Er staan een aantal foto's van de pretecho op Voor die gene die het graag willen zien, veel kijkplezier
Zo ik moest even behoorlijk wat terug lezen. Ik ben een wekendje naar Texel geweest, was erg gezellig. @ Naadje: Gefeliciteerd!!!!! Wat fijn voor je. Hopelijk krijg je volgende week een echo en kan je daarna een beetje gaan genieten. @ Ginkel: Goed dat ze onderzoeken gaan doen. Ben benieuwd naar de uitslag. Ik moet 4 januari terug. Nog 2 weken wachten.
@lindedd, heerlijk zeg even er tussen uit geweest. @sanne, als je verlof krijgt gaat het met je bekken ook veel beter is mij n ervaring. Ik heb nu nog maar heel wienig last. Mooie foto's van je pretecho. Je ziet dan al echt het gezichtje. VK zegt dat onze beeb tussen de 7 en 8 pond gaat worden ook geen kleintje. En weet je wat er is er nog nooit 1 blijven zitten denk ik maar. Met mij gaat het niet zo op het moment. Ik denk echt dat ik last heb van mijn hormonen. Ben erg verdrietig om niks. Ruzie met mijn mams. Omdat ze het niet leuk vind dat ik niet vertel wat het geslacht is van onze beeb en dat ik dit wel aan 1 van mijn vriendinnen heb verteld. Ze heeft hier nu al 3 x ruzie om gemaakt en respecteerd mijn mening niet. Ik heb nu gezegd dat ik er klaar mee ben. Snap dat ze het niet leuk vind maar ik wil het zo doen. Klaar. Vandaag probeerde ze te bellen. Maar ik heb geen zin om op te nemen. Heb al een echt offday en heb er gewoon geen zin meer in. Wil mijn laatste weekjes nog genieten en geen gezeik aan mijn hoofd.
@lindedd: Lekker zeg ff er tussenuit geweest. @sanne: Balen zeg dat je zo'n last hebt. Tijd dat je rustig aan gaat doen. Gaat hard he! voor je het weet 16 weekjes thuis. Jij gaat 4 weken van tevoren met verlof? Ik denk ik gewoon 6 weken en 10 erna. Heb het gevoel dat ik mezelf rustig moet voorbereiden op alles. Maar ik zie het tegen die tijd wel. Misschien voel ik me goed en neem ik ook pas 4 weken van tevoren. @labamba: Wat vervelend zeg, doe waar jij je goed bij voelt. Het is jouw keuze om het geslacht geheim te houden en ik hoop dat ze zich erin berust. Geniet nog even van je rust het zal nog druk genoeg worden. En alles voor de beeb he!!! Sterkte meid! Nou hier enorme kerstinkopen gedaan net voor zo'n beetje de hele familie, maar ben gelukkig wel klaar. En natuurlijk weer een allerschattigst setje gekocht voor de kleine beeb. Kerstmis kom maar op.
hey meiden ik mag de 27ste al voor een echo komen en de 30ste voor een intake ze snapten heel goed mijn angtsen van mijn miskraam dus dat vind ik wel fijn ik begin nu iets meer blijer te zijn maar mijn vriend en ik kunnen er nog niet echt van genieten. deze week wachten lijkt nu al een paar maanden hihi @labamba meid wat schiet het al op zeg hihi de laatse loodjes zijn aangebroken en als jij het niet aan je moeder wil vertellen moet je het ook niet doen vind het eigenlijk een beetje egoistich dat ze er ruzie om gaat maken terwijl jij haar wel nodig hebt
@naadje, wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Super joh. Ik vind het van mijn moeder jalours gedrag ze probeert ook op mijn schuld gevoel in te praten zo van ik dacht dat wij een speciale band hadden. Heb ik ook maar dan nog wil ik het niet vertellen. Bij mijn broer heeft ze dit nooit gedaan want die wisten het ook maar hielden het voor zich zelf. En dat is hun goed recht. @anouk, je moet dat toch van te voren aangeven of je 4 of 6 weken van te voren stopt. Daar krijg je (heb ik gehad) van je werkgever een bevestiging wanneer je verlof ingaat en je weer moet gaan werken als de beeb op tijd is en niet te laat. Je krijgt dit later ook van het UWV bevestigd.
voor diegene die het leuk vinden, ik heb weer eens een babysite gemaakt in de hoop dat ik deze wel kan blijven bijhouden -=] onswonderkindje.babysite.nl [=-
goedemorgen meiden nou de beroerdheid heb ik alweer effe te pakken gehad voor de zwangere zijn jullie in het begin ook ineens zo misselijk geweest? tot vanmiddag allemaal, ik mag weer naar school
@sanne: Wat een dotjjes van een foto's zeg echt al een knappert met zijn bolle wangetjes. @naadje: Leuk zeg je eigen site zo. Ik ben eigenlijk nooit misselijk geweest misschien 1 x overgegeven maat that's it. veel plezier op school, wat studeer je? @labamba: Klopt idd moet het wel redelijk op tijd aangeven hoeveel weken ik van tevoren ga. Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen wat ik het beste kan doen. Na mijn verlof moet ik ook nog 2 weken overbruggen tot het kdv en dat zou ik dan ook weer mooi indekken als ik pas met 4 weken met verlof zou gaan, anders zou ik nog 2 weken vakantie erachteraan moeten plakken pfff Pffff ik weet het niet wat nu verstandig is! . help!! Ik moet het in jan. doorgeven dus ik denk er nog ff over. Gister hele leuke rose 3D bloemen gevonden op internet voor op de babykamer en zelfs vriend vond ze geweldig . De ideeen voor het kamertje beginnen eindelijk te komen hihi.
@anouk, dan snap ik je dilema. Als je je goed voelt lekker tot 4 weken werken dan. Ik wilde zoiezo 6 weken van te voren stoppen. Maar moest dit uiteindelijk ook omdat ik al een paar uur per week in de ziektewet zat. Ik kreeg vanaf week 29 toch wel klachten waardoor ik het rustiger aan moest doen. Nu heb ik haast nergens last van. Dan merk je wel wat zelfs een kantoorbaan nog voor een last is als je zwanger bent. Je denkt 8 uur zitten per dag dat is niet belastend maar toch wel hoor. @naadje, hier ook gelukkig geen last gehad van misselijkheid. Succes want het lijkt me vreselijk.
@ labamba, ooh meid, wat naar van de ruzie. Maar snap niet waarom jou moeder jou mening niet respecteert... balen voor je meid. Tis wat met dat verlof. Hier is ook een heel dilemma geweest... als ik namelijk 4 weken van te voren stop kwam dat precies met de opvang. Dan hoeft hij pas na de zomervakantie naar een gastouder. En als ik 6 weken van te voren stop moest ik dus nog 2 weken zien te overbruggen... daarom heb ik ook voor 4 weken gekozen. Liever ga ik met 6 weken, vooral nu met mijn klachten... maja. Nog ff volhouden. Ik doe het iig wel rustiger aan op het werk en gelukkig heb ik veel lieve collega's die me veel uit handen nemen Grotendeels breng ik mijn uren zittend door want echt spelen met de kinderen zit er niet meer in. Maja, spelletjes spelen, knutselen enzo gaat nog wel en kinderen doen ook heel voor me. Das echt het voordeel van zelfstandige kinderen hihi. Ben iig wel echt aan het aftellen voor mijn verlof. Nog 8 weken waarvan 7 werken hihi. @ Naadje, wat ontzettend fijn dat je al zo snel terrecht kunt voor een echo! Ik snap ook heel goed je bezorgdheid. Ik ga zometeen eens even op je site kijken Vind ik wel leuk om te kijken hihi. Maar ik ben op het begin van mijn zwangerschap helemaal niet misselijk geweest. Heb alleen moeten overgeven van een gebakken ei haha, dus die eet ik ook niet meer Maar ik was wel heel erg moe. En die klachten beginnen nu ook weer een beetje terug te komen *zucht* Hoop voor je dat je niet al te misselijk gaat worden. @ Anouk, wat voor kamertje hebben jullie? Ben heel erg benieuwd hihi Gister ben ik weer naar de gym geweest. We hebben nu ademhalingstechnieken geleerd hoe je het beste de weeen kunt opvangen. Tis echt een hele boeiende gym. Leert er veel van en ik hoop zo ook de bevalling deels los te laten, niet meer er zo over piekeren.
wat fijn naadje dat je al voor het nieuwe jaar terecht kunt voor een echo! hoop voor jullie dat het enige geruststelling kan geven, maar kan ook begrijpen dat je pas echt gerust bent als je wat langer zwanger bent. ik duim in ieder geval voor jullie. Anouk leuk lijkt me dat een kamertje inrichten, maar ook wel weer moielijk want volgens mij zijn er veel te veel mooie dingen te verkrijgen. nou hier een drukke week. ik werk in een supermarkt en ja iedereen wil met de kerst toch lekker eten! nou ja het weekend maar goed uitrusten. we gaan lekker naar een hotel in mierlo. heerlijk geen verplichtingen. nou groetjes!!
Het is inderdaad moeilijk hoor om een keuze te maken uit al die leuke spullen en om uberhaubt een idee te krijgen over wat je wil hihi. Maar ik ben er gelukkig al een beetje uit hover hoe het moet gaan worden. Je wil toch het mooiste een beste kamertje voor je spruit. Zodra het af is volgt wel een foto, al zal dat nog wel even duren hihi. Heerlijk daf even weg naar mierlo! geniet ervan.
Zo meiden hier ook een drukke tijd. Daf heerlijk even een weekend weg. Wij zijn ook ooit in Mierlo geweest, in hotel de brug (zoals Sanne zegt). Naadje, fijn dat je snel voor de echo terecht kunt. Nog een weekje. Leuk hoor anouk bezig zijn met het kamertje, al zie ik ook wel weer tegen het klussen op. Sanne, mooie pretecho, heerlijk om je kindje zo realistisch te zien. Erg bijzonder. Lief dat je naar me vraagt. Het gaat hier stukje bij beetje beter. De misselijkheid is zo goed als weg, al durf ik niet te hard te juichen. Maar men energiepeil is nog steeds erg laag. Hoe is dat bij de rest van de zwangere? Vandaag controle in het ziekenhuis gehad bij de VK. Alles was goed en even de kleine en het hartje op de echo bewonderd.
@ Zwabbertje, wat fijn dat het al beter gaat met de misselijkheid. Hoop voor je dat je ook snel wat meer engerie krijgt. Maar gelukkig gaat het al wel wat beter. Das echt grappig dat jij daar bent geweest Zwabbertje en dat jij daar naar toe gaat Daf, dat is onderhand bij mij om de hoek haha Ik woon namelijk in Mierlo Hout. Wij gaan wel eens daar bowlen. Is wel erg gezellig daar. Heel veel plezier daar Daf, geniet er lekker van! Ik heb vanacht goed geslapen (wel kort) maar dat mag de pret niet drukken en nu gaat het ook wel oke met mijn rug Moet nog steeds kerstkadootjes voor de familie gaan halen en volgende week is manlief jarig en daar moet ik ook nog een kadootje voor halen. Dus dat ga ik vandaag maar even doen op mijn betere dag Fijne dag vandaag voor iedereen.
@daf, drukke tijden dan voor je. Maar zo lekker met je mannetje genieten van de rust en ik zie dat je zowat kunt testen. Ik duim voor een schitterend kerstkado. @zwabertje, energie gebrek heb ik niet heel veel last van gehad en was ik echt moe dan ging ik ook gewoon om 8 uur naar bed. Nu merk ik wel dat ik niet meer alles op 1 dag kan maar dat hoeft ook niet meer. Kan het over de dag verdelen dus valt het mee. En wat fijn dat je de beeb weer hebt gezien en gehoort. @anouk, heerlijk he in je kamertje bezig zijn. Wij hadden die van ons al met 20 weken zo goed als af. En elke dag ga ik even in mijn schommelstoel zitten en de nijntje muziekdoosknuffel zet ik dan aan om onze beeb het deuntje te leren. En o wat geniet ik daar van. @sanne wat fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad. Maar niet te hard van stapel anders loop je aan het einde van de dag niet meer zo fijn. @joan, hoe is het met je? @naadje, hoe voel je je? Met mij gaat het goed, elke nacht denk ik alleen volgens mij gaat het beginnen. Pijn in mijn rug of erg harde buiken. Maar sochtens voel ik me weer op en top, zover dat nu nog mogelijk is. Ik ben zo nieuwsgierig hoe onze zoon eruit gaat zien. Maar nog even wachten ik wil niet in 2011 bevallen.
@daf ik hoop dat je over twee dagen een mooie test krijgt en niet ongi word @anouk leuk he die ideetjes, wij hadden toen destijds ook al ideetjes en die doen wij dus nu ook weer als alles goed blijft gaan vandaag gaan we waarschijnlijk al beginnen met het verfen van de kamer zodat van de week het laminaat erin kan gelegd worden @labamba het gaat nu wel wat beter, merk dat ik alleen enorme moodswings heb haha gister waren ze een bureau aan het ophangen bij ons en ik was het weer eens ergens niet mee eens dat ik ineens heel fel reageerde en ineens kon gaan janken gelukkig hebben mijn schoonouders niks in de gaten gehad hier nu genieten van mijn vrije dag, en zo de babykamer verder leeghalen zodat de muren vandaag geverft kunnen worden(een begintje hihi) en ik moet ng effe naar de gemeentehuis en verder lekker niks doen want ik merk al als ik teveel doe dat ik last van mijn buik krijg