O Lieverd wat spannend! Hoop zo voor je dat het raak is! Ik snap heel goed dat je niet durft te testen, heb ik zelf ook last van, ben helemaal klaar met die negatieve testen.
Wat een ongeduldjes zijn wij, haha. Ik heb vandaag een dag vrij. Finn heeft hele erge diarree. Dus heb ik me vandaag maar is nuttig gemaakt. Allemaal leuke setjes kleding bij elkaar gezocht en pakketjes gemaakt voor verkoop. Dus even 19 advertenties op Marktplaats geplaatst. Nu nog hopen dat ik het verkoop. haha. Kunnen we er weer nieuwe kleertjes van kopen.
Haha jullie zijn nieuwsgierig! Fijn dat jullie meeleven! Maar hier nog steeds niets. Vind het erg spannend en elke keer als ik naar de wc moet, hoop ik geen bloed te zien. En dat is nog steeds zo het geval. En nee ik heb nog niet getest. Weet ook niet zo goed wanneer ik dat wil. Voor mijn gevoel had ik de maandag mn eisprong dus dan zou je gister mn ongi verwachten. Dat zou cd26 zijn. Ik denk dat ik pas vanaf donderdag test, maar vind t erg moeilijk. Maar om de oude quote weer naar boven te halen: geen bloed, geeft moed!
Ooooh lieverd ik hoop zo dat het raak is! Mijn duimen draaien hier echt overuren voor je. @ labamba, ik hoop dat je wat verkoopt succes!!
Zo weer terug van weg geweest. Was een geweldig weekend met als afsluiter een dagje efteling. Oooh lieverd wat spannend. Men duimen draaien voor je hoor meid. En ik hou het forum in de gaten
Hee dames, Lieverd, oh ik hoop het zo voor je m'n duimen draaien overuren hierzo. Zwabbertje, hoe hebben jullie het gehad? Labamba , succes met verkopen meis. Hier eergisterenmiddag ongesteld geworden, week tevroeg maar ik vond het niet erg toen ik het zag...vreemd gevoel Ben helaas ook nogeens niet een beetje ong maar beetje erg, dus ook giga last van me buik en rug, ga nu lekker m'n bedje weer inkruipen met een kopje zouthout thee en een warme kruik.. Hele fijne dag allemaal liefs
Ik kan het niet geloven!!!! Zit jankend van geluk op de bank!!!!! En krijg de grijns niet van mn gezicht..... IK BEN ZWANGER!!!!!
Waaaaaaaaaauwwww lieverd!!! Wat geweldig meid!!! Super gefeliciteerd! Ooooh het is je zooo gegund!! geniet ervan!!! Ben zo blij voor je!! Echt helemaal super!!
Yeahhhhhhhhh Lieverd dit is echt geweldig. Zit zelf ook met tranen in men ogen, snik. Gefeliciteerd meid. Het is jullie zo gegund. Jolanda, je hele lichaam is van slag. Balen meid maar hoop wel voor je dat je je gauw beter voelt en rust lekker uit en denk aan je zelf. Joalnda, ons weekend was erg gezellig maar ook erg vermoeiend. Merk nu echt wel dat ik en het zwaarder word en vraag soms te veel van me zelf. Heb hierdoor dan veel last van harde buiken.