Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Leuk Anouk! De kast van Lenthe zal idd lekker vol hangen hihi :)
    Hier gaat het wel okeej. We hebben gelukkig veel afleiding van al het kraambezoek wat nog komt. Op sommige momenten heb ik het er nog wel moeilijk mee. Dan komt het gemis. Mis gewoon de knuffels die ik kreeg, het mauwen, gewoon de liefde die je van haar kreeg. Nu ik het er zo weer over heb, schieten de tranen weer in mijn ogen... Het gemis moet denk ik nog een beetje slijten...
    @ lieverd, Jaa die kunnen behoorlijk gevoelig zijn. Heb je het trouwens al aan iemand vertelt??

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Sanne wat rot voor je dat je d'r zo mist. Dat gaat helaas niet zo over en moet inderdaad slijten. Nogmaals sterkte meid.

en om even jou vraag te beantwoorden: mijn ouders, schoonouders en mijn beste vriendin weten het. Verder niet!

3. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Sanne wat erg van jullie kat ik wens je heel veel sterkte toe ik weet hoe je je voelt een kat is net als een kind voor mij je krijgt daar zo veel liefde van en als dat weg valt mis je ze

hier nog niks wel wat krampen gehad en heb een beetje het zuur
    dus nog maar even afwachten

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sorry meiden, weer even erg druk geweest.
    Met name met de voor bereidin voor de baby.

Sanne wat vreselijk van jullie kat. Sterkte meid.

Hier dus druk met de voorbereidingen. Kamer is nu geheel behangen, gordijnen zijn bestelt. Nu nog schoonmaken, bleh..

Fijne koninginnedag allemaal

5. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    gisteren heel iets bloedverlies. wat kan dat zijn? innestelingsbloeding lijkt me erg vroeg aangezien ik vrijdag eisprong had. daarna niets meer. heel vreemd.

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Daf misschien een eisprongbloeding? Ik had het ook wel eens zo vlak na de eisprong of misschien een bloeding door seks?

7. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hier gisteren 1dag ongi geweest nu is het weer weg ik weet niet wat ik van moet denken zal ik voor de zekerheid testen wat denken jullie?

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ik zou wel testen.1 dag is eigenlijk geen ongi. je weet nooit!

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    ginkel ik zou ook een test doen. Was het echt ongesteld of viel de bloeding ook nog mee.

even een vraag aan iedereen die zwanger is of was, hadden jullie in het begin ook last van krampen onderin de buik? Heb steeds steken in de liezen wat ik interpreteer als bandenpijn, maar vanmiddag ineens hevige kramp van 10min ongeveer. Ik snel naar de wc, maar gelukkig geen bloeding. De rest van de middag is het was zeurderig, is dat normaal tijdens een beginnende zwangerschap?

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, ik had wel eens wat krampjes maar ik weet eigenlijk niet meer of dat lang aanhield bij mij. Het kan inderdaad wel bandenpijn zijn en als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de verloskundige bellen.
    Hier gaat alles wel goed. Levi slaapt al hele nachten door. Echt super! Wel denk ik nog iedere dag aan onze Nala. Ik mis haar nog steeds en vraag me soms af of dat minder gaat worden...
    Verder gaat alles prima, vandaag flink aan de poets geweest dus ik vind dat dat morgen beloond mag worden met en dagje shoppen haha :)
    Veel liefs

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ginkel en Daf, jeetje wat een onzekerheid over bloedverlies. Altijd een moeilijk moment. Ginkel ik zou over een paar dagjes testen als het echt niet doorzet.

Lieverd, ik herken de krampjes niet. Maar vind het ook moeilijk terughalen wat er 30 weken terug speelde. Wn anders, net als anne zegt, bij twijfel altijd de VK bellen. Misschien kan je eerder een echo krijgen?

Sanne, wat heerlijk dat Levi na 6 weken al doorslaapt. En shoppen doe je dat dan samen met je kleine man. Vind het altijd zo zwaar met een kleintje erbij.

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hey meiden ik ga over een paar dagen denk wel even testen
    de bloeding was maar de helft als anders en heb meer krampen en steekjes in mijn linker lies dus wacht het nog wel even af
    probeer me maar niet gek te laten maken door mij zelf

Lieverd als je het niet vertrouwd zou ik de verloskundige bellen

Sanne een dagje shoppen heb je zeker verdient na een dagje poetsen

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zo het is alweer even geleden dat ik hier was!!!:).
    Ik heb het ook zo druk op het moment. Die kleine vergt veel tijd op het moment omdat ze overdag moeilijk in slaap komt. En heb veel verjaardagen gehad. Het huishouden niet te vergeten en die bergen strijk die ik voortaan heb.
    En dan heb ik ook nog volgende week mijn laatste theorie-examen en over 3 weken mijn laatste praktijk-examen voordat ik (hoop ik) afgestudeerd ben. Dus ben momenteel tussen alles door ook nog eens hard aan het studeren.
    Maar komt allemaal goed. Ik heb gelukkig een hele lieve vriend die in de avond veel voor me doet zoals koken en de kleine in bedje leggen. Nog een paar weekjes en we gaan even lekker naar de ardenne om bij te komen van deze hektische weken en ik kijk er enorm naar uit!!

Hoe is het met iedereen?

@Sanne: Wat fijn zeg dat Levi al hele nachten door slaapt!! Ik hoop dat onze kleine meid dat ook snel doet. Al mag ik niet klagen, meestal slaapt ze zo'n 6 uur achter elkaar door dus dat is ook al fijn.
    Ik snap goed dat je Nala nog erg mist, sterkte meis. Geniet inderdaad maar van lekker shoppen!!! Werkt altijd goed ;).

@Lieverd: Ik had wel steekjes in mijn buik en lies en was inderdaad bandenpijn. Je kunt zoveel voelen op het moment en zeker de eerste 10 weken. Daarna neemt het als het goed is af. Maar als je iets niet vertrouwd gewoon de vk bellen die is ervoor!

@ginkel: Ik zou idd ook over een paar dagen testen. Ik ben benieuwd.

@daf: Misschien toch met je eisprong te maken?? Ik zal duimen voor je!

@zwabbertje: Toch ook wel leuk he met de baby kamer bezig zijn.

@lindedd: Voor jou word het ook weer spannend he, nog een paar dagen.

Zo ik geloof dat ik weer een beetje bij ben nu.
    Ik hoor de kleine weer huilen die heeft honger denk ik en ik ga zo als ze straks weer in haar bedje ligt proberen wat te studeren.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Leuk om zo met de babykamer bezig te zijn!

@ Daf: Voor jou wordt het ook spannend. Hopelijk was het inderdaad een innestelingsbloeding.

@ Ginkel: Voor jou ook spannend. Wanneer ga je testen?

@ Sanne: Ik snap heel goed dat je Nala nog zo mist. Sterkte!

@ Anouk: Pfff, jij bent wel erg druk zeg! Gelukkig is je studie bijna klaar. En over een paar weekjes naar de Ardennen, lekker hoor!

@ All: Voor mij nog een paar dagen op het wachtbankje. Ik verwacht zaterdag mijn ongi (hoop het niet ;)).

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd ik hoop ook van niet want dan heeft het zijn werk gedaan!!!!!

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    iedereen op wachtbankje, succes dames!

anouk, nog even doorbijten meid, je kan het en dan lekker een paar daagjes weg! ;)

lieverd, ik heb met de zwangerschap als ik het niet vertrouwde de verloskundige kunnen bellen met alle vragen die ik had, je zou altijd kunnen bellen als je er erg onzeker over bent? succes meis en ik duim voor je

ginkel, ik duim voor je meis dat het niet doorzet en je over een paar dagen een posi test in je handen hebt!

hier gaat het goed dames, ik lees mee maar reageer niet zovaak. dit omdat wij opzoek zijn naar een nieuw huis en ik niet zo heel erg met "zwanger worden" bezig wil zijn omdat ik dan bang ben het juist nog langer duurt... een raar gevoel sorrie dames dus lees gewoon nog even een tijdje mee en dan komt dat vanzelf wel weer goed :)!

heel veel liefs en fijne dag morgen!

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anoniemz succes met zoeken. hoop dat jullie snel iets moois vinden!

18. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey meiden vanmorgen hier getest en helaas negatief wat zouden jullie over een paar dagen weer testen of ben ik gewoon niet zwanger

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Balen van die test en dat je nu nog steeds in onzekerheid zit. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Als die weer negatief is, was het toch een ongi denk ik, ook al was ie wel erg kort...

@ Jolanda: Leuk dat jullie met een nieuw huis bezig zijn. Ik snap dat je hier niet zoveel reageert als je probeert niet te veel met zwanger worden bezig te zijn. Wel fijn om af en toe toch wat van je te horen :).

20. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    goedemorgen meiden
    ook ik ben er weer na drukke weken gehad te hebben

strakkies weer naar de vk voor controle, ben benieuwd hoeveel ik weer ben aangekomen

@anouk, je hebt het er maar druk mee maar je kan het en als beloning lekker naar de ardennen!

@lieverd, ik had in het begin ook krampen maar dat kunnen ook e darmen zijn en als je echt zorgen maakt kan je altijd bellen naar de vk want daar zijn ze ook voor

@jolanda, wat leuk zeg bezig zijn met een nieuw huisje zo ben ik ook weer zwanger geworden na mijn miskraam

@ginkel, balen zeg dat je test negatief was maar geen bloed geeft moed misschien over een paar dagen nog eens testen mijn duimen draaien nog steeds voor je

@sanne, wat erg zeg van je kat hoop dat de mooie herinneringen blijven en wat lekker zeg dat de kleine al doorslaapt

sorry als ik iemand vergeten ben me geheugen is als een zeef

@all voor de zwangere hebben jullie in het tweede trimester ook ineens gekke/ vervelende dromen gehad over de zwangerschap

Deel Deze Pagina