Hartstikke negatief! Maar geen ongi te bekennen.... Wat zouden jullie doen? Wachten?huisarts? Fijne dag v jullie
Jup negatief, geloof het zelf ook niet maar we zien het wel.... Wil er niet teveel op hopen! Mocht ik zaterdagmiddag niet ongi zijn geworden gaan we in de binnenstad even een nieuwe test halen en dan zondagochtend maar weer testen, weet het anders ook niet!? Fijne dag x
@ lieverd, ik heb ook meegedaan aan MvM. Vond het ook een fijne gedachte dat ik daar anderen mee kon helpen. En altijd fijn een extra bevestiging @ linde, ik had ook een 9maandendagboek en dat is echt leuk om dat achteraf terug te lezen. Snap best dat je het nu met post it doet, maar als je straks eenmaal de bevestiging hebt, kun je er lekker alles in kwijt @ jolanda, sjit zeg... Ik zou ook nog ff afwachten en hopen dat je niet ongi wordt. Ik zal heel hard voor je duimen!! Geen bloed geeft moed! Zo meiden, ik zit weer aan de pil. Dat is echt heel raar. Moest ook aan de apotheek vragen hoe je ook alweer moest beginnen. Was er ff uit. Levi doet het verder echt geweldig! Hij krijgt om 11 uur zijn laatste voeding en slaapt door tot 7 of 8 uur! Alleen overdag krijgen we niet echt een ritme met slapen. Hij valt heel moeilijk in slaap in z'n bedje overdag. Iemand tips?? Maar verder mogen we echt niet klagen. Fijne dag iedereen.
Jolanda wat balen zeg maar inderdaad geen bloed geeft moed. Ik duim verder. Lieverd, ik hyeb ook met mvm meegedaan. Ik vind het iets heel goeds en het kost je zo weinig moeite. Dus waarom niet. Sanne, Waarom komt hij niet goed in slaap. Finn was te druk met zijn armen waardoor hij zich zelf wakker hield ik heb toen van het consultatie bureau een Paco picollo inbaker doek kunnen lenen en dat werkte fantastisch. Uiteindelijk heb ik er 2 gekocht via marktplaats en een poosje gebruikt. Inmiddels is dit niet meer nodig. Maar misschien helpt het bij Levi ook. Ook een heel belangrijk advies van een vriendin gehad leg hem wakker weg hij moet leren zelf in slaap te komen. Hier heerlijk aan het genieten van een extra dag vrij.
hallo allemaal, iedereen lekker genoten van de extra vrije dag? ik wel. lekker een dag samen met mijn man. morgen gaat hij namelijk een week op vakantie met de motor. volgende week zaterdag komt hij dan weer en dan gaan we maandag nacht samen op vakantie naar zuid frankrijk. heb er heel veel zin in. lekker 2 weken samen. nou jolanda ik hoop dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden en dat je zondag alsnog een hele mooie test hebt. sanne balen dat hij niet zo goed wil slapen overdag. nou ik moet stoppen want ik moet naar mijn werk.\ groeten
Hee lieve dames, hier nog geen ongi en begrijp er eigenlijk niets van, vriendlief is bang dat het weer zo gaat eindigen als voor aantal maand terug... Morgenmiddag rijden we even langs de binnenstad voor een nieuwe test en hopelijk is die zondagochtend positief! Liefs en fijne dag vandaag.
@ Jolanda: Jeetje wat spannend weer voor jou! Hopelijk had je gewoon nog niet voldoende HCG en heb je zondag wel een mooie test. @ Daf: Lekker dat jullie over een week samen naar Frankrijk gaan. Geniet ervan. @ Sanne: Lastig dat Levi overdag niet goed slaapt. Hopelijk helpen Labamba's tips. Wij hebben gisteren een gezellige dag gehad met m'n tante die langs kwam. Vandaag een bruiloft dus weer een drukke dag. Zo eerst even naar m'n schoonouders. Die laten vanmiddag hun kat van 19 jaar inslapen dus willen er nog even langs om haar en knuffel te geven.
LindeDD sterkte daar mee en hopelijk hebben jullie het leuk op de bruiloft! Have fun... Ja zenuwslopend dit, kan alleen maar tegen mezelf zeggen dat als dit geen zwangerschap is ik liefst nu ongi wordt.... Daf, jij veel plezier alvast en geniet er lekker van.. Voor nu werk ze meid! Sanne, hopelijk krijgt Levi gauw een ritme in het slapen smiddags! Fijne dag meiden!
@jolanda: Pfff spannend hoor!!! ben benieuwd of je zondag positief test. Ik zal voor je duimen!!! @Lindedd: Pfff moeilijk hoor een kat die zo lang bij je is geweest. Ik hoop dat hij een mooi leven heeft gehad!! Sterkte. @Wij gaan ook over een weekje een weekje weg heerlijk, welliswaar iets dichter bij huis (ardenne) Geniet ervan!! @All: Ik ga mijn bezoek ontvangen die staan voor de deur. Its my birthdag!!!!
Gefeliciteerd anouk!! Fijne dag!! Jolanda hoop dat je snel positief test! Mijn duimen draaien voor je. Linde ik heb ook pas mvm gebeld nadat ik wist dat t goed zat. Sterkte bij je schoonouders!
Gefeliciteerd Anouk! Fijne dag vandaag! Dankjewel labamba voor je tips. Kan altijd kijken of het helpt al valt het wel mee hoe beweeglijk hij is. Volgende week moeten we naar het consultatiebureau en dan zal ik het er daar ook eens over hebben. Misschien pak ik het wel verkeerd aan. Ben ook wel benieuwd hoe hij gaat reageren op z'n eerste prikjes... Vind het nou al zielig. Held ben ik toch haha. Maar labamba thnx voor de tips iig! @ linde, och jeetje. Das niet leuk nee na 19 jaar. Het is wel echt een oud beestje maar toch... Ik weet precies hoe het voelt. Wij denken ook nog iedere dag aan onze Nala. Vandaag lekker geshopt met manlief en Levi. We gaan volgend weekend een weekend naar centerparcs. Heerlijk er ff tussen uit. Vandaag dus zwemluiers en een zwembroek gekocht voor de kleine man en haha dan blijft er altijd meer plakken aan de handen dus de portemonnee is weer goed leeg haha en als toetje ga ik morgen samen met mijn zus naar de toppers. Heb er veel zin in Daf en Anouk, jullie ook veel plezier met jullie vakanties! Geniet ervan! Fijne avond allemaal! Liefs
Pfff morgenmiddag word een emotioneel moment denk ik. We gaan dan naar mijn oom en tante die zelf geen kinderen konden krijgen. Zij hebben een lang traject gehad in de mmm zonder goed resultaat. Ze wisten dat wij ook dat traject in gingen en hadden een superlief kaartje gestuurd. Als we erover wilden oraten dan wisten we ze te vinden. Nu hebben ze al een poosje aan ons gedacht en ws ook zorgen gemaakt en voor ons gebeden. Nu gaan we ze dus vertellen dat we zwanger zijn en het traject niet in hoeven. Vind dit erg moeilijk, het voelt zo dubbel! Weet dat ze heel blij voor ons zijn, maar weet ook dat het tegelijk voor hun zoveel pijn moet doen!! Dus een emo moment morgen. Zal bekaf zijn daarna vrees ik. Wilde t even van me afschrijven....
Lieverd, heel veel succes vanmiddag Hier vanmorgen weer NEGATIEF !!!! Grr snap er niets van! Morgen weer testen en als die weer negatief is wat ik dus wel verwacht bel ik mijn huisarts maar....weet het niet meer en heb ook geen hoop meer... Sorrie voor het geklaag! Fijne dag meiden
anoniemz kan me beetje voorstellen dat je hier een beetje gek van wordt. ik zou volgens mij ook de ha bellen. succes. ik denk aan jullie.