potverdorie daf! ik had het zo voor je gehoopt. Naadje, wat vervelend dat ik je heb aangestoken. Enne over de krampen ik ben in mijn zwangerschap ook regelmatig uit bed gesprongen van de kramp in mijn kuiten. Ik kreeg toen de tip om een stuk zeep in bed te leggen. En geloof het of niet het heeft mij heel erg geholpen. Dus even een stuk zeep kopen en in bed bij het voeteneind leggen. Lieverd, ik hoop zo dat jullie je kleintje hebben gezien. Vertel vertel.
Alles was goed!!! We hebben ons kleintje gezien en het hartje klopt! Ook gehoord, was erg bijzonder. We zijn iets korter zwanger en uitgerekend op 26 december. Een kerstkindje!
@ Daf: Nee, wat balen weer . Sterkte hoor. @ Lieverd: Wat fijn dat je je kleintje hebt gezien en dat het hartje mooi klopt! Nu kan je echt gaan genieten.
Nu ik jouw reactie lees lieverd bedenk ik me in ene dat ik vorig jaar ook rond deze tijd ontdekte dat ik zwanger was. Ik had een positieve test op 27 april en was 6 januari uitgerekend. Meiden wat gaat de tijd hard we kennen elkaar gewoon al meer dan een jaar.
@daf: Balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Ik kan nu wel zeggen op naar de volgende ronde zoals ik iedere maand doe maar het blijft vervelend hoor!!! Ik hoop echt dat het voor jou ook zo snel raak mag zijn. @Naadje: Vervelend zeg die krampen, ik heb het niet gehad dus heb helaas ook geen tip voor je, en wat gaat het bij jou ook hard nu, 25 weken . @Lieverd: Fijn zeg dat de echo goed was! Toch wel een geruststelling he!! En leuk een kerstkindje! Misschien beval je wel op 23 december net als labamba. @Labamba: ja jouw kleintje is dan alweer 1 jaar!! Wat gaat het hard he. @Lindedd: Ook nog aan het genieten?? Meiden het is gister en vandaag zooooo stil in de middag. Ik geloof dat de regelmaat en het minder snel kijken bij de kleine als ze huilt nu zijn vruchten begint af te werpen. Ik heb vriend ook zijn instructies gegeven zodat we alles wel op dezelfde manier doen. En het werkt geloof ik (klopt af). Ik heb net zelfs al 2 uurtjes kunnen studeren . Nou fijn weekend allemaal!!!
@ daf, hè wat balen zeg! Ik had het je ook zo gegund! @ lieverd, wat fijn dat dat alles goed is en het hartje klopt! Toch weer een hele geruststelling! Geniet ervan meid! @ labamba, ja idd, de tijd gaat zo snel! Ik ben hier ook alweer bijna 1 jaar hihi. @ Anouk, wat fijn dat jullie kleine meid het nu goed doet! Kun jij idd mooi studeren. @ alle mama's fijne Moederdag!
De tijd gaat inderdaad snel. We kennen elkaar alweer een jaar! @ Anouk: Wat fijn dat de regelmaat helpt! Voor jullie alle drie erf fijn lijkt me. @ All: Ik heb van m'n man een 9 maandenboek voor moederdag gekregen. Vond het zo lief van hem! Heb er net al even in zitten lezen, maar tot nu toe alleen met post-its er wat ingeschreven. Als het over een tijdje nog allemaal goed blijft gaan durf ik er pas echt in te gaan schrijven. Ik heb nog steeds weinig kwaaltjes. Af en toe wat duizelig en m'n borsten beginnen wel steeds meer pijn te doen. Ben blij als we een echo krijgen en het allemaal goed blijkt te gaan. Vind het nu allemaal nog erg onzeker hoor. Zo lang verhaal, maar wilde het even kwijt .
Hey moeders fijne moederdag allemaal. Ben hier vanmorgen lekker verwend door Lenthe en papa. Ontbijtje op bed en papa had met lenthe een tekening gemaakt ( haar voetjes en handjes met vingerverf) zooo lief. En het zonnetje schijnt heelijk. @lindedd: leuk hoor ik had ook een 9 maandenboek. Maar ik snap wel dat je nog even wacht met schrijven. Ja het is alweer een jaar geleden zeg dat we elkaar begonnen te kennen
Hey moeders een fijne moederdag allemaal. ik ga zo eerst naar oma en dan naar mijn moeder toe hier verder weinig te melden wacht nog steeds op een brief voor het ziekenhuis en begin nu steeds zenuwachtiger te worden ik wordt er niet goed van maar idd we kennen elkaar al weer bijna een jaar Daf: wat balen meid ik had echt het idee dat je zwanger zou zijn ik had het je zo gegund Fijne dag allemaal
Hoi meiden, ik wens iedereen een geweldige moeder dag en voor de nog niet moeders dat ze er volgend jaar ook van mogen genieten. Vorig jaar vertelde wij het aan onze moeders op moederdag dat ze oma werden. Toch bijzonder om daar dan weer bij na te denken. Ik heb van mijn skattie en Finn een heerlijke verwenbon voor de schoonheids specaliste gehad. Helemaal geweldig. Finn gaat vanavond voor het eerst mee uit eten. Mij benieuwen hoe dat zal gaan.
Hoi meiden, Allemaal een leuke moederdag gehad? Ik ben 's middags samen met m'n zus bij m'n moeder in het ziekenhuis geweest. Het ging gelukkig weer wat beter met haar. Daarna met m'n man naar m'n schoonouders en 's avonds uit eten met m'n beste vriendin en haar moeder (is ook een beetje een moeder voor mij). Was een gezellige dag. @ Ginkel: Wat vervelend dat je nog niks van het ziekenhuis hebt gehoord. Hopelijk hoor je vandaag wat. Ik heb net even het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een echo. Heb gezegd dat ik in de 8e week op vakantie ga en het liefst daarvoor kom. Gelukkig begreep ze dat en heb ik een afspraak kunnen maken voor volgende week vrijdag om 1 uur. Gaan we van daaruit meteen door naar Limburg. Zijn we waarschijnlijk iets later, maar dat hebben we er wel voor over.
He dames, net MvM gehad hier en ben goedgekeurd haha. Nu kan ik 9 weken lang mn plas opvangen hihihihi. Voelt wel gek hoor om je plas aan de weg te zetten, maar 't is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Hebben jullie dit ook gedaan?
Hey meiden vandaag een brief gehad ik wordt 24 mei opgenomen en 25 mei geopereerd verder weinig tot geen nieuws
@lindedd: Fijn dat je nu weet wanneer je terecht kunt voor de echo. Spannend hoor. @lieverd: Goed zeg dat je mee doet aan mvm. Het kost even wat tijd het inzamelen maar het is voor een goed doel toch!! @ginkel: Fijn dat je nu weet wanneer je geopereerd word.
Linde, jeetje heerlijk vooruitzicht volgende week vrijdag de echo. Spannend. Lieverd fijn he zo'n dubbele bevestiging van Moeders voor Moeders, ik vond het daarmee nog echter worden. Bij de eerste heb ik 10 weken lang meegedaan. Maar was zo beroerd en werd van de geur van de flessen nog beroerder. Dus heb deze keer voor mezelf gekozen en niet meegedaan. Achter een goed besluit omdat ik nog beroerder was dan bij Lucas. Ginkel, voor jouw volgende week ook een spannende week. Wat gaan ze precies bij de operatie doen. Ja,ja en daar zit je dan als moeder alleen thuis. Lucas is vandaag voor de eerste keer wennen op de basisschool en het klinkt misschien raar maar het is net als of ik hem nu al beetje bij beetje moet loslaten voor het echte leven. Merk dat ik er veel meer moeite mee heb dan Lucas. Niet huilen of bij me hangen, nee gewoon spelen en mam tot straks.
@ Ginkel: Fijn dat je nu zekerheid hebt over de operatie. Wel erg spannend allemaal. @Lieverd: Goed dat je mee doet met mvm. Ik zit er zelf ook aan te denken, maar durf nog niet goed. Als straks bij de echo blijkt dat alles goed is, doe ik het misschien wel. @ Zwabbertje: Zal inderdaad wel behoorlijk wennen zijn als je zoontje straks op de basisschool zit. Wel fijn dat hij er geen moeite mee lijkt te hebben.
@Zwabbertje het is een kijk operatie aan mijn baarmoeder opzich gaan ze gewoon kijken maar mochten ze een polyp of een cyste of een eierstok zien die niet meer goed is dan verwijderen ze dat gelijk en gaan ook kijken in mijn baarmoeder of de eileiders open zijn want die zouden verstopt kunnen zitten @lindedd ik ben erg blij dat ik nu zekerheid over de operstie maar vind het zeker spannend ben erg zenuwachtig
@zwabbertje: Lijkt me idd moeilijk hoor als je je kleintje weg moet brengen naar zijn eerste schooldag. Ze worden dan ineens zo groot he. Ik zag het bij de oudste van mijn zusje, die is in april voor het eerst gegaan. Ze worden ook zo wijs ineens. @ginkel: Ik hoop dat ze niet teveel vinden hoor maar dat het allemaal goed is!!! Nou hier is net mijn verjaardags cadeau gearriveerd, ik ben vrijdag pas jarig maar mocht het nu al hebben van mijn vriend. Een super de luxe stoomgenerator om te strijken. Een lekker burgelijk cadeau maar ohhh wat komt hij nu van pas met al die kleine baby kleertjes!!! Nou mijn vriend heeft vandaag vakantie gekregen en is nu lekker 3.5 weken vrij. Geeft mij ook lekker wat meer rust.
Dames zoals jullie misschien al hadden gezien ben ik overtijd.... Had er totaal geen hoop in maar toen ik vanmorgen voor de spiegel stond kreeg ik enorme kokhalzingen....mmmh! Zal het dan toch!? Morgenvroeg gaan we testen en uiteraard houden we jullie op de hoogte! Zwabbertje, ah dat is moeilijk maar gelukkig vind hij het daar wel leuk, als het straks serieus wordt moet die het wel naar z'n zin hebben en dat is dan wel lekker om te weten maar snap dat je het niet "leuk" vond, zal voor elke mam moeilijk zijn , net wat je zegt, lijkt alsof je je kind beetje loslaat.. dikke Knuff Ginkel, ik wens jou vast heel veel geluk! Ik denk aan je de 25e!! LindeDD fijn dat je weet wanneer de echo is, elke dag komt het dichter bij.. Succes met MvM ik heb het niet gedaan had er geen goed gevoel bij, achteraf was dat dus beter ! Maar heb zoveel respect v jou en de andere vrouwen die het doen... Ik ga stoppen want merk dat het berichtje al weer 'best'lang is hihi... Groetjes x fijne avond all