@lieverd Dankjewel voor je lieve berichtje,echt lief meid. @iedereen Heb voor curretage gekozen en het gaat Donderdag om 13:00 al gebeuren, ik mag 2uur na de ingreep naar huis.. Liefs, fijne Dinsdag avond!
@ Jolanda, heel veel succes en sterkte meid donderdag! Ik zal aan je denken. Een hele dikke knuffel van mij! Sorry meiden, ik wil ff zeuren... Ik kan niet slapen... Alles doet pijn met draaien in bed. Heb nu vort ook pijn bij mijn schaamstreek als ik wil omdraaien in bed. Is dat normaal? Weet iemand dat? Van mij mag de kleine man snel komen, ben de pijntjes meer dan beu... Sorry voor mijn geklaag maar soms helpt het...
sanne geeft niets. gewoon blijven klagen. daar zijn we voor! maar ik hoop boord je dat je snel mag bevallen!!!!!!! succes daarbij.
@sanne: Die pijn in de schaamstreek heb ik ook. Volgens de vk is dat van het indalen. Kindje ligt nu zo laag dat ze daar met het hoofdje niet veel ruimte meer hebben en dat voel je. En ben je ongerust altijd even de vk bellen he! Ik snap dat je graag wil dat hij komt. Ik slaap ook steeds slechter nu. Ik weet soms gewoon niet meer hoe te gaan liggen en dan ga ik er vaak maar even een half uurtje uit en dat werkt vaak wel. Gisteravond bij de vk geweest en weer een echo gehad. Alles was weer prima. Ze is al goed ingedaald en ze vermaakte zich zo te zien ook nog prima daarbinnen. Het is een kleintje volgens de vk geschat op 6 pond. Ikzelf en mijn vriend waren ook kleintjes vroeger dus kan wel kloppen. Ik houd voor de zekerheid toch nog maar even in mijn hoofd dat het een schatting is en dat ze best toch groter kan zijn hihi. Verder hebben we met haar doorbesproken hoe te handelen als het eenmaal zo ver is. Pfff vind het nu toch ook wel eng dichtbij komen hoor. Tuurlijk wil ik haar zielsgraag in mijn armen houden maar zie toch ook wel tegen de bevalling en de pijn op hoor! sorrie voor het hele verhaal .
@ Anouk: Snap heel goed dat je een beetje tegen de bevalling op ziet hoor. Het is ook niet niks natuurlijk! @ Sanne: Hopelijk laat je kleine niet lang meer op zich wachten! @ Jolanda: Goed dat je een beslissing hebt genomen. Heel veel sterkte morgen! Hier niet veel nieuws. Ben nu echt goed ongesteld . Heb dag 1 maar naar gisteren verplaatst aangezien het maandag alleen nog bruinig bloed was. Dus morgen begin ik met de Clomid.
Jolanda, erg veel sterkte en succes morgen!! Ik denk aan je. Lindedd,dat moet wel weer een apart gevoel zijn, ongesteld zijn na zon tijd? Ik hoop dat de clomid doet wat hij moet doen. Anouk en Sanne, ik hoop voor jullie dat jullie niet langer dan de 40 weken hoeven. Ik heb bij de eerste 41 en 2 dagen gelopen en weet dus wat het is.Maar ook wel bijzonder om hem zo lang bij me te mogen dragen. n snap helemaal dat dat laatste stukje erg spannend is, wat gaat er gebeuren en wanneer. Sanne,mooie kamer trouwens, echt jullie trots!! Hier gaat het zn gangetje, al ben ik in men hoofd druk met het kamertje bezig. Zaterdag gaan we een wiegje ophalen, via marktplaats gekocht.
@ Anouk, aan de ene kant is het wel fijn dat jullie een kleiner kindje verwachten hihi het moet er toch ook nog uit bij ons verwachten ze juist een groter kindje... Terwijl ik zelf toen ik geboren werd nog geen 6 pond woog en mijn man nog geen 6,5 pond. Maja dat zien we wel. Het komt er toch wel uit haha. Ik zie het vanzelf wel. Thnx voor je reactie op die pijn. Ik moet zometeen naar de verloskundige en dan wilde ik het al vragen wat dat was. Nu al een beetje gerustgesteld hihi Hier hebben we gelukkig schrikkeldag overleefd hij is gelukkig niet gekomen haha. @ zwabbertje, leuk hè, dat inrichten van het kamertje. Veel plezier
Vraagje: Wij willen graag thuis bevallen maar moeten natuurlijk toch ook een ziekenhuis-tasje klaar hebben staan. Wat moet ik daar nu in stoppen? Gewoon het hoognodige en vriend eventueel bij laten halen?
@sanne, wat een super leuk kamertje het schiet op nu @lindedd hopelijk slaat het gelijk aan. Ik duim voor je @Anouk, meid laat het over je heen komen de bevalling ik was ook bang van te voren en het is me zo erg meegevallen. Ik kijk er echt heel positief op terug en zou het zo weer doen. Je kunt het heb vertrouwen in jezelf en je lichaam. Tasje ziekenhuis, kleding voor jezelf en de kleine. En verzorgingsspullen voor jezelf om te douchen en eventueel make up. @zwabbertje, leuk een wiegje. Wel straks foto's plaatsen hoor van je kamertje @Jolanda heel veel sterkte vandaag. Hopelijk ben ik niemand vergeten. en anders sorry Met Finn gaat het super die is echt bezig met een inhaalslag. Hij was deze week 380 gram gegroeit en dat is heel veel.
@ Anouk, in die tas moet: een shirt voor te bevallen, kleren die je daarna aan wilt trekken, kleertjes voor de kleine, sokken voor jezelf en ik moet mijn kaart van de verloskundige meenemen en het boekje van de kraamzorg. En natuurlijk moet je de maxi cosi niet vergeten verder heb ik er nog een warme wikkeldoek bij liggen en een jasje voor de kleine. Lekker warm inpakken die kleine haha en je eigen toiletartikelen. Uuhm verder heb ik volgens mij niks meer... Als me toch nog iets te binnen schiet zet ik dat wel hier neer Alles was goed bij de vk. Maar hij is nog steeds niet volledig ingedaald. Maar dat kwam straks wel goed met de weeën zei mijn vk. Dus we wachten gewoon weer rustig af
Hey meiden, Hier alles nog rustig nog geen ongi te bekeken al wel een heel klein beetje bruin maar verder niks dus we wachten af @Jolanda hoop dat alles goed is gegaan heel veel sterkte meid
Hee dames de ingreep is goed gegaan maar erg emotioneel en pijnlijk. Slaap veel en gebruik continu diclofinace(weet niet hoe ik het schrijf) omdat ik nog zo'n pijn heb. Ben dus erg duf van alle medicatie's. Als ik koorts krijg moet ik direct naar het ziekenhuis maar zit nu al de hele dag op verhoging. Op 4-4 om 16:05 moet ik bij mijn gynaecoloog wezen voor een controle afspraak. Ik reageer niet op iedereen hoor heb ik nu niet zo'n zin in ga nog een uurtje slapen... Fijne donderdagavond Groetjes.
Labamba, fijn dat het zo goed gaat met Finn en dat jullie heerlijk van hem kunnen genieten. En hij is alweer 2 maanden. Leuk dat je toch no veel interesse in ons hebt. Kan me voorstellen dat het erg druk is. Anouk,ik kan me alleen maar aansluiten bij de meiden qua ziekenhuistas. Jolanda,fijn dat het goed is gegaan,maar balen dat het zoveel pijn doet, zowel licham. als psych. Sterkte meid
@ Jolanda: heel veel sterkte voor de komende tijd. Hopelijk wordt de pijn snel minder. @ Ginkel: ik duim voor je! @ Sanne: wat spannend! Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen! Vanochtend ben ik met de cookie begonnen. Vanmiddag werd ik erg misselijk en heb verschillende keren overgegeven. Kan een bijwerking zijn las ik. Hopelijk heeft mijn lichaam wel de tijd gehad om het op te nemen...
@lindedd, wat super vervelend zeg dat spugen en inderdaad hopelijk heeft je lichaam het wel opgenomen. @sanne, spannend hoor en succes je kunt het en geloof in jezelf en je lichaam. @zwabbertje, schrijf niet zo heel veel meer maar kijk elke dag even om te zien hoe het met iedereen gaat. Ik zie jullie toch als een soort vrienden. Mijn vriend vroeg laatst wat doe je nog op het forum. Nou ik kan geen afscheid nemen van de meiden en wil graag meemaken dat iedereen zwanger is en bevallen. Dat zou ik het allermooist vinden. Finn slaapt nu echt de nachten door en al vond ik het niet erg om midden in de nacht mijn bed uit te moeten voor een voeding. Het is wel super luxe dat ik nu gewoon ook lekker door kan slapen.
@Ginkel: Ik zal voor je duimen! @Jolanda: Balen zeg dat je zoveel pijn hebt. Sterkte meid. @Lindedd: Ik hoop dat je lichaam het heeft opgenomen en dat je snel van die misselijkheid af bent. @Sanne: Ohhh spannend, ik hoop voor je dat het doorzet, ben benieuwd! @Labamba: Fijn zeg dat je mannetje doorslaapt, en wat is het een knappert zeg! Wat een lief stoeltje mooi zeg! Ik geloof dat ik nu alles klaar heb staan voor de beeb. Tasje voor het ziekenhuis en thuis is nu ook alles gereed. Ze mag komen!! Vanmiddag ff lekker naar de kapper, beetje ontspannen. Het begint me trouwens op te vallen dat mijn vriend steeds liever en behulpzamer word nu, ik geloof dat het bij hem nu ook gaat doordringen dat het niet lang meer duurt hihi.