@ naadje, wat super dat alles goed is! Op naar de 12 weken! En, geslaagd bij de babydump? Hihi. Is leuk hè babyshoppen? Nou meiden, ik zit voor 50% in de ziektewet en ga al over 2 weken met verlof ipv 4. Mijn manager heeft er een stokje voor gestoken dat ik mezelf de vernieling in ga helpen en heeft dus gezegd dat ik echt wat rustiger aan moet gaan doen. Ik moet ook zeggen dat er een behoorlijke last mijn schouders is gevallen. Verder alles wel oke hier
@zwabbertje: Gelukkig dat het "maar" een griepje was en je je nu al weer een stuk beter voelt. @Balen zeg dat het wat minder gaat en je daardoor in de ziektewet moet. Maar alles voor de baby. Goed dat je over 2 weken al met verlof kan. Hier ook niet echt veel nieuws. Vriend is druk bezig geweest met het schilderen van de babykamer. Ik druk gewerkt deze week en ga nu genieten van een welverdiend weekend.
sanne nee we hebben nog niks gekocht we hebben eigelijk rondgekeken wat ze allemaal hadden en wij dachten al voor een babykamer gevallen te zijn maar die word het uieindelijk niet want mijn schoonzus heeft hem ook gekocht en wij zitten nu te twijfelen tussen twee andere kamertjes voor de rest weten we wel al een beetje wat we willen hebben. en van mijn schoonouders krijgen we een kinderwagen met autostoeltje 3/in 1
jeetje mientje wat is het stil hier, al twee dagen is er niks geschreven dat ben ik niet gewend hihi als jullie trouwens benieuwd zijn naar de kinderwagen toevallig verschijnt er nu telkens bovenin reclames van de kinderwagens en daar komt die van mij ook telkens tevoorschijn is rood met zwart
Het is hier inderdaad erg stil. Er is waarschijnlijk weinig te melden bij de zwangere onder ons, de net mama's hebben het waarscijnlijk te druk en de andere meiden zijn vollop aan de klus of in afwachtin van onderzoeken. Leuk trouwens meiden dat jullie zo met de babykamer/uitzet bezig zijn. Hier nog niet echt begonnen. Morgen weer op controle, al ben ik wel onzeker merk ik. Zal he hartje wel kloppen en gaat alles wel goed. Ook hebben we besloten als ales morgen goed is het aan ons zoontje te vetellen. Ben zo benieuwdhoe hij reageerd, hij wil zo graag een baby of broertje, zoals hij da zelf zegt. Morgenavond zal ik verslag doen.
zwabbertje wat spannend weer zeg strakkies als je op controle moet komen, heeft je zoontje nog niks in de gaten hihi wat hij zal hij een trotse broer worden van zijn broertje of zusje leuk hoor hier vandaag ook niet veel te melden mag strakkies weer naar school en daarna gaan we bij mijn schoonouders eten hoe gaat het met iedereen
Idd erg stil ik heb ook niet zoveel te melden. . Zwabbertje probeer te genieten meid en je niet te druk te maken. Straks heb je weer de bevestiging van het hartje. Geniet voordat je het weet is de beeb er. Ik merk erg dat ik geen fulltime mams ben. Ik vind het straks wel weer fijn om te gaan werken. Lekker onder de mensen heerlijk lachen met je collega's. Daar verlang ik af en toe wel naar. Niet om de verzorging van Finn uit handen te geven want daar zal ik het wel moeilijk mee krijgen. Ik voel me echt zo'n huisvrouw. Strijken, wassen, schoonmaken, boodschappen doen, luiers verschonen, voeding geven, badderen..... en ga zo maar door. beetje eentonig. Of ben ik nu een enorme zeikerd. Naadje, leuk dat jullie de kinderwagen van je ouders krijgen. Hoe vorderen de andere kinderkamers, kunnen ze al op de foto??? Ben wel erg nieuwsgierig wat jullie voor een moois ervan maken.
Denk dat we indd allemaal even met andere dingen bezig zijn op het moment en we niet veel tijd hebben om te reageren. Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet echt veel meemaak hoor!!! Ik doe het rustig aan op het moment en ik had niet gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik verlang zooo naar mijn verlof op het moment. Lichamelijk was ik al moe en met mijn heup/rug klachten is het ook op en af. Maar ik begin er geestelijk nu ook nog erg naar toe te leven. Ik merk gewoon dat ik rust nodig heb om zo rustig naar eind maart toe te leven. Nou donderdag de 30 weken echo, ben zoo benieuwd weer. Of alles goed zal zijn en of onze kleine spruit goed groeit. Het weekend gaan we naar center parcs met mijn ouders en zus/zwager en hun kids. Ouders waren dec. 35 jaar getrouwd en we doen ze dit cadeau. We gaan ze donderdagavond verrassen. @naadje: Leuk he al die nieuwe spulletjes, en leuk rood/zwart. @zwabbertje: Idd probeer jezelf niet te druk te maken. Het zal vast wel goed zitten. Maar ik snap dat je weer even een bevestiging wil. Spannend trouwens om het dan ook aan je zoontje te vertellen. Hoe oud is hij? @labamba: Kan ik me goed indenken hoor dat het op den duur voor je misschien wat eentonig kan zijn dat thuis zijn. Ik denk dat ik op den duur mijn collega's ook zou gaan missen. Ik ga iets van 4 naar 3 dagen. ga jij minder werken? De baby kamer is geschilderd etc. en nu is het wachten op de meubeltjes en die komen de 26 januari!!
@anouk, leuk zowat je kamertje af wel foto's plaatsne hoor. Ik ga 4 dagen werken en hopelijk in de toekomst 3 dagen. Maar eerst zal dat financieel nog niet mogelijk zijn. Ik ben al zo blij met 1 dag minder.
Hallo meiden, Wat is het inderdaad rustig hier. Ik heb ook weinig te melden. Morgen heb ik controle. Ben benieuwd of hij nog steeds in een stuit ligt. Voel wel veel getrappel onderin... ik hoor het morgen. En morgenavond hebben we een buikshoot. Vond ik wel leuk om te doen Maandag hebben we echo en volgende week woensdag intake met de kraamzorg. Het begint nu allemaal zo echt te worden hihi. Ik moet zeggen nu ik minder werk, is er echt een last van mijn schouders gevallen. En volgende week begint het echt met de rust want dan gaat mijn verlof in. @ Anouk, ik begrijp je helemaal meid dat je naar je verlof uitziet. Dat had ik ook. Nog fftjes en dan kan jij ook lekker gaan genieten. Geniet van je weekendje weg en ben heeeel benieuwd naar jullie kamertje hihi. Oja en heel veel plezier bij de echo morgen! @ Naadje, hoe is het met jou? Kun je al een beetje meer genieten meid? @ Zwabbertje, probeer idd meer van je zwangerschap te genieten. Het gaat zo snel (vind ik zelf) Hoe is het verder met je? Ben je nog misselijk ofzo? Ons kamertje is ook bijna af. Van het weekend komt het matrasje en dan is het goed opruimen en alles nog ff goed schoonmaken. Meiden, ik heb even een vraagje aan de zwangeren onder ons. Hebben jullie een wiegje?? Of ga je die aanschaffen? Ik ben daar zo enorm over aan het twijfelen... wel of niet?? Ik merk trouwens dat ik ontzettende nesteldrang krijg hahaha. Alles moet nu klaar en schoon. Mijn man heeft een hele waslijst gekregen met wat er nog gedaan moet worden haha. Natuurlijk help ik zelf ook mee, maar op een iets lager tempo hihi. Hihi, alsnog een heel verhaal getypt. Fijne dag vandaag.
@sanne ik geniet wel weer van de zwangerschap hoor hihi, af en toe denk ik voel me al een paar dagen niet beroerd en dan komt het gelijk weer terug. wij nemen wel een wiegje heeft namelijk iedereen in de familie in gelegen en dat vonden wij dus ook leuk voor de kleine gister nog een jasje gekregen voor de beeb die ik twee kanten kan aandoen
@sanne, ik heb Finn ook een paar dagen in een wiegje naast me gehad. Totdat we de babyphoon hadden gekocht toen is hij naar zijn eigen kamer verhuisd. Hij was toen 6 dagen oud. Ik vind het prettiger in zijn eigen kamer. Toen hij naast mij lag werd ik van elke geluidje gelijk wakker. Nu slaap ik weer beter.
Wij nemen geen wiegje bij ons op de kamer. dit heeft voornamelijk te maken met plaatsgebrek. We gaan gebruik maken van de babyfoon.
Meiden, de controle in het ziekenhuis was goed. Het hartje klopt goed en mijn bloeddruk was mooi! Ook onze zoon Lucas weet nu dat we een baby'tje verwachten. Hij vind het erg leuk en komt steeds met vragen vragen. Anouk, ons zoontje is 3,5 (word 21 juni 4). Labamba, je bent zeker geen zeikerd en het is zeer herkenbaar. Ik had dit gevoel ook erg na dat mijn zoontje geboren was. En was blij (schaam) dat ik na drie maanden weer wat anders mocht doen dan zorgen oor hem. Anouk ben zeer benieuwd naar jullie babykamer. Plaats je volgende week foto's als de meubels er zijn? Sanne, ben ook erg benieuwd naar jullie babykamer!! En even op je vraag te reageren. Bij onze eerste hadden we geen wiegje, maar merkte dat ik dit toch wel miste. Ik tilde/of manlief elke ochtend en avond de wagenbak naar boven en daar sliep hij dan in. Tot 4 weken toen ging hij naar zijn eigen kamer. Dus en nu wel aan het rondkijken voor een wiegje. Heb je al wat gekeken? Naadje, fijn dat je ondanks wat je meegemaakt het, kan genieten van deze zwangerschap. Wanneer mag je weer op controle? En meiden bedankt voor jullie steun en heb nu na weer de bevestiging van het hartje gehad te hebben echt het gevoel dat ik mag gaan genieten. Dus dat ga ik nu doen. De kraamzorg is aangevraagd en ga nu langzaam aan wat meer dingen regelen. Hoe zal het met Joylinn zijn?
zwabbertje wat leuk dat je zoontje het geweldig vind en met allemaal vragen komt ik heb 7 februari de 12 weken echo en 5 maart de 16 weken controle dus zit nu al af te tellen totdat ik weer voor de echo mag het blijft toch elke keer weer spannend vandaag zat ik heel effies weer in een dippie voor 10 minuutjes maar toen ik aan mijn vriend had gevraagd of hij wou zeggen dat het allemaal goed zat was ik weer gerust
pff wat dacht ik van de week een beetje opgelucht te zijn dat de misselijkheid weer een klein beetje afnam, nou krijg het mooi voor een paar dagen terug *blugh* zo op mijn vrije dag naar mijn werk voor een cursus wat gelukkig tot 13:00 uur duurt en daarna waarschijnlijk naar de oma van mijn vriend
Hoi meiden, Ik heb een tijdje niks van me laten horen, dus vond het wel weer tijd voor een berichtje. Ik zie dat het sowieso erg rustig is. Goed om te lezen dat het met de zwangeren onder ons goed gaat! De laatste tijd zat ik een beetje in een dipje en had daardoor ook niet veel zin om hier te kijken of te schrijven. Morgen gaan we beginnen met het afbreken van de oude keuken en gaan we volgende week de nieuwe plaatsen en daardoor voel ik me al wat beter. Even een leuk projectje . Ik ben gisteren voor een ACTH-test in het ziekenhuis geweest om uit te sluiten dat de verstoorde hormoonhuishouding van de bijnier komt. Over 4 weken weer een afspraak bij de gyn voor uitslag en hopelijk kan ik dan snel met clomid gaan beginnen.
zo was even niet meer op forum geweest. moest beetje bijlezen. wat mooi dat alles bij de zwangeren onder ons goed verloopt! ik wacht nog op een oproep. als ik maandag nog niet gehoord heb bel ik er maar even achter aan. zoals jullie kunnen zien hier weer ongi! nou verder ook eigenlijk geen nieuws. geniet allemaal van jullie zwangerschap!!!
Hey meiden (daf en lindedd) fijn weer even iets van jullie te horen. @lindedd: Goed dat je even wat afleiding hebt met je keuken. Een leuk projectje. En zo is het vast snel 4 weekjes verder. @daf: Ik hoop voor jou ook dat je snel een afspraak hebt en dat je eindelik onderzocht gaat worden!! Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met joylinn is. Al weer even niets meer gehoord! @Zwabbertje: Ik zit binnenkort een foto erop als het wat meer aangekleed is hihi! Gisteren de 30 weken echo gehad en de kleine meid groeit prima. Ze zit mooi op schema. 5 daagjes kleiner maar dat was normaal. En wat was het fijn om haar weer even gezien te hebben. Zo lekker trappelend in mijn buik en vruchtwater drinkend . Over 3 weken weer op controle.
Hey lieve dames! Lees dat het hier bijna met iedereen goed gaat? Tijdje niet geweest dus ik dacht laat ik maar eens gaan kijken hoe het hier is de laatste aanmelding was 25nov.2011.. Allemaal dus nog een goed jaar gewenst met veel liefde en gezondheid! Heb de afgelopen maanden helemaal afstand gedaan van "zwanger willen worden" maar het had jammer genoeg geen effect.. Gisterenavond werd ik helaas weer ongi na 31 dagen, vorige maand 29 en daarvoor 28.. We zitten er momenteel doorheen dat ik niet zwanger wordt en vooral op mij heeft het erg veel invloed.. Lees dat veel mensen een posi test hebben gekregen in tussentijd dat ik weg was, allemaal gefeliciteerd en veel geluk !!!! Kus,Jolan