Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, dat wordt zeker spannend morgen.Ik ben er benieuwd hoe het is om ingeleid te worden en wens je heel veel succes. Maar meid je kunt het!!!
    Helaas voor mij word het afwachten tot na onze vakantie (29 maart) voor ik weet hoe het gegaan is en hoe jullie kleine bink gaat heetten.

Hier helaas geen geen goed 3/4d echo gehad. Ze vond het kindje te klein om mooie beelden te krijgen. Nu mag ik over 4 weken terugkomen.

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    sanne succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Voor jou stijgt de spaaning ook daf.... ik duim verder.

Wat jammer zwabbertje maar wat in het vat zit.... Hele fijne vakantie.

Mijn laatste verlofdag is aangebroken. Wat is de tijd snel gegaan. Vanmiddag moet ik met Finn naar het ziekenhuis voor de check op het hartruisje.

4. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Sanne heel veel succes vandaag vertrouw op je eigen lichaam je kan het

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Heel veel suc6 vandaag en je kunt het.

@labamba: Geniet nog even van dit laatste dagje en ik hoop dta het goed gaat in het zkh vandaag.

@daf: Toch weer spannend hoor!

@zwabbertje: Wat jammer dta je geen mooie echo hebt gehad. Maar zie het positief je hebt over 4 weken weer een echo :D. iig nog een fijne vakantie voor de boeg. Wanneer ga je?

Hier is alles nog rustig. Ik begin meer vocht vast te houden en ben aardig vermoeid (en dat terwijl ik nauwlijks iets doe :D). En heb zo'n zin in die kleine meid :). Geduld is een schone zaak.

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Sanne veel succes vandaag!!!!!

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Waarschijnlijk lees je het vandaag niet meer, maar veel succes vandaag!

@ Anouk: Voor jou wordt het nu ook echt spannend!

@ Zwabbertje: Jammer dat de echo niet goed lukte, nog even 4 weekjes geduld hebben dus. En een hele fijne vakantie!

@ Daf: Het begint spannend voor je te worden. Ik duim voor je dat het raak is!

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jaja niet helemaal wakker allemaal!!!! er staat al 2 dagen onder;) dat ik ongi ge geeft niet hoor. toch bedankt voor het mede leven.worden ben

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Oeps laten we het maar op dementie gooien dan he sorrie had het niet gezien. Maar wel aan je gedacht dus hihi.

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, ja ja zal je dan bevallen zijn!! Spannend.

Anouk jij erg veel en kracht voor je bevalling.

Meiden tot over 2weekjes. We vliegen morgennacht maar kom morgen niet meer online, want het wordt een druk dagje.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zwabbertje heel veel plezier op je vakantie. Geniet ervan.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf wat vreselijk balen zeg!!!

Zwabbertje hele fijne vakantie

En ik dacht vanochtend, misschien heeft sanne de tijd gehad een berichtje te posten maar helaas nog niet.

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Balen dat je weer ongi bent :(. Ik had het ook even verkeert gezien, sorry.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sanne is!

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames! Oh wat fijn te lezen dat het goed gaat hier zeg dat doet goed, ben er helaas niet veel meer op omdat het erg confronterend is voor ons maar zal en moest gewoon even kijken hoe het hier is!

Sanne, hopelijk heb je je kleintje al in de armen, geniet meid x x

Daf, verdikkie weer ongesteld.... Hopelijk gaat de comid nu gauw werken hè ! Heb wel aan je gedacht dit weekend ...

Nou dames,
    Ik ga gauw m'n bedje opzoeken heb een ontzettend moe lichaam en slaap gigantisch veel! Gelukkig gaat alles verder goed de dagelijkse dingen komen nu terug en je doet ook weer wat meer dus dagen vliegen om nu! Wens jullie een goeie nacht en ik kom gauw weer even een berichtje plaatsen want ik blijf jullie natuurlijk wel volgen!!

Fijne nacht

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden!
    Hier ben ik dan eindelijk met nieuws. Op 17 maart om 01.52 is ons manneke Levi ter wereld gekomen met een keizersnede.
    Het is een hele zware bevalling geweest die in totaal 18 uur in beslag heeft genomen. Inleiden gaat namelijk iets anders als natuurlijk. De weeën kwamen meteen heel snel en heel heftig opzetten. Toen ze gingen kijken hoe het na 4 uur weeën opvangen vooruit was gegaan, kreeg ik een hele domper... In 4 uur tijd maar 1cm vooruitgegaan! Ik kon de pijn niet meer aan en kreeg een ruggenprik. Daarna ging het wel met de weeën op te vangen. Toen ik eenmaal de ruggenprik gehad had, had ik opeens 6cm ontsluiting. Ik dacht yes! Nu begint het op te schieten. Maar de cm's die daarna kwamen, duurde ook heel lang. Om 10 uur savonds had ik volledige ontsluiting, maar nu moest eerst de ruggenprik uitgewerkt zijn. Weer kreeg ik hele heftige weeën die ik zelf bijna niet kon opvangen. Na 1 uur mocht ik mee gaan persen maar na anderhalf uur persen en totaal uitgeput te zijn, was ons mannetje er nog niet... Gyneacoloog erbij en toen kreeg ik te horen dat mijn bekken te klein waren en hij daar niet door heen paste. Dus ik kreeg een keizersnee. Een half uur later mocht ik naar boven en om 01.52 is ons mannetje Levi dus geboren. Hij is kern gezond weegt 3675 gram. Al met al is het een zware bevalling geweest maar zeker wel de moeite waard. Ik kan er nu nog geen foto op plaatsen want ik lig nog in het ziekenhuis en via een iPhone gaat dat niet. Dus foto volgt nog.
    @ daf, wat balen meid! Hoop echt dat het bij jou ook snel raak mag zijn.
    @ labamba, veel plezier en succes morgen met je eerste dagje werken. Hoop dat je er zin in hebt.
    @ Anouk, nou jij meis! Ben benieuwd naar jullie naam, en als ik 1 ding geleerd heb van de bevalling is dat je veel meer kunt als dat je werkelijk denk. Dus als ik het kan, kan jij het al helemaal!!
    Liefs en fijne zondag allemaal!!

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    joehoe sanne gefeliciteerd!!!!!!!!!!! wel jammer dat het zo moest gaan, maar ja dat valt niet te plannen helaas. geniet van jullie mannetje!
    oja leuke naam trouwens!!!!
    groeten

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeeeeeh sanne gefeliciteerd met jullie mannetje en wat een leuke naam zeg!! Het moet zo te lezen wel heel zwaar voor je zijn geweest dus genieten nu en ben erg nieuwsgierig naar de foto!!

18. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Sanne gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon een erg mooie naam geniet er maar lekker van

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Sanne gefeliciteerd met de kleine Levi!!!! Zo te horen heb je het behoorlijk zwaar gehad! Nu lekker gaan genieten met z'n drietjes :D.
    Mooie datum trouwens 17 maart, is ook de verjaardag van mijn man :).

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Pff dat wat een zware bevalling. Maar je hebt er een heel mooi mannetje voor terug. Super gefeliciteerd geniet van je kraamtijd en doe rustig aan. Leuke en stoere naam. Gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina