Lieverd, kan me voorstellen dat je er mee bezig blijft en daardoor slecht slaapt. Ik hoop dat het vandaag een betere uitslag is voor jullie. Voor jou draaien mijn duimen nu ook.
GEFELICITEERD!!!! Ik heb gewoon het grote nieuws gemist... Maar ieder geval gefeliciteerd Anouk!!! Super dat de bevalling snel is gegaan en wat een leuke naam voor jullie kleine meid hihi. Geniet er heel erg van. Ik kan nu niet op iedereen reageren haha want zoals jullie zien is het midden in de nacht. Levi heeft zijn voeding weer gehad en nu vallen onze luikjee weer bijna dicht. Ik zal snel reageren op iedereen. Slaap lekker.
Hoi meiden, Hier even minder goed nieuws. Gisteren met m'n moeder naar het ziekenhuis geweest. Kregen we te horen dat ze longkanker heeft. Er volgen nog wat onderzoeken dus we weten nog niet precies hoe ze behandeld gaat worden. Dat was dus even een heftig dagje. Net een zwangerschapstest gedaan. Die was negatief . Snap er echt niks van want ben ook nog niet ongesteld. 1x per dag wat bruine afscheiding en verder niks... Weet het even niet meer hoor.
lindedd inderdaad heftig dagje. ik hoop dat ze het kunnen behandelen.zal duimen. wel raar dat je negatief test en nog niet ongi bent. ik hoop dat de ongi ook uitblijft en dat je volgende week gewoon een hele mooie test hebt. ook hier duim ik voor. knuff
Jeetje Lindedd, wat een vreselijk rot nieuws. Hopelijk test je snel positief. Heel veel sterkte met je mams.
Hey anouk van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam ik ben helaas vandaag weer ongi geworden en maandag even een afspraak maken voor de baarmoederfoto en ik heb maandaag weer een afspraak bij de gyn dus maar weer afwachten
He gatver linde! Denk aan je! Nou gisteren gesprek gehad. Pfff viel niet mee. Het zaad is niet goed helaas en daardoor verminderd vruchtbaar. De cijfers gezien, daar wordt je niet vrolijk van! Bij mij een inwendige echo gemaakt (toch maar goed dat ik de boel had bijgewerkt ) en de baarmoeder en eierstokken zien er prima uit, dus dat is fijn. Nu moet ik op cd 3 bloed laten prikken, mannetje weer zaad inleveren dat bewerkt gaat worden om te kijken welke behandelwijze toegepast kan worden en dan in mei een vervolggesprek en plan opstellen. Helaas zijn gister en vandaag emotionele dagen geweest met veel woordewisselingen tussen mij en mijn man. T ligt allemaal erg gevoelig en we zijn er goed chaggie van. Niet echt bevordelijk en het is moeilijk de sfeer weer positief te krijgen. Zal wel weer over gaan, maar kost nu zoveel energie! Ach onze tijd komt nog wel, houden we ons maar voor, toch?! Sorry voor mn geklaag, moest er even uit! Xxx
@lindedd:wat een vervelend nieuws zeg van je moeder. Heel veel sterkte. En ik zal voor je duimen dat je snel positief test. @ginkel: suc6 bij de gyn maandag. @sanne: grappig zeg ik was vannacht ook om 3 uur wakker om te voeden grappig zeg dat je wereld zo snel zo veranderd. @iedereen: binnenkort reageer ik even beter en zal ik een foto plaatsen. Gebruik nu telefoon ben aan bed gekluisterd. Fijn weekend allemaal.
@lieverd: wat vervelend zeg dat de uitslag niet goed is. Ik hoop dat er snel wat positiefs komt voor jullie. Niet leuk dat je zo'n vervelend gesprek met je man hebt gehad snap dat het gevoelig ligt. Suc6 en sterkte meid.
@ Ginkel: Succes bij de gyn morgen. @ Lieverd: Wat vervelend voor jullie, dat het zaad van je man niet zo goed is. Hopelijk hebben ze volgende maand een goeie oplossing voor jullie. @ Anouk: Ben benieuwd naar de foto's! Gisterenmiddag nog even met m'n man gepraat. Ik zat behoorlijk in een dip na de negatieve test. Hij is ontzettend lief voor me en onderneemt dan meteen actie om samen wat leuks te gaan doen zodat ik me wat beter voel. Dat heeft wel goed gewerkt gelukkig . Ik hoop wel dat ik nu gewoon snel ongi word (of toch nog posi test natuurlijk). Anders moet ik toch maar weer een afspraak maken bij de gyn, want vind het wel raar als ik volgens hen wel een eisprong heb gehad. En het lijkt me dat die bruine afscheiding die ik elke dag ongeveer 1 keer heb, geen ongi is.
Wat is het rustig hier. Wilde even melden dat ik vandaag toch echt ongesteld ben geworden. Ben er eigenlijk wel blij mee, was al bang dat er toch iets niet goed was gegaan. Nu hopen dat ik deze ronde weer een mooi ei krijg .
Inderdaad rustig hier, maar dat is hier in huize anouk momenteel wel anders haha. @lindedd: balen dat je ongi bent geworden maar idd wat je zelf al zegt je weet iig dat je een ei hebt gehad en dat het werkt. Ik hoop dat je volgende ronde echt suc6 hebt. Nou hier gaat alles prima. Kleine meid zit alweer bijna op haar geboorte gewicht en drinkt echt helemaal super aan de borst. Ben zo blij. Foto moet even wachten want heb momenteel probleempjes met mijn comp. Hoe is het met iedereen?
hier gaat het goed op twee gebroken tenen na hihi maar we gaan gewoon door nog een paar dagen dan zit ik alweer op de helft van de zwangerschap wat gaat dat hard zeg, heb me zelfs voorgenomen om de weken alweer af te gaan tellen hihi hoe gaat het voor de rest met iedereen? @anouk geniet lekker van je meissie @lindedd het is natuurlijk balen, maar je weet dat je iedergeval je ei hebt gehad nieuwe ronden nieuwe kansen meid
Hallo meiden! @ Anouk, hihi echt hoe je wereld zo kan veranderen in zo'n korte tijd hihi. Fijn dat de kleine meid zo goed aan de borst drinkt. Soms baal ik daar nog wel een beetje van dat dat hier niet gelukt is... Maja Levi wordt zo ook wel groot hihi. Geniet lekker van je kleine meid en je kraamtijd meis! @ lieverd, wat vervelend meis! Ik hoop ook dat er voor jullie snel een oplossing komt. Dikke knuffel vanuit hier! @ linde, wat vervelend nieuws van je moeder... Veel sterkte. En wat balen dat je ongi bent geworden maar je weet wel dat je nu niet zo lang meer hoeft te wachten op een menstruatie. Ik duim voor jullie dat jullie ook gauw een positieve test in handen mogen hebben. Hier gaat alles goed! Levi doet het nog steeds super al houd hij ons wel steeds vaker wakker midden in de nacht. Dat ben je soms best kapot... Maja ons mannetje doet het verder wel goed. Sorry als ik iemand vergeten ben. Liefs!!
@ Anouk: Wat fijn dat Lethe het zo goed doet! En wat een plaatje! @ Naadje: Gebroken tenen? Wat heb je gedaan dan?
Anouk wat een lief meisje echt een schatje Lindedd hoe gaat het nu met je moeder ik wens je heel veel sterkte en jammer dat je weer ongi bent geworden Naadje hoe krijg je dat nu voor elkaar gebroken tenen ik ben gisteren bij de dokter geweest en kreeg de uitslag van het bloed ik heb vorige maand een duidelijke eisprong gehad ze was erg te spreken dat ik weer was afgevallen daardoor word m'n eisprong ook beter ik moet morgen voor een echo van m'n eierstokken 1 was er wat vergroot en moet ik 16 april voor de baarmoederfoto komen en heb ik 23 april een telefonische afspraak dus allemaal maar weer afwachten zo heb ik jullie ook weer een beetje bij gepraat