@ Labamba, heel veel succes meis! Hoop dat alles goed komt! Ik zal hier flink gaan duimen! @ Anouk, Oooh heerlijk! Eindelijk je welverdiende verlof in! Ga er maar lekker van genieten meid! Hier doe ik het ook lekker rustig aan, want dan gaat het wat beter. Er zijn nog wat kleine dingetjes in huis die ik moet/wil doen voordat ons mannetje er is. En Anouk, we kunnen elkaar de hand schudden, hier begint de keelpijn ook lekker op te komen... ben snotverkouden. Hoop niet dat griep door gaat zetten want dat kan ik niet echt gebruiken bij de bevalling... Maar geniet maar lekker van je verlof meid! @ Jolanda, wat vervelend dat de pijn niet minder is geworden... Neem nu maar idd je rust meid! @ Ginkel, succes bij de gync. (weet niet precies hoe je dat typt...) Met ons mam gaat het nog niet al te best. Is veel woorden kwijt en kan niet tegen drukte. Gister mocht ze ff naar huis toe maar moest daarna weer terug zijn in het ziekenhuis. Dus nu ligt ze er weer... gelukkig wordt ze wel weer de oude, maar hoelang dat gaat duren, is niet te zeggen. We wachten het af... Nou ik ga toch ff naar de stad met mijn snotknop en daarna kruip ik weer op de bank. Ff wat energie opdoen voor mijn laatste zwangerschapsgym van vanavond. Liefs
@sanne: Fijn dat het goed komt met je moeder, maar wat vervelend dat ze in het ziekenhuis moet blijven. Hoop dat het snel beter gaat. Veel plezier bij de zwangerschapsgym. @labamba: Suc6 vanmiddag en sterkte!
Sanne heel veel sterkte met jullie mams Finn is geopereerd de operatie is geslaagd. Ze hebben helaas wel slijmvlies geraakt waardoor hij pas vanaf morgen einde van de dag wat mag gaan drinken. Hopelijk gaat dat heel goed. Hij mag pas naar huis als hij een aantal voedingen achter elkaar binnen laat.
Labamba, hopen dat hij het nu binnen houd he! Dames.... Hier werd ik voor 2uur geleden ongesteld en toen ik naar het toilet zat kwam er wat donkerrood draad mee.. Kan het niet zo goed beschrijven maar waren draden aan elkaar zeg maar...goed gekeken of daar nog iets bij zat maar dat was niet het geval, nu weet ik niet zo goed wat ik moet denken.... Moet ik nu de verloskundige bellen of toch morgenvroeg!? Als dit weer een miskraam is dan weet ik het echt even niet meer.... Sorry meiden, moest even afblazen...
hey meiden, Vandaag bij de gynaecoloog geweest en het bloed was goed ik heb geen chlamydia gehad in het verleden het zaad van mijn man was goed ze heeft vandaag een binnenwaartse echo gemaakt waar ze in 1 eileider een blaasje zag zitten wat of al gesprongen is of binnen kort gaat springen dus vanavond maar weer aan de klus nu moet is volgende week dinsdag weer bloed prikken om te kijken of een bepaald hormoon is gestegen na de eisprong en als ik weer ongi wordt moet ik bellen om een afspraak te maken voor een baarmoeder echo/foto en dan gaan ze kijken hoe de baarmoeder en eileiders er uit zien en 2 april moet ik weer terug komen @Jolanda heel veel sterkte ik hoop ook voor je dat je korter zwanger dan dat je beebje niet goed groeit. @Labamba ik hoop dat het snel met jou en finn beter mag gaan na de operatie @Sanne heel veel sterkte toegewenst met je mams en hoop dat ze snel weer beter gaat @Anouk fijn dat je lekker met verlof bent nu kun je het lekker rustig aan doen ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten sorry dan daarvoor
@Jolanda ik zou zelf denk ik nu de verloskundige bellen ik hoop echt niet voor je dat je een miskraam heb gekregen heel veel sterkte toegewenst
@ Labamba: Fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk gaat het nu snel goed met Finn. @ Jolanda: Heb je de verloskundige al gebeld? Wat naar voor je, die onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat je geen miskraam krijgt! @ Ginkel: Goed om te horen dat je een eisprong hebt/krijgt. Hopelijk word je helemaal niet ongesteld .
@jolanda: En heb je de vk nog gebeld?? hoe is het met je? @Ginkel: Fijn om te weten dat je een eisprong krijgt. @daf: Hoe is het met jou? Zoals lindedd zegt ga je testen?
ik wil wel, maar durf niet. dus ik test zo wie zo pas als mijn man ook thuis is. dat zal dan denk ik zaterdag zijn. als ik dan nog niet ongesteld ben.
@daf, spannend zeg...duiim voor je en brand een kaarsje vnv voor je. @labamba, hoe is het met je kleine mannetje nu? Hee dames, Gek genoeg gaat het goed met me, geeneens buikpijn gehad sinds dat ik gister begon met bloeden.. Natuurlijk ben ik erg bang dat het zo is maar probeer er niet teveel aan te denken.. Ben om 23:00 wezen douchen en heb de hele nacht niet gevloeit... Had wel gisterenavond al de dienstdoende verloskundige gebeld en vond het goed dat ik had gebeld maar omdat het niet zoveel als bijv. Een menstruatie lekte en geen buikpijn had vond ze het niet direct nodig om naar het ziekenhuis te gaan, moest om 09;00 bellen en mocht ik pijn krijgen of meer vloeien moest ik gelijk bellen...gelukkig hoefde dat niet dus heb vanmorgen om 09:00 gebeld en ze zei; ik wil met jou afspreken dat we het nog even bekijken, mocht ik toch ineens gaan vloeien of pijn krijgen direct bellen maar anders krijg ik hem vd week.. Voor nu staat er in ieder geval een echo voor volgende week woens. De 22e maar denk niet dat ze me nog zo lang laten wachten... Sorry dat ik niet iedereen reageer maar zit op de telefoon e Nou vriendlief is de bench aan het klaarmaken voor onze nieuwe aanwinst een puppy van net 8 weekjes oud! En puppy ligt nu op mijn buik te slapen en ik probeer dan gelijk ook mijn rust te pakken! fijne dinsdag nog! X
Hallo meiden, ik ben zeker blij dat ik een eisprong heb als is dat nog geen reden dat ik ook zwanger kan worden omdat mijn eileiders ook verstopt kunnen zitten maar dat word zicht baar met een baarmoederfoto dus dat word weer afwachten ik denk alleen niet dat ik zwanger ga zijn deze maand omdat we al 3 weken niet gevreeen hebben manlief heeft geen zin ik heb al tegen hem gezegt als je net als ik dit graag wil zal je er toch iets voor moeten doen hij was erg zenuwachtig voor de uitslag van zijn zaad zei hij @Lindedd heel veel succes vandaag in het ziekenhuis welke dokter heb jij in het umc ik heb dr bos @Daf wat balen dat je weer ongi geworden bent heb jij al een afspraak in het ziekenhuis? @Jolanda ik hoop voor je dat je snel tercht kan bij je vk dat alles goed is met de beeb
Hey dames, Hoop dat ik hier ook kan aansluiten, oktober 2010 mirena laten verwijderen, nu ronde 15... Afgelopen zondag positieve ovu test (ben ik sinds 3 maanden mee begonnen), dus zit nu weer 2 weken in spanning :S Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk... Hoe gaat jullie met die periode om?
@ginkel: Balen zeg maar idd kindjes maak/krijg je met 2e. Kan me goed voorstellen hoor dat het allemaal wat moeilijker ligt omdat jullie een beetje in de molen zitten. Er lijkt mij veel op je af te komen. @jolanda: Fijn dat je iig minder pijn hebt. En dat je je gedachten een beetje opzij kunt zetten met de nieuwe pup. @Daf: Balen weer ongi geworden. Hoop zo dat het snel raak is voor jullie. @Eki: Welkom en klets lekker mee. Ik zat ook elke keer were in de zenuwen hoor die laatste 2 weken. Vandaag weer lekker een dagje school gehad even de deur uit. Proefdruk van het geboorte kaartje bestelt en zit er met smacht op te wachten hihi.
@ Jolanda: Fijn dat je nu in ieder geval minder pijn hebt. Hopelijk is dat een goed teken. En wat leuk, een puppy van 8 weken! Das inderdaad een aangename afleiding. @ Ginkel: Hopelijk gaat dat klussen volgende maand beter nu je man de uitslag van z'n zaad heeft. Ik heb in het umc Dr. Wortelboer. @ Eki: Gezellig dat je mee komt kletsen. Vervelend dat je nog steeds niet zwanger bent. Hebben jullie al plannen om je te laten onderzoeken? Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ze gaan er van uit dat ik PCOS heb dus ik ga met Clomid beginnen om een eisprong op te wekken. Eerst een kuurtje Provera om een onttrekkingsbloeding te krijgen zodat ik daarna met de Clomid kan gaan starten. Dan moet ik na 3 weken bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Ik kom net bij de apotheek vandaan, maar de medicijnen moeten besteld worden dus morgen even terug. Ben erg blij dat we nu iets kunnen gaan doen.
@ Linde: we hebben afgelopen zomer (al) een afspraak gehad bij de gyn, standaardonderzoeken laten doen (2x bloedprikken, inwendige echo, zaadkwaliteit) maar daar bleek eigenlijk alleen dat er op t eerste zicht niks aan de hand is... hoeveel dat echt zegt weet ik niet, maar toch we mogen in aug weer terugkomen als het dan nog niet raak is, maar weet niet of ik dat ga doen... Spannend hoor, met Clomid starten, te zien aan de lengte van je cyclussen vast een hele opluchting!