Gestopt met de pil in december 2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lieverd86, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Vallie,welkom en klets gezellig met ons mee.

2. daf

daf Bekend lid

Apr 5, 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    vallie welkom!!!

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    @vallie, welkom en klets gezellig mee met ons
    hoop dat je gauw weer zwanger zult worden

4. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Welkom Vallie, hopelijk ben je snel weer zwanger.

Ik heb net bezoek gehad van het consultatiebureau. Finn is gewoon 200 gram gegroeid sinds afgelopen vrijdag. De standaard is 150 gram in een week. En dan te bedenken dat ik me druk maak als hij geen hele fles op had. :cool:

Ze vond Finn een mooi kind en al zeg ik het zelf ik vind hem ook goed gelukt. :D

5. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Vallie: welkom! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.

Vanmiddag om half 4 naar de gyn. Ik vind het best spannend! Ben toch bang dat er iets niet goed is. Maar ja, kan alleen maar afwachten en vanmiddag weet ik meer. Ik weet niet of ik daarna nog op zp kom, maar anders laat ik morgen weten hoe het ging.

6. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindedd, spannend hoor. Ik zal voor je duimen dat de uitslagen goed zijn en de gyn. een idee heeft hoe jullie nu het beste verder kunnen.

7. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, ik wens jullie heel veel succes vanmiddag!!!!

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Lindedd: Spannend hoor!! Ook ik ben benieuwd hoe de uitslagen zijn. Ik hoop van harte dat ze goed zijn. Ik zal voor je duimen.

@Labamba: Wat goed zeg dat de kleine zo goed groeit. Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd!!!

Nou vanmiddag bezoekje aan de ha. Heb waarschijnlijk een schimmelinfectie. Ik weet dat het erbij kan horen maar mijn ervaring is dat het bij mij erg lang duurt voor dat het over is. En je mag ook niet alles gebruiken. :(

Daarna ook nog eens een bezoekje aan de tandarts, is welliswaar maar een controle maar ook dat is vervelend :(.

Tja en dan nog een rot klusje want de kerstboom moet nog afgehaald worden. :(

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    @anouk
    leuk he zo een tandarts bezoek, ik moest ook vanochtend mag gelukkig over een half jaar weer op controle komen

@labamba
    ik ben wel nieuwsgierig hoe jou kleine binkie eruit ziet

@lindedd
    ik zal voor je duimen, hoop dat de uitslag positief uitvalt

@all
    nog 8 daagjes wachten tot mijn echo, en dan ga ik mijn banner aanpassen als alles natuurlijk goed blijft gaan
    tot nu toe nog steeds erg wisselen misselijk, moe en pijn aan mijn borsten

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    @joylinn

hoe gaat het met jou en de kleine bras?

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Anouk: Vervelend zeg, die schimmelinfectie. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.

@ Naadje: Nu nog een spannend weekje voor je dus. Hopelijk word je volgende week gerustgesteld en kan je echt gaan genieten van je zwangerschap.

Nou, ik ben net terug uit het ziekenhuis. Het zaad van mijn man is prima dus dat is wel heel fijn. Bij mij denken ze nog steeds dat het PCOS is, maar voordat ze daar wat mee gaan doen, moet eerst worden uitgesloten dat het niet aan mijn bijnier ligt dat er verkeerde hormonen worden aangemaakt. Daarvoor moet ik terug komen om meerdere keren bloed te prikken en daar schijn ik wel een dagje mee zoet te zijn. Het lukte ze niet om meteen een afspraak te maken, dus daar bellen ze voor. Hopelijk kan dat al snel. Wel weer iets wijzer dus. Helaas nu weer afwachten ;).

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    @lindedd

gelukkig was het zaad van je man iedergeval goed, ik hoop dat je gauw gebeld word voor een afspraak zodat jullie weer verder kunnen gaan
    want ik hoop dat dit jaar voor jullie ook een heel mooi jaar worden dat geld ook voor de nog niet zwangere dames onder ons

langzaam begin ik een beetje te genieten van deze zwangerschap, heb vandaag nog de laatste dingen in mijn boekje opgeschreven over mijn miskraam en een paar dingen uitgestald op de vensterbank van de babykamer

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lindedd, fijn dat het zaad van je man goed is. Scheel toch ook weer een hoop zorg! Nu afwachten of ze bij jouw iets kunnen vinden. Hopelijk bellen ze snel en kan je snel terecht. Maar je bent dus als ik het goed begrijp nog steeds niet ongesteld?

Naadje, spannende week voor je. Maar hoop dat je ondanks alles toch al wat kunt gaan genieten van deze bijzondere tijd.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden,
    Allereerst welkom Vallie! Gezellig dat je mee komt kletsen! :)
    @ Linde, Fijn dat het zaad van je man goed is. Ik hoop dat je snel terrecht kunt. Ik gun het je zo meid en ik hoop dan ook voor jullie dat het snel raak mag zijn.
    @ Naadje, probeer lekker te genieten van de zwangerschap meid. Het is jou ook zo gegund meis!
    @ Anouk, jaja jij of ik zijn nu de eerste die gaat bevallen. Toch wel spannend allemaal he :) Bij ons begint de babykamer nu ook steeds meer vorm te krijgen. Ben begonnen aan de babywas. Poeh zeg, dan kom je er achter hoeveel lakentjes, hydrofiele luiers, slabbers, kleertjes, monddoekjes enz. enz. je hebt. Manlief heeft gister heel lief al het hydrofiel spul gestreken :) Scheelt mij toch weer lang staan want met mijn bekken gaat het steeds slechter en slechter. Ben zelfs aan het twijfelen of ik niet de ziektewet in moet. Ook vanwge het voorval op mijn werk. Mijn zin is een beetje weg daar, gelukkig snappen mijn collega's dat ook. Ach ja, kijk het nog fftjes aan. Manlief zegt ook van als het niet meer gaat, gaat het niet meer. En voor die 2 weken die ik eerder ga is ook wel een oplossing te vinden. Heb het nu zo uitgekiend dat ik pas de eerste dag van de zomervakantie hoef te werken en in de vakanties past mijn moeder op. Dus hoeft onze kleine pas na de zomervakantie naar de kinderopvang. Ach ja, we zien het nog wel fftjes.
    @ Labamba, hoe is het eigenlijk met jou en je bekken? Ben je daar nu helemaal vanaf nu je bent bevallen? Wat ontzettend fijn dat jullie mannetje het goed doet! :)
    Afgelopen dinsdag heb ik controle gehad bij de VK. Alles is goed met ons mannetje. Met de 33 weken krijg ik nog wel een extra groeiecho. Dit ivm de suiker die voorkomt in de familie. Ze gaan dan kijken of ons kindje goed op schema loopt en niet te groot is. En met de 36 weken krijg ik nog een liggingsecho. Meneer heeft grotendeels van de tijd met het hoofdje naar beneden gelegen maar nu is hij helemaal omgedraaid en ligt hij lekker in een stuit haha. Maar dit was nog niet erg. Hij heeft nog 2 weken de tijd om te draaien. Ik moet nu voortaan ook om de 2 weken op controle komen. Het lijkt wel een beetje of 30 het magische getal is bij de vk. Alles wordt heel goed gecontroleerd en je moet nu ook vaker komen. Bij het voelen werd er zo hard op mijn heupen/bekken gedrukt dat het zelfs pijn deed haha. Maja alles voor het goeie doel :)
    Sorry voor mijn lange verhaal, hihi ik deel graag alles met jullie ;)
    Fijne dag iedereen.

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Sanne: Leuk juist, dat je het allemaal met ons deelt :).

@ Zwabbertje: Ik ben inderdaad nog steeds niet ongesteld.

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis en heb een afspraak voor woensdag 18 januari voor een ACTH-test. Dan kijken ze of het door de bijnier komt dat de hormoonhuishouding niet helemaal goed is.
    De erna, 25 januari heb ik dan weer een afspraak bij de gynaecoloog voor de uitslag en een behandelplan.

Dan zijn we toch weer drie weken verder, maar ben blij dat het weer allemaal in gang gezet is.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Lindedd: Fijn dat het balletje nu echt aan het rollen is. En ben benieuwd wat er uit gaat komen. Gaat een drukke tijd worden voor je maar het is voor een goed doel.

@Sanne: Fijn dat ook ji nog echo's krijgt en fijn dat alles goed gaat met de kleine.
    Vervelend wel dat je zo'n last hebt van je bekken. (overigens zelf ook al een paar dagen last van.vandaar dat ik een paar daagjes vrij was)
    En fijn toch om alles te kunnen delen. dat doen we hier allemaal.

@naadje: Fijn dat je nu toch een beetje kunt genieten van je zwangerschap, ik ben benieuwd hoe het met je echo is.

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Linde, fijn dat je toch al deze maand terecht kunt. Al zal voor jouw elke dag die je moet wachten 1 te lang zijn.

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Het is hier rustig zeg.
    Hier alles goed goed, dus ook weinig te melden.
    Fijn weekend iedereen.
    Liefs

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jan. is zowieso een rustige periode geloof ik. Alles goed met je sanne?
    Nog veel last?

Hier weer een druk weekend voor de boeg met morgen een heel gezellige nieuwjaarsreceptie van mijn familie aan mama.s kant. Deze is zo groot dat we elkaar maar 2x per jaar zien.

Oh en 26 jan komt de babykamer al, ben zooooo benieuwd. Lief is vandaag begonnen met schilderen van het kamertje.
    Het gaat eindelijk vorm krijgen.

Hoe is het verder met de rest? Gaat alles goed met de kleine brass? Joylinn en lekker aan het genieten van de kleine finn? Labamba.
    En hoe was je weekend weg daf?
    Ben benieuwd hoe het voor jou af zal lopen lindedd.
    En zwabbertje, nog vaak misselijk of blijft het nu weg? Ik hoop het voor je.
    Nieumand vergeten hoop ik?

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Inderdaad erg rustig hier.
    Ik ben zelf ook druk met andere dingen, wat wel fijn is omdat zo het wachten minder lang lijkt te duren ;).
    Gisteren was ik jarig en heb dit ook gevierd. Was erg gezellig.
    Vandaag de kerstspullen opgeruimd en komende week of de week erop komt onze nieuwe keuken als het goed is.

Hoe is het verder met de anderen?

Share This Page