Zo wat een warm welkom! Volgens mij is dit een heel leuk clubje Hey Nora! Weet je al meer?? 6 dagen over tijd zie ik?? Hey Naadje! Oh je bent verloofd wat leuk!! (ik wacht ook al jaren op een aanzoek maar nee, snik) Maar al 57 dagen joh? En wel al testen gedaan neem ik aan?? Ik ben ook zo misselijk in de auto. Weet niet of het nog met ontpillen te maken heeft (denk t zelf niet, had de eerste cyclus al meteen een eisprong) of misschien een zwangerschap . Dat laatste hoop ik natuurlijk En heb je verder nog klachtjes? Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Hoi Anouk! Wat spannend 5 dagen over tijd! Witte afscheiding lijkt me wel positief (heb ik trouwens ook al paar daagjes ) Hey Lambamba! Grappig dat jij je lief zo noemt, ja skattie zo noem ik mijn vriendinnen altijd en zij mij dus ik dacht nou dan die naam maar haha Maar we hebben dezelfde dag NOD! Voel je al iets? Trouwens, mooie cyclus heb je! Hoi Mayke! Jullie ook al heel lang samen! En gestopt met roken! Gefeliciteerd! Rookt(e) je man ook?? Ik zie dat jij ook temp bij houdt. Ik ook, alleen nog niet via online, moet ik nog ff doen. Maar mijn temp was zo: voor ei tussen 36,2 en 36,6. Dag na positieve ov test 37,1, paar dagen lang tussen 37,1/37,2 en sinds 2 dagen gestegen naar 37,4!! Wat moet ik hier nou van denken, Im going mad!!! Hey Jolien! Jeetje hoe is het afgelopen met die cyste dan? Dat is verwijderd neem ik aan? Had je daar geen pijn van dan? Ik voel mijn eierstokken constant en als mn ei gaat springen dan loop ik echt bijna krom, soms denk ik, is er iets mis, of is dit gewoon hoe een eisprong voelt? En nu 2 dagen voor eisprong zie ik? Probeer je ook ovulatietesten? Is zo fijn hoor die bevestiging. Via Zwanger&Kids kan je van dipstick bestellen, zijn heel goedkoop! Nou a.s. vrijdag 1 april is mijn NOD. Heb soms met vlagen wat krampjes, ook obstipatie helaas en dat heb ik altijd vlak voor mijn ongi Verder gevoelige boobs, temp is dus gestegen, met vlagen misselijk, bloedneus gehad en bloedend tandvlees. En toch heb ik het gevoel dat het niet raak is (mijn vriend denkt trouwens van wel de optimist ). Maar de pendel zegt april jongen, dus of nu of volgende ronde raak, dat zou toch zo leuk zijn!! Hoi MiniM: Ja shocking he van dat kind van 12! HOE dan???? Nou meiden tot snel!! PS: voor de meiden met een iPhone! Hebben jullie de app Period Tracker al erop staan? Is ZO handig!! Kan je alles bijhouden, lijkt een beetje op je banner maar dan uitgebreider en je kan t persoonlijk maken.
hoi skattie de mannen hebben tijd nodig om je te vragen geloof mij maar, ik zou eigenlijk 1 juli aanstaande trouwen maar dat is afgeblazen omdat mijn relatie vorig jaar niet lekker liep oftewel helemaal niet meer me vent was een beetje bang en dacht dat zijn gevoel voor mij helemaal weg was, maar achteraf gezien was dat niet zo maar wou hij nog graag andere dingen doen dus nu hebben we gewoon besloten dat het trouwen wel weer komt alleen dus niet meer over een paar maanden en nu gaan we dus voor een monstertje hihi
hoi dames, ik ben bij de HA geweest, ze wou mij een kuurtje geven om de ongi op te wekken, maar ben nog zo voor om gelijk wat te gaan slikken.. Ik kan morgen een verwijsbrief ophalen voor de gyn. dus dan zien we wel weer verder.. verder nog geen ongi gevoel wel al 10 dagen stijgende temp.. vandaag wel gezakt naar 36,9 gisteren 37,1 maar of dat wat zegt. zit normaal rond de 36,4 36,5.. er zijn veel mensen op het wachtbankje en overtijd, succes met testen en afwachten.. voor de anderen succes met het zoeken naar jullie ei!
@skattie idd ben ik gezegend met een mooie cyclus. Als ik somige meiden hier zie wat een lange cyclus, dat lijkt me echt zo waardeloos. Ik heb echt redelijk vreselijke buikpijn vandaag de hele week een beetje alleen links onderin en ik kan niet goed naar de wc. Ik hoop dat het een goed teken is maar we wachten het weer af. @anouk, en nog steeds geen bloed??? Hopelijk een positieve test. @nora, dat nog niet willen slikken kan ik me dan ook weer voorstellen wel fijn dat je gelijk een verwijzing hebt gehad voor de gyn. Die kunnen toch meer voor je betekenen. Ik duim heel hard (ook voor mezelf) dat we snel positieve testen in handen hebben en anders maar snel duidelijkheid en weer op naar de volgende ronde. Tot later dames ik ga nu eerst even mijn paard knuffen.
Het is weer behoorlijk spannend aan het worden hier. Welkom trouwens aan alle nieuwe meiden! Zal me nog een keer voorstellen: Ben Lieverd86, ben 24 jaar, mijn man 29 jaar. Sinds okt 09 getrouwd maar al 9 jaar een relatie. Ik werk in de kinderopvang, wat ontzettend leuk is, maar soms ook confronterend! Nu ben ik natuurlijk nog niet zolang bezig met zwanger worden, maar nu zie ik echt overal zwangeren hihihihihihi!!! Ik sta normaal op de peutergroep of op de bso, maar ik ga regelmatig even langs de baby's om ze ff te knuffelen of een flesje te geven. Sinds vandaag weer vruchtbaar slijm. Dat is op zich wel vroeg, want verwacht mn ei pas maandag. Mijn banner zal straks niet kloppen want het is wel een cyclus van 28 dagen maar mijn luteale fase is 16 dagen ipv 14 dagen. Dus ei is twee dagen eerder dan banner aangeeft straks. Ik wens iedereen weer veel succes met de kwaaltjes/testjes!! Hopelijk geen rode periodes! Xxxx
@nora. Ik snap het wel hoor dat je niet gelijk iets wil gaan slikken. Lijkt me ook zo confronterend. Daarom vind ik het ook fijn voor je dat je een verwijsbrief hebt gekregen voor de gyn. zodat je daar iig op een plek bent waar de artsen wat verder kunnen kijken en dan kun je altijd nog iets in gaan nemen om alles op orde te krijgen. Ik wens je veel suc6 meid en hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn lief heeft me ook nog niet gevraagd. Ik ben vrij traditioneel op dat gebied en hoop dat hij me ooit vraagt, maar om in zijn woorden te spreken alles op zijn tijd haha. Ik vind het vooral het belangrijkst dat hij voor me gaat en dat doet hij met de volle 100% (anders zouden we ook niet aan kindjes denken hihi). Ik geloof dat er wel heel veel op de wacgtbank terecht zijn gekomen nu he! en voor diegene die hun ei zoeken (lieverd86 hij komt eraan hihi). Nou succes allemaal zoek ze die eitjes en rust maar lekker uit op het bankje. Ik ga morgen maar weer een testje wagen.
Ben weer benieuwd Anouk... Ik heb ook vandaag weer steken en kramp. Vorige rondes neit gehad, dus afwachten... NOg een dikke week helaas... Ik duim weer voor morgen!
spannend anouk! ik ga vrijdag weer een test doen als er nog geen menstruatie is gekomen als die negatief is gelijk de huisarts bellen zodat ik doorverwezen kan worden naar de gyn maar hier nog steeds nergens last van hoor, alleen erg veel last van mijn linkerborst hihi
Hey Naadje! Nou fijn dat de relatie toch goed zat en het weer goed is gekomen!! En wat is er nou een mooiere verbintenis dan een kleintje?? Hey Nora! Kan me voorstellen dat je er nog niet echt op zit te wachten om dingen ervoor te gaan slikken, het liefst wil je toch dat je eigen lijf haar ding doet. Maar Hopelijk krijg je meer duidelijkheid bij de gyn! Collega van mij had ook steeds een negatieve test en toen uiteindelijk via het ziekenhuis en kwam het in een bloedtest toch naar voren, ze is net bevallen! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Hey Lambamba! Wat leuk je hebt een paard!! Ik heb ook op paardrijden gezeten en mijn vader had een paard (een Fries) maar zijn ex vrouw heeft na de scheiding paardje meegenomen Hoi Lieverd! Wat leuk in de kinderopvang! Elke dag babytjes! aaahhhh! Maar nu al vruchtbaar slijm dus. Misschien is je ei dit keer eerder?? En hoe weet jij eigenlijk dat je luteale fase 16 dagen is?? Hey Anouk! Ja je hebt helemaal gelijk hoor, belangrijker is idd dat je vent 100% voor je gaat, op zich is zo'n boterbriefje daarvoor niet nodig, maar ik ben idd ook lekker traditioneel en romantisch. Maar wat ik al zei net wat is er een mooiere verbintenis dan een kleintje. En succes morgen weer met testen!! Je laat het wel weten he Ik heb trouwens veel last van de zijkanten van mn buik, denk mn eierstokken, doet soms zo pijn!! En ik heb dat eigenlijk de hele cyclus maar nu zo erg dat ik af en toe echt even moet stil staan om de pijn weg te puffen (klinkt heel gek maar zo is het echt), misschien morgen even langs de HA. Ohja en nog steeds steken in mn (.)(.) I'll keep you up to date!! Byyyeeee
Hoi skattie84, Weet mijn luteale fase niet zeker hoor, maar de vorige twee rondes was het 16 dagen. Ga dus hier van uit anders denk ik weer dat ik twee dagen overtijd ben. Zelfbescherming, hihi. En anouk, al een streepje te zien?
Vind het ook zo onzeker. Ben altijd keurig op tijd en nu 6 dagen te laat. Nu hoor je vaker dat meiden pas heel laat positief testen dus hou me daar maar even aan vast. Heb nog niet echt ongi gevoelens en dat maakt me nu zo onzeker. Fijn dat ik het hier een beetje van me af kan schrijven en dat er meiden zijn die aan je denken, thanks.
hey anouk wat balen zeg dat je test negatief aangeeft, er zijn inderdaad heel veel vrouwen die pas laat positief testen dus dat hoop ik ook voor jou zodat je als nog op een roze wolk kan zitten dag 59 vandaag en nog steeds geen ongi te bekennen hier!!! straks voordat ik naar mijn werk ga weer effe testjes halen voor morgen, gelukkig ben ik dan vrij voor diegene die moeten werken vandaag werkse! en voor de andere die vrij zijn geniet van je dag, hier regent het groetjes naat
hoi allemaal, ik was hier zo´n 10 pagina´s geleden en wat is er veel gepraat. Leuk hoor. Ik kan zaterdag testen en ik allemaal klachten, zere (.)(.), onderbuik gevoelig, emo, moe.. maar mijn lichaam houdt me al 3 maanden voor de gek dus het is maar afwachten. ik weet niet of ik zaterdag ga testen. Misschien pas volgende week. Ik wil er niet meer teveel mee bezig zijn want dat heeft ook invloed op alles hoor ik steeds. succes allemaal!!!
oh in de banner staat dat ik over 4 dagen pas kan testen... nou dan wacht ik wel tot volgende week...
hoi joylinn spannend hoor als je volgende week gaat testen hoop natuurlijk ook voor jou dat het raak is hier voel ik ook wel van alles maar niet het ongi gevoel
Jeetje Anouk nog steeds negatief? Hoe kan dat nou? al 6 dagen overtijd! Maar ik hoop echt dat het bij jou zo is dat je wat later positief test (had mijn beste vriendin ook, duurde een week) Want ik heb gelezen in een boek dat het bevruchtje eitje soms nog een week kan dobberen in je baarmoeder voordat het zich innestelt. Dus misschien was dat bij jou ook zo waardoor je dan een weekje achterloopt!! Ik hoop het van harte voor je meis! Hoi Joylinn ja het gaat hier hard he!! Maar jij kan ook al bijna testen dus, spannend! Ik zit vandaag op de laatste dag van mn cyclus, morgen NOD dus spannend of het ervan gaat komen of niet. We hebben besloten 2 dagen af te wachten, dus uiterlijk zondag als ik het dan nog niet ben dan gaan we testen!
@ skattie, ik ben toevallig ook op 28 december gestopt. Mijn cyslus is alleen ietsje langer zie ik. Mijn man en ik gaan voor de tweede en toen was het ook in ronde 3 raak dus het zou leuk zijn als het nu weer was.
Oh dus 3 maal scheepsrecht is wel bij jullie van toepassing?? Hopelijk nu weer! Ik hoop bij ons ook Oh je hebt al een kleine? Wat leuk, hoe oud is hij/zij?? Gebruik jij ovulatietesten of temperaturen of gewoon door uitrekenen en misschien vruchtbaarslijm herkennen? En mag ik vragen hoe vaak jullie gemeenschap hebben om de kansen te verhogen??