Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Daf, dankje meid hoe is het bij jou?

Naadje en LindeDD, dankjewel dames, hebben veel wensen dus hopen gauw een mooi huisje tegen te komen!

LindeDD, duim voor je dat je à.s. Zaterdag, zondag, maandag,dinsdag enz enz enz niet ongi wordt en een mooie test in de handen mag hebben net als Ginkel!!

Ginkel, m'n duimen blijven draaien..,geen bloed is moed! Al vaker 6 dagen overtijd geweest??

Dames, ik lees lekker mee de komende tijd en af en toe post ik een berichtje van hier :D, sorry als ik er een paar vergeet hihihi

Fijne avond

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik loop ook weer even binnen. Ben helaas ziek en voel me echt niet fijn.

Spannend een aantal op het wachtbankje. Duimen draaien voor jullie.

3. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    vanmorgen de dokter gebeld en gevraagd of ik toch nog zwanger zou kunnen zijn na 1,5 dag ongi en de dokter vertelde mij dat het een hele kleine kans was dat ik zwanger ben omdat ik toch ongi ben geweest dus de banner maar even aangepast
    op naar de operatie en daarna weer met goede moed verder

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hey meiden,

We hebben net getest en..... hij was POSITIEF!!! Ik ben dus gewoon zwanger .
    Zo onwerkelijk dit, m'n man en ik zaten echt een beetje beduusd naast elkaar op de bank.
    Morgen maar het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wel hoe we nu verder gaan. Geen idee of ik dan nog in het ziekenhuis onder controle moet of dat ik gewoon naar een verloskundige moet.

5. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Nog even een foto:

Bijgevoegde bestanden:

• ZWtest.jpg
      ZWtest.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      4
  6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    (Geen idee waarom hij de foto op z'n kop plaatst, maar goed ;))

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ahhh lindedd wat super zeg!!! Gefeliciteerd het is je zo gegunt. Geniet ervan. Jeeeehhhh

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    En het is nog een knaltest ook zeg!

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    JAAAAAAA!!!!!!!! Wat goed Linde!!!!!! Zo blij voor jullie!!

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd WAT EEN GEWELDIG SUPER GOED NIEUWS ZEG!!!!! Gefeliciteerd

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd gefeliciteerd!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Lindedd gefeliciteerd!!!!!!!!! Het is je gegund

13. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Linde, ik zit hier gewoon met tranen in men ogen. Meid hoera gefeliciteerd. Wat bijzonder, na dat je het niet meer verwacht.Ik hoop dat je er van kan genieten en straks een mooie echo hebt.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bedankt voor jullie lieve reacties!! Is echt fijn om te merken hoe we met elkaar meeleven.

@ Labamba: Hoe is het met jou? Nog ziek? Beterschap!

@ Ginkel: Wat balen dat het dus toch gewoon een ongi was :(. En ik zie dat je waarschijnlijk 26 mei geopereerd wordt? Spannend hoor. Zie je er erg tegenop?

@ Zwabbertje: Hoe is het met jou? Het komt voor jou nu al heel dicht bij!

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ linde! Wooooww wat een mooie test!! Super gefeliciteerd!!! Het is je echt gegund meid!! Echt helemaal super! Geniet ervan! :)

Ben net terug van de gyneacoloog. Mijn wond zag er goed uit! Als wij ooit voor een 2de zouden gaan dan mag ik in principe normaal bevallen. Het ligt er dan wel aan hoe hij ligt want nu lag hij verkeerd zodat hij er niet uit kon en daarom had ik een keizersnee gehad. De gyneacoloog zei dat mijn bekken niet te smal waren maar omdat hij verkeerd lag ik daarom een keizersnede heb gehad. Bij de 2de moet ik wel medisch bevallen. Ik blijf dan tot 36 weken onder controle bij de verloskundige en daarna onder controle van de gyneacoloog.
    Dus dat is echt super fijn! :)

Sorry meiden dat ik er niet zoveel ben maar ben soms zo druk dat het forum er dan even bij in schiet. Sorry daarvoor.

Fijne dag iedereen. Xx

16. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, en al het ziekenhuis gebeld? Wat zeiden ze. Ik vind het echt super voor je zeg.

Ik ben helaas nog steeds ziek. Finn is wel gewoon naar het kdv. Ik heb gewoon geslapen tot 12 uur :$. En dat is voor mij een unicum. Hopelijk knap ik nu snel op want ik ben het wel zat.

17. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @linde dd
    wat een super nieuws zeg, onwijs gefeliciteerd!!!
    geniet van je zwangerschap

@labamba
    meid knap gauw weer op! beterschap

@sanne
    mooi zo dat de wond er goed uit zag, en fijn om te weten hoe nu verder mochten jullie weer zwanger worden

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Word het al iets werkelijker nu! En weet je al of je bij de vk terecht kunt?

@Labamba: Beterschap. Ik hoop dat het snel beter gaat.

@Sanne: Fijn zeg dat je wond er goed uit zag! En ook fijn dat je gewoon weer via de natuurlijke weg weer mag bevallen.
    En inderdaad ik heb het nu ook wel een beetje dat mijn tijd zo opgeslokt word dat ik echt even tijd moet vrij maken om hier te lezen en te reageren. Maar het blijft fijn om hier alles te kunnen delen en te volgen.

Hier gaat alles ook prima. Druk aan het studeren. Woensdag mijn laatste theorie toets.

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: vervelend dat je nog steeds ziek bent. Zo te horen had je in ieder geval wat extra slaap nodig.

@ Anouk: succes met leren voor je toets woensdag.

Ik heb vanmiddag de gyn gesproken. Afgesproken dat ik rond de 8 en 9 weken in het ziekenhuis een echo laat maken. Verder kan ik dan gewoon naar een verloskundige. Ik weet eigenlijk niet wanneer je daar contact mee op moet nemen. Hoe hebben jullie dit gedaan?

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Ik heb eigenlijk gelijk de vk gebeld toen ik het wist. Ik kreeg na 6 weken een echo toen omdat ik lange cyclussen had. Normaal krijg je geloof ik na 7-8 weken een ech bij de vk.

Deel Deze Pagina