he hallo labamba beterschap. ik hoop dat je slaap ochtend zorgt dat je snel weer beter bent. hier alles goed alleen last van mijn rug en zere (.)(.) ik hoop dat dat een goed teken is, maar heb het een keer eerder gehad en toen gewoon ongi. nu alleen al sinds vorige week donderdag last. we wachten af. nou lindedd geniet er van!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daf ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent, ik ga weer duimen. Lindedd ik heb ook gelijk VK gebeld ik kon niet wachten. haha. Ik heb mijn eerste echo met 7 weken gehad. Sanne, fijn dat het bij een 2e nog op de natuurlijke manier kan. Vraagje voor de al moeders onder ons. Weten jullie al of je nog een kindje zou willen of laten jullie het bij 1. Uitzondering is zwabbertje natuurlijk want die krijgt al een 2e. Wij wisten heel goed dat we er voor eentje gingen en dat is nog steeds zo. Vriendin van mij zei dat ook van te voren maar toen de eerste er was had ze zoiets onee ik wil er echt nog wel eentje. En die heeft ze inmiddels ook. Klinkt nu heel banaal ik wil er nog eentje maar zo niet bedoelt.
labamba inderdaad een dilemma. wij zijn er nog niet uit. van de ene kant willen we er graag meer als dat mogelijk is, maar van de andere kant denk ik ook wel eens kunnen we dat financieel wel aan. ik wil toch graag mijn kinderen de mogelijkheid geven om bijv. te studeren( of ze het willen is een tweede maar mogelijkheid moet er wel zijn) en als er meer zijn weet ik niet of dit dan nog wel kan. lastig lastig. eerst maar eens zien dat we er 1 kunnen krijgen.
@ linde, ik heb volgens mij diezelfde week nog gebeld naar de verloskundige. Eerst had ik de huisarts gebeld maar die verwees me door naar een verloskundige. Mijn eerst echo had ik met 7 weken en 5 dagen. Dit omdat ik een aantal kleine bloedingen had gehad en daarom wilde ze ff checken of alles nog goed was. Als ik die bloedingen niet had gehad was de 1ste echo pas bij de 10 weken. Volgens mij is dat overal verschillend wanneer de 1ste echo is. Vind het nog steeds zo leuk voor je. Voel je jezelf verder wel goed? @ labamba, wij hebben altijd gezegd dat we er 2 willen. Maar idd wat daf zegt, het moet financieel ook wel kunnen. Eerst de 1ste maar eens een beetje groot brengen en dan zien we wel verder. Liefs
Zo te horen verschilt het inderdaad wel per verloskundige. Ik heb vanochtend al even op internet een verloskundige bij mij in de buurt gezocht en daar las ik dat ze de eerste echo tussen de 8 en 10 weken doen. Het liefst zou ik er al een met 7 weken krijgen omdat we daarna een weekje met m'n schoonouders op vakantie gaan en dan willen we het wel vertellen omdat het denk ik gaat opvallen als ik de hele week niet gezellig een wijntje met ze mee drink . Het voelt toch nog een beetje onwerkelijk en ik denk dat ik met een echo even de bevestiging kan krijgen dat ik echt zwanger ben. @ Labamba: Ik wil het liefst ook 2 kinderen, maar zoals Daf zegt moet het financieel wel haalbaar zijn. Eerst maar eens een eerste afwachten .
Lindedd ik wordt inderdaad waarschijnlijk vrijdag 25mei geopereerd maar heb nog geen bevestiging gekregen maar de spanning begint nu wel te komen ik zie er best wel tegen op vooral voor het geen ze gaan vinden maar moet blijven afwachten
ik heb toen ook gelijk de vk gebeld en kon in de eerste instantie al na 2 weken terrecht omdat mijn cyclus zo raar was en bij deze al met 4 weken terwijl we dachten dat ik weer verder was maar normaal gesproken is het hier ook ronde de 8 a 10 weken voordat je je eerste echo krijgt ook wij zouden graag hierna als het lukt nog een kindje willen of mischien nog twee maar eerst inderdaad maar kijken hoe of wat met dit kleine wondertje
Linde, met mij gaat alles goed. Het wordt hier inderdaad al een beetje spannend. Ik weet gewoon dat ik over 4-6 weken men kindje in men armen heb Wat betreft je vraag wanneer je de VK moet bellen. Bij Lucas heb ik dat meteen gedaan toen ik wist dat ik zwanger was. En kreeg een afspraak in week 7/8 en een echo met 10 weken. En bij deze tweede heb ik contact gezocht met het ZH. En omdat ik een onregelmatige cyclus had een echo met 6 weken. Kan jij het niet op je medicijn gebruik gooien? Sanne, geen verontschuldigingen hoor. Het leven van een moeder is nou eenmaal druk en dan schiet dat momentje achter de pc er vaak bij in. Wel alles goed met Levi? Labamba, balen dat je zo ziek en moe bent. Hoop dat je snel opknapt en weer van Finn kan genieten. En je vraag wat betreft een tweede is eigenlijk bij ons vanzelfsprekend geweest. Zelf vind ik 1 kindje eenzaam en alleen en kan zo van Lucas genieten dat ik dat nog wel wil meemaken. Maar iedereen moet z'n eigen gevoel volgen. En ooit misschien een 3e maar dat weten we nog niet. Naadje, jij ook alweer 24 weken. Wat gaat dat hard he! Anouk, vandaag je theorietoets, ik duim voor je. Hoor je meteen de uitslag? Hier gisteren voor de 3e keer een 3/4d echo gehad en helaas weer geen mooie beelden. Meneer/mevrouw is zo eigenwijs en liet zich pas de laatste 5 minuten zien. Heb nu dus alleen een paar foto's en geen dvd. Nu nog vrijdag en maandag werken en dan gaat men verlof eindelijk in, ben er echt aan toe!
@ zwabbertje, tjee wat jammer dat jullie uk zichzelf niet goed liet zien. Balen zeg... Levi doet het verder super, om je vraag ff te beantwoorden hihi! Slaapt echt hele nachten door. Heeft wel wat laat van krampjes. Is zo zielig... @ Anouk, Woow wat goed! Gefeliciteerd!
@ Anouk: Wat goed! Gefeliciteerd! @ Zwabbertje: Jammer dat je kleintje zich niet goed liet zien. Ik ga volgende week gewoon de verloskundige en het ziekenhuis bellen en dan hoor ik het wel wanneer ik een afspraak kan maken.
@anouk gefeliciteerd en op naar de praktijk hihi je kan het ! @zwabbertje, het schiet nu echt op he hihi, wat jammer dat de kleine zich moeilijk laat zien wij krijgen 25 mei een 3d echo ben ook erg benieud aangezien dit mannetje zich ook moeilijk laat zien
Anouk, gefeliciteerd, mooi cijfer!! Sanne, fijn dat de nachten goed gaan, dat doet mama en papa goed. Ja die krampjes is zielig. Had Lucas ook (welke baby niet eigenlijk) dus ben er met de tweede ook bang voor. Linde, spannend dat wachten. Maar wachten word beloond. Naadje, leuk een 3 d echo maar inderdaad ga wel met het idee heen dat je misschien een keer terug zal moeten komen omdat hij zich niet laat zien. Dan kan het alleen maar mooi en bijzonder worden.
@iedereen thanks, ben erg blij met mijn punt. @Sanne: Fijn zeg dat het zo goed gaat met Levi. @Zwabbertje: Balen zeg dat je echo weer niet ging. Een eigewijsje hihi. @Labamba: Wij denken ook over een tweede mocht het ons gegeven zijn. Ik ben zelf opgegroeid met een zusje en dat heb ik toch altijd wel heel fijn gevonden. Maar goed dat heb je helaas zelf niet voor het zeggen, en voorlopig genieten we nog van ons kleine meissie. @Lindedd: Hoe voel je je nu? Last van "kwaaltjes"? Ik snap dat je zit te springen om de echo. Geeft je duidelijkheid en bevestiging he! @@naadje: Veel plezier bij je echo. Ik hoop dat hij zich mooi laat zien!! @ginkel: Spannend hoor je operatie. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Wij hebben gisteren kennis gemaakt met het kinderdagverblijf waar ons meissie straks heen gaat. Het is een klein maar erg knus verblijf. Er zitten maar 12 kindjes op en allemaal in 1 groep. Het voelde erg goed aan. Wat niet weg neemt dat ik het erg moeilijk vind hoor om haar straks weg te moeten brengen. Eerst maar eens 2 ochtend-jes gaan wennen. Nou vandaag weer een huilerig meisje hoor. Weet het soms even niet meer wat te doen . Nu ga ik maar zorgen dat er regelmaat komt en ipv op vraag voeden ga ik proberen op tijd te voeden om zo ook meer regelmaat te geven. En ik heb haar nu met pijn in mijn hard toch echt even een half uurtje laten huilen waarna ze wel een uurtje stil is geweest. (al huilt ze nu weer al een half uurtje) Ik ga haar er toch maar uit halen nu. Sorry voor het lange verhaal maar moest er even uit. Word me nu even teveel allemaal. De kleine die zoveel huilt op het moment en de examen-stress van het studeren. Pfff komt goed.
Daf voor jou weer spannende tijd. Ik duim voor je. Anouk wat een goed cijfer. Gefeliciteerd. Ik ben weer aardig opgeknapt. Ik heb 2 dagen gewerkt en nu heerlijk mama dag.
@labamba, fijn dat je bent opgeknapt,alleen denk ik dat ik het nu van je heb overgenomen hihi @all vandaag alweer 25 weken zwanger, gister eindelijk met moeite ons wiegje gehad en ik ben nu al een paar dagen stront verkouden het slapen s'nachts wil ook niet echt lukken verga dan van de pijn en krampen in me kuiten maar we gaan vanmiddag gewoon weer werken
Anouk, goed cijfer! Praktijk gaat vast ook lukken! Wij hebben vanmiddag de eerste echo hopelijk. We hadden nog een afspraak staan bij de fertiliteitsarts en hopelijk krijgen we vanmiddag dan ons kleintje te zien. Ben heel benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig. Hoop dat alles goed is daarbinnen Alvast fijn weekend iedereen! Xxx
nou lieverd hoop dat jullie je echo hebben gehad en dat het er tot nu toe goed uit zag. nou zoals jullie zien ben ik zoals eigenlijk altijd weer precies optijd ongi geworden. nou ik ga snel ff koken. groetjes