zwabbertje, gaan jullie wel borstvoeding geven of ook niet? Ik wil wel gaan proberen om borstvoeding te geven. Ach ja, we zien wel of het lukt of niet. Oja, had ik trouwens al vertelt dat mijn mannetje geslaagd is voor school hij is nu midden kader functionaris oftewel aannemer/ondernemer. Goed hè? Hihi, ben erg trots op hem. Fijne avond allemaal.
@anouk, wij hebben ook al een hele poos onze naam en zo noemen wij hem idd ook tegen elkaar en in smsjes. @sanne, ik ga geen borstvoeding geven omdat ik er niets mee heb. Tevens vind ik het maar een onzeker iets je weet niet of de baby genoeg voeding binnen krijgt. Je vriend/ man kan dan ook voeden als jij bekaf ben. En hij bouwt dan ook een band met de beeb op. Ik mezelf niet in de stad zie zitten en dan borstvoeding moet geven. Daarom begin ik er niet aan.
@ Sanne: Gefeliciteerd met je man. @ Anouk en labamba: Leuk dat jullie al een naam hebben voor je kindje! Ik zit al helemaal klaar om zo naar de HA te gaan. Heb om 10.10uur een afspraak dus heb nog een paar uurtjes .
@lindedd: Suc6 vandaag, ik ben erg benieuwd. Laat je ff weten hoe het is geweest! Vandaag weer een rustig dagje school en daarna lekker rustig aan. Merk dat ik toch echt mijn rust moet gaan nemen, dat mijn lichaam zegt dat het moe is, (typje ik ga maar door hihi) Gisteravond op de bank in slaap gevallen. En dat is iets wat ik echt nog nooit heb gehad.
Ik wil net als de zelfde redenen als labamba geen borstvoeding geven. als mijn baby eerder komt doe ik het natuurlijk wel maar als ie nog 12 weken blijft zitten is het fles voor mij/hem.. heb mijn oudste ook nooit borstvoeding gegeven. en ik denk dat je er wel wat mee moet hebben anders lukt het toch niet. als ik het nu moet geven ga ik ook kolven, niet direct geven. uit een flesje wanneer hij van de sonde af is. maar dames, het gaat de hier de goede kant op. ik heb sinds maandag meer vruchtwater, met de baby gaat het goed. soms nog wat bloedverlies maar alleen met afvegen en niet helder rood. als we dit nou volhouden dan komt het goed! @linde, succes bij de ha straks!! @anouk, rustig aan doen hoor...
@Joylinn Blij dat het wat beter gaat en dat je nu meer vruchtwater hebt! Hopelijk voel je je goed ! Dames, Hier nogsteeds ziek en in bed, gelukkig doet vriendlief veel qua huishouding voor me. Heb erg last van m'n borsten(tepels), last van m'n onderrug en heel moe! Kwam er ook net achter toen ik naar toilet ging om te plassen dat er weer roze mee kwam, iets meer, iets donkerder maar lek het nog niet....!? Moet ik hoop houden of het weer vergeten voor deze maand!? Xliefs
@ Joylinn: Fijn dat je weer meer vruchtwater hebt! Hopen dat het zo blijft. @ Jolanda: Hmm, blijft onduidelijk bij jou. Het weekend voor de zekerheid eens een testje doen misschien? Zo, ben weer bij de ha geweest. Ze heeft me even onderzocht en kon niks geks vinden. Ze kon alleen niet bij mijn linker eierstok, maar dat hoeft niets te zijn. Ze verwijst me door naar het UMC en daar krijg ik binnen twee weken een uitnodiging voor een afspraak van. De wachttijd is ongeveer een maand, dus hopen dat het dit jaar nog lukt.
@Linde, Zo onduiderlijk dit! Ik denk dat als ik zaterdagochtend niet ongi ben wel een test er tegen aan gooi maar dan meer voor m'n geruststelling.. Dat roze vlak na de eisprong houdt me bezig en daarom wil ik als ik 1 a 2 dagen overtijd ben zoiezo een testje doen... Al is het maar dat ik het even zeker weet dat er niets zit! Voor nu ben je niet veel wijzer geworden maar goed meis, was er echt iets had zij het je misschien ook al wel kunnen vertellen!? Ik hoop en duim voor je dat je dit jaar nog terrecht kan, m'n gevoel zegt van wel.. Haha! X
@lindedd: Misschien een goed teken dat de ha zo niet echt iets heeft kunnen vinden. Ik hoop voor je dat je nog dit jaar terecht kunt in het UMC. @joylinn: Fijn dat je toch weer iets meer vruchtwater hebt. positief. @jolanda: Ja meer dan afwachten kun je helaas niet doen.
Ik word net gebeld door iemand van het ziekenhuis, ze wilde nog wat weten over of mijn gegevens juist waren. We hebben gelijk een afspraak gemaakt voor 29 november al! Fijn dat het al zo snel kan!
Oh lindedd dat is echt super, zo snel al. Misschien heb je dan dit jaar al duidelijkheid. Vind het echt fijn voor je!!!!
Dank je Anouk! Ik ben er ook erg blij mee. Zou inderdaad fijn zijn als ik dit jaar nog wat duidelijkheid krijg.
@lindedd, dat is echt super zeg dat je zo snel terecht kunt!! @joylinn, goed zeg dat je nu meer vruchtwater hebt. En ook geen helder bloedverlies. Zo horen we het graag. @jolanda zal voor je duimen dat je ongi uitblijft
linde, ik lig hier ook dus km gezellig langs haha.. nee hoor, ik ben blij dat je zo snel terecht kunt! ze kunnen je vast heel goed helpen hier! vandaag zei de arts dat als het zo goed blijft gaan dat ik in het weekend meer mag mobiliseren. kijken of de bloeding weg blijft. dan mag ik misschien volgende week naar huis, of die week daarna. en dan krijg ik thuis thuiszorg, dus alle tests die ze hier dagelijks doen krijg ik dan thuis. en elke week een echo, om te kijken of het vruchtwater nog genoeg is. die echo wil ik ook echt nog voor ik eventueel naar huis mag.
Dames, Ik ben ongesteld.....kan hier alles wel bij elkaar schreeuwen! Heb z'n buikpijn en ben zo exstreem misselijk dat ik niet eens rechtop kan staan zonder zwart voor m'n ogen te worden, ook van de buikpijn! Bahbahbahbah......blegh! Sorry! Fijn dat alles hier met iedereen goed gaat! @labamba Dat is hartstikke goed nieuws, blijf voor je duimen meid! @linde Zei ik toch meis haha! Fijn voor je! Duim voor je dat je dit jr meer weet! X
@ Jolanda: Nee wat balen!!! Snap dat je je nu even behoorlijk depri voelt. En dan ben je ook nog eens ziek. Je had het inderdaad goed gevoeld dat ik snel terecht kan @ Joylinn: Positieve berichten! Duim voor je dat dat zo blijft en je snel naar huis mag!