@linde: weer op het wachtbankje dus, spannend! wanneer zou je nu ongesteld moeten worden? ik heb een vrij regelmatige cyclus, zit maar een paar dagen speling in en merkte vorige maand dat ik netjes 15 dagen na positieve ovutest ongesteld werd... zou deze maand dan maandag moeten komen... @anouk: wat een mooie kamer!!! precies wat daf zegt, nu nog jullie kleine meid en dan is het echt af @nenaten: wat fijn dat alles weg is, wat is nu de volgende stap bij de gyn?
@Eki: Ja daar ben ik ook heel blij mee,maarja had deze hele ellende liever overgeslagen! Weet nog niet precies wat de gyn gaat zeggen en wat de volgende stappen zijn, eerst maar afspraak maken om langs te komen.. @anouk: Tnx en leuk effect die bloementjes op de muur
@ Anouk: Wat een onwijs leuke kamer!! Vooral die roze bloemen op de muur! @ Nenaten: Vervelend dat je dat allemaal hebt moeten doorstaan. Hopelijk is het nu snel raak! @ Eki: ik zit op een ontrekkingsbloeding te wachten van de provera. Kan dus niet zwanger zijn. Ik slik die om m'n cyclus te 'resetten' zodat ik volgende cyclus met Clomid kan beginnen om hopelijk dan een eisprong te krijgen.
@Nenaten, Welkom bij het clubje, gezellig dat je mee praat! @Iedereen, hier heel erg bang dat ik het niet voor maandag ga verliezen, hebben vrijdag de vk aan de tel. gehad en afgesproken dat als het maandag niet eruit is dat we het moeten laten doen door het ziekenhuis... niet blij mee maar het moet.... Wel weer veel pijn en ontzettende last vd rug, hoop zo dat ik het voor maandag kwijt ben!! En ik baal ontzettend, weer overnieuw beginnen, straks moet ik weer een jaar wachten? ik weet niet of wij daar nu nog wel een x het geduld voor hebben het maakt het namelijk alleen maar lastiger.... bah! @Zwabbertje, meis heb het idd vaker gehoord dat de kans op zwangerschap dan hoger is ivm alle hormonen maar aangezien ik het nog niet kwijt ben zakt mijn hormoon toch wel? kunnen geen sex hebben op dit moment omdat ik af en toe wat bloed verlies maar dat is bijv. 5 druppels op een dag... ook hebben we even niet de behoefte zijn eigenlijk nog druk in ons hoofd met de miskraam... het houd me elke minuut vd dag bezig en wil het zo graag vergeten en verder! Ik heb een week vakantie ingeplant vanaf woensdag tot 6 maart, even tot rust komen.. wij gaan 6 maart smiddags naar Amsterdam De rai daar is een bakkerij beurs! veel zin in! Nou ik hoop dat hier alles ok is met ieder, ga mij nu lekker douchen en dan kruipen wij ons bedje in. Welterusten voor jullie en geniet van 't weekend! liefs,
@ Jolanda: Goed dat je lekker een paar dagen vrij hebt genomen en dat je plannen hebt gemaakt om je gedachten te verzetten. Hoop dat het lukt en dat je niet zolang hoeft te wachten voor je weer zwanger bent! Vanochtend m'n laatste provera genomen. Nu wachten op m'n menstruatie.
@ linde: had ik helemaal gemist, ik dacht dat je meteen met chlomid zou beginnen! nog even een maandje geduld dus, scheelt in ieder geval deze maand weer een hoop spanning. wanneer verwacht je dat de ontstekingbloeding zal beginnen, of heb je daar geen idee van? en telt het dan net als een menstruatie, dan begint dag 1 van de nieuwe cyclus? @jolanda: heb het inderdaad ook vaker gelezen/gehoord dat je na een miskraam meer kans hebt om snel weer zwanger te worden. maar of het altijd zo is weet ik niet... ik hoop in ieder geval voor je dat je niet weer zo lang hoeft te wachten, maar allereerst dat je deze verschrikkelijke periode voor jezelf goed af kan sluiten, dat is de eerste stap. waarschijnlijk zal een weekje rust je inderdaad goed doen.
@ Eki: De onttrekkingsbloeding komt als het goed is 3 tot 7 dagen na de laatste provera pil. En dan begin ik inderdaad weer bij dag 1. Dag 3 tot en met 7 van de cyclus moet ik dan clomid nemen.
@anouk, wat een super gaaf kamertje!! Ziet er echt heel leuk uit. Ben benieuwd naar jullie kleine meid en ook de naam.
Heej meiden! @ Anouk, wat een ontzettend mooi kamertje hebben jullie! Daar mogen jullie trost op zijn. Ben inderdaad ook hel erg benieuwd naar jullie naam hihi. @ linde, succes meis met de medicijnen. Hopenlijk doen ze goed hun werk. @ nenaten, gezellig dat je mee komt kletsen! Welkom bij de club wel vervelend zeg wat je meegemaakt hebt, hoop voor je dat er snel raak mag zijn. @ jolanda, hoe is het met je meid? Trek je het allemaal een beetje? Je kunt hoe altijd je hart luchten. Hier is het nog steeds rustig. Al moet ik wel zeggen dat ik het ontzettend beu ben. Alles doet vort pijn en ik ben een begin en beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling. Maar de kleine zit nog steeds in mijn buik. Ik hou jullie verder op de hoogte Fijne zondagavond.
Oja, ik zal deze week ook eens wat foto's van ons kamertje hier neer zetten hihi. Dan kunnen jullie die van mij ook zien (voor diegene die daar natuurlijk interesse in hebben hihi)
@Sanne, het gaat redelijk, voel me rot.. nogsteeds niets verloren dus ga er niet meer vanuit dat het nog vóór morgen komt, morgen belt mijn vk mij en dan hoop ik dat ik dins. of woens. geholpen kan worden. mijn opa is vanmiddag opgenomen en als er vannacht niemand de kamer inpikt op de intensivecare wordt die om 06:00 gewekt en om 08:00 geopereert, ze hopen de operatie te voltooien in 6 tot 8 uur dus rond 16:00 weten we pas meer...zenuwslopende dag en helemaal niet bezig met de ingreep... maarja als ik er aan denk zie ik er toch wel behoorlijk tegen op! maar het moet! Ik zal je profiel in de gaten houden Sanne als ik er aan denk, heel erg benieuwd en hoop dat je gauw vd spanning af bent en jullie kunnen genieten van jullie mannetje in jullie armen! @Eki, komt helemaal goed meid een week rust gaan wij hier zeker doen zoiezo na de ingreep willen we misschien even een dagje ergends anders zijn als ik me iets beter ga voelen om even te relaxen..... @iedereen, nou hier gaat het redelijk ben benieuwd hoe het hier gaat het is zo stilletjes hierzo! Groetjes, fijne zondagavond xx
@ Jolanda: Vervelend dat je het waarschijnlijk moet laten weghalen en dit niet vanzelf gebeurt. En wat naar dat je opa geopereerd moet worden vandaag, sterkte . @ Sanne: Ik ben ook erg benieuwd naar jullie kinderkamertje! Nou ik ben nu toch echt ongesteld geworden. Al 2 dagen steeds wat bruine afscheiding, maar geloof dat het nu echt doorzet. Dat betekent dat ik over 2 dagen met de Clomid ga starten. Hopelijk werkt het!
@sanne: Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje en jullie mannetje natuurlijk ook. Het begint echt op te schieten he bij jullie!! @Lindedd: Wat "fijn" dat je nu ongi bent. Kun je eindelijk beginnen met de clomid. Ik hoop dat het werkt. @Jolanda: Sterkte met je opa en met jezelf natuurlijk! Gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest. Het was gelukkig niet zo heel druk en heb nog een boel leuke dingen gekocht. Vandaag lekker rustig aan doen want was wel vermoeiend hoor! Gaan we morgen wel weer aan de poets hihi.
Hej meiden, @ Linde, inderdaad, wat "fijn" dat je ongi bent geworden en dat je kan beginnen aan de clomid. Hopenlijk slaan de medicijnen goed hun werk. Succes en ik zal blijven duimen voor je. @ Jolanda, sterkte meid met je opa. @ Anouk, ja het begint nu echt op te schieten Moet eerlijk zeggen, ben er ook best aan toe om die kleine eindelijk in mijn armen te houden. En ben het zwanger zijn een beetje beu (last van mijn rug en bekken en slapen gaat niet zo lekker meer) Maar bij jou begint het nu ook echt op te schieten. Nog fftjes, jij kunt ook lekker gaan aftellen hihi. Leuk dat jullie naar de 9 maandenbeurs zijn geweest en dat je nog leuke dingetjes hebt gekocht Altijd leuk shoppen hihi. Nou meiden, dit is mijn kamertje. Achter het ledikantje op de muur komt nog de naam van onze kleine vent in zilveren letters, maar dat houden we nu nog lekker geheim voor iedereen De naam ligt in ieder geval kant en klaar in de la, dus als hij geboren is, gaat manlief ze ophangen Verder nog steeds alles rustig hier
Sanne, wat een leuk kamertje zeg! Lekker rustig. Ben wel benieuwd naar de naam van jullie spruit. Mijn vriend heeft zaterdag ook de naam (houten letters) geschilderd en die gaan we binnenkort ook in het kamertje ophangen. En tja dan mag niemand meer het kamertje in.
@ Sanne: Leuk hoor! Ik ben ook erg benieuwd naar de naam van je kleine, en ook naar die van Anouk . Ik twijfel toch of ik dit al als dag 1 moet tellen. Ik verlies nog maar weinig bloed en het blijft nog voornamelijk bruinig...
@sanne, mooi kamertje,lekker rustig niet te druk! Leuk hoor! Mist alleen nog 1 dingetje... Moet nog wat in het bedje! @LindeDD, Kan het mis hebben maar denk wel dat dit je aankomende menstruatie is en weet niet wat ik zou doen in jou geval, mocht het doorzetten is wel dit dag 1. Snap heel goed dat je twijfelt! @iedereen, Gisteren om 12:40 kregen we een telefoontje van het ziekenhuis dat de operatie geslaagd was, wel had hij ondanks dat die gestopt was met zijn bloedverdunners veel erg veel bloed verloren.. Ook hebben ze iets bij z'n nieren gedaan en waren de aorta en de aders in de buik toch iets erger dan verwacht! Gelukkig gaat het goed met hem als hij de nacht goed is doorgekomen mag hij vanmiddag vd Intensivecare af! Ook heeft m'n vk gisterenmiddag gebeld en vroeg me wat ik zelf wou.. Ik mocht het nog langer de natuur de kans geven maar dat willen wij zelf niet, we krijgen vandaag telefoon van het ziekenhuis voor een gesprekje, dan kunnen we waarschijnlijk kiezen uit curettage of tabletten, ene kant wil ik tabletten om het op te wekken andere kant met curettage is het wel in een keer weg en is er geen kans dat er iets blijft zitten...tabletten gaan me erg veel pijn bezorgen en wil veel bij mijn opa en oma zijn die hebben me nodig... Verder gaat het hier redelijk, omdat je met curretage en met tabletten wordt aangeraad 1 a 2 cyclussen te wachten heb ik het gevoel gekregen dat we straks weer zolang moeten wachten... Wat zouden jullie keuze's zijn want het is echt zo moeilijk....? Liefs en fijne Dinsdag allemaal! X
@anoniemz Meid, wat een kutsituatie ook! Ik heb zo met je te doen. Ben je eindelijk zwanger, gaat het mis en dan wordt het niet afgestoten.... Ik snap je twijfels wel voor tabletten of curettage, maar het is wel een beslissing die jezelf moet nemen. Met curettage ben je er wel sneller vanaf lichamelijk dan, maar geestelijk blijft het een langer traject meid. Denk dat ook al zou het op de natuurlijke weg gaan je ook twee cyclussen moet afwachten, al is het alleen al om je gevoelens een plaatsje te kunnen geven. Meid ik wens je veel sterkte....ik denk aan je....knuf! Xxx