Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    linde gefeliciteerd met je verjaardag.
    hopelijk ben je goed verwend!!!!!
    nou hier weinig nieuws.
    we zijn donderdag bij de Ha geweest. zaad van mijn man is ook getest en dit was goed. veel actieve zwemmers!hihiihihih
    nou afwachten wanneer ik terecht kan.
    zit er helemaal doorheen. het wachten duurt zo lang terwijl iedereen in mijn omgeving zwanger lijkt te worden van de lucht. IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Daf, ik hoop dat je snel terrecht kan meis! Wachten is nooit leuk. Een dikke knuffel!
    @ Linde, dat is wel fijn dat je het drukker hebt. Dan lijken de dagen minder lang.
    @ Anouk, met mij gaat het op en af. Heb goeie dagen erbij zitten maar ook hele slechte. Gister moest ik gewoon 2 paracetamols innemen omdat ik anders echt niet meer verder kon. Maja, ik moet ook zeggen, ik neem ook nog steeds te weinig rust. Blijf maar doorgaan. Ik probeer het wel alleen ik weet dat ik dan nog zoveel moet doen dat ik dan weer verder ga terwijl het ook goed 1 of 2 dagen kan wachten. Maja, dat heb ik altijd gehad. Als er iets gedaan moet worden, moet dat het liefst dezelfde dag nog af haha.
    Ik krijg wel een hele gevoelige buik bovenop. Heb jij dat ook Anouk? En gisteravond ben ik opeens heel ziek geworden... we hadden gister heel gezond (wahaha) kebab gegeten en die is mij totaal verkeerd gevallen. Aan alle kanten kwam het eruit. Eindresultaat een verstopt fonteintje die mijn man weer kon ontstoppen... Sorry... Nu voel ik me weer helemaal goed. :)
    Hoe is het met jou Anouk? En met je bekken/rug?

3. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Hier weinig te melden wachten op de meest vruchtbare dag
    en wachten tot 13 feb voor de nieuwe afspraak met de gyneacoloog dan krijgen we de uitslag van het zaad en van het bloed
    en dan moet er nog een nieuwe binnen waardse echo gemaakt worden om te kijken of alles goed is de vorige keer kon ze dat niet goed zien omdat ik 2 dagen voor m'n eisprong zat

Labamba ik hoefde gelukkig niet elke dag bloed te prikken maar ik moest bloedprikken op dag 2,3 of 4

@Zwabbertje ze wilde m'n bloed controleren of ik in het verleden Clamidia heb gehad

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hoi meiden. Ik inderdaad druk druk druk. En Finn is echt een super fijn mannetje. Als hij huilt is er iets, honger of een vieze luier. En is dat opgelost dan gaat hij gewoon weer lekker slapen. Ik word een beetje moe van mijn onderbroken nachten van de week is proberen om een beetje bij te tanken.

@lindedd, fijn dat je deze maand nog terecht kunt. Alles duurt te lang kan ik me voorstellen maar nu komt er toch schot in de zaak. En n og gefeliciteerd met je verjaardag.

@ginkel voor jou komt er ook schot in de zaak en hopelijk kunnen ze juliie helpen.

@daf zo irritant iedereen om je heen is zwanger word zwanger en dan is het zo waardeloos dat het jullie nog niet gegund is. Hopelijk komt hiet snel verandering in.

Ik zal snel foto's proberen te plaatsen in mijn profiel van mijn knapperd. Zijn alleen het snoertje kwijt van de camera. Handig...:cool: Mijn skattie is nu in de kast aan het zoeken.

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Van mijn camera het snoertje gevonden. Dus in mijn profiel staan foto's van vlak na de geboorte. Op het toestel van mijn skattie staan recentere maar die zal ik morgen met mijn toestel ook nog maken. :D

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Toch nog wat recentere foto's erbij kunnen zetten.

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He labamba, wat een ontzettend mooi mannetje! En fijn dat finn zo 'gemakkelijk' is! Geniet ervan meid! X

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    PFFFF wat een avond en nacht zeg. Finn was ontroostbaar alleen op schoot was hij stil. Met als resultaat dat ik al de halve nacht op ben en nu al weer een poosje. Vanavond is mijn skattie niet thuis dus ik zal vandaag overdag naar mijn paard moeten en de hond terug brengen naar mijn ex. Nu ligt hij stil in de box. Hopelijk blijft hij rustig vandaag. Ik wist echt niet meer wat ik ermee moest en waarom hij nu zo huilde. Het zal er wel bij horen ben ik bang.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Wat lief die foto's!! Vervelend dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad. Hopelijk blijft het daarbij en slaapt hij snel weer beter.

@ Daf: Vervelend dat je er zo doorheen zit. Ik snap het heel goed hoor, heb het ook af en toe. Wel fijn dat het zaad van je man goed is. Dat vond ik in ieder geval al een hele opluchting.

@ Ginkel: Wachten, wachten, wachten :(. Wat duurt het allemaal lang he?

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Fijn dat het zaad van je man goed! Ik snap dat het wachten lang duurt zo. Ik hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid is!!

@Lindedd: Te laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

@ginkel: Wachten duurt lang. Ik hoop dat ook jij snel uitsluitsel krijgt.

@labamba: Wat een mooi mannetje zeg zo stoer! Vervelend zeg dat Finn ontroostbaar was. Lijkt me moeilijk idd zeker als je niet weet wat er met het mannetje is. Fijn dat hij nu rustig is.

@sanne: Ik heb dat op de plek links naast mijn navel. Maar dat komt bij mij denk ik omdat dat de plek is waar ze constant tegenaan trappelt hihi.
    Verder gaat het nu een paar dagen goed met mijn bekken en mijn rug heb ik als ik lang gezeten heb, bijvoorbeeld gister zijn we naar mijn ouders geweest en een uur in de auto zitten is dan net teveel.
    Nog 5 weekjes en mijn verlof begint al. Wat gaat de tijd toch snel!

@lieverd: Hoe gaat het eigenlijk met jou meid?
    Leuk om te zien dat je toch nog meeleest maar ik snap dat je zelf momenteel niet veel schrijft!

Nou hier in onze straat zal het de komende weken een rommel worden maar het is voor een goed doel. De bouwvakkers zijn namelijk vandaag begonnen om het riool te vervangen. Zodat wij hopelijk nooit meer water in ons huisje gaan krijgen!!!

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Hoi meiden ben er weer hoor. Druk weekend achter de rug, maar zal proberen even op iedereen te reageren.

Anouk, dat is leuk wachten op de babykamer. elke kleur gaat ie worden?
    Ik zelf merk nu bij een tweede dat je met dat soort dingen (kamertje, wagen, etc) minder bezig bent. Alhoewel hij hier nog wel opgeknapt moet worden.

Mijn misselijkheid is gelukkig voorbij (dankje anouk). Dus gelukkig niet 9 maanden lang. Merk nog wel dat men energiepeil laag is.

Lindedd, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoeveel lentes jong?

Daf, fijn dat de zaad van je man veel actieve zwemmers bevat, dan is dat het in ieder geval niet. Jeetje en dat je er doorheen zit begrijp ik helemaal, dat had ik al na 8 maanden. Weet je al wanneer je terecht kunt en wat gaan ze precies testen?

Sanne 31 weken alweer, gaat nu hard. Slik je veel paracetamol? Ik zelf durf ze niet te nemen, maar heb de laatste tijd veel hoofdpijn. Weet jij hoeveel je er mag?

Ginkel, ja helaas is het veel wachten in het medische circuit, wil eigenlijk nooit begrijpen waarom. Je bent zo een paar maanden verder. Maar hoop voor jouw dat het snel 13 feb. is.

Labamba, jeetje wat een mooi mannetje hebben jullie. Maar wat een nacht heb je gehad. Gaat het nu beter en weet je waarom hij zo huilde?

Hier gaat alles z'n gangetje. Eigenlijk niks bijzonders. Kijk erg uit naar mijn afspraak in het ziekenhuis volgende week. Eindelijk weer het hartje horen. IK ga nu maar even de kraamzorg en kraampakket regelen.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @zwabbertje, wat fijn dat je van de misselijkheid af bent. Energie komt misschien ook nog terug. Waarom Finn zo was weet ik echt niet. ik hoor van andere moeders dat dat regeldagen zijn????? We zijn ook super trots hoe goed Finn gelukt is. haha, :D

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

ben ik weer, heb het flink druk gehad met werken beroerd voelen en heel erg moe zijn hopelijk voel ik me snel weer beter
    nog eventjes geduld hebben tot donderdag dan krijgen we weer een echo als het goed is ben ik nu dan rond de 6 weken dus hoop dat ik iets moois te zien krijg

labamba
    wat een heerlijk mannetje heb je zeg, en wat een flinke bos haar heeft hij
    hopelijk gaat het weer wat beter met hem en dat jij weer een beetje hebt kunnen slapen

zwabbertje
    ik zag net dat je uitgerekend bent op mijn nichtje haar verjaardag hihi

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje, nog eventjes en jullie kunnen je kleintje zien.

Gelukkig is Finn weer helemaal in zijn nopjes. Het slaapstukje tussen de 2 uur en 5 uur voeding die verloopt als enige niet vlekkenloos. Dus dan haal ik hem eigenlijk altijd uit bed en dan mag hij lekker bij mama op de buik slapen en dat vindt hij heerlijk. We gaan elke ochtend samen naar mijn paard en dan laat ik hem in de auto zitten en slaapt hij eigenlijk altijd lekker door.:D

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Labamba, wat een geweldige mooie foto's van jullie Finn!! :) Wat een knapperd is het! Echt super!!!
    @ Zwabbertje, volgens mij mag je maximaal 6 paracetamols op 1 dag. Ik neem ze liever ook niet, maar als ik echt niet meer verder kan door mijn reuma of mijn rug/bekken, neem ik er toch echt 2. 6 op een dag is behoorlijk veel en dat heb ik ook nog niet gedaan in mijn zwangerschap. Hoofdpijn kan ook door de zwangerschap komen. Ik heb het namelijk rond die tijd dat jij nu bent ook gehad. Dat komt door het zuurstof in je bloed ofzoiets. Moet je maar eens navragen aan de verloskundige. Het gaat ook weer over, maar tis wel heel vervelend.
    @ Naadje, morgen eindelijk de dag! Geniet ervan als jullie je kleintje zien :)
    Labamba, ik hoorde jou over regeldagen? Misschien een stomme vraag, maar wat is dat?
    Het gaat nu behoorlijk hard hier... gewoon alweer bijna 32 weken zwanger. Ik kijk erg uit naar het einde. Van alle kwaaltjes af. Ik blijf ook maar denken, we krijgen er iets heel moois voor terug dus kwaaltjes neem ik maar voor lief.
    Ben nu wel op een punt beland dat ik aan het twijfelen of ik niet in de ziektewet moet. Hier zat ik vorige week ookal mee, maar nu is het zo dat als ik stil zit het de hele tijd in mijn rug schiet. Net of er elke keer een elastiekje knapt... heel raar en ook pijnlijk. Ik probeer in ieder geval deze week nog door te komen en dan kijken we weer eventjes opnieuw. Ook omdat ik weg moet bij mijn huidige locatie vind het moeilijk om die keuze te maken omdat ik dan halsoverkop afscheid moet nemen van mijn collega's, kinderen en ouders. Anders moet ik na deze week nog 4 weken werken... we kijken wel even.
    Meiden, allemaal een fijne avond! Liefs

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

ik heb vandaag mijn echo gehad en wat was het weer gaaf om te zien teminste nu zag je eindelijk iets :D we hebben het hartje mooi zien kloppen en alles zag er goed uit en natuurlijk een traantje laten lopen van opluchting en blijdschap
    ik ben nu 7 weken + 6 dagen tot nu staat de uitgerekende datum op 24 augustus
    over 4 weekjes krijgen we de 12 weken echo en begin maart een afspraak voor controle dan ben ik rond de 16 weken

ik zal vanavond als ik tijd heb de echo in mijn album plaatsen

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat fijn zeg dat alles goed is en dat jullie de kleine hebben gezien. Duimen dat jullie over 4 weken weer zo'n mooie echo hebben en dat alles goed blijft gaan.

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Wat super dat de kleine zich goed liet zien!! Op naar de 12 weken echo.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    inderdaad, ik kijk er nu al heel erg naar uit hihi

hoe gaat het verder met alle dames?

ik ga zo even met me vent naar de baby dump even kijken wat ze allemaal hebben

20. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ik geloof dat ik van de week niet had moeten zeggen dat het goed ging en ik niet meer misselijk was. 'S avonds werd ik overvallen door misselijkheid, braken en die vervelende hoofdpijn. Helaas 2 dagenop bed gelegen met de griep. Maargelukkig gaat het nu weer beter en is het elemaal weg.

Naadje, leuk op je nichtjes verjaardag.Ook mijn schoonmoedeis die dag jarig.Maar alshet goed is laat de gyn. me niet langer lopen dan 38 weken dus word het begin juni.

Labamba, gelukkig dat het weer goed gaat met Finn. Er blijven altijd wel moment waar je wat aan wil veranderen.

Sanne, bedankt voor je tips. Ik ga het dinsdag eens navragen!
    Sterkte met het maken van je keus, maar laat het je zwangerschap niet verpesten.

Hoera Naadje, ben erg blij voor jullie. Nu naar een mooie 12 weken echo!!

Deel Deze Pagina