Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden fijne paasdagen!!

hier gaan we niks doen behalve dat we zo een verjaardag hebben van me schoonvader en ik weer moet werken zo
    en morgen ook weer werken vanaf 15:00 uur

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi meiden,

Allemaal lekker aan het genieten van de extra vrije dag?
    Wij hebben gisteren een drukke dag gehad, om 12 uur een paasbrunch bij vrienden en 's avonds kwamen m'n moeder, stiefvader, zus en zwager gourmetten.
    Vandaag lekker rustig. Alleen straks bij vrienden eten.

@ Zwabbertje: Dat ik optimistisch ben dat wisselt nog wel eens hoor ;). Ik heb alleen nu eindelijk wat meer vertrouwen gekregen omdat de Clomid goed heeft aangeslagen. Hopelijk hou ik het vol, optimistisch blijven :).
    Ik snap best dat je graag een dochtertje zou willen. Dat is ook mijn ideaalbeeld: van allebei 1.

@ Labamba: Dat lijkt me inderdaad best zwaar, 4 dagen werken, voor je paard zorgen en voor je gezinnetje zorgen.

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He meiden, iedereen fijne paasdagen gehad? Hier lekker rustig aan gedaan, weer een beetje quality time met zn tweeen gedaan, hihi!
    Volgende week dinsdag moet mannetje weer zaad inleveren om te kijken welke behandelmethode zijn zaad geschikt is. Dan komt het toch weer even dichtbij. Stiekem hoop ik dat ik gewoon deze ronde zwanger ben, maar het voelt helaas niet anders dan anders... Maar weer uitgaan van het negatieve...zucht.
    Nou dames, geniet nog van de vrije avond!
    Xxx

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden daar ben ik weer na een tijdje.
    Hier gaat alles goed :) Levi doet het kei goed. Heeft wel wat last van krampjes maar verder mogen we niet klagen.
    @ Ginkel, wat vervelend meid dat ze iets gevonden hebben in je baarmoeder en nu nog langer moet wachten. Een dikke knuffel vanuit hier.
    @ Anouk, hoe gaat het bij jou en met de kleine meid?
    @ zwabbertje, wat fijn dat je er weer bent. Hihi ik ben wel benieuwd naar wat jullie gaan krijgen. Hihi zal idd ons voetbalteam versterkt worden met een jongetje of krijgt lenthe steun haha ;)
    @ labamba, dat geloof ik dat het best zwaar is. De verzorging van finn, je paardje en dan ook nog je huishouden. Poeh... En dan ook nog 4 dagen werken. Petje af voor je hoor meid!
    Wij kruipen nu lekker onder de wol. We zijn een beetje gebroken door alle familie bezoekjes. Dus slaap lekker.

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Fijn paasweekend gehad allemaal??

Labamba,datis pittig 4 dagen werken. Gaat Finn ook 4 dagen naar de opvang dan? Ik zelf werk 2 dagen, en onze beeb gaat straks ook 2 dagn naar het kdv.

Lindde, het is je gegund hoor.

Liverd ook jouw is het zo gegund en ik hoop dat alle ellende je bespaart blijft en je deze ronde zwanger bent.

Sanne, fijn datjullie zo genieten van Levi en alles goed gaat.

Hier druk bezig met de babykamer. Het posterbehang van Bobbi zit er nu op, alleen nu no bij passend behang vinden. En we hebben gemerkt dat dat erg moeilijk is.

Sweet Collection by Monica Maas - Balloon Parade art. 5075 | Sweet Collection By Monica Maas | BEHANGEXPERT

Sweet Collection by Monica Maas - Hello Bear art. 5006 | Sweet Collection By Monica Maas | BEHANGEXPERT

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Zwabbertje, wat een mooi en schattig behang!!!

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Ik snap heel goed dat het er inhakt als je bedenkt dat je dan toch echt de mmm ingaat. Had ik ook. Hopelijk is het toch niet nodig en test je volgende week positief.

@ Zwabbertje: Wat leuk dat behang, voor die met die ballonnetjes :).

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lieverd ik duim voor je! je weet nooit waar het voor helpt!!!!
    zwabbertje mooie behangetjes hoor. kan me voorstellen dat het lastig is!
    nou hier zitten de paasdagen er ook weer op.
    wel lekker hoor 2 dagen samen. ongekent voor ons in deze tijd van het jaar. mijn man is nu erg druk op zijn werk en vaak dus alleen op de zondag thuis. is weel eens frustrerend hoor.
    maar ja het is niet anders.
    nou ik ga nog even wat doen in huis.

groetjes

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Daf hoe staat het er bij jou voor? Zie dat je morgen kan testen? Duim ook voor jou!!!

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lieverd ja dat klopt. maar ik ga er niet vanuit, want zoals je kon lezen is mijn man niet veel thuis deze maanden.:(

11. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hee dames,even een berichtje van mij!
    wat hebben de dagen vrij afgelopen weekend ons goed gedaan en wat zijn we met een frisse start begonnen aan deze week, dat kan ik niet zeggen van de afgelopen weken. ze waren zwaar en erg frustrerend, erg moeilijk als je man geen prater is en het toch anders verwerkt als jij.. we hebben ons er goed door geslagen achteraf en ben heel blij dat hij me alle steun gegeven heeft die ik nodig had op dat moment.
    Hier gaat het dus goed en hoop bij jullie ook allemaal!

@Lieve daf, meis voor jou komt de tijd ook, en weet je? je moet maar zo denken... als je zwanger bent dan wordt je "waarschijnlijk" niet of nauwelijks ongesteld en gaat er bij jou wel een lichtje branden...dan zal de test juist leuker uitpakken denk ik zo hihi. Het is niet iets waar je nu iets aan hebt meis maar ik hoop het zo en gun het jullie!

@Zwabbertje, hey meis dat is leuk behang, persoonlijk zou ik voor het 2e gaan, hello bear. maar dit is natuurlijk helemaal jullie eigen keus, succes met uitkiezen.

@Sanne, wat leuk te lezen dat het goed gaat met jullie & Levi, fijn dat hij het goed doet, minder van de krampjes, hopelijk is het gauw over.

@Ginkel, lieve meis, ik wil je vanaf hier een knuff doen, hopelijk is het ook voor jullie snel afgelopen en wordt je snel zwanger. ook jullie is het zo gegund! Succes met de operatie.

@Lieverd86, ook voor jullie hoop ik het zo! ik ga duimen voor jullie!!

@Labamba, Poehh ... dat lijkt me een druk progamma! weet namelijk zelf hoeveel werk er in een paard zit hihi. Hoe is het met je paard? & hoe is het met jou?

Zal vast wel weer mensen vergeten zijn :) sorry daarvoor.

Fijne avond allemaal en sweet dreams voor straks!

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Toch weer een spannende tijd voor jou. Zal voor je duimen.

@ Jolanda: Goed te horen dat de afgelopen dagen je goed hebben gedaan. Zijn jullie alweer bezig met zwanger worden of nog niet?

Nou, gisteren heeft mijn moeder de uitslag van de onderzoeken gehad en tot nu toe ziet het er naar uit dat ze geen uitzaaiingen heeft. Dat was een hele opluchting. Alleen 1 lymfeklier konden ze niet goed bij dus krijgt zo ook nog een kijkoperatie. Was een heftig dagje gisteren, het was ook de sterfdag van m'n vader, die is 8 jaar geleden aan longkanker overleden. Ben blij dat de dag voorbij is :).

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    gelukkig is de uitslag goed uitgevallen dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden, en nu hopen dat de lymfeklieren ook helemaal schoon zijn
    maar jeetje wat moet dat een slopende dag geweest zijn voor jullie aangezien je met de zorgen om je moeder zit en dan nog eens het verlies van je vader 8 jaar geleden

@jolanda
    gelukkig gaat het weer wat beter met jullie, en ook jullie gunnen we het natuurlijk
    ik vraag me nog steeds af wie de volgende is meestal gaat het hier volgens mij per twee

@all
    gister de 20 weken echo gehad, en alles was gelukkig weer helemaal goed, het is alleen een heel druk en bewegelijk kindje want de echo's konden niet eens normaal genomen worden
    ik heb dus nu jammer genoeg geen echo van het totaalplaatje omdat meneer in de hondjeshouding lag hihi

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey dames, daar ben ik eindelijk weer. Pfff valt niet mee hoor zo'n klein draakje. Moet erg wennen aan het feit dat ik mijn tijd tegenwoordig op een volledig andere manier moet indelen. En dat je tijd min of meer op geslokt wordt. Wat ik overigens helemaal niet erg vind hoor. Want het is een droppie hoor die kleine spruit.
    Van het weekend veel last van buikpijn gehad. Vk gebeld en het is waarschijnlijk het zakken van mijn darmen. Moet het wel even goed in de gaten houden nu en mag geen koorts krijgen.

@Lindedd: Jeetje wat moet jij een nare dag gehad hebben gisteren. Fijn iig dat de uitslag van je moeder goed was en ik hoop dat er verder geen uitzaaiingen zullen zijn. Sterkte!!!

@Naadje: Fijn dat je 20 weken echo goed was! Jammer dat je jochie zo "verkeerd" lag.

@Labamba: Lijkt me erg druk idd het vele werken en je paard en dan ook nog de verzorging van je kleine mannetje? Ik hoop dat je toch ook nog een beetje tijd voor jezelf overhoud.

@Lieverd: Lijkt me moeilijk dat je dan echt de mmm in gaat. Ik hoop zo dat het niet meer nodig is en dat je pos. test maar anders veel suc6 meid.

@daf: Lijkt me moeilijk als je man zo veel weg is. Ik zal ook voor jou duimen.

@sanne: Wat fijn dat het goed gaat met Levi. Vervelend dat hij last heeft van krampjes. Heeft Lenthe de eerste week gehad toen de borstvoeding van colostrum naar melk ging. Zo hard verscheurend huilen deed ze toen van de krampjes. Ben blij dat dat nu minder is.

@zwabbertje: Ik denk dat ik het tweede behangetje het leukste vind. Iets rustiger. Alles goed verder met de zwangerschap? Ben je niet nieuwsgierig wat het word? (of Lenthe versterking gaat krijgen, hihi).

@jolanda: Fijn dat het nu beter met je gaat en dat je het een plekje hebt kunnen geven samen met je man.

Nou ik ga nu even een tukkie doen heb een druk ochtendje gehad en merk dat ik toch nog veel rust nodig heb.

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Daf, dank je wel. Vervelend dat je man zo weinig thuis is, vooral op de klusmomenten. Maar ik hoop evenoed dat het zin heeft gehad en je zwanger bent.

Jolanda, fijn dat je af en toe wat van je laat horen.Moet toch wel moeilijk voor je zijn. Maar misschien ook goed om hier even van je af te praten en je weet je bent altijd welkom. Wat betreft het behang, het is geen keuze tussen beide. Ze zitten beide al op de muur maar het gaat erom wat we voor kleur de rest van de kamer geven. Zodra de kamer helemaal behangen is zal ik wat foto's plaatsen.

Lindedd, jeetje wat een heftige dag. En watmoet het vresselijk zijn om al je vader te moeten missen en je moeder zoveel verdriet en pijn te zien hebben. Gelukkig was de uitslag redelijk positief. Wat is nu het behandelplan voor je moeder?

Naadje haha, hondjeshouding die heb ik nog nooit gehoord. Wel balen dat je geen mooie echo had. Mag je nu nog een keer terug?

Anouk, jaja dat is flink pittig zo'n kleintje erbij. Ik heb bij Lucas erg veel moeite gehad omdat te accepeteren. Maar langzaam aan word je weer een beetje anouk en niet alleen moeder van. t.a.v.het behang, zie mijn verhaal bij jolanda.

Dinsdag weer controle in het ziekenhuis gehad van de kleine uk.En alles was goed. Heb nu over twee weken een afspraak met de gyn.om te overleggen hoe en wat tijdens het inleiden. Ben erg benieuwd.

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    nee ik krijg geen nieuwe echo, maarja misschien over een paar weken toch een 3d echo laten maken ook al ben ik dan bang dat hij er weer raar voorligt want het is echt een druktemakertje in mijn buik
    ik moet nu iedergeval wachten totdat ik de 33 weken echo krijg om hem weer te zien, als ik er over nadenk vindd ik het wel lang duren maar weet ik ook dat het bijna zover is

17. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, wat een heftige dag maar gelukkig wel positief nieuws nu die laatste klier nog.

Anouk, je moet nu echt meer in blokken denken. Ik dacht en denk altijd voeden en dan heb ik weer 2 tot 3 uur tijd om iets te doen of te ondernemen.

Jolanda, fijn dat het beter met je gaat.

Daf, hier draaien ze weer, ondanks dat je man er niet veel is geweest er hoeft er maar 1 door te zwemmen. :D

Zwabbertje wat een leuk behang ben erg nieuwsgierig hoe de rest gaat worden.

Het is inderdaad veel, ik moet ook echt nog mijn draai vinden om savonds ook een keertje rust te kunnen pakken. Ik heb nu wel een verzorgster voor 3 dagen in de week voor mijn paard. Zodat ik alleen nog maar op 1 werkdag savonds naar mijn paard moet. Alleen omdat ik het weekend klaar wil zijn met het huishouden en gezinstijd wil hebben. Boek ik mijn avonden vol met huishoudelijke taken en boodschappen doen. Gaat niet zo heel best met me. Ik heb teveel hooi op mijn vork en moet echt wat makkelijker worden en niet elke dag alles spik en span willen hebben. Maar hoe doe je dat als je zo van nature bent??

18. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden ben even een paar dagen niet op het forum. Mijn ouders nemen ons een weekend mee weg. Dus ben er dinsdagavond pas weer.

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labamba lijkt me inderdaad lastig als dat je natuur is. maar wel optijd pas op de plaats maken hè en niet te lang doorgaan tot je niet meer kunt. dat is het niet waard. je moet ook genieten van jullie zoon!!!!

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daff, is inderdaad moeilijk. Maar vandaag ben ik relax op gestaan. Het is vandaag mama dag en ik ga heerlijk van Finn genieten. Hij groeit zo hard nu. En wat zie ik bij jou 3 dagen over tijd. Ze blijven draaien voor je!!!

Zwabbertje heel veel plezier.

Finn word wakker dus die gaan we is heerlijk in bad doen. Fijn weekend allemaal.

Deel Deze Pagina