Hej meiden. Hier is nog steeds geen baby. Gister op controle geweest in het ziekenhuis en daar was de ctg weer goed. Gelukkig is mijn bloeddruk ook weer wat gezakt. Helaas had ik wel eiwitten in mijn urine dus blijf ik nu onder controle bij het ziekenhuis. Dat wordt nu dus een medische bevalling. Morgen moet ik weer terug voor opnieuw een ctg en dinsdag moet ik naar de gynaecoloog. Er is nu besloten om mij nog niet in te gaan leiden. We moeten dus wachten op moedertje natuur. Na dinsdag hoop ik weer meer te weten. Nu is er dus nog niks aan de hand en ze denken dus ook niet aan zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig. Ik hou jullie weer op de hoogte en sorry dat ik jullie even liet wachten. Fijne zondag iedereen.
Gelukkig maar dat het goed gaat. En fijn dat je zo in de gaten word gehouden. Geniet van het lekkere weer.
Sanne, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging!! En je moet dus nog even wachten. Maar 1 voordeel je wordt goed in de gaten gehouden. Met oma gaat het nog steeds niet goed. Ze eet en drinkt bijna niet en heeft nu een infuus sinds een week. Ze had vandaag weer een erg slecht dag. Aan de ene kant hoop je dat ze nog opknapt maar aan de andere kant weet je diep van binnen dat het beter is als....... Maar het blijft dus afwachten. Vooral omdat we precies over een week naar Lanzarote vertrekken.
@ Sanne: Poeh, dat was even schrikken dus! Gelukkig gaat het nu beter en word je goed in de gaten gehouden. @ Zwabbertje: Wat vervelend voor je dat je oma zo slecht ligt. En dan volgende week op vakantie, lijkt me ook niet prettig. Sterkte! @ Anouk: Gaat het bij jou weer beter? Niet misselijk meer hoop ik?
@ zwabbertje, wat vervelend zeg dat het zo slecht gaat met je oma. Heel veel sterkte ermee. @ Anouk, hoe gaat het inderdaad bij jou? Hoop dat je van je misselijkheid af bent. Nou ik lig momenteel aan de ctg. Kindje zijn hartslag is goed aanwezig maar nog steeds geen weeënactiviteit... Morgen naar de gynaecoloog, dus ik hou jullie verder op de hoogte. Liefs en een fijne dag.
@zwabbertje: Wat vervelend zeg dat het niet goed gaat met je oma, Sterkte de komende tijd!! @sanne: Fijn dat het goed gaat met de kleine, en fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden. Ik ben benieuwd en houd het hier goed in de gaten . Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik heb vannacht in totaal ongeveer 10 uur geslapen, werd om 11 uur pas wakker . Kijken of ik mijn powernap vanmiddag kan overslaan zodat ik vannacht weer zo goed slaap!! Nu ga ik lekker genieten van het zonnetje!
Zo ik heb even wat spannende momenten gemist. Ben ook zo druk en deze laatste week van mijn verlof elke dag wel wat te doen. ppppffff. Sanne wat fijn dat jij en de week het nog steeds goed maken. Ja dat vocht is echt vreselijk maar zodra de beeb er is ben je er ook direct vanaf. Ongelooflijk maar waar. Trouwens ook als je last hebt van het zuur. Anouk ook nog rustig bezig aan de laatste loodjes. En eindelijk een lekker lang nachtje kunnen slapen. Zwabbertje, wat vervelend zeg van je oma. Ook al hebben ze dan een respectabele leeftijd missen willen we ze zeker niet. Sterkte Finn gaat morgen weer 2.5 uur oefenen op het KDV. Vorige keer is het heel goed gegaan. Ze vinden het een lief en knap mannetje. En dat is hij natuurlijk ook hahahahaha. Als moeder zijn ben je totaal niet bevooroordeeld.
@ Labamba, poeh, je laatste week verlof alweer. Wat is dat ongeloofelijk snel gegaan zeg. Is het echt waar ja? Haha, ik hoop dan dat ik snel van dat vocht af ben. T kan iig niet meer lang duren. Fijn dat jullie Finn het de vorige keer zo goed heeft gedaan op het kinderdagverblijf. Dan heb je toch zeker wel een voorbeeldig kind hahaha Ik word nu echt helemaal gek met 'de vraag'... en??? Is ie er al? Het liefst wil ik mijn telefoon uitzetten, ma ja dan kan mijn mannetje me ook niet meer bereiken. Maar wel erg vervelend... ik heb zoiets van je hoort het wel als hij er is. @ Anouk, haha het zou wat zijn als jij nou toch nog eerder bevalt als mij hahaha Ik ben jou iig ook goed in de gaten aan het houden hihi Gister weer controle gehad. Ik heb gewoon 3 uur in het ziekenhuis doorgebracht. En dat alleen voor een ctg, bloedprikken, bloeddruk, urine checken en een afspraak maken bij de gyncaecoloog. Kreeg er spontaan een punthoofd van haha. Maar alles is verder goed, alleen de eiwitten zitten nog steeds in mijn urine waardoor ik nu dus echt onder controle blijf van het ziekenhuis. De verloskundige van het ziekenhuis kwam op t laatst nog naar me toe om het een het ander door te spreken. Ze zei dat ik 2 keuzes had, of deze week inleiden of het nog ff een paar dagen aankijken en weer 24 uur mijn urine opvangen en donderdag weer terug op controle. Poeh, dat was wel ff lastig om die keuze zelf te maken zonder je mannetje erbij. Ik had zoiets een ctg kan ik wel alleen aan, maar zo'n keuze maken is toch fijner met z'n 2en. Ik heb toen gekozen voor het laatste. Wil het toch liever natuurlijk op gang laten komen. Nu moet ik dus 24 uur mijn urine opvangen en donderdag weer ctg, bloed prikken, bloeddruk en daarna naar de gyncaecoloog. Eigenlijk zou ik vandaag moeten gaan maar hun vonden het niet nodig en zeiden dat donderdag alles wel in 1 keer mocht. Wel erg fijn, anders zit ik elke dag in het ziekenhuis haha. Als blijkt dat ik donderdag nog steeds de eiwitten in mijn urine heb, kunnen ze gaan besluiten om mij donderdag of vrijdag in te gaan leiden... Maar dit hoor ik donderdag dan pas. Vind het allemaal wel erg spannend hihi. Ik hou jullie verder weer op de hoogte en sorry voor mijn lange verhaal. Liefs en een fijne dag.
@sanne: Echt fijn hoor dat ze je zo goed in de gaten houden op het zkh. Lijkt me idd erg moeilijk om dat soort beslissingen te nemen zonder je mannetje. Maar ik denk dat je idd wel de goeie hebt genomen. De natuur zijn werk laten doen lijkt me altijd nog het fijnste en aangezien je toch zo goed in de gaten word gehouden lijkt me dat ook een hele geruststelling. En mocht het dan do/vrij nodig zijn om je in te leiden dan is er een goede rede voor. Ben benieuwd wat er donderdag uitkomt. Suc6 de komende daagjes nog. Ik hou het in de gaten en ik hoop dat je eerder bent dan ik hoor!! @labamba: Tuurlijk is Finn een lief mooi mannetje!! en fijn dat hij het zo goed heeft gedaan op het kdv, lijkt me een hele geruststelling. En heb je zin om volgende week weer te gaan werken?
sanne je houd het wel spannend. ik hoop voor jullie dat het snel spontaan begint! succes in ieder geval.
Meiden bedankt. Met oma is het echt niet te peilen. Zondag bijna niet aanspreekbaar en gisteren weer met praatjes in de stoel. Morgen zelf maar weer even langs om te kijken hoe het gaat. Sanne,je maakt het goed spannend. En een lang verhaal is niet erg, we zijn blij dat je ons op de hoogte houdt. Fijn dat je vandaag niet naar de gyn hoefde en pas donderdag weer naar het ZH hoeft.Moeilijk hoor die beslissing. Ik weet nu al dat ze me gaan inleiden met 38 weken, maar het lijkt me zo raar van te voren te weten welke dag je gaat bevallen. Anouk, fijn dat je je weer beter voelt. Met powernap, bedoel je dan een middagdutje?? Grappige benaming! Labamba, jeetje wat gaat het hard bij jullie. Alweer bijna aan het werk! Hoe is het wennen gegaan vandaag? Vandaag weer voor controle naar het ZH geweest en alles was goed. Donderdag hebben we de 3/4d echo. Spannend!!
hee hallo dames! hier gaat het einderlijk wat beter met ons..alleen hebben we nu erg last van vermoeidheid.. oh wat fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie zeg! @Daf, hallo meid 1 dag overtijd lees ik, wanneer wou je gaan testen? @Sanne, hoop dat jullie mannetje gauw in jullie armen ligt! @Anouk, hoe gaat het met jou?? @Zwabbertje, wat fijn dat alles gewoon goed is! heerlijk! wens jullie heel erg veel plezier donderdag! Hoop dat ik niemand vergeten ben en zo wel excuses fijne avond allemaal x
he hallo.voorlopig ga ik nog niet testen. heb namelijk helemaal niet het idee dat ik zwanger ben. mocht ik zondag nog niet ongi zijn dan gooien we er een test tegen aan. ff wachten dus nog.
Daf ik ga weer heel hard voor je duimen. Nog geen baby's geboren. Finn heeft gisteren weer een ochtendje geoefend. Toen ik hem ging halen was hij aan het huilen. Duidelijk erg moe van alle indrukken en geluiden om hem heen. Ik was met de wandelwagen erheen gelopen. Ik was de hal nog niet uit van het kdv en toen sliep hij al. haha. Dat word nog wat als hij maandag voor het eggie gaat. Hij zal wel erg moeten wennen in het begin. Ik heb echt weer zin om te werken. Weer leuke dingen meemaken. Niet dat het met Finn niet leuk is maar echt schater lachen en een goed gesprek kan ik niet met hem hebben.
@daf: Ik ga iig voor je duimen. @labamba: Spannend hoor maandag weer werken maar inderdaad word je wereld wel weer wat groter. @zwabbertje: Fijn dat het toch weer wat beter gaat met je oma en dat ze weer meer praatjes had. Hoop dat dat zo blijft. Met powernap bedoel ik inderdaad het middagdutje. Even een uurtje snel wat bijslapen om snel weer wat fitter te worden haha. @sanne: Zijn er al vorderingen? Je moet vandaag toch weer naar het zkh? Ben benieuwd wat eruit komt. Of ze je gaan inleiden of dat ze je nog even laten "leiden". Hier lekker rustig aan. Beetje voor school nog bijwerken omdat ik natuurlijk niet meer ga. En verder beetje lezen en zo nog even de stad in waggelen om nog wat te shoppen.
Hej meiden! Nou ik kom net terug van het ziekenhuis en morgen wordt ik ingeleid. Mijn bloeddruk was nu wat aan de hoge kant dus daarom hebben ze het besloten om mij morgen in te gaan leiden. Vind het zo onwijs spannend en ben ook wel een beetje zenuwachtig. De eiwitten zaten er nog steeds al was het wel iets minder geworden. Ik zal denk ik een paar dagen niet op het forum zijn, maar zodra het kan zal ik jullie iets laten weten. @ Daf, ik zal voor je duimen meis en hopen op heel goed nieuws! @ Labamba, Dan heeft Finn veel indrukken opgedaan in het kinderdagverblijf als hij meteen sliep als een roosje. Wel fijn dat hij het goed heeft gedaan! Nou meiden, tot over een paar daagjes. Liefs en geniet van het mooie weertje vandaag!
@sanne, heel veel succes morgen. Vertrouw op je zelf en je lichaam je kunt het. Ik werd ook op vrijdag ingeleid. En wel een foto plaatsen van jullie mannetje.