Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Gaat snel he! Geniet er maar van.

@ Labamba: Fijn dat je het weer naar je zin hebt op je werk en dat Finn het naar zijn zin heeft op de kdv.

@ Anouk: Het is voor jou nu ook echt spannend! Ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen.

Ik heb donderdag bloed laten prikken en word maandag gebeld over de uitslag, of ik een eisprong heb gehad of niet. Duimen maar :).

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, spannend ik duim voor je

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    linde spannend hoor. ook ik duim voor een eisprong!!!!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Ik hoop zo dat je een goede uitslag krijgt maandag. Ik zal voor je duimen.

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @LindeDD, hoop voor jou dat je maandag een goeie uitslag krijgt!

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nou anouk al nieuws?? of laat jullie beeb ook nog ff op

zich wachten? alvast succes!!!!!!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Die kleine heeft het nog veel te goed naar haar zin hierbinnen!! Alles nog rustig dus.
    Vandaag uitgerekend.

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @anouk
    spannend hoor jullie lopen wel langer door merk ik hihi
    hoop dat de kleine gauw geboren word

@allemaal
    gisteravond voor het eerst samen met mijn vent de kleine via de buitenkant kunnen voelen schoppen, wat is dat een gaaf en apart gevoel zeg ik vond het al gaaf maar het word steeds wat sterker en vaker
    zo voelde ik met 14 weken al langzaam iets en nu met 18 weken kunnen we er samen van genieten

zo mijn kinderwagen ophalen die we krijgen :p

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Mooi is dat he om het samen te kunnen delen.

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden,
    @ linde, spannend meid!! Ik zal duimen voor een goeie uitslag.
    @ Anouk, die kleine meid laat ook lekker op zichzelf wachten. Hoop voor je dat ze zichzelf snel meld.
    Hier gaat het niet zo goed meiden. Ik ben weer opgenomen in het ziekenhuis. Ik had gister opeens hele erge koorts en deze was zo hoog dat ik het ziekenhuis niet meer mag verlaten totdat deze gezakt is. Ik ben onwijs moe en heb hele erge hoofdpijn. Het kan komen doordat mijn wond is open gaan staan (van de keizersnede) deze is gaan ontsteken. Er zijn ook allerlei kweekjes afgenomen en ik moet zobizo op die uitslagen wachten voordat ik naar huis toe mag.
    We wachten het allemaal wel af maar fijn is anders...
    Voor jullie, lekker genieten van het zonnetje!
    Liefs

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    sanne je laat me wel schrikken zeg. jeetje !
    denk je lekker te gaan genieten krijg je dit
    ik hoop voor je dat het snel voorbij is en dat je weer lekker naar huis mag.
    sterkte!

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hè bah sanne wat vervelend voor je, weer in het ziekenhuis. Ik hoop dat je snel opknapt. Beterschap meid.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    sanne wat waardeloos zeg! Hopelijk krijgen ze het snel onder controle en mag je weer naar huis.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Sanne, wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel opknapt en weer naar huis mag! Sterkte!

Anouk, bij jou nog alles rustig? Je houdt ons wel in spanning!

Ik zit nog te wachten op het telefoontje. Zou tussen 11 en half 12 gebeld worden, maar tot nu toe ben ik nog niet gebeld...

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Nou, ben net gebeld en volgende gyn heb ik een eisprong gehad!! Had het eigenlijk niet verwacht. Eind van deze week zou ik ongi moeten worden.
    Ben nu opeens heel nerveus geworden :).

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    lindedd
    spannend zeg meis, me duimpjes draaien hier op volle toeren voor je

sanne
    je laat me wel effe flink schrikken ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat zodat je weer gauw naar huis kan om van je kleine te genieten

hier zo weer werken en heel erg uitkijken naar woensdag voor de geslachtsbepaling

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Ik zal heel hard voor je duimen.

@sanne: Hoe is het met je? Ik hoop dat het alweer iets beter met je gaat.

@naadje: Spannend hoor de geslachtsbepaling. 80 % een meisje was het toch? Ben benieuwd of het woe nog zo is.

Hier is alles nog rustig. Krijg wel steeds meer een onrustig gevoel in mijn buik maar of dat tekenen zijn geen idee.
    Gelukkig kan ik lekker in de tuin van het zonnetje genieten en gaat de tijd zo wat sneller.

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, je houd het ook lekker spannend zeg!! Ik hoop zo voor je dat de kleine zichzelf snel meld. Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar de naam hihi. Toi toi toi met de allerlaatste loodjes meid!
    @ linde, wat een goed nieuws meis!! Mijn duimen draaien hier ook op volle toeren voor je!
    @ naadje, wat spannend, woensdag de geslachtsbepaling! Veel plezier!
    Hier gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Ik heb geen koorts meer. Vandaag is er bloed geprikt om te kijken hoe het met mijn ontstekingswaarden zat. Als deze namelijk gedaald waren mocht ik naar huis, maar helaas... Deze gingen alleen maar omhoog dus ik mag nog niet naar huis. Morgen wordt alles opnieuw gecheckt en weer opnieuw gekeken of ik dan naar huis mag. We duimen iig. Ik voel mezelf iig niet meer zo ziek dus dat vind ik al heel wat :)
    Blijf genieten van het zonnetje, ik hoop dat ik dat ook snel mag gaan doen.

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd wat spannend. ook ik duim heel hard!!!

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bedankt jongens :). Doet nog altijd goed om te lezen dat iedereen zo meeleeft. Ik heb al wel een paar dagen wat roze afscheiding dus ben nu wel bang dat dat de voorbode van de ongi is... Hoop het niet ;).

@ Sanne: Vervelend dat je nog niet naar huis mag, maar fijn dat je je al wel beter voelt!

Deel Deze Pagina