Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, wat gaaafffff. Ik ga zo hard voor je duimen dat jullie raak hebben geschoten.

Sanne, gelukkig geen koorts meer nu nog goede bloedwaardes en weer lekker thuis genieten.

Anouk over de uitgerekende datum nu, spannend hoor. Succes met het wachten op jullie kleine meid.

Ik ben alweer aan mijn 2e week werken begonnen. Finn doet het echt super op het kdv. Alleen 1 van de gaatjes van de operatie is wat onrustig en vanochtend zelfs een beetje ontstoken. Maar even aankijken en anders toch naar de dokter. En van het verkochte huis van mijn vriend (welke hij nog had met zijn ex) slecht nieuws gekregen. De nieuwe eigenaren hebben een boktor ontdekt in een van de balken. Ze laten nu een bedrijf komen om te kijken hoe erg de schade is en wij hebben de makelaar maar gecontact wat we hier mee aan moeten. We hebben niet zo een zin om aansprakelijk te zijn voor de kosten. De kopende partij heeft een bouwtrechnische keuring laten doen en het gaat om een huis uit 1910. Ik hoop maar dat het met een sisser afloopt.

2. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    LindeDD, hey meis zo begon het bij mij ook bij de zwangerschap maar moet je er ook bij zeggen dat de ongi ook vaak genoeg daarna nog los brak! Hoop het zo voor je, jullie hebben het net als de anderen die nog niet zwanger zijn dubbel en dwars verdient!!
    Brand hier een kaarsje in de hoop dat dat helpt!! en... niet nerveus zijn meid!!!

Sanne, gauw beter worden en aansterken meid en dan lekker genieten van je kereltje en natuurlijk het zonnetje!!

Anouk, hopelijk is er bij jou al iets begonnen meid, erg veel succes, en schrijf maar weer een berichtje met heel goed nieuws hihi!

Naadje, heel veel plezier bij de geslachtsbepaling,geniet ervan!

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Hopelijk valt het mee met de ontsteking met Finn, arm jongetje. Wat vervelend van het huis! Hopelijk worden jullie niet aansprakelijk gesteld of valt de schade mee!

@ Jolanda: Ik snap dat er geen pijl op te trekken is. Geeft me wel wat hoop als ik hoor dat je het bij je zwangerschap ook had. Hoe is het nu met jou? Kun je het al een beetje een plekje geven?

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ labamba, wat vervelend voor finn. Ik hoop dat het voor finn en met het huis meevalt.
    Goed nieuws hier! Ik mag naar huis!!! :d Vanmiddag komt manlief ons ophalen. Ooooh eindelijk kan het echte genieten beginnen. Ben zo blij!! Lekker mijn eigen bedje, de katjes en mijn eigen omgeving. Heerlijk :) hihi.
    Fijne dag allemaal!

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @sanne, hee meis oh wat een fijn nieuws en inderdaad nu kan het echte genieten beginnen!

@lindedd, hoop het zo voor je meid, wanneer moet je ongi "eigenlijk" komen? Hier heeft vriendlief het aardig een plaatsje kunnen geven alleen ik heb er wat meer moeite mee. Doe het in m'n eigen tempo en op mijn eigen manier maar hebben veel steun aan elkaar gehad en dat was toch enorm fijn!

Hier vorige week 2dagen een beetje ongesteld geweest en hier nu weer wat roze afscheiding.. Denk niet dat het iets betekend maar besloten het vanzelf te gaan zien maar er niet meer met de neus boven op te zitten... heb 4-4 de controle afspraak met mijn gyn en zullen het zeker weten wel even aangeven!

Groetjes en een fijne dag allemaal

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Wat fijn! Geniet ervan met je gezinnetje!

@ Jolanda: Fijn dat jullie steun aan elkaar hebben. Snap dat het even duurt voor je het een plekje kan geven, wel fijn dat je volgende week een afspraak bij de gyn hebt. Dan weet je tenminste hoe je ervoor staat.
    Ik zou volgens de gyn donderdag ongesteld moeten worden. Nog even afwachten dus.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    LindeDD, jazeker, en we zien het volgende week wel wat hij zegt!
    Nou, dan kom ik zeker donderdag nog even vragen hoe je ervoor staat!

X
    Fijne dinsdagavond

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Wat fijn zeg dat je naar huis mag. Fijn dat het goed gaat.

@Jolanda: Fijn dat jullie het een plekje kunnen geven. Snap dat het tijd nodig heeft. Fijn dat je volgende week naar de gyn. Mag.

@Lindedd: Spannend hoor. Ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat. Ik hoop op positief natuurlijk maar het lijkt me zowiezo al een fijn idee dat je een eisprong hebt gehad.

@labamba: Jeetje wat rot weer van Finn. Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt. En balen zeg van het huis, ik hoop dat de schade meevalt.

En nog steeds rustig hier. Ik hoop zo dat ze snel komt. Zo ff lekker ontspannen in bad. En we wachten rustig af.

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    zoals jullie wisten hebben we een geslachtsbepaling laten doen en zoals ik al vermoedde krijgen wij een zoon !!!

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje, gefeliciteerd dat jullie een zoon krijgen.

Anouk haar dochter gaat het druk krijgen als enige voetbalvrouw ;)

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Naadje, gefeliciteerd!! nu kan je echt gericht kleertjes enzo gaan kopen ;).

Nou, ik had vanochtend weer wat bruine afscheiding, daarna niks meer. Ben toch bang dat het een voorteken van de ongi is. Ik durf ook nog niet te testen :).

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd mijn duimen draaien over uren.

Anouk is wel erg stil......zal het zover zijn.

13. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik denk idd dat Anouk bezig is....die is nooit zo lang afwezig haha;)

naadje gefeliciteerd! Eindelijk shoppen! Was er nou niet eerst een meisje gezegd? Maar goed dat je toen niet bent gaan shoppen

Meiden morgen hebben we een eerste gesprek met een fertiliteitsarts. We krijgen dan een intakegesprek en de uitslag van het tweede zaadonderzoek. De eerste was matig, dus ben benieuwd of het nog anders is, positiever hoop ik dan!
    Ben best wel gespannen. Slaap al nachten slecht en haal vanalles door mn hoofd. Ik weet niet of er morgen nog meer onderzoeken gaan plaats vinden bij mij, maar om het zekere voor het onzekere te nemen ga ik zo even alles bijwerken onder de douche:p, hihi!
    Zal jullie laten weten hoe het was!

Xxx

ps zag bij joylinn dat ze in januari voor het laatst op de pagina was. Haar zoontje lag toen nog in het ziekenhuis, maar mocht destijds na 6 weken naar huis. Dat zal nu wel zo zijn. Helaas staat er ook bij dat haar man bij haar weg is. Die zit dus in een enorme rotperiode! Hopelijk gaat het straks beter met haar en spreken we haar nog eens!

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey, vanmorgen om 7.12u is onze kleine meid geboren. Het was een snelle bevalling. Om 0.15u begonnen de weeën. Om 2.00u was de vk er en om 3.30u kreeg ik persweeën. Die een uur later ineens zwakker werden waardoor we alsnog naar het ziekenhuis moesten om de weeën met infuus te laten versterken. Na nog eens 2 uur persen was ze er. Ingeknipt helaas maar ze is mede gezond.
    3105 gram en 50 cm. Helemaal trots mochten we om 11.30u naar huis.
    Ze heeft de naam Lenthe gekregen.
    Ik zal an proberen een fotootje te plaatsen.
    Fijne avond allemaal!

15. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    JAAA gefeliciteerd!!!!! Mooie naam ook! Geniet ervan meid! Xxx

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    yeeeh
    onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en wat een leuke naam zeg past ook wel een beetje bij het weer hihi
    hoop dat je verder niet te veel pijn hebt, maar je hebt het snel gedaan

ik zou zeggen geniet lekker van jullie dochtertje

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    joehoe gefeliciteerd!! en dan nu genieten!!!!!

18. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    yeeeh zojuist weer tante geworden van een meid, de naam krijgen we strakkies te horen hihi

kan nu al niet meer wachten totdat ik mijn kleine in mijn armen kan vasthouden, wel nog een gek idee dat ik eigenlijk over 3 weken zou moeten bevallen

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Anouk gefeliciteerd!!! Wat fijn en wat een mooie naam!!
    Geniet van je gezinnetje! :D

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, supeer zeg van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam. Ben je in Nieuwegein bevallen?

Lindedd, ik zie dat je nog niet ongi bent,. de spanning word nu wel groter. Ik blijf voor je duimen!!

Deel Deze Pagina