@daf: Ik ging ook altijd carnavallen ben een echte brabantse, maar sinds ik boven de rivieren woon ga ik niet meer. Ik zie dat jij uit overijssel komt en wel bent geweest hihi. blijft een mooi feest. (weemoed!!). Ik ben benieuwd wat de gyn zegt. Bewuste keuze om niet de molen in te gaat, knapp hoor.
O nee Jolanda, wat erg!! Heel veel sterkte de komende tijd... @ Daf: Pff, voor jou ook weer wachten. Hopelijk kunnen ze jullie wel verder helpen.
@ Jolanda, wat naar meid! Een hele dikke knuffel en sterkte meid. @ daf en Anouk, nou hier is het volop carnaval geweest. Ik heb er weinig aan gedaan. Dat hield ik toch niet vol... Wel optocht gekeken vanaf een stoeltje. Dat was ook al gezellig. We hebben toch besloten dat we niet naar de 9maandenbeurs gaan. Dit hou ik niet vol, kwartje viel alleen wat laat hier... Vind het wel jammer. Maja wat niet kan, kan niet. @ daf, succes bij de gyn. Hier is alles nog rustig, al rommelt het wel maar er gebeurd niks... Hou jullie verder op de hoogte. Fijne avond.
@daf, heel slim om van te voren jullie grensen vast te stellen. Succes bij de gyn. @jolanda, wat waardeloos zeg!!!! Sterkte @eki, pfff de wachtbank is altijd zo moeilijk Met ons gaat het goed, Finn groeit super gisteren gewogen en hij weegt nu 4420 gram. Ik ben wel begonnen met inbakeren en dat werkt erg goed hij was overdag wel erg veel wakker. Hij is ook altijd zo druk met zijn handen. Maar dat was hij in de buik ook al daar kom je achter als de beeb geboren is.
Hee dames dank voor jullie steunende berichtjes, super tof. Vraag me echt af of ik nu weer zo gigantisch lang moet wachten, weet niet of ik dat wel kan... Rustig aan dames, fijne woensdag-avond
@labamba: Fijn dat het weer goed gaat met Finn. Ben benieuwd of ons meisje ook zo druk word buiten de buik als dat ze in de buik is. @sanne: Balen dat je niet naar de 9 maandenbeurs kan. Maar alles voor de beeb he! Hier wederom een nacht niet geslapen. Vriend is erg verkouden en hoest zoveel. En zelf weet ik niet hoe te liggen. Vanmiddag komen ze de klossen om ons bed op te hogen brengen, wat gaat dat weer snel zeg.
Hier weinig tijd voor een heel verhaal. Maar Jolanda wat vreselijk voor je, meis ik hoop dat je lichaam mee werkt en het zelf loslaat en wat ik wel veel hoor is dat meiden de eerste maand er na alweer zwanger zijn (door alle hormonen). Ik hoop dit voor jouw ook. De andere meiden, ik reageer vanavond even.
Anouk ben je nog geslaagd voor je kleine meid? Eki, ja het gaat soms hard en lig soms in bed echt te genieten van men buik. En ik duim voor jouw dat het deze maand raak is en dat je er ook snel van mag gaan genieten Daf voor jouw dus nog een weekje wachten en dan hopen dat ze je in het ZH wel verder kunnen helpen en dat je je er niet bij neer hoeft te leggen maar ook net als ons dit bijzonders mag ervaren. Lindedd hoe is het met jouw? Merk je iets van de Provera, of kan dat niet? En Ginkel gingen de onderzoeken goed? Maar wat duurt dat weer lang tot 2 april. Hier gisteren naar de 9 maanden beurs geweest. Ik vond het zelf niet zo bijzonder,maar misschien komt dat omdat ik er hier al 1 heb rond lopen. Eigenlijk is dan niks nieuw en heb dus weinig gekocht. Zwangeren meiden hoe gaan jullie het met de opvang doen?
Hej meiden! Hier alles nog goed! Gister controle gehad bij de vk en voorlopig gaat hier nog niks gebeuren zei ze. De kleine is pas een klein beetje ingedaald. @ zwabbertje, wat jammer dat de 9maandenbeurs tegen viel... Wij hebben voor na de zomervakantie een gastouder in de arm genomen. Deze kam precies aan onze tijden voldoen. Teminste, van toen ik nog op de BSO stond... BSO tijden zijn niet de makkelijste tijden om opvang bij te zoeken maar nu ik geeb locatie heb om te werken weet ik ook niet hoe en wat ik verder moet met de opvang... Ti's nog even afwachten waar ik geplaatst ga worden maar de gastouder houden we wel aan. En we hebben lieve opa's en oma's die willen oppassen. Oja, ons mam is weer thuis. Het gaat nog niet optimaal en heeft een flinke opdonder gehad. Nu is het vooral lang revalideren en ze gaan nu bekijken of dat dat in Nijmegen of Venlo kan. Ze zou in eerste instantie naar Nijmegen gaan, maar hier is nog steeds geen plek. @labamba, wat fijn dat alles goed gaat met Finn en dat hij goed groeit Iedereen fijne vrijdag!
@zwabbertje: Vervelend dat de beurs een beetje tegenviel voor je. Wij gaan zondag en ik hoop toch nog wat leuke dingen te vinden, met name een mooi eerste setje. Maar we gaan met mijn vriendinnetje en vriend dus ook voornamelijk voor de gezelligheid. Wat betreft de opvang, wij hebben net deze week de bevestiging is dat ons meisje geplaatst is op het kdv. Gelukkig ook die van onze keuze. (er waren er 3 en dit is de populairste, ivm kleinere groep en ruimere openingstijden) dus helemaal blij hier. Ze gaat strakjes op dinsdag en vrijdag en op zaterdag is mijn vriend thuis. Zelf ben ik als het goed is klaar met school in mei en ga ik nog maar 3 dagen werken. @sanne: Fijn zeg dat je moeder thuis is nu, hoop dat het snel beter gaat en dat ze snel in nijmegen terecht kan. Spannend hoor nog niet helemaal ingedaald. (straks bevallen we samen hihi) Mag het komen van jou of vind je het wel prettig dat hij nog even blijft zitten? Nou vandaag shoppen met mams. En dan denk ik dat ik alles voor ons meisie in huis heb.
Hoi Meiden! Ik ben nieuw hier en ben ook sinds december 2010 gestopt met de pil, maar zoals ik even vluchtig door deze topic heb gelezen zijn er veel al zwanger die ook in dec 2010 gestopt zijn. Ik helaas nog niet en wordt beetje moedeloos ervan. Ik wilde altijd voor me 30e al kinderen hebben en eigenlijk klaar ermee zijn (wil graag 2 kids). Ben nu bijna 29 en nog steeds niet zwanger van me eerste . Zin in sex gaat ook steeds minder, hebben 3 dagen in de maand sex wanneer ik een beetje vruchtbaar, vruchtbaar en erg vruchtbaar ben en soms een keertje tussendoor.. Veel vriendinnen van mij hebben al een kindje en/of zijn al zwanger van de 2e. Heel leuk voor hun natuurlijk, maar om elke keer op FB lezen hoe goed het gaat, de echo foto's, zwangerschapskwaaltjes, dat ze al met verlof gaan of net weer gaan werken ect ect Daar wordt ik nou niet echt heel vrolijk van en eerlijk gezegd best wel gefrustreerd van... Dacht meld me hier maar eens aan en kan ik miss praten met andere meiden die zich ook zo voelen want ik ben volgens mij niet de enige
@daf: kan me goed voorstellen dat je niet meteen de mmm in wil, heb zelf ook wel die insteek voor het geval we weer terug moeten naar de gyn, alleen kijken of er iets mis is, verder niet. heb je er al over nagedacht wat je gaat doen als er toch iets aan de hand blijkt te zijn? wat betreft de mmm? @sanne: wat fijn dat je moeder weer thuis is! hopelijk gaat het revalideren voorspoedig! kan me voorstellen dat het lastig is om een kdv te vinden die open is op de tijden van het bso... had je gastouderschap al overwogen of op gekomen omdat je naar een andere oplossing moest kijken? @anouk: haha ja als ze eenmaal met de klossen komen zit je echt aan het eind, spannend zeg! denk je dat je de 40 weken gaat halen? wat fijn dat je een goede opvang hebt gevonden, en veel plezier met shoppen @zwabbertje: fijn dat het goed gaat met finn en het inbakeren werkt! slaapt hij overdag al weer wat meer? @nenaten: welkom op het forum!! je bent zeker niet de enige, maar dat neemt helaas de frustratie niet weg... herken je verhaal helemaal, het is gewoon zo klote als het niet gaat zoals je hoopt/verwacht. en dan ook nog eens al die mensen in je omgeving en op fb die lopen te 'pronken', maakt het er niet makkelijker op! zijn jullie al met onderzoeken gestart? hier nog steeds aan het wachten!!! pfff wat duurt het weer lang ga er ook maar weer gewoon van uit dat ik netjes maandag of dinsdag ongesteld ga worden, dan kan het alleen maar meevallen (al valt het dan alsnog weer super tegen...)
@ Zwabbertje: Jammer dat de 9 maandenbeurs tegen viel. @ Anouk: Hopelijk heb jij wel een leuke dag zondag, maar het is inderdaad sowieso al gezellig om er samen naartoe te gaan lijkt me. @ Sanne: Fijn dat je moeder weer thuis is. Hopelijk gaat het snel beter met haar en kan ze gaan genieten van haar kleinkind! Ben benieuwd hoelang het nog duurt bij jou. @ Nenaten: Welkom bij ons clubje! Heel herkenbaar hoor, je frustraties. Ben je al bij de huisarts/gynaecoloog geweest? @ Eki: Voor jou nog even spannend! Zijn je cyclussen regelmatig? Hier gaat het prima. Nog 1 dag provera en dan wachten op m'n menstruatie. Ik merk niet veel van de pillen. Af en toe wat hoofdpijn, maar verder niet. De eerste dagen was ik erg down en was bang dat het allemaal niet ging lukken. Ik had in de bijsluiter van de clomid gelezen dat het ongeveer in 50% van de gevallen lukt om zwanger te raken en dat viel me best tegen. De laatste dagen voel ik me wel weer wat beter gelukkig. We gaan er gewoon voor!
Tnx Eki en LindeDD! Het is denk iets ingewikkelder bij mij, heb namelijk 2 soa's gehad en een cyste van 12-14cm. Gelukkig is alles nu wel weg, maar dat heeft ook een tijdje geduurd. Ik ben dus wel al bij gyna geweest maar zij vertelde dat me vriend zich eerst moest laten testen en zijn zaadjes zijn in orde dus ik bel maandag weer even voor een nieuwe afspraak, wil t nu toch gewoon weten! Wordt gek van de onzekerheid Een aantal maanden nadat ik was gestopt met de pil werd ik een maand ineens niet ongesteld en toen had ik van de gyna een pil gekregen waardoor je wel regelmatig ongesteld wordt en je cyclussen dus gelijk zijn. Duphaston heten die pillen en die geven je ook meer hormonen om zwanger te worden. Dus voor de damens die een onregelmatige cyclus hebben een tip
Hey, eindelijk is het dan zover. Hij is af!!! Tenminste zo goed als . Wat kleine foto-tjes mochten jullie het leuk vinden.
En nog eentje. Viel niet mee om mooie foto's te maken omdat we zo'n klein kamertje hebben hihi. En als je door de raam kijkt zie je het dak van de buren hihi, maar dat heb je met oude huisjes. Het uitzicht is nu toch nog niet belangrijk.
Nou nog eentje dan! Ben er echt blij mee. Niet verwacht dat het roze me zo zou aanspreken. hihi. Echt een meisjes kamertje.
wat schattig zo een klein kamertje anouk. ziet er mooi uit!!! nu nog vulling voor in het bedje! namelijk jullie kleine meid!!!! dan is de kamer echt af!
Nog even een reactie op iedereen. @Eki: nog 3 daagen zo te zien spannend hoor! Ik zal voor je duimen. @lindedd: Ook spannend voor jou zeg. Ik hoop dat je ongi nu op tijd komt en dat de provera je echt helpt om nu sneller zwanger te worden. iig dat alles nu regelmatiger is. Fijn dat het nu wat beter gaat. @nenaten: Welkom, klets gezellig mee! Ik ben ook 1 van de dames die zwanger is maar vind het erg gezellig om de andere meiden ook bij te houden. Ik hoop voor je dat het ook snel raak mag zijn bij jou. Nu vanmiddag met mams de laatste spulletjes gekocht en nog een heel leuk truitje van lief gehad van haar. Nu ff uitrusten, toch wel vermoeiend hoor zo'n dagje shoppen.