Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hee hallo.

@Sanne84 + Zwabbertje, ja dat hopen wij ook.. wel is het heel moeilijk tot woensdag/donderdag te wachten nu omdat je weet dat die test het HCG hormoon meet, en het er dus wel is... dan komen de vragen; wat zou die woensdag/donderdag zeggen!?
    Hoe gaat het bij jullie?
    Hier erg veel/drukkende hoofdpijn en vanochtend voelde ik me een beetje beroerd... Gaan nu afsluiten moeten naar Jill en dan gaan we vanmiddag het park even in met de honden, even lekker wandelen!

Fijne zondag allemaal x!

2. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden,

Hier alles goed wachten op het moment dat we weer ongi moeten worden of niet en natuurlijk dat we de 13 de februari naar de gynaecoloog moeten vind het heel spannend

@Jolanda als ik zo naar die test kijk zou ik zeggen Zwanger dus inderdaad nog maar weer testen over 5 dagen en dan weet je het zeker

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Daf, bedankt voor de link, we gaan er eens rondsnuffel. Weten nog niet of we stickers of behang willen.

Jolanda, heerlijk even uitwaaien in het park, je hoofd proberen een beetje leeg te maken, al zal dat moeilijk zijn. Sterkte met wachten.

Ginkel, voor jouw ga ik duimen dat je niet naar het ziekenhuis hoeft, maar dat je zwanger bent. Sterkte met weer afwachten.

Hier een beetje begonnen met het opruien van Luc zijn oude kamer. Wat een troep komt daar uit. Nu maar even stoppen en gaan strijken. Fijne zondag allemaal.

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Alvast voorzichtig gefeliciteerd! benieuwd wat de test woe/do doet maar die zal gezien je laastste test denk ik wel pos. zijn.

@zwabbertje: Ruim ze en geniet van je zondag. En spannend nog 2 daagjes!

@ginkel: Ik hoop dat je niet ongi word, maar ben anders ook wel benieuwd naar wat de gyn. zegt.

Vandaag visite ( die we vol trots de babykamer kunnen showen hihi)
    Als hij verder af is en ingericht dan upload ik hier ook een fototje.
    Ben er zo trots op hihi.

Fijne zondag allemaal.

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @jolanda, gefeliciteerd meid dat is een mooie test.

@ginkel ik ga weer in de duimmodus voor je.

@sanne heerlijk verlof nu gaat het opschieten en heb je binnenkort je beeb in de armen.

@zwabbertje, succes met opruimen ja wat kunnen we toch veel verzamelen.

Met ons gaat het super. Mijn skattie heeft nu ook een weekje vrij dus hebben we samen een gezinsweek. Heerlijk heb er zo'n zin in. Morgen weer met Finn naar het ziekenhuis voor een echo van zijn niertje en nog een keer naar het hartruisje luisteren. We gaan er eigenlijk vanuit dat het goed is met hem. Hij drinkt goed en is heel levendig als hij wakker is en dat is hij al veel vaker dan in het begin.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Dames, wou even zeggen dat ik me super slecht voel en me daarom heb ziek gemeld van werk... Ben nog noouit zo misselijk geweest zeg...
    We hebben trouwens maar besloten morgenochtend te gaan testen!

Wens jullie een fijne maandag!
    X

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

heb het erg druk gehad, mijn schoonvader is donderdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis vanwege maagbloedingen als we een kwartier later actie hadden ondernomen was hij er niet meer geweest gelukkig mocht hij vandaag weer naar huis om verder aan te sterken

met mij gaat het verder goed, nog steeds af en toe flink beroerd met spugen aan toe maar de moeheid vind ik het vervelendst

ik zal strakkies nog even op iedereen reageren

8. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, dit klinkt misschien gemeen (zo i het niet bedoeld), maar ben blij dat je je beroerd voelt. Tuurlijk is het vreselijk, maar ook een kleine bevestiging van je zwangerschap. Maar ik hoop voor jouw dat je dit niet al te lang zult hebben en je morgen een mooie test in je handen hebt.

Naadje, wat vreselijk voor jullie.Ik hoop dat hij gauw opknapt en jij je gauw beter voelt.

Hier een beetje zenuwachtig voor morgen. Toch een beetje angst dat niet alles goed zal zijn.Maar toch ook trots dat ik eindelijk de baby aan onze kleine man kan laten zien. Morgenmiddag lezen jullie men verslag.

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jolanda
    je test ziet er veel belovend uit hoor, bij deze gefeliciteerd en indd wat zwabbertje zegt hoe je zieker je meestal voelt hoe beter het is
    mijn vriend zegt het ook telkens als ik weer eens boven de pot heb gehangen hihi

zwabbertje
    spannend meid, ik hoop dat je de kleine goed kan zien zodat je weer gerustgesteld ben

hier morgen nog een weekje en dan krijg ik de 12 weken echo spannend hoor
    ook ik maak me af en toe zorgen nu het dichterbij komt
    volgende week ga ik bloedpikken en na de echo maar de kraamzorg regelen

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Zwabbertje, nee hoor meis je hebt ook wel een beetje gelijk..
    Ik wil jou morgen heel veel plezier wensen en geniet er van meis, ben benieuwd naar je verslag!!

@Naadje, sterkte nog met je schoonvader...!

Nou meiden, ik ga even een hete douch pakken en dan optijd mijn bedje in want ben helemaal gesloopt(niets gedaan behalve huis schoon maken haha.)
    Ik zal jullie morgenvroeg na het testen een berichtje achter laten !

Fijne maandagavond nog meiden en tot morgen!

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Suc6 met je echo! Ik ben benieuwd hoe het is gegaan.

@naadje: Ik hoop dat je schoonvader snel opknapt.

@jolanda: Ben benieuwd hoe de test verloopt.

@labamba: Fijn samen een weekendje vrij hebben geniet ervan.
    Hoe is het met Finn gegaan in het ziekenhuis?

Leker werken vandaag en veel studeren. Heb morgen tentamen :(.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk, de niertjes zijn goed en het hart ruisje is er nog hiervoor moet ik 16 maart terug komen. Ruisje komt heel veel voor en word tot 1 jaar in de gaten gehouden. Als het na dat jaar er nog is word er verder onderzoek gedaan.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gelukkig maar dat het goed is!!

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee meiden!

Wat zeggen jullie vd test van vanmorgen? Naar mijn mening weer
    positief!! :D

Dames, ga nu de foto uploaden en dan gauw naar m'n werk...
    Heel veel liefs & tot gauw.

15. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    ;)@Jolanda: GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Echt duidelijk positief, geniet ervan meid! Vandaag iets minder beroerd?

@labamba: fijn dat alles in orde is en dat het ruisje in de gaten wordt gehouden, stelt weer gerust toch? En lekker zo'n weekje met zn drietjes?

@naadje: spannend je 12 weken echo! hoop dat alles goed is met de kleine!

@zwabbertje: succes vandaag met je echo!!

@anouk: leuk zeg, je babykamer bijna klaar! Gaat alles goed verder? succes morgen met je tentamen!

@ weet ik niet meer..... ben ik nog iemand vergeten?! Vast wel hihi ;)

Nou hier gaat het zn gangetje. Nog steeds niet zwanger. De laatste twee rondes waren afwijkend, maar denk dat dat stress van het huis is geweest. Een deze dagen weer ongesteld worden. Verwacht dat tenminste wel, alle tekenen zijn weer daar dus. Woensdag 28 maart hebben we gesprek bij fertiliteitsarts en gaat bij ons het balletje rollen in de mmm. Hoop zo dat het allemaal niet nodig hoeft te zijn, maar ja als mannetje matig zaad heeft zullen we wel wat hulpmiddelen nodig hebben vrees ik. Ik zie er erg tegenop om alle onderzoeken in te gaan. Dat legt nu alleen erg de druk er weer op om zwanger te willen worden. T helpt allemaal niet erg mee, merk ik. Ben lichamelijk en geestelijk op aan het raken. Niet alleen van het zwanger worden, maar ook door geregel voor het nieuwe huis en gerommel op mijn werk.
    Maar goed, er komen vast betere tijden....(laten we maar positief blijven!)

Succes meiden met alles wat iedereen bezig houdt. Ik lees altijd mee!!

Xxx en liefs, mij

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hallo Meiden,

Even een dagje vrij en jaar hoor helaas weer ongi geworden en heb best wel veel buikpijn
    dus weer een ronde verder
    ik ben ook bezig met afvallen ben op 9 januari begonnen en ben onder tussen al 4 kilo kwijt
    nu maar wachten tot we weer naar de gynaecoloog mogen
    ben benieuwd of het zaad van manlief goed is en wat de uitslag is van het bloed

17. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Labamba, fijn dat de niertjes goed zijn bij Finn. Lucas onze oudste heeft ook een het eerste jaar een hartruisje gehad, maar bij het is het vanzelf weggegaan.

Jolanda, nu ga ik je helemaal feliciteren. Twee van die mooie knal testen!! Geweldig gefeliciteerd. Hoop wel dat je je snel wat beter zult voelen.

Lieverd, je meid erg vervelend hoe jij je nu moet voelen. Ik hoop dat het deze ronde toch wel raak mag zijn. Je ziet bij Jolanda is het toch ook nog gelukt, dus geef de hoop niet op (al zal dat moeilijk zijn). Waarom kunnen jullie in maart pas bij de arts terecht??

Jeetje ginkel wat balen, grr. Maar vind het knap dat je ondanks dat zo goed gaat met afvallen!! Heb er echt bewondering voor. Ik ging alleen maar meer eten. Nog twee weekjes en dan hop ik dat jullie duidelijkheid hebben.

Nou dan hier even mijn positieve verhaal. We zijn net terug van de 20 weken echo en voel me zo gelukkig;):)
    Alles is goed met onze kindje en hij/zij groeit goed. Alles zat er op en eraan. Nu heb ik voor mezelf besloten dat ik niet meer onzeker hoef te zijn en echt alle remmen los gooi wat betreft babyspullen en dingen regelen. Ga nu even een afspraak regelen voor de pretecho.
    Zwangere meiden b ij hoeveel weken hebben jullie deze echo laten maken?

18. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hee dames!

vandaag een vermoeiende dag gehad, was exstreem moe en misselijkheids-vlagen, ook beetje last van de zijkanten van mijn buik, heeft iemand misschien een idee waar dat aan kan liggen?
    hebben besloten morgen of donderdag de huisarts te bellen dit omdat we toch wat voorzichtig zijn nog... ben eigenlijk ook bang dat het verkeerd gaat terwijl ik er van wil genieten.... Gelukkig is de hoofdpijn iets minder vandaag!

hoe was jullie dag?

@Zwabbertje, wist het eigenlijk al afgelopen zaterdag maar tja, je bent toch wel wat voorzichtig .. Maar dankjewel voor de felicitatie! het is raar te begrijpen dat we na zo'n lange tijd nu zwanger zijn.. moet nog even wennen haha..

@Ginkel, dat is balen....maar meis geef aub niet de moed op... ik had ook de moed op gegeven en heb er de laatste 2 maand echt met de pet na gegooit met het idee van" als ik het wordt prima, zo niet dan niet..." zo klaar was ik er mee .. Jij wordt ook zwanger meis, houd de moed erin, ik duim voor je meid !! Wat fijn dat het afvallen goed gaat, gebruik je een vast dieet?? Heel veel succes in je periode, dikke knuff

bedankt voor de felicitatie's zitten op een grote wolk als we een felicitatie krijgen...voelt helemaal geweldig!!

Fijne dinsdagavond allemaal,
    kus

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: wat fijn zeg dat alles goed is met jullie kleine. En nu lekker los met het shoppen :D.
    Wij hebben trouwens geen pretecho laten doen. Maar zou het iig niet te laat doen omdat hij/zij dan te groot word om mooi in beeld te krijgen.

@Lieverd: Zo balen zeg dat het nog niet gelukt is :(. En wat kun je pas laat terecht zeg! Maar aan de andere kant het balletje is nu wel aan het rollen. Geniet maar lekker van je huisje en ook voor jou zal de zon wel weer gaan schijnen!!

@ginkel: Voor jou ook balen weer ongi. Wel ontzettend goed van je dat je al zoveel bent afgevallen in zón korte tijd.

@jolanda: nu echt gefeliciteerd, geniet ervan!!

Zo nog even studeren en morgen brrrr tentamen.

20. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anouk succes met je tentamen!

Deel Deze Pagina