Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nou ik moet ook zeggen dat ik het idee heb dat ik er meer mee zit dan mijn man. (of ik ben er meer mee bezig).

2. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    nou daf dan ben je niet de enige hoor ik heb dat hier ook ik heb het idee ook dat ik er meer mee zit dan mijn man en ik heb ook het gevoel dat ik er meer me best voor doet dan mijn man

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Meiden mannen komen van mars en vrouwen van venus geloof ik. In het zwanger worden zijn vrouwen heel anders mee bezig dan mannen. Ze kunnen het meer los laten dan wij vrouwen wij denken zal er iets mis zijn met mijn lijf. Kan ik wel kinderen krijgen en alle andere onzekerheden. En mannen.... ach komt tijd komt raad. die maken zich niet zo druk en vinden ons vrouwen al vaak er teveel mee bezig zijn en noem het maar op. Maar als we dan zwanger zijn dan zijn ze toch inene niet meer die nuchtere partner die het allemaal wel zou zien.

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Ginkel, denk dat iedere vrouw het idee heeft dat zij er meer mee bezig is.. Bedoel als vrouw zijde wil je dan graag zwanger worder..

@iedereen,
    Hier zit ik in een behoorlijke put... Weet niet of ik wel 'normaal' ongesteld ben, ik ben het namelijk 'bijna niet'. En heb niet dat als ik opsta dat ik het voel lopen..heb ik altijd wel gehad, nu lijkt het alsof er meer binnen blijft... Zit er behoorlijk over na te denken.

Vanmorgen werd ik wakker met een astma aanval dat dus in een hyperventilatie veranderde, gelukkig gaat het nu iets beter!!

Wij gaan zometeen weer naar ziekenhuis in Groningen, ons nichtje van 5,5 maand ligt daar sinds vorige week zaterdag omdat ze al sinds dr geboorte geen/bijna geen ontlasting kwijt kan, ze hebben zware klisma's geprobeerd maar dat heeft tot nu toe nog geen effect..

@Labamba, van harte met je zoon meis, hoe gaat het met je nu?

Wens jullie allemaal een hele fijne zondag!
    X

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden inderdaad klinkt erg herkenbaar hoor. Ik was en ben er ook veel meer meer mee bezig dan mijn man. Maar het maakt het daardoor wel moeilijker.

Jolanda wat vervelend van/voor je nichtje. Ja, ja zo zijn er allerlei dingen waar we geen rekening mee houden maar wat wel kan gebeuren met die kleintjes.Maar misschien maar beter ook.

Fijne zondag allemaal.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda, Daf en Ginkel: Ik geloof dat mijn man er wel net als ik veel mee bezig is, maar wel anders. Ik ben bijvoorbeeld veel onzekerder of het allemaal wel gaat lukken, daar maakt hij zich niet zo'n zorgen over. Hij heeft er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.

@ Jolanda: ben jij al eens bij de HA geweest? Misschien voor jou ook eens tijd om die stap te zetten. Die onzekerheid of het allemaal wel goed zit is ook niks!

Ik ben trouwens afgelopen week na precies een half jaar (op 2 dagen na) ongesteld geworden :(. Nou ja, weet niet wat ik er van moet denken.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @LindeDD , pffff dat lijkt me ook heel erg vervelend zo lang niet ongi, dan wil je liever ongesteld worden en verder lijkt me....
    Ja, dat wil mijn vriend ook maar vind het erg moeilijk om de stap te zetten omdat ik echt heel bang ben dat er misschien iets mis is, misschien kan ik niet zwanger worden, misschien is er iets mis met hem... maar ja, misschien ook niet... wil wel maar ben er gewoon zo bang voor...!?!?

@Zwabbertje, gelukkig heeft Jill continu familie om zich heen dus dat is wel heel fijn voor dr.. mn nicht wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd dus zit er momenteel helemaal doorheen dus we proberen er zo veel mogelijk voor ze te zijn!

Dames, ben toch wel blij dat ik gewoon weer hier mijn ei kwijt kan.

x

8. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, je kan altijd bij ons terecht he, dat weet je.

Maar bedenk wel goed als je eenmaal de stap zet naar het ziekenhuis dat er een tijd overheen gaat voor je zekerheid hebt. Ik denk dat de andere meiden je daar genoeg over kunnen vertellen.

Hier is de energie erg ver te zoeken. Ook erg veel last van men darmen, obstipatie en aambeien. En merk dat daar ook veel energie in gaat zitten.

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Zwabbertje,

ja dat begrijp ik maar vind het zo lastig om die stap te zetten... want wat nou als het wel zo is...!?
    pfff wil echt graag erheen voor zekerheid maar die stap zetten dat is het hem...

Fijne avond nog meiden

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden,
    Sorry voor mijn afwezigheid... had het behoorlijk druk. En waarmee? Geen idee haha. Hier een ditje daar een datje... je kent het wel.
    Maar welkom terug Jolanda! Meis, we zijn er hier voor je, dus je kunt hier altijd je ei kwijt. Hoe moeilijk het ook is, ik zou toch de stap nemen naar de HA. Tis nooit leuk om jezelf te laten onderzoeken, maar misschien is het achteraf een hele opluchting geweest. Succes meis!
    Toen ik nog niet zwanger was, was ik er ook veel meer mee bezig dan mijn man. Maar toen het eenmaal zover was, was hij idd niet meer dat nuchtere mannetje die er niks om gaf. Mannen, het zijn soms maar rare wezens hihi ;) Zeggen ze dat ze vrouwen niet begrijpen, maar voor ons is dat soms net zo moeilijk, toch?
    @ Linde, jeetje al zo lang niet meer? Dat lijkt me echt super vervelend... ik hoop echt dat er snel wat meer duidelijkheid komt voor je.
    @ Zwabbertje, wat ontzettend vervelend die klachten... dat lijkt me niet niks. Hoop voor je het snel iets beter gaat. Wil je trouwens weten wat het gaat worden? En wanneer heb je je 20 weken echo?
    Nou, hier gaat alles z'n gangetje. Ben aan mijn laatste werkweek begonnen en dan mag ik heerlijk met verlof :D Heb er ook erg veel behoefte aan.
    Afgelopen donderdag controle gehad bij de VK, maar ze konden niet voelen of hij nog in een stuit lag vanwege mijn gevoelige buik. Blijkbaar heeft meneer zo flink liggen trappen, dat het blauw is geworden aan de binnenkant... Ik wist niet dat dat ookal kon. Zometeen heb ik een extra groeiecho en die echo moet ook meteen uitwijzen of hij nog in een stuit ligt. Ik hoop het niet.
    En oja, over het wiegje. Wij gaan dinsdag kijken naar een wiegje. De meningen in mijn omgeving zijn nogal verdeeld over een wiegje. De een vind het onzin en de andere vind het een uitkomst. Dus nu hebben wij een wiegje gevonden via marktplaats en gaan dinsdag kijken of het iets is.
    Nou meiden, iedereen een fijne dag vandaag.
    Liefs

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zo ook weer lekker terug.

@@jolanda: Welkom terug. Ik zou idd ook proberen die stap te nemen naar de ha om het uit te laten zoeken. Ik zou meer zekerheid willen denk ik.
    En ook hier was mijn mannetje er minder mee bezig dan dat ik dat was. Toch mannen eigen denk ik.

@zwabbertje: Vervelend he obstipatie en aambeien. Heb ik ook last van vanaf het begin. Wat bij mij helpt is iedere avond na het eten een activia toetje eten (of zoals mijn zusje ze noemt "poeptoetje").

@Jeetje lindedd is dat alweer een half jaar geleden. Moeilijk hoor!!! Echt niet weten waar je aan toe bent.

@ginkel en daf: Ik duim zo voor jullie dat jullie eindelijk ook wat meer duidelijkheid krijgen!!

Gister avond terug gekomen uit center parcs. Was heerlijk maar oh zo vermoeiend. Even zwemmen en ik was op. Om 20.00 u 's avonds al uitgeteld hihi. Heerlijk kunnen keuvelen met mijn kleine nichies. Oefenen met luiers verschonen hihi.
    Vandaag lekker rustig aan doen.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk idd je gaat naar je laatste loodjes. Als je straks bevallen bent merk je gelijk dat alles weer zoveel makkelijker gaat. En je niet uitgeput bent als je wat moet doen.

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Joalanda, ik begrijp je angst. Toen ik nog niet zwanger was en ik moest een uitstrijkje laten maken heb ik dit (bewust) ook een half jaar uitgesteld. Bang dat er toch iets uit zou komen.

Sanne, wij willen niet weten wat het gaat worden. Wisten we bij onze eerste ook niet. En ik vind die spanning dat je het niet weet toch wel erg fijn. Onze 20 weken echo hebben we precies over een week.
    Leuk dat je gaat kijken voor een wiegje, ben erg benieuwd of het wat is. Ik zit af en toe ook een beetje op marktplaats te snuffelen.
    Hoe is je groeiecho gegaan? En is de beeb gedraaid?

Anouk, dank je wel voor de tip van activia. Helemaal niet meer aan gedacht, ga ze vanmiddag meteen halen. Helpt inderdaad vaak goed, vind ze alleen altijd wel duur.
    Heerlijk he zo'n weekend weg. Kan je zo naar uitkijken. Ik ga het weekend van 10 februari een weekend weg met men collega's naar een huisjes. Ik heb er nu al zin in.

Ben toch eigenlijk wel erg benieuwd hoe het met Joylinn en Bras is. Ik heb net even gekeken maar ze is nog wel online geweest deze week.

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hee hallo dames,

erg druk gehad de afgelopen dagen daarom geen tijd gehad om even een berichtje achter te laten. Helaas gaat het met mijn nichtje van 5 maand nogsteeds niet goed..

vanmiddag verloor ik in een keer roze (zeker geen bloed!) terwijl ik net 2 dagen van me ongi af was, was niet gigantisch veel ongesteld zoals anders... Nu vraag ik me echt af of dit iets "kan" betekenen of zal ik voor ons gevoel een test ertegen aan gooien? heb niets te verliezen toch!?..
    het is wel voor het eerst dat me mannetje zoiets heeft van; ja, dit is wel heel raar....

Liefs en fijne avond nog.

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh wat is het rustig hier zeg!!

Alles goed met iedereen??

@labamba: De kleine alweer een maand oud, wat gaat dat hard zeg!
    Gaat alles goed verder?

@zwabbertje: Spannend, nog een paar daagjes en je hebt je 20 weken echo. Ben benieuwd.

@sanne: Hoe staat het bij jou ervoor? Al verlof?

@daf en lindedd en ginkel: Hoe gaat het met jullie.

@naadje: Met jou zwangerschap ook alles goed?

Hier gaat ook alles lekker zijn gangetje. Vriend heeft gister babykamer in elkaar gezet en die hoeft nu alleen nog maar ingericht en aangekleed worden. En hij heeft zelfs de box al in de woonkamer gezet. (met ballonnen erin) kan de kat alvast wennen zegt tie!
    Het komt zo wel erg dichtbij allemaal zeg!
    Nou nog twee weekjes werken en dan verlof. Ik ben er aan toe zeg!

Fijne dag allemaal.

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hee hallo dames!!

Vanochtend half 10 toch maar testje gedaan....positief!
    Omdat wij dit al eens eerder hadden*hij was toen veel lichter als nu* en daarna ongesteld werden hebben we zoiets van.. we testen over 5 dagen nog eens!
    Zal de test op mijn profiel zetten dan kunnen jullie zeggen wat jullie er van vinden *weet niet hoe dat op dit forum moet met fotos hahaha*

@Anouk79
    Dat kan ik me voorstellen dat het nu allemaal opschiet en snel gaat.
    Hopelijk kun je straks lekker genieten van je welverdiende verlof!

Fijne dag allemaal
    x

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden!
    Jolanda! Wat geweldig! Hij ziet er erg positief uit, dus toch alvast een klein beetje gefeliciteerd! :)
    Nou meiden, ik heb VERLOF :D Afgelopen donderdag mijn laatste dag gehad. Ben flink verwend door de kinderen, ouders en mijn collega's. Echt super leuk en lief. Maar ook wel met pijn in mijn hart dat ik daar niet meer terug ga komen. Nu ga ik me lekker concentreren op de kleine die gaat komen hihi.
    @ Anouk, ooeeeeh jij ook bijna verlof! Lekker vooruitzicht he? Nog fftjes doorbijten meid en dan kan je heerlijk genieten! Hoe is het verder met je? Trek je het nog allemaal een beetje?
    Oja, over het wiegje, we hebben er een via marktplaats gekocht. Afgelopen woensdag is de kraamhulp langs geweest voor een intake en hun zeiden ook dat als je borstvoeding gaat geven, dit ook wel makkelijker is. En als het ons niet bevalt, ligt hij zo weer terug op zijn eigen kamertje.
    Oja, hij is gedraaid meiden. Afgelopen maandag groeiecho gehad en deze was goed. Hij ligt mooi met het hoofdje naar beneden :) Gelukkig. Hij loopt alleen iets voor op schema, maar dat wisten we al. Ik ben vandaag 34 weken en volgens hun ben ik 35 weken en 2 a 3 dagen. Dus of hij echt blijft zitten tot 10 maart?? Ach ja we zien het wel.
    Hoe is het verder met iedereen hier? Het is hier idd erg rustig.
    Hoe zou het met Joylinn gaan en de Bras??
    Fijne dag allemaal!

18. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    He Jolanda, een lichtpuntje in de duisternis. En omdat ik hem zo positief vind al vast een beetje gefeliciteerd en ik duim voor je dat hij zo positief blijft en jullie niet lang in onzekerheid hoeven te zitten.

Sanne, heerlijk verlof. Nu kan je gaan genieten en nog even je genieten van die mooie buik. En wat fijn dat hij gedraaid is. Dat voorkomt een hoop moeilijkheden straks. Mijn zoon was toen met 36 weken gelukkig nog gedraaid.

Anouk heerlijk dat jullie zo bezig zijn met de babyspulletjes. En de box al in de kamer, haha. Wij zijn nu aan het kijken voor behang, maar vinden het zo moeilijk. Iemand tips!! Ideeën of websites?

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
  20. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0