Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Ben idd van plan om het speentje als iets tijdelijks te zien. Maar het geeft ons wat meer rust zo en dat is ook wel belangrijk.

@Daf: Goed dat er niets mis is. Maar lijk me wel moeilijk hoor. Even laten bezinken denk ik.

@lieverd: Ik had weinig kwaaltjes. Wat ik wel had was ook die beurse borsten en moe de eerste week. Daarna bleven de gevoelige pijnlijke borsten en af en toe een steekje hier of daar maar meer heb ik eigenlijk niet gehad.

@Lindedd: Suc6 met klussen ;) ik zal duimen.

@ginkel: Pff spannend hoor dat afwachten. Het is niet niks. Hoop dat je snel aan de beurt bent. Dan is het sneller voorbij.

@zwabbertje: genieten doe ik zeker :D. Hopen dat je beebje volgende keer wel goed ligt.

@sanne: Ze komt om ongeveer 3 uur 1 x en daarna pas om half 8 weer. Soms even stil sussen na het voeden maar gelukkig laat ze ons lekker slapen 's nachts. Overdag huild ze regelmatig en soms een hele avond van 6 tot 11. Gelukkig is dat met het speentje nu ook minder. Vanmiddag is ze heerlijk rustig geweest en heeft ze lekker liggen slapen. We mogen niet klagen.

Nou vanmiddag weer eens ouderwets gewinkeld met vriendlief. En heb van heb een paar mooie nieuwe schoenen mogen uitzoeken. (Omdat ik zolang niets voor mezelf had gekocht-smelt :D).
    Vanavond lekker een filmpje kijken en morgen weer kraambezoek.
    Fijn weekend dames.

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ daf, fijn dat er niets mis is, idd maar even laten bezinken allemaal.
    @ ginkel, spannend allemaal meid. Hoop ook voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten.
    @ lieverd, ik had op het begin ook niet zoveel heel veel last ergens van. Alleen wat gevoelige borsten en ook wat steekjes onderin. Ik was wel heel moe. Maar om daar meteen een zwangerschap aan te hangen haha daar twijfelde ik ontzettend aan. Ik heb toen ook een extra test gedaan haha. Wel leuk dat je volgende maand je eerste echo al hebt. Verder 1 tip van mij: geniet optimaal van je zwangerschap. Het gaat zo snel voorbij. :)
    Hier is alles weer goed. Mams en paps zijn weer bijgetankt hihi. Levi heeft het vanacht echt super gedaan. Hij werd om 3 uur wakker en toen heb ik een muziekje aangezet en toen viel hij al gauw weer in slaap en toen heeft hij doorgeslapen tot half 5! Stond er zelf een beetje versteld van haha. En toen kwam hij om 8 uur. Dus petje af voor ons mannetje :)
    Fijne zondagavond iedereen! Liefs

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oja, en thnx voor jullie lieve woorden. :)

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jeetje wat is het rustig hier.

Sanne, fijn dat Levi weer bij jullie is en dat jullie weer even zijn bijgetankt.

Anouk, goed dat je lekker schoenen hebt gekocht voor jezelf, mag ook weleens :).

Ik heb eigenlijk ook weinig te melden. Zit geduldig op het wachtbankje ;).

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Inderdaad heel erg stil. En ik heb ook al zo weinig te melden.

Lindedd, sterkte op het wachtbankje. Ik vond hem altijd vreselijk met name de 2e week.

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Idd zeg, wat ja het rustig hier.
    Ik heb ookal niet zoveel te melden alleen dat Levi al 2 nachten doorgeslapen heeft :D echt super fijn!!
    Linde, succes op het wachtbankje. Hoop zo voor je dat het raak is! Mijn duimen draaien voor je.
    Liefs

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hihi het is inderdaad rustig hier. Maar dat zal wel weer terug komen denk ik (hebben we wel vaker gehad hier ;))

@sanne: Fijn zeg dat Levi lekker heeft doorgeslapen! Lenthe is ook weer wat rustiger overdag en 's avonds.

@lindedd: Suc6 met wachten!!!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier lekker aan het genieten van mijn kleine meissie en begin nu eindelijk een beetje een ritme te krijgen.

8. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey meiden

gisteren ineens een veeg bloed gespot terwijl ik volgens de banner zaterdag ongi moet worden vanochtend was het ook weer weg dus weet niet wat het is geweest nog niks gehoord van het ziekenhuis verder niks te melden

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ginkel misschien een innestelingsbloeding?? zou mooi zijn. we wachten af.

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden.
    Ik ben zo verdrietig... Heb gister de moeilijkste keuze van mijn leven moeten maken... We hebben gister onze Nala (kat) moeten laten inslapen. Ben er zo kapot van en mis dat beestje echt enorm. Ben al de hele avond en nacht aan het janken en kan gewoon niet stoppen met janken.
    Onze Nala had een huidprobleem waardoor ze zichzelf helemaal kapot krabte en likte. Vorig jaar heeft ze daarvoor nog een injectie tegen gehad maar die hielp al niet meer. En nu was het zo erg dat ze bij haar kopje alles kapot had gekrabt en bij haar buik en pootjes alles kapot had gelikt.
    Dat je zo kan janken om een beestje en er zoveel verdriet van kan hebben... Ik mis haar echt heel erg en nu ik er over typ rollen de tranen weer over mijn wangen...
    Maar soms helpt het wel om erover te praten.

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh sanne, begrijp zo goed wat je bedoeld. Een kat kan je zoveel warmte geven dat het echt een gemis en een enorme leegte geeft als ze er niet meer is! Had je haar al lang bij je? Voor nala is het goed zo, maar t geeft veel verdriet. Meid veel sterkte!! Denk aan je! X

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik snap je ook helemaal Sanne, krijg al tranen in mijn ogen van jouw verhaal. Sterkte.

13. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieve Sanne, veel sterkte...praten helpt zeker weten meis! Ik denk aan je..

Ginkel, klinkt wel als innestelingsbloeding maar het kan nog alle kanten op! Hoop het zo voor je,is je gegund.

Hè dames,
    Hier gaat het goed, maar verga sinds 2 dagen van de pijn in m'n buik...geen pijn bij mijn eierstokken dat was het eerste wat me te binnen schoot... Het tweede m'n stoelgang... Eigenlijk kan het alle bij niet dus zou niet weten waar het wegkomt!

Wie gaat er nog wat doen met koninginnedag?

Nou het is hier wat stilletjes hè, lees stiekem alles haha..
    Hopelijk alles ok met jullie!?

Fijne vrijdag dames

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    O Sanne wat vreselijk! Heel veel sterkte! Ik heb 4 katten en moet er niet aan denken dat er wat met ze gebeurd dus snap heel goed dat je zo verdrietig bent.

Ginkel, hoe is het met jou nu?

Hier alles goed, heb lekker een weekje vakantie. Met koninginnedag gezellig met een paar vrienden Zeist in.
    Nog een week op de wachtbank.

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Oh wat verschrikkelijk kan het me heel goed voorstellen. Ook ik heb een kat en ik moet er niet aan denken die te moeten missen. Veel sterkte meid.

@ginkel: Mijn duimen draaien voor je.

@lindedd: Veel plezier in zeist. Het weer moet mooi worden.

Ik denk dat wij er ook heerlijk even op uit gaan met de kleine. Lekker genieten van het zonnetje.

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hier gaat alles goed vanmiddag ineens weer een veeg bloed hoop maar niet dat het door zet ik wacht rustig af ik verwacht dat het wel doorzet

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel meiden voor jullie lieve woorden. We missen haar echt enorm. Gelukkig hebben we nog een andere kant en maakt die veel goed. En ik heb Levi ook nog (en mijn andere mannetje natuurlijk) en Levi zorgt ervoor dat ik voldoende afleiding krijg.
    Nogmaals thnx.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vandaag naar een mega sale van lief lifestyle babykleding geweest in sliedrecht. Zo leuk. Alles (seizoen 2011/12) voor maar €5,- per stuk. We hebben lekker veel ingeslagen ( ook voor de winter)helemaal in mijn nopjes hihi.

Hoe is het met je sanne, gaat het al iets beter?

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    zo anouk dus de kast van lenthe hangt al goed vol!!!! hihihi

20. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Pfff... Intensief een spelletje op de wii doen, vinden mijn (.)(.) niet zo prettig!!!!

Deel Deze Pagina