Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0

Deze foto hebben we bijgesneden en uit laten vergroten in zwart wit 1 meter bij 1 meter. En hij is gaaf geworden.

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hoezo eigenwijs

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Wat een mooi mannetje labamba!!!!

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Mooie foto;s, van een nog mooier mannetje. Daar mag je zeker trots op zijn!!

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    LIEVERD ik zit hier het bericht met tranen in mijn ogen te lezen
    onwijs GEFELICITEERD met je zwangerschap
    en geniet ervan het is je gegund!!!

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labamba wat een mooie foto's.
    wat een charmeur!!!!!!

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo,
    morgen hier weer naar de gyn. ben benieuwd wat hij te melden heeft.
    ik hoop dat er niets ernstigs is gevonden.
    we zullen zien.

8. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Zo net bij de anesthesist geweest zo om 9.45 op de verpleeg afdeling komen ben wel benieuwd
    daf succes vandaag ik het ziekenhuis
    labamba wat een lekker kereltje is het toch

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Thanx meiden. Ik vind hem zelf ook goed gelukt haha

Daf en Ginkel veel succes in het ziekenhuis

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Wat een leuke foto's!

@ Daf en Ginkel: Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Laten jullie weten hoe het ging?

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Daf en ginkel, succes vandaag!
    @ labamba, wat een leuke foto's zeg!! En wat is Finn al groot geworden!

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Daf en ginkel: hoe is het op het zkh gegaan?

@labamba: Wat heb je toch een knap mannetje zeg!! Mooie foto's.

@jolanda: balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Maar jouw tijd komt echt nog wel. En zo kun je het weer rustig opbouwen. Ik hoop dat je buikpijn minder is nu.

@zwabbertje: Lekker rustig aan gaan doen nu he. nog maar zo'n 8 weekjes te gaan!

Nou hier een erg onrustige middag. Kleine meid kan de laatste dagen moeilijk in slaap komen huilt veel en slaapt alleen maar als ze beneden in de wagen ligt. Ik ben er erg op tegen maar ben toch over stag gegaan en we hebben toch maar een speentje geprobeerd op momenten dat het ons echt teveel word en het werkt.
    Gelukkig slaapt ze snachts meestal wel goed door.
    Apart dat je van tevoren een beeld hebt van hoe je de dinggen wil/gaat aanpakken en dat je dan vervolgens heel anders de dingen doet.

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, ik ken het... Je hebt echt een bepaald beeld van hoe je dingen wilt gaan doen en in werkelijkheid gaat het een stuk anders.
    Slaapt ze echt snachts al helemaal door??? Woow, dat doet Levi echt niet. Netjes hoor ben er wel een beetje jaloers op. Mijn lief en ik waren zo brak dat hij nu 2 nachtjes bij ons mam en pap slaapt. We konden echt niet meer en waren elkaar zo aan het afsnauwen dat ons mam zei nu is het genoeg en ie brengt hem. Heel lief maar ons mam is het zelf ook nog niet helemaal goed. Ik voel me nu wel een beetje een slechte moeder... Maar soms moet je ook een beetje aan jezelf denken.
    Fijne avond allemaal.

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, thanx :D. slim dat je over stag bent gegaan. Zeker de eerste 6 maanden hebben ze hem nodig voor de zuig reflex. En dan bouw je het toch daarna gelijk weer af. Ik heb Finn op een gegeven moment ingebakert. Is nu niet meer nodig. Maar dat kan ook heel goed werken.

Sanne, Een momentje voor jullie samen betekend niet dat je een slechte moeder bent. Je erkent juist het probleem en zoekt naar een oplossing zodat jullie je weer kunnen opladen en er helemaal kunnen zijn voor Levi.

Ik ben echt brak vandaag. Mams komt altijd hierheen sochtens vroeg. Maar ze belde vanochtend om half 7 (dan is ze er normaal) dat ze zich had verslapen. Ik snel Finn aangekleed en in de auto op naar De Meern om vervolgens naar mijn werk in Amersfoort te rijden. En dan zit je natuurlijk gelijk in de file. ARGH.

15. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ginkel en Daf,ik hoop dat jullie wijzer zijn geworden in het ZH.

Anoukn ik van de tweede in verwachting ben begrijp ik je helemaal. Ik ad met Lucas ook allerlei ideeën en was erg streng voor me zelf. Maar merk nu al bij deze tweede dat ik dat niet meer wil en er meer van wil genieten. Dus vergeet alsjeblieft niet te genieten.

Sanne, voor jouw natuurlijk ook en je bent een TOP moeder!!

Labamba,dan begint de dag inderdaad niet flex. Nu even lekker uitrusten of is Finn 's avonds erg onrustig.

Hier vandaag voor de 2e keer de 3.4d echo gehad. Maar helaas wilde ons kleintje zich weer niet goed laten zien. Moen weer voor een herkansing. Nu met 35 weken (8 mei)

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Gisteren in het ziekenhuis alles besproken voor de operatie dus nu moet ik wachten op een brief ben best wel zenuwachtig voor de operatie en wat de uitslag is het is nu afwachten
    daf hoe was het bij jou in het ziekenhuis

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de operatie. Hopelijk kan je snel geholpen worden.

@ Sanne: Lief van je moeder dat ze Levi 2 nachtjes heeft zodat jullie weer een beetje kunnen bijslapen. Sluit me helemaal aan bij Anouk en Labamba. Te horen hoe je met Levi bezig bent, ben je absoluut een goeie moeder!

@ Zwabbertje: Jammer dat je kleintje zich weer niet goed liet zien op de echo. Hopelijk volgende keer beter.

@ Labamba: Dat is inderdaad geen fijne manier om de ochtend te beginnen.

18. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @Ginkel, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de operatie. Dat zou ik ook zijn. Hopelijk kun je snel terecht en is de uitslag goed.

@meiden die zwanger zijn/geweest: wat waren jullie eerste kwalen eigenlijk? Ik merk namelijk nog niet heel veel. Soms wat steekjes in de lies en mijn borsten zijn wat beurs, maar voor de rest weinig. Oh en ik merk dat ik iets meer moet eten. Heb niet veel zin in zoetigheid, maar brood en fruit dat gaat er wel in.
    Net de fertiliteitsafdeling gebeld en we laten de afspraak gewoon staan. Dan krijgen we de uitslagen van mijn man en een eerste echo! Ben benieuwd!

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hallo hier ff een snelle update. gisteren bij de gynaecoloog was alles goed. weet niet of ik hier blij mee moet zijn. we hebben er wel dik ander half uur gezeten en ook gesproken over wat we willen.( geen medische molen) de gynaecoloog heeft ons wat(ongeveer een halve encyclopedie) info mee gegeven om door te lezen. hierin staan(geloof ik) alle opties die je kunt doen. heb het nog niet door gelezen, maar dat komt nog wel. hoef niet meer terug te komen tenzij we anders beslissen. dus ja..........ik weet het niet of eigenlijk ook wel. nou ja ff laten bezinken denk ik.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Fijn dat er in ieder geval niks mis is, maar snap ook dat dat het juist lastig maakt. Inderdaad maar even laten bezinken en er goed samen over hebben wat jullie willen.

@ Lieverd: Spannend dat je volgende maand je eerste echo hebt! Wat ik hier lees zijn de kwaaltjes heel verschillend. De een heeft al veel last van symptomen de eerste weken, en de ander merkt nergens wat van.

Ik denk dat ik m'n eisprong weer gehad heb. Heb een beetje dezelfde 'kwaaltjes' als vorige maand. Van het weekend nog maar even klussen en daarna maar afwachten...

Deel Deze Pagina