Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jolanda

ik hoop zo dat alles goed blijft gaan, mijn duimen draaien flink rond meis

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jolanda ik hoop dat alles goed is! het is je gegund meid. ik duim ook.

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jolanda
    weet je al wat meer, ik maak me flink zorgen om je

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ben ook wel benieuwd jolanda hoe is het?

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hier ook in spanning voor Jolanda.

Fijn Anouk dat alles weer goed was met de beeb.

Joan ik ben ook 37. En hopelijk zijn jullie weer snel zwanger van een plak beeb. En die mag echt niet meer loslaten. Moet toch goed komen!!! Waarom niet. Ik hoop het in iedergeval voor jullie.

Zwabertje fijn weekend en veel plezier.

Vandaag kon ik er weer tegen. Gisteravond de voeding van 8 uur heeft hij over mijn vriend eruit gegooid. Ik maakte me toch wel erge zorgen of Finn nu wel genoeg binnen krijgt en groeit. Dus vandaag weer naar het CB inloopspreekuur gegaan (was ik gewoon op de verkeerde dag maar ze hielpen me wel) Is hij gewoon ruim 200 gram gegroeit tov vorige week vrijdag. Ik geef nu nutiton door de voeding heen waardoor deze dikker is. En laat ik het afkloppen, tot op heden heeft hij de voedingen binnen gehouden.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee dames, sorry voor mijn late reactie er zijn 2 ontdekkingen gedaan op de inwendige echo.... Doordat ik vanaf gisteren pijn had rechts en de dienstdoende verloskundige het niet vertrouwde kreeg ik een echo..ben nog zwanger maar ben 10 dagen eerder dan dat het door de verloskundige is berekend, ook dat kan weer 2 dingen betekenen ; of ik ben nog 7week 3dagen en het kindje groeit niet goed genoeg en eindigt dit in een miskraam of ik ben dus 10 dagen eerder en moet er volgende week een vruchtje tezien zijn, dit was vanmiddag niet het geval maar wat we wel zagen was een goeie baarmoederring met een beetje vocht erbij!! Voor als dit in een goeie zwangerschap komt heb ik al mijn eerste echo gehad, en mee gekregen, helaas zonder vruchtje!

De 2e ontdekking is dat ik 2 cysters in mijn rechter eierstok heb waarvan 1tje 58x48 mm en andere is 33x36 mm. En met de buikpijn loop ik al vanaf vorig jaar zomer mee te klungelen maar kreeg elke keer van de huisarts te horen dat het een verstopping is en daar kreeg ik weer een doos vol laxeermiddel voor.... Hielp niets en ook dat wist hij... Nooit is het in hem op gekomen tot ik dus uiteinderlijk pijn kreeg en een verloskundige er naar kon vragen! Mocht ik nu koorts krijgen, of hevige buikpijn wordt ik direct met spoed geopereert verder wordt ik in de gaten gehouden doormiddel van inwendige echo's,en de echo's die gemaakt moeten worden komen voor mij alleen goed uit maar we zijn best geschrokken van dit nieuws..... Het moet niet alleen goed gaan met de gezondheid vd beeb maar ook met die van mij!

xx

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Dat is nogal wat jolanda, ik duim voor je dat alles goed mag gaan met jou en de beeb.
    Niet goed van de ha dat hij niet verder heeft laten kijken en je alleen maar laxeer heeft gegeven.
    Sterkte de komende tijd.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @naadje, nee en was ook gigantisch kwaad op de ha!

Hee dames, vanmorgen om 9u ging ik door de grond van de erge buikpijn, hebben de verloskundige gebeld en die heeft het VrouwKindCentrum gebeld en met 5min wist ik al dat ik moest komen. Hebben van 10:00-13:00 in het ziekenhuis gezeten.. Weer een inwendige echo gehad en daaruit blijkt dat ik pril zwanger ben dus misschien wel 5 week of NET 6!? Pff... Op moment weet ik hety ook niet meer maar wat ze wel zag was een duiderlijke baarmoederring met daarin een dooierzak.. Ook was iets de kleine te zien in de dooierzak! Maar omdat ik 20-12-2011 de laatste menstruatie had hoor ik 7week 4dagen te zijn, kan dus betekenen dat het kindje te langzaam groeit of dat ik de eiersprong later had dus het later is bevrucht... Hopen zo op het laatste....
    Op moment weet ik niet of ik de hoop erin kan houden...

Nou dames, sorry voor mijn gezeur maar ga nu een uurtje liggen om even mijn rust te pakken..

X fijne zaterdag

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jolanda

meid geef de moed niet op wij dachten ook dat we toen verder waren maar ben gelijk 2 weken teruggezet en uiteindelijk klopte het dus met de berekeningen van de echo
    bij ons klopt het eigelijk ook niet dus we vermoeden dat de zaadcellen ang hebben geleefd bij mij want anders weet ik het ook niet meer

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    ja naadje dat is een goeie wat je zegt daar had ik nog niet bij stil gestaan... toch vind ik het wel eng want mijn verloskundige zei al direct; houd wel in je achterhoofd dat er een kans is dat het kindje dus te langzaam groeit... ik ben ook altijd zo dat ik van het ergste uit ga....

nou dames, ik ga vanavond vroeg slapen want ga nog steeds kapot van de pijn..

x en fijne zaterdagavond!

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Finn en ik liggen in het ziekenhuis. Het spugen werd vandaag zo erg. Zelfs met mnutriton door de melk kwam het er met kracht uit. Toch mee de huisartsen post gebeld en daar konden we langs komen. Finn is onderzocht en er is gebleken dat hij en verdikking heeft aan de overgang rtussen de mag en de darmen waardoor het eten niet dit kan. Dit komt vanaf 6 weken voor en met name bij jongens. Nu word Finn morgen of maandag geopereerd.

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Oh labamba, dat is wel heel vervelend..... Hoop dat de operatie bij Finn goed gaat en hij dan weer goed kan eten... En jullie gauw naar huis mogen!
    Hoe is het met je?

En hoe is het met de rest vd meiden, wordt hier wel erg stil he dames!!

X fijne zondag!

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh nee toch labamba, wat erg zeg!! Ik hoop dat alles goed gaat met je kleine mannetje en dat de operatie goed gaat en dat hij snel opknapt. Sterkte!

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden,
    @ Labamba, wat erg!! Ik hoop dat jullie Finn snel opknapt na de operatie! Heel veel sterkte voor jullie meis!
    @ Jolanda, hoe is het met jou? Heb je iets minder buikpijn? Wat naar voor jou zeg! Ook voor jou heel veel sterkte en hoop dat het goed komt en de kleine lekker blijft zitten en goed groeit. Dikke knuffel!
    @ Anouk, hoe is het met je? Hoelang moet je nog tot aan je verlof? Of heb je het inmiddels al? Sorry, heb het even gemist of ben het vergeten... sorry. En hoe is het met je bekken?? Hou je het nog allemaal vol. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst he? Dat merk ik hier ook...
    Sorry btw, voor mijn lange afwezigheid... hier gaat alles nog wel goed hoor maar met ons mam iets minder... Ze is vorige week dinsdag ziek naar huis gegaan omdat ze veel hoofdpijn had en duizelig was. Thuis werd het alleen maar erger en erger en heeft ze toch de huisarts gebeld. Daar moest ze wat testjes doen en daarop scoorde ze slecht. Ze is toen met gillende sirenes naar het ziekenhuis in Venlo gebracht en daar ligt ze nu nog steeds. Na allerlei onderzoeken bleek dat ze een herseninfarct heeft gehad... nu mag ze tot augustus niet meer auto rijden en krijgt ze veel onderzoeken... Echt super vervelend allemaal en ben er behoorlijk van geschrokken... Maar ons mam en pap houden het voor mij bewust een beetje luchtig (denk ik) omdat ze willen dat ik me niet te druk ga maken vanwege de uk. En dat denkt mijn man ook, dat ze niet alles vertellen... maja...
    Dus ben al vanaf woensdag bijna elke dag heen en weer aan het sjeezen tussen Venlo en Helmond... (Het ligt niet bepaald om de hoek...) En daarbij komt dat het echt slecht gaat met mijn bekken... lopen kan ik bijna niet meer en staan echt nog maar 3 minuten ofzo... afgelopen woensdag de laatste keer bij de fysio geweest en de week na de bevalling moet ik verplicht 1 week bedrust houden. Ik word na de bevalling ingewikkeld in zo'n doek die mijn bekken weer terug moeten duwen in de "normale" stand... Dat moet ik 3 dagen dagen dag en nacht omhouden en daarna nog 6 dagen een pantybroekje... Erg fijn allemaal...
    Poeh, ben gewoon alweer 36 weken geweest... de tijd gaat echt snel... hihi nog fftjes en dan heb ik mijn mannetje in mijn armen. Kijk er zo naar uit :)
    Meiden, allemaal een fijne zondag.

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: O wat erg die onzekerheid en die pijn! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat en je gewoon wat korter zwanger bent dan je dacht. Hopelijk kan je snel gerustgesteld worden.

@ Labamba: Ik geloof best dat je je erg zorgen maakt als je zoontje zoveel spuugt! Fijn dat het nu beter gaat. Houden zo!

@ Anouk: Fijn om te horen dat bij jou alles goed gaat!

Zo de keuken is nu helemaal klaar en de woonkamer is weer lekker fris met nieuw geverfde muren. Vanavond gezellig met m'n man uit eten. Vandaag is onze trouwdag namelijk.

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    jolanda
    hoe gaat het nu met je is de pijn al wat minder geworden

labamba
    jeetje meid dat is flink schrikken zeg hoop dat het goed blijft gaan met je mannetje en natuurlijk met de operatie

lindedd
    gefeliciteerd met jullie trouwdag en geniet ervan

sanne
    wat vervelend zeg, hoop dat ze gauw wat opknapt want dit kan je er nu niet bij hebben

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Sanne, nee helaas niet minder pijn... was het maar zo'n feest! hoe is het bij jou meid?
    @LindeDD, ook wij knijpen onze handen fijn en hopen dat ik gewoon wat korter zwanger ben ipv dat de beeb te langzaam groeit...
    @Naadje, nee helaas niet meid.. heb nu gelukkig wel medicatie maar niet hoog ivm de zwangerschap anders had ik dus diclofenac gekregen van haar..

hee hallo dames,
    nou het in bed liggen en op de bank zitten bevalt me allemaal maar niets maar momenteel kan ik niets anders, zit aan de bank/bed gekluisterd want lopen doet gewoon teveel pijn... het heeft ook zijn voordelen de baby kan nu al mijn energie pakken om lekker te groeien!
    helaas zit er voor mij pas een operatie op na de eventuele bevalling want nu willen ze er liever niets aan doen.... ben er dus nog heel zoet mee straks en de arts is dan ook wel eerlijk geweest dat ze denkt dat er wel last van krijg tijdens de zwangerschap...

Morgen verwacht ik een telefoontje van de assistente van mijn verloskundige die maakt vóór volgende week vrijdag dus een afspraak om weer een echo te maken bij het echo bureau..
    Aan de ene kant ben ik toch bang dat het mis is maar aan de andere kant heb ik dan wel zekerheid ...

Labamba, hoe is het nu met jou? en met Finn? hoop dat alles ok gaat en heb vanavond een kaarsje gebrand voor jou meid.

dikke knuff en fijne zondag nog dames!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    O Labamba, ik heb gisteren je berichtje helemaal gemist en lees dus nu pas dat jullie in het ziekenhuis liggen! Wat naar zeg. Is Finn al geopereerd of gaat dat vandaag gebeuren? Heel veel sterkte voor jullie gewenst!

@ Jolanda: Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt en dat je daar waarschijnlijk nog wel een tijd last van zal hebben. Jij ook veel sterkte!

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Veel succes bij de gynaecoloog vandaag. Hopelijk word je wat wijzer vandaag.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Balen zeg dat je zeveel pijn hebt en dat je het zo rustig aan moet doen. Maar alles voor de beeb en ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Sterkte meid.

@Labamba: Hoe is het met de kleine? Is hij inmiddels al geopereerd. En is het goed gegaan? Sterkte ermee!!

@Ginkel: Succes vandaag bij de gyn. En laat je even weten hoe het ging?

@Sanne: Mijn verlof is vandaag oficieel ingegaan :D. Maar ik red me nu wel hoor. Denk doordat ik het rustiger aan kan doen dat het ook beter gaat met mijn bekken. Voel het momenteel alleen aan de voorkant. 28 febr. naar de vk om bevalling door te spreken dus komt idd allemaal dichtbij nu. Met jou ook alles goed? 36 weken nu toch? voor jou is het klokje ook aan het tekken nu ;).

Heb me voorgenomen om vandaag heerlijk rustig aan te doen en lekker te genieten van mijn rust. Boekje erbij (had mijn favo schrijfster toch net een nieuw boek uit hihi :D) en zo ff naar drogist wandelen voor keelpastilles want vriend en ik hebben allebei behoorlijk keelpijn op het moment.

Deel Deze Pagina