@zwabbertje: Het is best pittig idd. Leuk zeg dat je een weekend weg mag met je ouders. @Labamba: Dat probeer ik idd zoveel mogelijk te doen. Het in blokken denken maar dat valt nu nog niet mee. Meisie heeft op het moment zo haar huil momenten. Gister hele avond. Gelukkig is ze vandaag weer rustig waardoor ik weer wat aan mezelf toe kom. Doe jij ook rustig aan!!! @Daf: 3 daagjes over tijd weer!! Duimen draaien. @naadje: Misschien dat hij bij de 3d echo wel goed ligt en kun je weer genieten van je mannetje. Nou vandaag lekker rustig dagje hier. Meisie stil. Mijn bed-klossen zijn alweer opgehaald (hoofdstuk afgesloten) en vanmiddag word er een hele lading van de babydump bezorgd. Ben benieuwd.
Daf k** zooi ik had het zo gehoopt. Argh *** Probeer moed te houden voor jullie moet het ook goed komen.
hey meiden, bedankt allemaal voor de steunde woorden ik ben er erg blij mee jullie begrijpen mij tenminste mijn man vind het allemaal normaal die operatie terwijl ik best in spannend vind maar dat begrijpt hij niet hier vandaag een drukke dag vier vandaag mijn verjaardag morgen ben ik echt jarig maar dan kan ik lekker uitrusten
Ginkel gefeliciteerd alvast dan fijne dag vandaag en morgen. En Tuurlijk je kan hier altijd je ei kwijt. Het is idd niet niks hoor zo'n operatie. Ik snap goed dat je er tegenop ziet.
@ Ginkel: Gefeliciteerd met je verjaardag. @ Daf: He wat balen meid. Hopelijk kan de gyn iets voor je betekenen. (Daar waren jullie toch ook mee bezig?) @ Zwabbertje: Lekker, een weekendje weg. Geniet ervan.
Hej meiden, Sorry dat ik soms zo weinig van mezelf laat horen. Ik merk inderdaad ook dat je echt je tijd in moet delen in blokken. Soms best lastig. Levi is vanacht voor de eerste keer gaan logeren bij opa en oma. Wij hadden gisteren een feestje en zo konden wij ook ff bijtanken. Maar wat was het een raar gevoel toen ze met hem wegreden... deed een beetje pijn in mijn hart en moest echt mijn tranen weg slikken. Ik denk dat dit echt het moedergevoel is. @ Ginkel, meid wat heftig allemaal zeg... hopenlijk kan je een beetje genieten van je verjaardag! Gefeliciteerd iig @ Labamba, probeer niet teveel van jezelf te verlangen meis. Als er 1 dag niet gestofzuigd is, is dat niet erg. Morgen weer een dag. Ik weet dat het moeilijk is (ik ben ook zo opruimigerig enzo) maar ik probeer ook zoveel mogelijk zo te denken. Al doe je per dag maar 1 ding, dan hou je het toch een beetje bij en kun je ook lekker genieten van je mannetje en je paard. Een heel goed idee om een mamadag in te lassen. Probeer echt aan jezelf te denken meid! @ Daf, he wat balen dat je ongi bent geworden... ik gun het je ook zo van harte. Nou ik ga hier ff aan de poets. Nu er ff geen kind in huis is, kan ik er ff gebruik van maken om snel door het huis te gaan. Fijne zondag allemaal. Liefs
Daf,wat rot dat je weer ongi moest worden meis... Op naar de volgende ronde! Ginkel, meis wij denken er iets anders over als mannen ook ik heb soms dat gevoel..snap je dus precies en ik denk niet dat ik de enige ben die je begrijpt. Succes dikke knuf LindeDD, ja we zijn sinds deze maand weer begonnen me zwanger worden! Sanne, ja meid dat is natuurlijk logisch dat je even je tranen most wegslikken! Maar toch ook fijn dat jullie even tijd hadden met elkaar en daardoor even konden bijtanken! Zwabbertje, je zal vandaag wel terugkomen, hopelijk heb je een uitgerust fijn weekendje gehad! Hè Dames, ik sta al een paar dagen op met hoofdpijn terwijl ik genoeg slaap krijg wat meestal het geval is bij mij. Ook al een week last van buikpijn... Ga er totaal niet vanuit dus ik wacht om het zo maar te zeggen m'n ongi af, tussen de 21e-25e verwacht ik ongi te worden.. Fijne zondag allemaal x
He dames, ik begin een beetje zenuwachtig te worden. Morgen is mijn nod denk ik, maar ik heb nog geen verschijnselen van een naderende ongi. Normaal gesproken heb ik snel last van tussentijdse bloedingen, tussen mn eisprong en ongi, maar nu helemaal niet. Misschien ligt dat aan dat ik altijd aan de mulitvitaminen zat van de etos en nu alleen aan de foliumzuur van de kruidvat. Toch ook nu nog geen roze afscheiding of zelfs bruin. Ook geen last van zwaar gevoel onderin, krampjes etc. Eigenlijk wel relaxt, maar dan begint meteen te kriebelen...zou het dan eindelijk zo zijn? Dus dames willen jullie duimen voor mij?????? Hou jullie op de hoogte!!! Xxx
Wat spannend lieverd. Kan me voorstellen dat je niet durft te testen. Ik hoop dat als je het wel durft je een knal positieve test in handen hebt.