Onze zoon wordt in juli 3 jaar. ik heb een week ovutesten gebruikt maar ik werd er niet wijzer van en mijn man vond het geen goed idee. Hij is meer van het als het komt, komt het principe. En om zijn wens te respecteren ben ik daarmee gestopt, ik doe het nu op gevoel, slijm in de gaten houden en met de digitale banner van dit forum. We vrijen om de dag in de vruchtbare periode. Maar soms schiet het er bij in en dan een dagje niet. Vorige keer was ik er ook helemaal niet mee bezig en toen was ik in ronde drie zwanger. MAAR toen vreeen we wel meer...
Thanks voor je info Joylinn! Ja kan me voorstellen dat als je man het niet ziet zitten dat je daarmee stopt, ik denk dat ik t misschien ook niet zou doen als mijn vriend het liever niet wilde. Maar hij laat me lekker gaan hihi Ik heb tot nu elke keer een positieve ovulatietest gehad en zodra die postief is natuurlijk geklust. Vorige cyclus week voor eisprong om de dag, alleen ik had op een gegeven moment een erg donker streepje en dacht dat het wel positief zou zijn dus hebben we t 1 dag extra gedaan, maar toen was ie de volgende dag echt positief dus nog een keer gedaan en soms lees ik dat paar dagen achter elkaar niet zo goed is voor de kwaliteit Dus daar baalde ik achteraf een beetje van, maar ja we moeten maar zien of t gelukt is. Hier nog steeds geen ongikrampen (wel pijn in eierstokken) en temp nog steeds hoog, zou het dan toch?? Mijn vriend wil nog niet testen, dus ook ik wil hem daarin respecteren en hij heeft ook wel een beetje gelijk, anders maak ik mezelf gek (heb ik misschien te vroeg getest, morgen nog een keer doen?? dat soort dingen haha) Tot gauw!!
Oh... aangezien jij onze "expert" in het midden bent... Wat waren jouw eerste symptomen bij je eerste zwangerschap? Dus voordat je kon testen
de vorige keer was ik overtijd en toen heb ik getest. Ik was fulltime aan het werk en overal en nergens druk mee, dat ik niet veel last had van symptonen. Dat ik niet ongesteld werd was voor mij een reden om te testen en toen was ie positief. ik had wel last van mijn borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Nu heb ik ook last van mijn eierstokken (voor ik het zover kan voelen) en mijn borsten, maar niet als ik eraan kom maar van binnenuit. Maarja wat ik al zei, mijn lichaam kan me goed in de war maken. Ik ben er nu veel meer mee bezig dan de vorige keer. hihi
Oh dat was wel lekker dan dat je toen zo druk was dan zit je niet op elke symptoom te denken wat het is! Maar oh mijn God! Wat jij zegt over je borsten dat heb ik dus precies! Ik dacht van je moet echt beurze borsten hebben en er niet op kunnen liggen ofzo, dat heb ik dus ook niet. Ik heb dus steeds steken middenin en aan de zijkanten van mn borsten van binnenuit inderdaad! ooohhh ik raak weer helemaal nerveus... hilarisch!!
Misschien is het bij ons allebei raak!! aahhhh!!! Nee hoor ik loop helemaal niet te hard van stapel!!
toen ik net bevallen was deden mijn borsten wel heel veel pijn, ik gaf geen borstvoeding dus de eerste dagen moest ik daar echt doorheen. ik kon er nog geen dekbed op verdragen. maar nu is het meer een zeurende stekende pijn. nou we houden elkaar lekker op de hoogte wanneer we gaan testen en over DE uitslag... spannend!!!!
oh jee ik begin nu een beetje hoofdpijn te krijgen. ik hoop niet dat het een voorbode is van mijn menstruatie...
Oh oh! Heb jij dat meestal als je ongi wordt?? Ik had veel hoofdpijn toen ik aan de pil was en in mn stopweek zat, maar sinds ik van de pil af ben, haast geen hoofdpijn meer. Ik denk soms, voelde ik nou een krampje of niet? dus nog niet duidelijk aanwezig zoals vorige cyclus, toen had ik 2 dagen van te voren wel al heel duidelijk menstruatiekrampjes. ooohhhh wachten duurt lang!!
Mijn vriend zegt duidelijke nee, ik zeg licht positief. Maarja daar heb je eigenlijk niks aan ik hoop dat je snel een mega dikke blauwe streep hebt ipv 1.
Ik lees al een tijdje mee maar reageer bijna niet. Maar nu wel. Nora: Een streep is een streep, ik zeg ZWANGER. Gefeliciteerd.
Nou Nora96, daar zie ik toch echt een lichte streep. Ik zeg gefeliciteerd!!!!! Anouk79 wat balen dat je negatief test. Via een kruidvattest? Hopelijk behoor jij tot de personen die laat hcg aanmaken en alsnog positief test binnenkort! Skattie en Joylinn dat klinkt ook erg spannend bij jullie! Succes met het testen (of met het wachten hihihihihi)
ik ga over een paar dagen nog wel een keer testen.. ik denk zelf ook dat het goed is.. er staan testen op van mensen die nog onduidelijker testen en ook zwanger waren.. het kan natuurlijk nog alle kanten op.. nog even afwachten maar..
Aaahhhhh !!!!!! Noraaaaa!!!! Ik zeg gefeliciteerd!!! Dit is duidelijk hoor, een streep is een streep er is HCG in je urine dus ZWANGER!!! Geweldig meis!!! Geniet van dit mooie nieuws!! XX
Nora, ik zeg (voorzichtig) gefeliciteerd! Skattie84, jouw link van FF is niet de juiste. Ik kan jouw kaartje niet bekijken... heb je wel een site aangemaakt bij ff?
Ohhhh nora wat een goed nieuws zeg!!!! Ik zie duidelijk een streep maar ik snap dat je er nog een wil doen gewoon voor de zekerheid. @lieverd: ik test met de 2v5 van de kruitvat inderdaad. Mij is verteld dat die het gevoeligst zijn. Ik hoop inderdaad dat ik tot die groep van meiden behoor die pas laat hcg aanmaakt. Heb een ontzettend pijnlijke re-borst sinds vanmiddag en omdat ik dat normaal alleen heb als ik ongi moet worden, niets voor mij die onzekerheid. Voor een paar meiden alvast suc6 want ik zie dat er wat nod daagjes aankomen.
Ja hoor Nora, ik zie ook een streep, maar begrijp heel goed als je nog en keer gaat testen, hoop het voor je!! Nou ik zit hier met gemengde gevoelens, heb pijn in mn buik, de hele tijd als ik naar het toilet ga denk ik oh gelukkig nog geen bloed, heb geen pijnlijke borsten meer, beetje gevoelig, maar ben wel misselijk, moe enzo.. nou ja, morgen avond gaan we testen als ik het nog niet ben! Meiden allemaal succes!!